03-12-10, 22:14
|
#1951
|
Stage 3
Join Date: Nov 2009
Posts: 157
Member of: [VW]
|
Re: VW Vento - Proprietari
Quote:
Originally Posted by bzsa
cred ca la 300.000 km se reseteaza ceasul la bord
|
Adevarat vorbesti, mie tocmai mi s-a resetat. Acum am masina nou-nouta cu 1000 de km. la bord
|
|
|
04-12-10, 13:50
|
#1952
|
Stage 1
Join Date: Sep 2010
Posts: 13
|
Re: VW Vento - Proprietari
...salutari voua Vento...risti...am o masina ca scoasa de pe banda de montaj...0 km la bord...am depasit 300.000...si dupa cum spuneati compiuterul s-a resetat...va salut si va respect...Vento-ristilor...gigi
|
|
|
04-12-10, 15:28
|
#1953
|
Stage 2
Join Date: Dec 2009
Posts: 68
|
Re: VW Vento - Proprietari
esti tare eu mai am cativa km pana acolo
|
|
|
05-12-10, 13:09
|
#1954
|
Stage 1
Join Date: May 2009
Posts: 14
|
Re: VW Vento - Proprietari
am si eu o intrebare daca ma poate ajuta cineva
de ceva timp vento meu nu mai merge rotund parca ar avea o intrerupere in mers (motor 1,8 ADZ 90cp) daca puteti sa ma ajutati astept un raspuns de la voi daca a mai patit cineva asa si cum a rezolvat problema!?
|
|
|
06-12-10, 00:39
|
#1955
|
Stage 2
Join Date: Nov 2008
Posts: 52
|
Re: VW Vento - Proprietari
Din intamplare am dat peste un clip pe Youtube in care se explica ce modificari trebuiesc facute unui Logan ca atunci cand pui in marcharier sa porneasca avariile.Interesant nu? Ma intreb dak am facut cineva o asemenea modificare unui Vento iar dak da rog persoana in cauza sa explice pe unde a umblat si ce a facut k sunt interesat,. Niste poze atasate ar fi si ele bine venite. Multumesc!
|
|
|
06-12-10, 15:47
|
#1956
|
Stage 4
Join Date: Aug 2009
Posts: 233
|
Re: VW Vento - Proprietari
Salut MALI,am vazut si eu clipul, destul de interesant. M-am gandit la altceva: am facut un montaj ptr. a treia lampa de frana care in momentul actionarii pedalei de frana sa se aprinda intermitent de doua ori dupa care sa stea aprinsa permanent pe toata durata actionarii pedalei. La proba am constatat ca intermitenta este constanta si care se poate regla ca timp de aprindere-stingere dintr-un semireglabil. Am facut alta schema de pe net si am rezolvat-o cu cea de a treia lampa. Montajul cu intermitenta am sa-l folosesc la mersul inapoi conectandu-ma la + de la bec mers inapoi si lampa cu leduri rosii prinsa in partea de jos a lunetei cu o intermitenta iritabila. Este problema personala! la noapte sunt de munca si rezolv lucrarea. Sa vedem ce iese! Si legat de avarii cu ce a facut tipul cu Loganu este o treaba simpla:releul de protectie se alimenteaza din: faci punte intre 86 si 87 si le legi la caroserie si ai realizat minus releu. pui contactul,bagi mansalier si aflii care este plus la bec. te legi de fir si mai departe la releu la 85. releul va fi excitat si prin firul care il legi la 30 va trimite plus la mufa butonului de avarii care vor pornii. acel fir de la buton va trebui sa-l cauti in felul urmator:verifica cu lampa de control toate minusurile din mufa si le notezi pe o schema asta in cazul in care acestea exista nu stiu exact. iei un plus permanent cu un fir si atingi fiecare papuc din mufa exclus cele de minus pana se vor aprinde avariile. te legi de acel fir cu firul care vine din port-bagaj. Cam asta e! SPOR LA TREABA!
|
|
|
07-12-10, 23:49
|
#1957
|
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 4,899
Member of: [VW] [Old School Cars]
|
Re: VW Vento - Proprietari
sergiu, verifica luleaua din delco, aceeasi problema am avut`o si eu anul trecut in iarna la vento, singura diferenta ca eu aveam motor de 2.0 8v. Totusi, verifica luleaua sa nu fie impuscata, apoi fisele si bujiile, daca problema persista.Poate chiar filtrul de benzina.
__________________
|
|
|
11-12-10, 20:22
|
#1958
|
Stage 2
Join Date: Dec 2009
Posts: 68
|
Re: VW Vento - Proprietari
si eu am patit erau rupte firele de la sonda lambda verifica si acest aspect, bafta
|
|
|
12-12-10, 15:55
|
#1959
|
Stage 3
Join Date: May 2009
Posts: 118
|
Re: VW Vento - Proprietari
salutare tuturor
ieri dimineata cand am pornit masina (vento 1.9 tdi af 95) am observat ca motorul nu mergea rotund in sensul ca avea intreruperi; oare aceste manifestari sa fie efectul ca afara erau -8 grade?? deasemnei am observat ca masina scotea mult mai mult fum dar asta doar pana cand turele motorului au scazut la 900; sa ma ingrijorez din cauza celor de mai sus???
|
|
|
12-12-10, 16:16
|
#1960
|
Stage 4
Join Date: Aug 2009
Posts: 233
|
Re: VW Vento - Proprietari
big, verifica bujiile incandescente, sa fie functionale toate 4 si daca nu ai tensiune la bara lor de alimentare verifica siguranta de 40A din tablou. mersul intrerupt si fumul se datoreaza faptului ca motorina este rece si nu arde normal, nu este incalzita de bujii.
Last edited by mafteicon; 12-12-10 at 16:22.
|
|
|
15-12-10, 22:24
|
#1961
|
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 4,899
Member of: [VW] [Old School Cars]
|
Re: VW Vento - Proprietari
poti verifica bujiile sa lucreze toate, insa problema este comuna la multe dieseluri cu ceva uzura sau km , si la passatul meu face la fel 2 secunde la prima pornire cand afara inca este noapte(dimineata cand toti dorm )...Daca iti porneste la prima cheie, pe ger, nu mi-as face griji ptr mersul usor intrerupt cateva secunde
poti incerca sa pui de 2-3 ori contactul dimineata la prima cheie, sa vezi cum se manifesta la pornire.
Last edited by fiderzen; 15-12-10 at 22:31.
|
|
|
29-12-10, 19:30
|
#1962
|
Stage 4
Join Date: Aug 2009
Posts: 233
|
Re: VW Vento - Proprietari
are cineva bixenon montat? ma intereseaza o culoare alba care sa penetreze ceata si o vizibilitate buna noaptea si pe asfalt ud. as fi interesat de un sfat de la cineva care are montat si cum se comporta la farurile noastre de vento. majoritatea lauda 4300k!
|
|
|
29-12-10, 21:49
|
#1963
|
Stage 2
Join Date: Nov 2008
Posts: 52
|
Re: VW Vento - Proprietari
Salutare mafteicon!Legat de intrebare,eu mi-am montat un kit bixenon aftermarket 6000K si sunt multumit de lumina care o da. Problema la mine,cel putin,nu e legata de kit ci de faruri deoarece fara lunga nu lumineaza suficient de departe,doar cu cativa metri mai mult ca cea scurta si toata lumina se concentreaza mai mult intr-un singur punct in loc sa fie impartita egal pe toata suprafata drumului,daca ma intelegi,in schimb faza scurta este super . Aceeasi problema am avuto si cu clasicele becuri halogene. Dupa ce a am montat kitul am reglat farurile cat am putut de bine pe faza scurta ca aia ma intereseaza mai mult iar pe faza lunga nu am avut ce face. Pe ploaie nu pot sa spun k nu se vede bine,eu is multumit iar pe ceata sincer sa fiu nu prea am circulat. In concluzie recomand xenonul,chiar se simte diferenta intre un bec xenon si unul halogen. Bafta pe mai departe!
|
|
|
30-12-10, 09:19
|
#1964
|
Stage 4
Join Date: Aug 2009
Posts: 233
|
Re: VW Vento - Proprietari
OK. MALI84, cu siguranta am sa montez numai ca stau in dubii ce tip de bec sa cumpar. Sarbatori Fericite! la toata lumea...
|
|
|
30-12-10, 13:12
|
#1965
|
Stage 2
Join Date: Nov 2008
Posts: 52
|
Re: VW Vento - Proprietari
Quote:
Originally Posted by mafteicon
OK. MALI84, cu siguranta am sa montez numai ca stau in dubii ce tip de bec sa cumpar. Sarbatori Fericite! la toata lumea...
|
Daca nu ai schimbat farurile originale cu care a fost echipata masina din fabrica atunci din cate stiu eu doar un singur tip de bec poti sa pui si anume H4. In cazul in care ai schimbat farurile si ti-ai pus cu 2 compartimente adica ai 2 becuri in interior unul pt faza scurta si unu pt faza lunga atunci vei avea nevoie de alt tip de bec,H1,H7...nu stiu exact. Iti pot recomanda un sait de unde am cumparat si eu kitul bixenon care s-a potrivit perfect la farurile cu un singur bec si nici nu a costat mult,bineinteles fiind aftermarket.Mivarom.ro se numeste saitu.Bafta!
|
|
|
|
|