07-04-07, 21:52
|
#46
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 675
Member of: [BMW]
|
Re: Bmw 850
Are tractiune numah' pe spate?
|
|
|
07-04-07, 22:02
|
#47
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 660
|
Re: Bmw 850
smechera masina... ar trebuii bmw sa reinceapa productia la ea... oricum regasim mult din design si performante la noul 6.
|
|
|
21-04-07, 20:02
|
#48
|
Stage 3
Join Date: Feb 2007
Posts: 96
|
Re: Bmw 850
era.....mortal
|
|
|
01-01-08, 21:23
|
#49
|
Stage 2
Join Date: Aug 2007
Posts: 55
|
Quote:
Originally Posted by heavystorm2005
salut am avut eu bmw ca asta tot din 91 si sincer daca vrei sa mergi cu ea cum mergem noi de obicei(agresiv)sare de 30l% iar daca mergi frumos consuma 23_25l% prea frumoasa masina dar consumu te omoara ....exista si versiunea cu motor de 2.5 l dar e f rara sa facut modelu asta cu varianta de 12 valve din 91-97 iar dupa asta a facut opti.cu 8 valve....masina are din fabrica 300cp si am citit pe net ca unii au duso chiar la 470 cp .... in strainetate se dau bani grei pe ea daca e una dintre modelele care poarta o seria limitata......din care sau facut 70 de masini nu au aproape nimic diferit de cele normale numai ca au o seria pe sasiu(in afara de cea normala au seria de colectie)....si daca masina e impecabila si are seria respectiva ajunge la vreo 40.000daca nu mai mult.....daca vrea cineva mai multe informatii pot sa va dau mise pare ca am si manualu de reparatie dar nu stiu pe unde l-am pus .....o sa pun si niste poze pt cei interesti.....
|
)))))))SUPER TARE.AUZI AU O SERIE MAI ALTFEL SI FACE 40.000 DE EURO )))))
Quote:
Originally Posted by mihai88
mananca mult mah....prea mult
|
PAI DACA II PUI CIP ITI CONSUMA IN ORAS 7 %
)))))))CAT OI VREA SA-TI CONSUME LA 5OO CUPLU SI 300 CP?????
Last edited by aleks; 04-01-08 at 11:45.
|
|
|
01-01-08, 21:29
|
#50
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,724
Member of: [Moderators] [Virtual Tuning] [RENAULT]
|
Re: Bmw 850
foloseste functia edit. nu mai scrie cu caps. nu mai aduce la viata topicuri atat de vechi.
|
|
|
01-01-08, 21:34
|
#51
|
Stage 2
Join Date: Aug 2007
Posts: 55
|
Quote:
Originally Posted by Vladutzzz_sv
..... uitasem unul din cele 3 de la noi este csi.....cam rupe norma si la sprint si la consum.....masina de pe autovit este mult sub pretul pietei tinand cont ca este inmatriculata.....abia gasesti in germania unu in stare perfecta la banii astia
|
ALA NU ERA CSI DE PE AUTOVIT
Quote:
Originally Posted by aleks
vorbim de consum nelimitat la o masina...sport, nu supersport
merita?
ma indoiesc...
|
SA NU TE RUPI DACA TE INDOI ATATA ))
MERITA ITZI ZIC SIGUR PANA LA 280 KM URCA NEOBOSIT ACUL
Quote:
Originally Posted by ShinyG
Uuuh, am vaga impresie ca motoru de pe 850 a fost oferit doar cu autoamata la vremea lui!
Si cine discuta de consum la asa masina, n-a prins ideea... Daca il vinzi sigur vei gasi unu mai bolnav care sa-l cumpere! Eu l-as lua, da pun bani de-un 320i E46, ca e mai nou...
|
SI CE DACA ESTE MAI NOU??NU-I NEAPARAT MAI BUN-DAR SUNT SI ALTE INCONVENIENTE LA 850(IMPOZITUL DE 2800 LEI PE AN)
Quote:
Originally Posted by E31
Nu vorbim de masina sport ori supersport, vorbim de un Grand Tourer. It is the quintesential gentleman's car. Dpdv al eficientei si economicitati, nici o masina adevarata "nu se merita". Dar nu vorbim de noi, care visam la o masina de 120-180.000DM, ci vorbim de cei care isi permit una. Seria 8 a fost facuta pentru plimbari 1. rapide si 2. confortabile pe drumuri intinse si in doi (oare de ce? :P), avand totodata suficient loc in portbagaj pentru bagajele aferente uni mare tur. De fapt GT, grand tourer, vine din secolul 18:P
Pe atunci, tinerii nobili, la implinirea majoratului, obisnuiau sa treaca prin toate punctele de mare importanta din Europa, desavarsindu-si cunostintele si traind spiritul fiecarui loc. Acesta era Le Grand Tour. Si totusi, ce legatura are asta cu masinile?... Pai are. Tinerii acestia mergeau intr-o caleasca special conceputa pentru a fi rapida si confortabila, cu o bancheta de 2 locuri + vizitiu si spatiu amplu pentru depozitarea tuturor catrafuselor ce le carau cu ei. Azi, un GT adevarat (nu toate coupeurile cu tractiune fata, sub 1.5t, unele chiar hatchback si cu motor de 2000 pe care scrie gt) exprima exact asta. Rapiditate, Confort (deci F1, F430 etc ies din discutie), 2 persoane (chiar daca oficial au 4 locuri, nimeni nu vrea sa stea in spate 3000km) si portbagaj generos. Uitati-va la DB9, la Ferrari 612 Scaglietti, la Seria 6 si o sa vedeti aceeasi arhitectura ca la seria 8. Dupa designul car difera de la caz la caz se arata alura unui GT: Capota lunga, consola spate scurta, 2 usi, aerodinamicitate ridicata, greutate si motor relativ mare pentru a fi confortabil. Un GT nu va fi niciodata masina sport, pe un traseu alcatuit numai din curbe nu stiu daca DB9 ar putea scapa de un Speedster.
cat despre consum, ar trebui impusa o regula: cand vorbim de masini peste 3000, sa nu mai vorbim de el. Oricum, seria 8 nu are consum "nelimitat". 12-13 in afara (unde trebuie condusa), iar in oras nu sare de 40, poate doar iarna. Condusa cum trebuie, consumul poate scadea si pana la 20, care e mai mult decat acceptabil.
|
))))))))))))))))))))))))))))0
UN PUSTI DE NOTA 10 )))))))))))
MAI INVAT SI EU CEVA DE TINEREI
HABAR NU AVEAM LUCRUL ASTA SI CONSUMUL ESTE CAT DE ADEVARAT POSIBIL
SI MAI ADAUG EU:
-PITESTI-BUCURESTI 18 MIN CU 260 KM CONSTATNT,CAND RIDICAM FARURILE IMI LUA 33% INSTANTA IAR FARA 30%
-IN ORAS 27-30 % PT CA NU POT SA MA ABTIN SA MERG CU 20% CA NUMAI ARE FARMEC DELOC
-IN AFARA POATE SA IA SI 12% FARA NCI UN EFORT DAR MIE IMI IA 18%
DARRRRRRRRRRR 850 ARE MAI MIC CONSUMUL PT CA ASTA ARE MOTOR DE 5576 CMC GET IT?????
Last edited by aleks; 04-01-08 at 11:43.
|
|
|
01-01-08, 21:53
|
#52
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,724
Member of: [Moderators] [Virtual Tuning] [RENAULT]
|
Re: Bmw 850
Quote:
Originally Posted by LAZAR_FLORIAN
-IN ORAS 27-30 % PT CA NU POT SA MA ABTIN SA MERG CU 20% CA NUMAI ARE FARMEC DELOC
|
nu mai are farmec sa mergi ca un om normal in oras nu? daca nu consuma suta si nu mergi cu 500la ora nu are farmec.
repet, foloseste edit ca nu mananca.
__________________
Retro? Yes plx.
|
|
|
01-01-08, 22:17
|
#53
|
Stage 2
Join Date: Aug 2007
Posts: 55
|
Re: Bmw 850
Quote:
Originally Posted by Trickz
nu mai are farmec sa mergi ca un om normal in oras nu? daca nu consuma suta si nu mergi cu 500la ora nu are farmec.
repet, foloseste edit ca nu mananca.
|
Stii cumva cum merg eu?
auzi pustiu eu am vb frumos dar obs ca devii ......dormi pe tine si nu ai pus piciorul pe 380 de cp in viata ta ca altfel nu mai vorbeai fara rost,numai zic cuplu de 550 tu esti ala care iti iei masina sport diesel,nu?sau iti pui pe 320 D sigla de M///?Si aici cred ca sunt foarte multi oameni care mi-ar da dreptate.
Vezi ca am si o dacie breack si nu ma cred SENA cu ea.
Sa ma scuze dom moderator dar nu m-am putut abtine sa raspund atacului unui pusti ......
|
|
|
01-01-08, 22:26
|
#54
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,724
Member of: [Moderators] [Virtual Tuning] [RENAULT]
|
Re: Bmw 850
eu doar am interpretat ce ai zis tu.
si relax, nu suport masinile diesel daca nu am pus piciorul pe 380cp este vreo problema? si linisteste'te naibii ca din 10 posturi aici in 8 ai zis de fenomenalul cuplu.
in ultimul rand, nu era un atac. era o interpretare la ce ai zis tu, la ce am simtit eu ca un atac. cu placere pentru sfaturile legate de postare din "atacurile" mele.
multa sanatate!
|
|
|
02-01-08, 00:29
|
#55
|
Stage 2
Join Date: Aug 2007
Posts: 55
|
Re: Bmw 850
Quote:
Originally Posted by Trickz
eu doar am interpretat ce ai zis tu.
si relax, nu suport masinile diesel daca nu am pus piciorul pe 380cp este vreo problema? si linisteste'te naibii ca din 10 posturi aici in 8 ai zis de fenomenalul cuplu.
in ultimul rand, nu era un atac. era o interpretare la ce ai zis tu, la ce am simtit eu ca un atac. cu placere pentru sfaturile legate de postare din "atacurile" mele.
multa sanatate!
|
Linistete'naibii pai daca ai merge cu un V12 in oras ai stii ca nu ai cum sa mergi cu 60 pe orasi daca numar posturile in vreo 2 cred ca am zis de cuplu dar pt ca esti cunoscator stii ce insemna cuplu 550 stock.
Aoleu esti interpret uitasem.Invata sa vb pe forum.
|
|
|
02-01-08, 00:44
|
#56
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,146
Member of: [AirBrush]
|
Re: Bmw 850
cand cineva s-ar lua un 850 ce dracu mai conteaza cat consuma,va zic eu am avut unul in 95 ,in oras la un mers normal 16 vara 20 iarna,mai sport 23...27 l/100. iar inafara depinde de viteza la 250 pe autobanda ia 22 l/100
acuma in primavara mi-as lua un 850 dar in stare perfecta adica inpecabila de preferinta cu nr straine dar inregula, combinatii nu cu bani cash.
contactatima pe nr 0752358548 daca e vreun 850 de vanzare.
|
|
|
04-01-08, 11:47
|
#57
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: Bmw 850
Quote:
Originally Posted by LAZAR_FLORIAN
SA NU TE RUPI DACA TE INDOI ATATA ))
MERITA ITZI ZIC SIGUR PANA LA 280 KM URCA NEOBOSIT ACUL
|
tine-ti mistourile pentru tine.
nu ma impresioneaza tupeul de 2 bani, nici smecheria afisata de unii si altii.
daca ai vreo informatie s-o transmiti, fa-o normal, ca orice alt user.
din punctul meu de vedere nu merita un astfel de consum, la performantele oferite, este o parere personala, si nu e cazul sa vina un tupeist sa-mi explice mie cat de nestiutor sunt eu
|
|
|
20-01-08, 16:56
|
#58
|
Stock
Join Date: Jan 2008
Posts: 8
|
Re: Bmw 850
masina arata beton.dar nu uita ca e un GT fara performante extraordinare. 5.0 300cp automat.dc vrei o masina de liniute si forja nu e o alegere buna.D c vrei o masina foarte frumoasa DA.Categoric.Dar cam scump moftul....Pentru mine.
|
|
|
21-01-08, 00:43
|
#59
|
Stage 4
Join Date: Mar 2007
Posts: 221
|
Re: Bmw 850
sunt fan bmw sunt niste masini extraordinare dar 850-ul ca nu e chiar asa, e o masina frumoasa, dar nu are performante sa zici ca rupe gura targului, cred ca un impreza wrx pe un traseu cu multe curbe sau chiar asa il face muci , sa nu mai vorbim de baietii cu 911 si alte masini sport.
Care e problema, e masina de colectie? E unicat in Romania? nu e chiar asa. Este tipul din Arad care are M3 facut de Schintzer, tot respectul , masina aia cred ca da ceata unui 850 (si are cu 6 cilindri mai putin).
Last edited by aleks; 24-01-08 at 10:07.
|
|
|
22-01-08, 10:10
|
#60
|
Stage 2
Join Date: Aug 2007
Posts: 55
|
Re: Bmw 850
Quote:
Originally Posted by Coss_min
sunt fan bmw sunt niste masini extraordinare dar 850-ul ca nu e chiar asa, e o masina frumoasa, dar nu are performante sa zici ca rupe gura targului, cred ca un impreza wrx pe un traseu cu multe curbe sau chiar asa il face muci , sa nu mai vorbim de baietii cu 911 si alte masini sport.
Care e problema, e masina de colectie? E unicat in Romania? nu e chiar asa. Este tipul din Arad care are M3 facut de Schintzer, tot respectul , masina aia cred ca da ceata unui 850 (si are cu 6 cilindri mai putin).
|
Pai intreaba ce vrei de 850,nu ma dau meserias dar imi place sa stiu cam tot ce se poate sti,cand am un hobby.
Nu-i sport masina
Are 2 tone .cate de *** sa fii sa crezi ca ceva care are 2 tone este sport?
Este o masina foarte echilibrata
site-urile internationale de bmw sau chiar in Germania,ai observa ca parerea ta despre masina este diametral opusa de cea a unor oameni care au legatura directa cu multi designeri si proiectanti de la bmw
ca mic exemplu Jud Spencer.
*******
Pride 100 in 6 secunde (la o masina care are 1865 de kg)asta daca te intereseaza performantele desi nu asta m-a interesat pe mine cand am cumparat masina.
Plus ca merge cu viteza maxima constructiva fara probleme,adica nu am urcat pana la 260 si gata iau piciorul de pe acceleratie,asta-i GRAND TOURER.
A fii mandru de ceea ce ai,nu insemna sa te lauzi.
Last edited by aleks; 24-01-08 at 10:11.
|
|
|
|
|