AJUTOR... am un vento 1.8 75cp vreau sa fac swap de motor cu un vento vr6. D p vr6 vreau sa iau punti, planetare, motor, ... cam tot.
Ce-i de la rar mi-au spus ca trebuie sa merg la Bucuresti cu mashina pentru teste de co2, dinamicitate si stabilitate.
A mai facut cineva schimb de motor la asa diferenta? Cam cat as iesi cu costurile de omologare?
Multumesc anticipat pentru rapunsuri.
m-am interesat eu de chestia asta ,dar costa enorm de ,mult si trebuie ffff mult modificari tehnice ,incepuand de le farane pana la directie , partea electrica etc
Ma plangeam ca nu am stabilitate in mers drept si in curbe. Acum cateva zile nu am mai avut curajul sa mai plec nici prin oras. Am plecat la doctor cu ea si au dat baietii diagnosticul:bucse brate varza,capete de bara varza + flansa amortizor dreapta cu uzura. Nu am dat importanta si nu m-am gandit la bucse,capete bara,telescoape ptr. ca abia le schimbasem, ca sa vedeti ce piese auto avem in Rom. ATENTIE la piesele cumparate! In final sa rezolvat.
Imi poate spune cineva codul de culoare la Vento-ul asta, i sa sters din porbagaj unde era inscriptionat si nul aflu nicaieri.
nu cred ca e culoarea originala,adica vopsit dupa culoarea originala,eu cel putin nu am vazut vento-uri asa..
si daca te uiti mai bine in poza pusa de tine se vede ca aripa de pe fata e alta nuanta..
vezi ca sunt pe la vopsitorii auto profesionale tot felu de aparaturi sau paleta de culori si iti spune codul de culoare sau macar reteta pt vopsea
Bafta !
Salutare. Cotiera m-a costat 70 RON. Este aftermarket, dar nu pare. O sa intre intr-o serie de modificari impreuna cu elementul de la frana de mana, sa iasa frumos.
Vapix11, eu personal te sfatuiesc sa stai linistit. Mai bine il vinzi pe al tau si iei direct vr6 cu banii care ii bagi.
m-am interesat eu de chestia asta ,dar costa enorm de ,mult si trebuie ffff mult modificari tehnice ,incepuand de le farane pana la directie , partea electrica etc
partea buna la mine ii ca nu am doar motorul vr6, am toata mashina. Vento-ul vr6 a fost lovit in spate de un tir si ii praf spatele in rest de la usa soferului in fata poate fii folosit.
Vazusem cateva persoane care si-au pus vr6 ulterior da nu mai stiu pe unde pe forum. Din cate imi amintesc era un polo albastru, un corrado rosu cu evacuare laterala, si cred k mai un golf mk2 negru.
Vapix11, eu personal te sfatuiesc sa stai linistit. Mai bine il vinzi pe al tau si iei direct vr6 cu banii care ii bagi.
Asa m-au sfatuit mai multe persoane. Dar taxa pentru vr6 de inmatriculare ii undeva la 4000eur dupa calculatorul lor. Akm ma gandesc mai bine sa-mi prepar un 1,8 turbo.
Apropo cat platesti impozit la 2,9vr6'ele tau?
@ VAPIX11 .Impozitul pe an era 900 ron acum 4 luni. Asigurarea e in jur de 800-1100 ron. Asta mai depinde si de firma de asigurari.
Din fericire, ca sa spun asa, sunt scutit de impozit si am asigurarea la jumatate, pt ca masina e adaptata pt persoane cu dizabilitati. (a fost, ca am dat comanda jos ) )
lucru mult,bani investiti..pe care nu o sa tii scoti NEVER!! NEVER!!
+ de asta ca vapix11 cauta ceva cu motor mare pt curse,nu estetic
oricum bafta la vanzare
arata bine masinuta
vapix11..hai ca iti dau ventolino meu,de 2.0 si ii mai pui un melc si il ridici imediat la vreo 200 caluti ti-l dau ieftin 2700 euro !