28-07-06, 20:16
|
#31
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 429
|
Re: Bmw 850
Eu sunt fan inrait Mercedes...dar acest model este printre SINGURELE MODELE de la BMW pe care mi le-as dori...imi aduc aminte cand ma uitam in revistele lu unchimiu....muream cand o vedeam...ce-i drept...muream cand vedeam si Mercedes C112 ...e superba masina...
Din cate am citit pe un site, motorul M8-ului (care a ramas un concept)...este acelasi motor cu cel de pe McLaren F1...iar pentru ca nu s-a facut acea varianta M, motorul modelului 850 Csi-ul poate fi considerat adevaratul motor M (scria ca M Power ar fi ajutat la fabricarea lui)...asa am inteles....deci asta ar fi capul de serie...nu?
Last edited by Dirty Pusherman; 28-07-06 at 20:21.
|
|
|
02-08-06, 06:25
|
#32
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 959
|
Re: Bmw 850
pai motorul era m power, scrie si pe el.. la fel cum scrie si pe cel de la mclaren f1..
|
|
|
02-08-06, 13:57
|
#33
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 429
|
Re: Bmw 850
pai da...asta e...la M8 si la 850 CSi sunt facute de M Power motoarele...
iar pt ca nu s-a facut M8-ul...CSi-ul e considerat M8...
|
|
|
05-08-06, 11:44
|
#34
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: Bmw 850
Quote:
Originally Posted by E31
Nu vorbim de masina sport ori supersport, vorbim de un Grand Tourer. It is the quintesential gentleman's car. Dpdv al eficientei si economicitati, nici o masina adevarata "nu se merita". Dar nu vorbim de noi, care visam la o masina de 120-180.000DM, ci vorbim de cei care isi permit una. Seria 8 a fost facuta pentru plimbari 1. rapide si 2. confortabile pe drumuri intinse si in doi (oare de ce? :P), avand totodata suficient loc in portbagaj pentru bagajele aferente uni mare tur. De fapt GT, grand tourer, vine din secolul 18:P
Pe atunci, tinerii nobili, la implinirea majoratului, obisnuiau sa treaca prin toate punctele de mare importanta din Europa, desavarsindu-si cunostintele si traind spiritul fiecarui loc. Acesta era Le Grand Tour. Si totusi, ce legatura are asta cu masinile?... Pai are. Tinerii acestia mergeau intr-o caleasca special conceputa pentru a fi rapida si confortabila, cu o bancheta de 2 locuri + vizitiu si spatiu amplu pentru depozitarea tuturor catrafuselor ce le carau cu ei. Azi, un GT adevarat (nu toate coupeurile cu tractiune fata, sub 1.5t, unele chiar hatchback si cu motor de 2000 pe care scrie gt) exprima exact asta. Rapiditate, Confort (deci F1, F430 etc ies din discutie), 2 persoane (chiar daca oficial au 4 locuri, nimeni nu vrea sa stea in spate 3000km) si portbagaj generos. Uitati-va la DB9, la Ferrari 612 Scaglietti, la Seria 6 si o sa vedeti aceeasi arhitectura ca la seria 8. Dupa designul car difera de la caz la caz se arata alura unui GT: Capota lunga, consola spate scurta, 2 usi, aerodinamicitate ridicata, greutate si motor relativ mare pentru a fi confortabil. Un GT nu va fi niciodata masina sport, pe un traseu alcatuit numai din curbe nu stiu daca DB9 ar putea scapa de un Speedster.
cat despre consum, ar trebui impusa o regula: cand vorbim de masini peste 3000, sa nu mai vorbim de el. Oricum, seria 8 nu are consum "nelimitat". 12-13 in afara (unde trebuie condusa), iar in oras nu sare de 40, poate doar iarna. Condusa cum trebuie, consumul poate scadea si pana la 20, care e mai mult decat acceptabil.
|
tot respectul pentru raspuns, nimic in plus de comentat
|
|
|
16-11-06, 13:20
|
#35
|
Stock
Join Date: Nov 2006
Posts: 4
|
Re: Bmw 850
masina din colentina pe care ai vazut-o a fost a mea care mai am una inmatriculata.si sincer imi pare rau ca am dat-o pe aia care ai vazut-o fara nr. pt ca era cu cutie manuala si era tipla
|
|
|
29-01-07, 00:11
|
#36
|
Stock
Join Date: Jan 2007
Posts: 3
Member of: [AUDI]
|
Re: Bmw 850
smechera masina, o visez de cand eram in liceu si am stat destult timp sa caut tot ce e de stiut despre ea.
s-a fabricat din '89 pana in '96, deoarece din '97 intrau in vigoare norme de poluare mult mai stricte si pretul astfel rezultat nu avea la momentul respectiv cu adevarat un segment de piata caruia sa se adreseze (masina de peste 100.000 de marci in anii '90). acelasi motiv a stat si la baza stoparii proiectului M8 care urma sa aiba un motor de 6-6,2 litrii (fata de 5,7 850CSI) din care s-a construit o singura bucata, destul de firav legata (motiv pt care a fost considerat un prototip nedemn de muzeul BMW si trecut pe linie moarta spre casare)
seria 8 a avut 830 (cateva prototipuri, n-a ajuns modelul pe piata), 840 in 3 variante si 850 in 3 variante dintre care clar se distinge 850csi. nu numai ca motorul e facut de bmw motorsport (tip S70 care intr-adevar a stat la baza motorului meclaren F1, seria de motor incepe cu WBS de la BMW motorsport si nu WBA de la MBW AG) dar este singurul seria 8 cu 'directie pe 4 roti' - anume peste 60km/h computerul de bord controleaza rotile spate care bracheaza in sens contrar celor din fata pentru o mai buna stabilitate in viraje si depasiri.
exista pe net filmulete cu moneda de un euro pusa pe motor si care nu cade de pe muchie la pornirea acestuia... pt o masina de aproape 2 tone care e data din fabrica cu 300 km/h viteza maxima constructiva.
ca o nota : diferente mici in dotari apar intre modelele de america si cele de europa, iar 850csi s-a fabricat numai cu cutie manuala in 6 trepte.
ce sa zic, oricand mi-as lua una pt weekend, am un grand de 5,2 la vanzare asa ca n-o sa simt diferenta dar... astept sa scada taxa pe prima inmatriculare
|
|
|
31-01-07, 01:00
|
#37
|
Stage 4
Join Date: May 2006
Posts: 171
|
Re: Bmw 850
ca tot se vorbeste de M8 pe aici...
|
|
|
04-02-07, 14:11
|
#38
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 304
Member of: [VW] [BMW]
|
Re: Bmw 850
Salut
Stiti pe cineva care vinde vreun 8?
|
|
|
09-02-07, 18:05
|
#39
|
Stage 3
Join Date: Feb 2007
Posts: 96
|
Re: Bmw 850
yo am vazut 3 in colentina dintre care 2 erau parcate in mijlocu intersectiei si una din ele sau amindoua erau de vinzare cerea parca 6000 pe ea.
saraci mai suntem cand visam la mashini.
|
|
|
09-02-07, 20:15
|
#40
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 304
Member of: [VW] [BMW]
|
Re: Bmw 850
Cand se intampla asta? Si unde mai exact in Colentina?
|
|
|
13-02-07, 09:50
|
#41
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 326
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club]
|
Re: Bmw 850
hmmmm pentru cunostinta ta generala masina a fost la timpu ei probabil cea mai avansata masina in tehnologia sau autodepasit dar nu era la vremea ei si de aceea au facut si multe greseli si au aparut probleme cu ele in primu rand daca nai buzunaru adanc nu te baga ... ca o sa stai cu ea pe bara incepand motorul daca nu ma insel are 5400 si ceva.. . consum catastrofal ... fara numar.. . probleme grave pe calculatoarele de bord care au prostul obicei de a crapa.. la motorasele de la faruri mai sunt probleme piese destul de rare ... in caz de o pocnesti sansele tale sunt foarte mici sa gasesti piese.. si nu mai zic daca ti se strica ceva. .. deci mai bine stai in banca ta si iati o pisica sau alceva
__________________
BMW E46
|
|
|
18-02-07, 04:06
|
#42
|
Stage 3
Join Date: Feb 2007
Posts: 96
|
Re: Bmw 850
pe colentina la intersectia cu dna ghica in 2006. stiu ca muream cand le vedeam.
|
|
|
07-04-07, 21:30
|
#44
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 675
Member of: [BMW]
|
Re: Bmw 850
Ii unu si la noi in Caransebes.......850CSI........vai Doamne cu arata
|
|
|
07-04-07, 21:42
|
#45
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,724
Member of: [Moderators] [Virtual Tuning] [RENAULT]
|
Re: Bmw 850
si mai era si ala de la salon:P pareri?? va placut? sau nu?
|
|
|
|
|