18-08-08, 23:59
|
#76
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: Bmw 850
da click pe linkul asta si il vezi acolo
|
|
|
17-09-08, 15:24
|
#77
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
|
Re: Bmw 850
Quote:
Originally Posted by Coss_min
Am inteles ca masina merge cu viteza maxima data de catre cei de la BMW (aici s-ar putea sa ma insel) dar cred ca viteza maxima data de constructor este 250 de km la ora pt ca e limitata, deci nu e mare chestie sa mergi cu 250 la ora nu iti trebuie neaparat V12
|
Limitarea electronica poate fi inlaturata, in Marea Britanie niste jurnalisti au facut asta si au testat un 850i (nu CSi) care a atins 276 km/h
Quote:
Originally Posted by heavystorm2005
deci repet nush sigur daca asta e masina dar seamana foarte mult...eu va zic pt ca pretu e f atractiv si ca sa nu sara careva cu banu si sa aiba surpriza...deci o cutia pt masina asta e f greu de gasit si din germania costa 2000E+taxele
|
Poate 20 000 + taxele, sau 2000 daca e recuperata de pe un 850CiA facut praf intr-un accident. Numai un kit de reparatie pentru cutii automate BMW sau Mercedes e 3000-4000 USD
Quote:
Originally Posted by mihai88
mananca mult mah....prea mult
|
Quote:
Originally Posted by heavystorm2005
totusi e pre mult consumu gandeste te asa cati bani bagi in ea pe an....cred ca in 2-3 ani iti iei o masina noua!!!!
|
Quote:
Originally Posted by MMihai
stiu ca te omoara consumul dar daca o tii ca masina de weekend e perfect
|
N-am vazut multa lume sa se planga de consumul zecilor de VR6 si Ursuleti de pe aici, care sar de 20%, dar cand e vorba de 850 v-ati speriat
Quote:
Originally Posted by Dirty_Pusherman
iar pentru ca nu s-a facut acea varianta M, motorul modelului 850 Csi-ul poate fi considerat adevaratul motor M (scria ca M Power ar fi ajutat la fabricarea lui)
|
N-a ajutat, ei l-au facut. Scrie pe capacele de chiulasa "BMW M Power"
Quote:
Originally Posted by Coss_min
850-ul ca nu e chiar asa, e o masina frumoasa, dar nu are performante sa zici ca rupe gura targului, cred ca un impreza wrx pe un traseu cu multe curbe sau chiar asa il face muci , sa nu mai vorbim de baietii cu 911 si alte masini sport
|
Nici SL600, CL600, Bentley Brooklands etc etc nu sunt masini sport "hardcore" si nici n-ai vrea sa fie
Quote:
Originally Posted by LAZAR_FLORIAN
Pride 100 in 6 secunde (la o masina care are 1865 de kg)asta daca te intereseaza performantele desi nu asta m-a interesat pe mine cand am cumparat masina.
|
N-ar fi trebuit sa spui asta. Romanii zgarciti n-ar intelege de ce trebuie sa aiba acelasi timp 0-100 cu masini care au de 2 ori mai putini CP si costa de 3 ori mai putin
Quote:
Originally Posted by Antilles
?(in Germania se gaseste in stare buna de tot undeva pe la 6000,taxa din Iulie fiind de 2000)
|
Cat de sigur esti ca e in stare buna?....
~Nautilus
|
|
|
18-12-08, 22:16
|
#78
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 540
Member of: [Colectionar Machete]
|
Re: Bmw 850
cine isi ia o asemnea masina nu se uita la consum.deja e o masina de colectie,sunt f rare una singura am vazut pe strada si aia din mers alta nu am vazut e superba masina
__________________
I love BMW...LOVE E36 Coupe!!
|
|
|
08-08-09, 22:14
|
#79
|
Stage 3
Join Date: Feb 2007
Posts: 135
|
Re: Bmw 850
Quote:
Originally Posted by assu_xxl
eu am un motor de m8 csi in curte de fapt am taota masina da nu mi place si ma gandesc daca ... sa pun motoru pe un camaro din 92... toti mi au spus ca un camaro nu e de tinut in romania bla bla bla masina americana si ma gandesc k probleme o sa am cu piesele k nu se gasesc da oare o sa am mai putine cu motoru de m8?...sau sal las pe ala de camaro?
|
salutare .. zi un pret la masina fara motor dak tot vrei sa il folosestui pe un camaro ... sunt interesat salutare .
|
|
|
13-08-09, 18:03
|
#80
|
Stage 2
Join Date: Aug 2007
Posts: 55
|
Re: Bmw 850
Quote:
Originally Posted by Nautilus
Limitarea electronica poate fi inlaturata, in Marea Britanie niste jurnalisti au facut asta si au testat un 850i (nu CSi) care a atins 276 km/h
Cat de sigur esti ca e in stare buna?....
~Nautilus
|
Bucuresti-Pitesti din capat de la OMW din pitesti,pana jos la Militari mers cu 260 constant(acolo este limitata)(deci banuiesc ca prinde fara probleme 300 cu aia 80 de calutzi in plus si daca ii scot limitarea imi mai adauga 30 = 410 cp > cuplu 570nm)
ala la 6000 de euro pun pariu ca este rupt in treispe'
si ar mai fi unul pe aici care zice ca are el un motor de csi in curte as vrea sa-l vad si eu dar nu cred ca o sa apuc ziua aia,daca ma intelegeti ce vreau sa spun
|
|
|
14-08-09, 18:19
|
#81
|
Stage 2
Join Date: Aug 2007
Posts: 55
|
Re: Bmw 850
Quote:
Originally Posted by Antilles
Amice...vezi pe mobile.de, apar deja mult mai multe sub 6000 de Euro, pe rpima pagina daca dai doar dealer search iti apare primul un 850CI la sub 4000...oare toate-s "rupte treispe"...think about it...
|
amice.....vezi ca te iei la misto singur,nici nu tre macar sa o fac eu ca deja cine stie ce inseamna masina are gura pana la urechi
1.masina are 1900 de kg si franele de seria 8 se ovalizeaza destul de rpd
2.masina are cuplu mare,ambreiajul creeza probleme destul de des
3. la 4000 de euro cred ca are vreo 250.000 de km,si la piele asta inseamna uzura maxima daca nu a fost intretinuta
4.articulatii suuspensii,filtre(ia filtrele de la un bmw 325 si inmultestele cu 2,daca pricepi ce vreau sa zic)
5.probleme la chedere,la garnituri,etc
6.costurile la piese sunt destul de mari,la fel ca la seria 6 din 2009
daca tu vezi chestiile astea pe care eu le-am dat cu titlu de exemplu,esti un mare geniu,ba mai mult ai puteri paranormale pt ca poti sa citesti starea tehnica a masinii din poze....deci dute la plimbare cu think about-ul tau
daca pur si simplu aduceai pe forum in discutie pretu pe care l-ai vazut,te lamuream prieteneste,in schimb ai inceput prost discutia
|
|
|
16-08-09, 06:08
|
#82
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: Bmw 850
Vă rog să readuceţi discuţia la nivelul disputelor de idei, lăsaţi orgoliul deoparte chiardacă sunt deranjante argumentele tari aruncate de ambele părti, vedeta acestui topic este BMW-ul 850, si doar despre el discutam...
|
|
|
19-08-09, 21:52
|
#83
|
Banned
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of: [2 Roti]
|
Re: Bmw 850
http://e31.net/
Prima masina cu cutie automata pe care am condus-o.....si chiar prima masina pe care am condus-o mai mult(vo 10km) dupa ce am luat permisul....
Motor 5.0 V12 cutie automata in 4 trepte....
|
|
|
20-08-09, 09:21
|
#84
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,450
Member of: [Opel] [VW] [Nissan] [Honda]
|
Re: Bmw 850
Deci, pt un 850 CSI(vorbesc numai si numai de CSI) daca vrea romanul sa-si achizitioneze unul, sa-l si conduca in Romania cu acte in regula are de platit asa: pretul masinii-minim 17000 EURO(sursa: mobile.de)
Taxa poluare:-8960 EURO (sursa: calculator de pe site-ul ministerului de finante)
Impozit: -3360 RON (sursa: grila de calcul de pe site-ul primariei municipiului Cluj-Napoca, cred ca poate sa difere de la o localitate la alta)
la asta mai adaugam un RCA care...evident e scump
alte cheltuieli cu RAR, plimbareli s.a.m.d., deci cu totul ajungem usor in 30000 EURO....
Nu e la fel in schimb cu alta varianta de 850, sau chiar 840, pretul de achizitie fiind considerabil mai mic, impozitul fiind si el mai mic (se calculeaza 120ron pt fiecare grupa de 200 cmc in cazul motoarelor peste 3001 cmc).
Pana la urma cine greseste? parerea mea e ca statul, avand in vedere ca chiar si impatimitii acestei masini sunt foarte putini care au asa suma de bani, si mai putini care platesc aceasta aberatie(am un amic cu un CSI, are bani sa plateasca taxele dar prefera sa nu o faca, e deja abuziv), si in loc sa ceara mai putini bani care sa intre la buget....cer foarte multi care nu intra aproape defel(desteapta miscare, nu?)
Daca ar fi sa-mi iau eu unul, probabil ca l-aş tine in garaj, admirat in fiecare seara cand ma intorc acasa, pornit din cand in cand(caci nu ma prea incanta varianta cu Bulgaria, desi la sumele astea poate ca ar fi interesant, macar sa ies cu el duminica)
Last edited by aleks; 21-08-09 at 10:21.
|
|
|
21-08-09, 00:55
|
#85
|
Stage 2
Join Date: Aug 2007
Posts: 55
|
Re: Bmw 850
Quote:
Originally Posted by Antilles
Deci, pt un 850 CSI(vorbesc numai si numai de CSI) daca vrea romanul sa-si achizitioneze unul, sa-l si conduca in Romania cu acte in regula are de platit asa: pretul masinii-minim 17000 EURO(sursa: mobile.de)
Taxa poluare:-8960 EURO (sursa: calculator de pe site-ul ministerului de finante)
Impozit: -3360 RON (sursa: grila de calcul de pe site-ul primariei municipiului Cluj-Napoca, cred ca poate sa difere de la o localitate la alta)
la asta mai adaugam un RCA care...evident e scump
alte cheltuieli cu RAR, plimbareli s.a.m.d., deci cu totul ajungem usor in 30000 EURO....
Nu e la fel in schimb cu alta varianta de 850, sau chiar 840, pretul de achizitie fiind considerabil mai mic, impozitul fiind si el mai mic (se calculeaza 120ron pt fiecare grupa de 200 cmc in cazul motoarelor peste 3001 cmc).
Pana la urma cine greseste? parerea mea e ca statul, avand in vedere ca chiar si impatimitii acestei masini sunt foarte putini care au asa suma de bani, si mai putini care platesc aceasta aberatie(am un amic cu un CSI, are bani sa plateasca taxele dar prefera sa nu o faca, e deja abuziv), si in loc sa ceara mai putini bani care sa intre la buget....cer foarte multi care nu intra aproape defel(desteapta miscare, nu?)
Daca ar fi sa-mi iau eu unul, probabil ca l-as tine in garaj, admirat in fiecare seara cand ma intorc acasa, pornit din cand in cand(caci nu ma prea incanta varianta cu Bulgaria, desi la sumele astea poate ca ar fi interesant, macar sa ies cu el duminica)
|
deci 1. costat 2200 de euro inscrisul la masina cu taxa nr 2
2.masina am inscriso pe numele tatalui(RCA pe 12 luni=270 lei)pe cand la un 850 sau 840 deja este alta treaba anul de fabricatie este mult incoace si asta inseamna taxa mult mai mare,documenteaza-te cand vb
3.masina are optiuni ce nu o sa la vezi nici la seria 6 acuma,de abia la seria 7 din 2008 au reintrodus(adica punte activa spate motorsport specific)
4.la cat plm(pan la magazin) vrei sa cumperi o masina full piele in 2 culori(individual=culoarea la piele este la exetriorul masinii)+memorie in scaune si volan oglinzi,scaune reglabile pe 8 directii+motor 12V facut de ///M,manuala 6+1 viteze getrag,frane ///M,climatronic bizonal,67.000 km,etc
5.daca eu castig pe luna o suma care imi permite sa acopar toate cheltuielile si sa merg cu masina cand vreau, e vreo problema? poate mai am si o masina pe motorina cu consum de 5%,pt mersul de zi cu zi
6. cu toata criza asta pretul masin a crescut,si asta datorita numaruli mic de bucati fabricate 1150,defapt mai putine ca al meu este individual
Last edited by aleks; 21-08-09 at 10:21.
|
|
|
22-10-09, 20:03
|
#86
|
Stage 3
Join Date: Feb 2007
Posts: 135
|
Re: Bmw 850
Quote:
Originally Posted by LAZAR_FLORIAN
ALA NU ERA CSI DE PE AUTOVIT
SA NU TE RUPI DACA TE INDOI ATATA ))
MERITA ITZI ZIC SIGUR PANA LA 280 KM URCA NEOBOSIT ACUL
SI CE DACA ESTE MAI NOU??NU-I NEAPARAT MAI BUN-DAR SUNT SI ALTE INCONVENIENTE LA 850(IMPOZITUL DE 2800 LEI PE AN)
))))))))))))))))))))))))))))0
UN PUSTI DE NOTA 10 )))))))))))
MAI INVAT SI EU CEVA DE TINEREI
HABAR NU AVEAM LUCRUL ASTA SI CONSUMUL ESTE CAT DE ADEVARAT POSIBIL
SI MAI ADAUG EU:
-PITESTI-BUCURESTI 18 MIN CU 260 KM CONSTATNT,CAND RIDICAM FARURILE IMI LUA 33% INSTANTA IAR FARA 30%
-IN ORAS 27-30 % PT CA NU POT SA MA ABTIN SA MERG CU 20% CA NUMAI ARE FARMEC DELOC
-IN AFARA POATE SA IA SI 12% FARA NCI UN EFORT DAR MIE IMI IA 18%
DARRRRRRRRRRR 850 ARE MAI MIC CONSUMUL PT CA ASTA ARE MOTOR DE 5576 CMC GET IT?????
|
impozitul ala este cu mult peste 28 de milioane eu am un 840CiA cu motorul de 4,l si impozitul anual e de 43 de milioane pe an !!!
|
|
|
22-10-09, 20:40
|
#87
|
Banned
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of: [2 Roti]
|
Re: Bmw 850
Quote:
Originally Posted by LaiLai
impozitul ala este cu mult peste 28 de milioane eu am un 840CiA cu motorul de 4,l si impozitul anual e de 43 de milioane pe an !!!
|
Anul trecut stiu sigur era 30 mil in Cluj-Napoca, zic Cj-N pt ca stiu ca in alte judete impozitul e diferit si la masinile pe pers fizica.....de ex la un golf cum am eu 1.6d din 80 impozitul pe an e 70mii lei vechi cu penalizari de 100mii ca am platit in decembrie :P adica 70Ron iar in Alba la un Ford Fiesta tot cam de aceeasi varsta, platit tot in decembrie, tot cu motor de 1.6d e 120Ron, deci aproape dublu......
|
|
|
11-01-10, 11:30
|
#88
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 1,287
|
Re: Bmw 850
Quote:
Originally Posted by heavystorm2005
totusi e pre mult consumu gandeste te asa cati bani bagi in ea pe an....cred ca in 2-3 ani iti iei o masina noua!!!!
|
mai grav e ca [pauza] chiar daca ai bani de benzina e cam aiurea sa te opresti din benzinarie in benzinarie cand mergi la drum lung. ) glumesc, iubesc modelul asta si intentionez sa-l cumpar cat de curand, numai asa sa ocup un loc de parcare cu asa frumusete, sa ma binedispuna cand deschid geamul dimineata si o vad in parcare
__________________
'07 e91 320i '92 e36 320i coupe
|
|
|
11-01-10, 11:36
|
#89
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 1,287
|
Re: Bmw 850
Quote:
Originally Posted by assu_xxl
aaa si inca ceva... sa nu aud sa pastrez m8 u pentru ca de mic sunt mort dupa camaro ) da nu stiu daca sai pun motoru e m8 sau nu
|
M8 nu exista, cel mai apropiat lucru de M8 a fost 850CSi, dar M8 propri-zis a iesit un singur exemplar prototip pe poarta bavareza si sincer ma indoiesc ca a aterizat la tine in curte.
|
|
|
11-01-10, 11:38
|
#90
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 1,287
|
Re: Bmw 850
Quote:
Originally Posted by assu_xxl
eu am un motor de m8 csi in curte de fapt am taota masina da nu mi place si ma gandesc daca ... sa pun motoru pe un camaro din 92... toti mi au spus ca un camaro nu e de tinut in romania bla bla bla masina americana si ma gandesc k probleme o sa am cu piesele k nu se gasesc da oare o sa am mai putine cu motoru de m8?...sau sal las pe ala de camaro?
|
M8
Originally envisioned as a Ferrari competitor, only a single prototype BMW M8 was ever produced, equipped with a special 550 bhp (410 kW) version of the S70 engine, essentially a bored out version of the M70 with experimental multi-valve cylinder heads. A common misconception is that this engine powered the McLaren F1. However, when this was suggested to McLaren's designer Gordon Murray, the idea was rejected because the engine was too heavy and long for the McLaren F1. A completely new BMW engine was designed which has a closer resemblance to the later Euro S50B30 BMW M3 engine.
The project was eventually scrapped because BMW decided that there was no market for an M8. The only prototype ever produced (one that was reportedly not even road safe) was locked away by BMW in the company's Giftschrank (poison storage) and has reportedly been destroyed.[2]
While the M8 was never produced, it is interesting to note that the 850CSi was also tuned by BMW's M division. Aside from sporting an M-tuned engine (as identified by the S suffix instead of the M prefix that a non-M tuned engine would wear), the car's VIN identifies the car as being built by BMW Motorsport (identified by the WBS prefix) instead of BMW AG (WBA prefix). This effectively identifies the 850CSi as essentially a detuned version of the M8.[3]
deci... de unde M8?
|
|
|
|
|