Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Alte discutii Bmw

Reply
 
Thread Tools
Old 15-04-06, 20:34   #16
mihai88


Stage 5
 
mihai88's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,590
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Bmw 850

Quote:
Originally Posted by heavystorm2005
totusi e pre mult consumu gandeste te asa cati bani bagi in ea pe an....cred ca in 2-3 ani iti iei o masina noua!!!!
...corect-in 2-3 ani imi iau logan cu bani pe care ii bag numa in benzina...sa nu mai zic ca daca se strica ceva la ea am puso original de tot

sincer sa am bani si nu mi-as lua una ca asta...prefer ceva cu un consum mai mic
mihai88 is offline   Reply With Quote
Old 15-04-06, 20:36   #17
heavystorm2005

Stage 5
 
heavystorm2005's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 595
Default Re: Bmw 850

mai ales ca nu prea se gasesc piese ... deci prea multe dezavantaje!!!
heavystorm2005 is offline   Reply With Quote
Old 16-04-06, 17:08   #18
assu_xxl

Stage 1
 
assu_xxl's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 11
Default Re: Bmw 850

eu am un motor de m8 csi in curte de fapt am taota masina da nu mi place si ma gandesc daca ... sa pun motoru pe un camaro din 92... toti mi au spus ca un camaro nu e de tinut in romania bla bla bla masina americana si ma gandesc k probleme o sa am cu piesele k nu se gasesc da oare o sa am mai putine cu motoru de m8?...sau sal las pe ala de camaro?
assu_xxl is offline   Reply With Quote
Old 16-04-06, 17:09   #19
assu_xxl

Stage 1
 
assu_xxl's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 11
Default Re: Bmw 850

aaa si inca ceva... sa nu aud sa pastrez m8 u pentru ca de mic sunt mort dupa camaro) da nu stiu daca sai pun motoru e m8 sau nu
assu_xxl is offline   Reply With Quote
Old 16-04-06, 17:23   #20
sri spp

Stage 2
 
sri spp's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 53
Default Re: Bmw 850

vorbiti discutii mai baieti
sri spp is offline   Reply With Quote
Old 16-04-06, 19:01   #21
heavystorm2005

Stage 5
 
heavystorm2005's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 595
Default Re: Bmw 850

pai da si tu mai multe detalii....deci ce masina ai?pe care vrei sa pui motoru de camaro?
heavystorm2005 is offline   Reply With Quote
Old 16-04-06, 19:27   #22
Vladutzzz_sv

Stage 5
 
Vladutzzz_sv's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 734
Default Re: Bmw 850

Quote:
Originally Posted by Low_Ridah
BMW 850 ...frumusik masina .....uite o poza ....este una si in SV ...adevarata tare masina .....
Low_ridah...... nu esti prea bine informat.....in judetul Suceava sunt trei 850 ...... 2 in oras (au acelasi proprietar, cine e din suceava stie despre cine e vb) si inca unul la Vicov
__________________
vand audi a6, 2.5tdi, 2001, full fara piele acte valabile belgia
vand audi a4, 1.9tdi, 2002, full(mici probleme la navigatie), cutie dsg, volan dreapta
vand renault twingo fara acte
preturile sunt negociabile
contact 0742859363, ymess vladutzzz_sv
Vladutzzz_sv is offline   Reply With Quote
Old 16-04-06, 19:34   #23
Vladutzzz_sv

Stage 5
 
Vladutzzz_sv's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 734
Default Re: Bmw 850

..... uitasem unul din cele 3 de la noi este csi.....cam rupe norma si la sprint si la consum.....masina de pe autovit este mult sub pretul pietei tinand cont ca este inmatriculata.....abia gasesti in germania unu in stare perfecta la banii astia
Vladutzzz_sv is offline   Reply With Quote
Old 17-04-06, 11:53   #24
haifisch

Stage 3
 
haifisch's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 85
Default Re: Bmw 850

ce motor ai tu assule? M8 csi?

poate motorul de pe 850 CSI dar nu M8
haifisch is offline   Reply With Quote
Old 28-04-06, 23:55   #25
calin

Stage 2
 
calin's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 40
Default Re: Bmw 850

poti intra pe bmwinfo.com sa mai vezi una alta
calin is offline   Reply With Quote
Old 30-04-06, 11:11   #26
MMihai

Stage 5
 
MMihai's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,796
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[FullSpeed Racing]
Default Re: Bmw 850

eu tin neaparat sa imi aduc in 2007 un 850i sau ci din germanica.. stiu ca te omoara consumul dar daca o tii ca masina de weekend e perfect
MMihai is offline   Reply With Quote
Old 12-07-06, 19:58   #27
alex_maniacu_91

Stage 5
 
alex_maniacu_91's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,467
Member of:
[BMW]
Default Re: Bmw 850

am vazut una si la big berceni .cred ca a vandut-o .Dar modelul cu cutie manuala este foarte rar , mai des e cel cu automata
alex_maniacu_91 is offline   Reply With Quote
Old 17-07-06, 21:18   #28
ShinyG

Stage 3
 
ShinyG's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 134
Default Re: Bmw 850

Quote:
Originally Posted by aleks
uite aici un exemplar de vanzare... pacat ca-i hidramat, k altfel ar face toti banii... oricum consumul la modelul asta sare de 20% pe benzina...
http://www.***********/html/7/4/4/5/327445.php
Uuuh, am vaga impresie ca motoru de pe 850 a fost oferit doar cu autoamata la vremea lui!

Si cine discuta de consum la asa masina, n-a prins ideea... Daca il vinzi sigur vei gasi unu mai bolnav care sa-l cumpere! Eu l-as lua, da pun bani de-un 320i E46, ca e mai nou...
__________________


The one and only!
ShinyG is offline   Reply With Quote
Old 26-07-06, 14:17   #29
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Bmw 850

vorbim de consum nelimitat la o masina...sport, nu supersport
merita?
ma indoiesc...
aleks is offline   Reply With Quote
Old 26-07-06, 18:19   #30
E31

Stage 3
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 133
Default Re: Bmw 850

Nu vorbim de masina sport ori supersport, vorbim de un Grand Tourer. It is the quintesential gentleman's car. Dpdv al eficientei si economicitati, nici o masina adevarata "nu se merita". Dar nu vorbim de noi, care visam la o masina de 120-180.000DM, ci vorbim de cei care isi permit una. Seria 8 a fost facuta pentru plimbari 1. rapide si 2. confortabile pe drumuri intinse si in doi (oare de ce? :P), avand totodata suficient loc in portbagaj pentru bagajele aferente uni mare tur. De fapt GT, grand tourer, vine din secolul 18:P
Pe atunci, tinerii nobili, la implinirea majoratului, obisnuiau sa treaca prin toate punctele de mare importanta din Europa, desavarsindu-si cunostintele si traind spiritul fiecarui loc. Acesta era Le Grand Tour. Si totusi, ce legatura are asta cu masinile?... Pai are. Tinerii acestia mergeau intr-o caleasca special conceputa pentru a fi rapida si confortabila, cu o bancheta de 2 locuri + vizitiu si spatiu amplu pentru depozitarea tuturor catrafuselor ce le carau cu ei. Azi, un GT adevarat (nu toate coupeurile cu tractiune fata, sub 1.5t, unele chiar hatchback si cu motor de 2000 pe care scrie gt) exprima exact asta. Rapiditate, Confort (deci F1, F430 etc ies din discutie), 2 persoane (chiar daca oficial au 4 locuri, nimeni nu vrea sa stea in spate 3000km) si portbagaj generos. Uitati-va la DB9, la Ferrari 612 Scaglietti, la Seria 6 si o sa vedeti aceeasi arhitectura ca la seria 8. Dupa designul car difera de la caz la caz se arata alura unui GT: Capota lunga, consola spate scurta, 2 usi, aerodinamicitate ridicata, greutate si motor relativ mare pentru a fi confortabil. Un GT nu va fi niciodata masina sport, pe un traseu alcatuit numai din curbe nu stiu daca DB9 ar putea scapa de un Speedster.

cat despre consum, ar trebui impusa o regula: cand vorbim de masini peste 3000, sa nu mai vorbim de el. Oricum, seria 8 nu are consum "nelimitat". 12-13 in afara (unde trebuie condusa), iar in oras nu sare de 40, poate doar iarna. Condusa cum trebuie, consumul poate scadea si pana la 20, care e mai mult decat acceptabil.
__________________
profilul romanului tipic: grandoman si frustrat
E31 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -