Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > VOLKSWAGEN > Alte discutii VW

Reply
 
Thread Tools
Old 25-07-12, 12:23   #2101
youlenin

Stage 1
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 17
Default Re: VW Vento - Proprietari

Quote:
Originally Posted by VentoVRY View Post
niste poze cu bordul si cu ceasurile din bord nu ar strica
habar nu am cum pot sa pun poze pe forum, nu ar strica niste indicatii.
youlenin is offline   Reply With Quote
Old 25-07-12, 20:28   #2102
sarpe_dracu

Stock
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 9
Default Re: VW Vento - Proprietari

In lipsa unui asemenea grup pe facebook, cel putin in Romania am decis sa infiintam un grup pentru posesorii golf 3/vento.Pentru discutii legate de masinile noastre, probleme care nu si-au gasit rezolvarea pe forum sau pentru raspunsuri mai rapide la problemele fiecaruia si nu numai sunteti asteptati acolo.
Puteti cauta grupul "Golf 3/Vento" sau link direct: https://www.facebook.com/groups/107729462699344/
sarpe_dracu is offline   Reply With Quote
Old 26-07-12, 00:03   #2103
paul_ral

Stage 5
 
paul_ral's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of:
[VW]
Default Re: VW Vento - Proprietari

Youlenin, din ce spui tu, maneta este pentru cruise control. Ce motorizare ai? Pentru a vedea daca e funcțional, mergi pe un drum cu viteza mai mare de 30 km/h și la o anumita viteza, acolo unde vrei tu treci butonul pe ON și apesi SET. in mod normal ar trebui ca mașina sa mențină viteza dorită. Poti dezactiva CC īn momentul apăsării pedalei de frānă și/sau ambreiaj, precum si la trecerea butonului de pe maneta īn poziția OFF
__________________
Mazda3 Skyactive Revolution
Peugeot 206 X-Design, 1.4 hdi
Ford Ecosport
paul_ral is offline   Reply With Quote
Old 26-07-12, 09:24   #2104
youlenin

Stage 1
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 17
Default Re: VW Vento - Proprietari

Quote:
Originally Posted by paul_ral View Post
Youlenin, din ce spui tu, maneta este pentru cruise control. Ce motorizare ai? Pentru a vedea daca e funcțional, mergi pe un drum cu viteza mai mare de 30 km/h și la o anumita viteza, acolo unde vrei tu treci butonul pe ON și apesi SET. in mod normal ar trebui ca mașina sa mențină viteza dorită. Poti dezactiva CC īn momentul apăsării pedalei de frānă și/sau ambreiaj, precum si la trecerea butonului de pe maneta īn poziția OFF
masina are motor de 1.8 aam, 55kw, 75cp. ma gandesc ca vreun fost proprietar nu a gasit maneta corespunzatoare si a luat una din asta. da e posibil sa aiba si cruise control. o sa incerc. ms de raspuns
youlenin is offline   Reply With Quote
Old 27-07-12, 00:11   #2105
paul_ral

Stage 5
 
paul_ral's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of:
[VW]
Default Re: VW Vento - Proprietari

CC-ul este un optional rar pe benzinarele din Europa, dar un accesoriu des intālnit pe Jetta 3 in SUA. Marea majoritate a instalațiilor nu functioneaza datorita unor lipituri de slabă calitate efectuate in calculatorul tempomatului. Poți citi pe topicul meu despre aceasta instalație și vei observa piesele componente.
paul_ral is offline   Reply With Quote
Old 27-07-12, 14:59   #2106
sarpe_dracu

Stock
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 9
Default Re: VW Vento - Proprietari

Stie cineva cum se regleaza relantiul la 1.9d(fara turbo) cod motor 1y, dupa ce se incalzeste motorul sta putin sub 900 si cam tremura masina, vreau sa il mai ridic putin
sarpe_dracu is offline   Reply With Quote
Old 27-07-12, 21:12   #2107
youlenin

Stage 1
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 17
Default Re: VW Vento - Proprietari

Quote:
Originally Posted by paul_ral View Post
CC-ul este un optional rar pe benzinarele din Europa, dar un accesoriu des intālnit pe Jetta 3 in SUA. Marea majoritate a instalațiilor nu functioneaza datorita unor lipituri de slabă calitate efectuate in calculatorul tempomatului. Poți citi pe topicul meu despre aceasta instalație și vei observa piesele componente.
faza e ca as cam avea nevoie de un link catre acel topic. nu ma pricep la umblat pe forum. ai cumva idee de ce nu imi baga aer cald cum trebuie, e doar asa caldut. nici macar cand motorul e la temperatura optima nu imi baga aer cald cum trebuie. mentionez ca masina si-a cam trait viata, m-am plictisit de facut curat si de strans izolatie de la sistemul de aer care este aruncata de fiecare data cand pornesc ventilatorul. si ma intereseaza cat costa un set de scaune fata si centurile, cu tot cu mecanism ca ale mele nu se strang cum trebuie. merci de raspunsuri paul!
youlenin is offline   Reply With Quote
Old 08-08-12, 00:24   #2108
sarpe_dracu

Stock
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 9
Default Re: VW Vento - Proprietari

Este vre-un coleg care are drum spre Brasov sau este din Brasov si are drum in Bucuresti in perioada urmatoare?
sarpe_dracu is offline   Reply With Quote
Old 27-08-12, 17:45   #2109
youlenin

Stage 1
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 17
Default Re: VW Vento - Proprietari

Salut. Poate sa imi zica si mie careva care e diferenta dintre motorul de 1.8 aam si celelalte de 1.8! De ce are puterea mai mica. e mai economic sau care e spilu ca nu am intele. si imi poate sugera cineva un site de piese mai bun. merci
P.S. pt posturile mele trecute. Din pacate nu am cc, firul de la maneta care e pt cc atarna pe maska de la volan.
P.S.S stie care vreun tutorial despre cum se monteaza leduri la ceasurile din bord. Am pus la termotronic si la gurile de aer, se mai pot monta si in alte locuri decat cele mentionate. ms. nu prea mai este actiune pe acest forum, din pacate
.
inca ceva, am probleme cu incalzirea, nu incalzeste interiorul nici daca motorul e cald. e posibil sa fie de la chestia aia electronica din climatronic. am vazut ca nu e pe cabluri e electronica si banuiesc ca dupa 19 ani se poate strica. si inca o problema, am schimbat garnitura de la capacul de supape(culbutori) si nu e buna de nimic, are niste nituri metalice si tabla prin interiorul ei si nu e buna de nimic, am avut probleme de cand am montato, cand am puso prima data am mers 3 km si cand am oprit credeam ca am luat foc din cauza uleiului care a curs pe galerie. cea pe care am schimbato era dintr-un material gen carton si nu curgea cum face asta. inca am probleme cu ea, si daca se strica suruburile de pe chiuloasa care tin capacul se pot schimba doar suruburile sau trebuie sa schimbi chiuloasa. scuzati nr mare de intrebari dar nu am la cine apela sa ma ajute in aceasta privinta!

Last edited by youlenin; 27-08-12 at 18:01.
youlenin is offline   Reply With Quote
Old 27-08-12, 20:20   #2110
paul_ral

Stage 5
 
paul_ral's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of:
[VW]
Default Re: VW Vento - Proprietari

Sunt 2 tipuri de bolturi de prindere a capacului de la culbutori, de aici si cele 2 tipuri de garnituri pentru capac - de plută și de cauciuc. Trebuie să știi de care să comanzi, piese se găsesc ușor.
Referitor la aer, cred ca ai clapeta de comandă blocată sau motorul de comandă a clapetei nu funcționează.

Last edited by paul_ral; 27-08-12 at 20:22.
paul_ral is offline   Reply With Quote
Old 27-08-12, 21:02   #2111
youlenin

Stage 1
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 17
Default Re: VW Vento - Proprietari

Quote:
Originally Posted by paul_ral View Post
Sunt 2 tipuri de bolturi de prindere a capacului de la culbutori, de aici si cele 2 tipuri de garnituri pentru capac - de plută și de cauciuc. Trebuie să știi de care să comanzi, piese se găsesc ușor.
Referitor la aer, cred ca ai clapeta de comandă blocată sau motorul de comandă a clapetei nu funcționează.
bolturile de prindere au un fel de capsa la baza! banuiesc ca ar fi mai bine sa imi iau o garnitura de pluta! In legatura cu clapeta de comanda, unde e situata si cum se poate repara? deci chestia aia electronica, care din cate am inteles are ceva termometru ca sa regleze temperatura, nu e defecta! ms de raspuns (mai am o groaza de intrebari, sper sa nu enervez)
youlenin is offline   Reply With Quote
Old 28-08-12, 23:28   #2112
paul_ral

Stage 5
 
paul_ral's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of:
[VW]
Default Re: VW Vento - Proprietari

Da, īți trebuie garnitura din plută și vei rezolva problema cu garnitura. Cat despre thermotronic, da-mi mailul tau si iti trimit tot ce am referitor la acest sistem.
paul_ral is offline   Reply With Quote
Old 29-08-12, 00:25   #2113
MadAboutGolf3
VW Driver

Stage 5
 
MadAboutGolf3's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,053
Member of:
[VW]
Default Re: VW Vento - Proprietari

Quote:
Originally Posted by youlenin View Post
bolturile de prindere au un fel de capsa la baza! banuiesc ca ar fi mai bine sa imi iau o garnitura de pluta! In legatura cu clapeta de comanda, unde e situata si cum se poate repara? deci chestia aia electronica, care din cate am inteles are ceva termometru ca sa regleze temperatura, nu e defecta! ms de raspuns (mai am o groaza de intrebari, sper sa nu enervez)
poti folosi bine mersi si garnitura aceasta care ai cumparat-o, trebuie sa ii scoti niturile alea care o impiedica sa se aseze cum trebuie si o tin ridicata in sus.
poti folosi o bormasina sa dai fiecare capsa jos de pe garnitura, apoi se va etansa cum trebuie.
am avut si eu aceeasi problema si inca 2 amici care si-au luat garnituri noi din cauciuc cu insertie metalica. iei o bormasina si un burghiu mare si dai jos capsele.

referitor la problema caldurii, aeroterma are niste clapete de directionare a aerului, iar acestea sunt din tabla, au niste gauri foarte mari si sunt imbracate intr-un burete.
avand in vedere vechimea masinii buretele acela e probabil sa fi iesit tot prin grilele de aer bucatica cu bucatica, s-a uscat/exfoliat si a plecat de acolo si selectorul rece-cald nu mai separa aerul si de aici lipsa de caldura, in loc sa inchida traseul de aer rece, sa directioneze aerul prin traseul de incalzire, face posibila trecerea aerului prin clapeta si intra rece.
MadAboutGolf3 is offline   Reply With Quote
Old 29-08-12, 13:58   #2114
youlenin

Stage 1
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 17
Default Re: VW Vento - Proprietari

Quote:
Originally Posted by MadAboutGolf3 View Post
poti folosi bine mersi si garnitura aceasta care ai cumparat-o, trebuie sa ii scoti niturile alea care o impiedica sa se aseze cum trebuie si o tin ridicata in sus.
poti folosi o bormasina sa dai fiecare capsa jos de pe garnitura, apoi se va etansa cum trebuie.
am avut si eu aceeasi problema si inca 2 amici care si-au luat garnituri noi din cauciuc cu insertie metalica. iei o bormasina si un burghiu mare si dai jos capsele.

referitor la problema caldurii, aeroterma are niste clapete de directionare a aerului, iar acestea sunt din tabla, au niste gauri foarte mari si sunt imbracate intr-un burete.
avand in vedere vechimea masinii buretele acela e probabil sa fi iesit tot prin grilele de aer bucatica cu bucatica, s-a uscat/exfoliat si a plecat de acolo si selectorul rece-cald nu mai separa aerul si de aici lipsa de caldura, in loc sa inchida traseul de aer rece, sa directioneze aerul prin traseul de incalzire, face posibila trecerea aerului prin clapeta si intra rece.
ms de raspuns. ca sa ajung la acele clapete trebuie sa demontez tot bordul. as cam avea nevoie de niste indrumari sau un tutorial. poate ati vazut pe net si puteti posta un link.
youlenin is offline   Reply With Quote
Old 29-08-12, 23:21   #2115
MadAboutGolf3
VW Driver

Stage 5
 
MadAboutGolf3's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,053
Member of:
[VW]
Default Re: VW Vento - Proprietari

Quote:
Originally Posted by youlenin View Post
ms de raspuns. ca sa ajung la acele clapete trebuie sa demontez tot bordul. as cam avea nevoie de niste indrumari sau un tutorial. poate ati vazut pe net si puteti posta un link.
pentru a demonta bordul este necesar sa dai jos stergatoarele , ai 2 suruburi care tin bordul acolo sub parbriz.
apoi ai toata cate un surub cap hexagonal cheie 8 langa stalpi la usi si apoi mergi pe conturul bordului si mai ai cateva, dar pana sa ajungi la ele trebuie sa dai jos toata plasticaria de la bord de la nivelul genunchilor, trebuie sa scoti si consola de mijloc pe care nu o poti scoate fara sa scoti manerul de frana de mana.
trebuie sa demontezi blocul de lumini, ceasurile, panoul de climatizare si apoi mai e partea de aeroterma care e mai dificila e chin mai ales daca o faci singur si nu stii in ce te bagi.
MadAboutGolf3 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -