am si eu o mica problema, care ma cam speriat destul de tare, dupa cateva plecari de pe loc mai tari motoru fiind rece ;fiind intr-o zona calamitata de inundati a tari cu mult noroi; am ajuns pe drum intins unde mam dus pana in 3200-3500 rpm, la inceput un zgomot ciudat de rulare, un huruit infundat, dupa inca cateva minute am simtit un miros putin a fire incinse, exact ca atunci cand se topesc firele, am tras pe dreapta destul de tare si din partea stanga pe la far mi sa parut ca iese praf / fum ... inca nu miam dat seama, ca praf era pe jos cand am pus frana, dar si miros de fire se simtea destul de tare, am scos din contact si mam dus repede sa deschid capota, mirosul de fire imi persista dar find noapte nu am observat nimic, doar ca dupa ce am pornit ventilatorul de la radiator nu pornea cu toate ca apa a stat tot timpul la 90, deci
apoi a 2 zi luat la mirosit, si ce fost persistent pe partea stanga la aripa pe langa cauciuc
huruitul sper ca iam gasi cauza, capacul de la motor, ala negru care scrie 1,9TDI (vento 1,9 tdi 90hp, Z1) dintrun colt era sarit nu mai avea clema de prindere
totusi am pornit si mers linistit, si am ajuns la destinatie, totul functioneaza.
Concluzie:
masina functioneaza, iar dupa ce mam uitat la ce se putea vedea fara sa dezmembrez nimic nu am vazut nici un fir prajit
deci sa fie de la ambreaj ca lam luat asa din scurt la fugarit? cu toate ca stiu ca ambreajul are mirosul lui specific pe care il recunosc si care era si el putin prezent
deci ceva solutii??? din pacata salaru nu lam primit deci vizita la mecanic trb sa o aman, dar de umblat mai am de umblat,
e riscant?? ceva indrumari in sensu asta? a mai patit cineva asa ceva??
PS. masina a mai papat jar, poate nici chiar asa dar a vazut si 3.800 rpm si no problem