Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Alte discutii Bmw

Reply
 
Thread Tools
Old 28-03-09, 16:21   #46
BMWfun

Stage 1
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 21
Thumbs up Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <

Quote:
Originally Posted by sebaaa View Post
Acum am vazut ca m-ai intrebat.. Nu stiu masina, dar iti recomand sa te uiti cu maare atentie la ea. Primul lucru pe care sa il verifici - acte si serii - fara discutie. Lasa treaba cu "veri", "prieteni din copilarie", "tovarasi din gradinita" ,etc.. Zi-i ca daca sunt asa de buni prieteni sa faca actele cu el si sa ti-o dea cu actele in regula. Daca nu vrea sa faca actele, nici macar intre tine si ala e ceva dubios.

Daca vrei sa iei masina asta si ai indoieli cu seriile, du-te cu el la autentificare. Costa 80 -10 ron, si e valabil 60 de zile (parca) certificatul. Il platesti tu si vei stii CU SIGURANTA cum e cu seriile.
Inainte sa se ajunga acolo - verifica seria de pe masina cu ce scrie in acte. Talonul confruntal cu cartea de indentitate si tot asa. Vezi cat mai e valabil ITP-ul...daca te opreste vreodata la un control si vede ca nu ai ITP valabil, iti ia talonul ..si dupa aia ai dat de belea..Vezi sa aiba itp pana in 2010 macar.

Motorul - ar fi bine sa te duci cu un posesor/fost posesor de urs dupa tine sa il vezi. Chiar mai bine ar fi sa mergi cu un mecanic de incredere, care stii ca nu isi va bate joc. Ideal este sa vezi masina cu MOTORUL RECE. Vezi cum se poarta el cu masina cand are motorul rece, verifica nivelul uleiului si culoarea acestuia. Tine Relantiul? Fluctueaza? Sunete ciudate? Da cu fum? .. Dupa ce se incalzeste motorul - trebuie sa ajunga acul de temperatura la jumate si sa nu depaseasca! Vezi si tu cum trage, cum se comporta motorul si apoi verifici din nou - cum sta la relanti, fluctuatii, etc. Asculti bine motorul sa descoperi eventuale batai, preaprinderi/ detonatii si asa mai departe. Verifici nivelul uleiului..si te uiti si in spate din cand in cand sa nu dea cu fum.
Lasa-l pe el sa o conduca cat e motorul rece. Te vei putea uita in spate sa vezi daca da cu fum, vei putea observa stilul lui de condus - ma indoiesc ca se va obosi sa conduca mai cuminte decat de obicei..Vei vedea astfel cum s-a purtat el cu masina de-a lungul timpului.

Sa verifici directia - sa nu huruie sa nu aiba jocuri ciudate, sa nu scartaie si tot asa. Timoneria cutie - adica cat de usor nimeresti viteza..daca e ca la o dacie veche si nu faci diferenta dintre a 3-a si a 5-a.. trebuie schimbate niste bucsi, se poate rezolva..dar poate mai scazi la pret pe o treaba d-asta.
Vezi sa nu bata flansa cardan - asta o vezi la acceleratii mai puternice si la plecari puternice de pe loc - o sa simti troncane ceva pe la jumatatea masinii, chiar in spatele tau. Flansa cardan se afla langa cutie, dar va troncani cardanul din cauza ei. Costa 100 si ceva de lei piesa..si inlocuirea tot cam atat la un mecanic decent (e simplu de inlocuit si nu dureaza ult -deci nu are de ce sa iti ceara bani multi pe treaba asta)

Diferentialul - sunete ciudate,huruit etc..Asculta bine.
Evacuarea- am intalnit multe masini cu evacuarea fisurata - fie traseul, fie finala..din diverse motive..care de care mai "dragute"..Tu decizi daca iti convine sau nu. NU uita..ursul ala nu are cum sa fie " impecabil" la banii astia, dar totusi trebuie sa fie OK.

Instalatia electrica - FOARTE IMPORTANT! Uita-te bine sub capota sa nu fie legate fire intre ele cu banda izolatoare sau fel de fel de improvizatii ciudate - vezi si cu cum trebuie sa arate un urs sub capota. Modelul din poze este Pre-Facelift, deci vezi sa te orientezi dupa un urs prefacelift cand cauti poze - asa vei putea vedea ce lipseste de la al tau si ce nu este la locul lui. Asculta sa nu tzacane relee si alte prostii prin masina cand mergi sau cand actionezi un comutator. Verifica aeroterma si caldura sa functioneze - acum vine vara dar la toamna si la iarna ce faci? Daca nu merg astea s-ar putea sa mai aiba ceva defecte masina.

Daca lipeste capacul de sub bord ( ala din zona pedalierului)vezi cum sunt legate firele pe dedesubt. La fel..uita-te dupa elemente ce nu isi au locul acolo - s-ar putea sa fie improvizatii care te vor costa niste bani.

Cum se prezinta masina sub capota? E ordonat totul? Este plin de noroi? Ulei? Ulei uscat cu praf pe el ? Luceste totul de curatenie ? - de ultimele 2 cazuri sa te feresti - e prea ieftina masina sa fie omul tipicar si ascunde cu siguranta ceva..

Cum se prezinta interiorul? Ars cu tigara? Scaune rupte? Tapiteria facuta muci? Plafonul cum arata? E jegos? Taiat? Arata de parca ar fi fost dat jos si pus prost? Verifica si hayonul..Vezi chederele - sunt crapate? Daca sunt crapate ar putea intra apa in masina prin unele locuri, si vajaie aerul la viteze mai mari.

Exteriorul - e de asteptat sa vezi zgarieturi si alte alea - dar vezi urme de revopsire partiala? - E clar ca masina asta a fost revopsita candva.. Au fost gazate chederele ( adica daca sunt vopsite si ele)? Ornamentele cromate au vopsea aruncata pe ele? Per total cum arata vopseaua? Vezi reflexii dubioase cand privesti masina din lateral? - posibil sa fie fost lovita - verifica botul neaparat! Majoritatea ursilor sunt loviti in bot odata si odata..Vezi sa nu il fi facut muci careva si sa il fi reparat repede sa scape de el..
Evident..nu te poti astepta sa fie lucrurile impecabile.
Vezi cum se imbina barele de protectie cu caroseria..Atarna ceva?

Atat imi vine in minte acum. Oricum ..fara acte ok si facute cu tine , sa nu o cumperi. Si vezi sa mai lasi si tu la bani..ca e multicel 3000 pentru un urs din <87 care a fost umblat la el..De era Mtech I mai ziceam..dar asa. MARE ATENTIE! Nu pierzi doar suma de achizitie..ci poti pierde mult mai multi bani!

Mare om mare caracter , cred ca topicul asta ajuta pe toata lumea inclusiv pe mine , ideea este ca masina sta de juma de an asta stiu sigur , a avut probleme cu radiatorul , stiu de la un prieten , astept sa ma sune sa merg cu taicasu sa vad masina , dar si asteptarea asta parca ma omoara , oricum stau astept si iar astept nu ma grabesc in caz de nu voi gasii nimic in tara clar o sa iau un urs de afara!

Cu respect , Bogdan

PS: Mare rabdare ai avut sa scri aici , am savurat fiecare cuvant mersi din nou, mare om mare caracter.
BMWfun is offline   Reply With Quote
Old 28-03-09, 16:52   #47
DyZ
X-Team Racing Club Member

Stage 5
 
DyZ's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,520
Member of:
[X-Team Racing Club]
[VW]
Default Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <

imi puteti arata si mie o poza unde pot vedea seria caroseriei la un urs ?
DyZ is offline   Reply With Quote
Old 28-03-09, 16:57   #48
Tzzantaru

Stage 5
 
Tzzantaru's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 933
Default Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <

in zona incercuita.daca te uiti atent se vede putin.seria e stantata in mai multe locuri da acolo e accesibila
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	motor3.jpg
Views:	697
Size:	146.4 KB
ID:	850312  
Tzzantaru is offline   Reply With Quote
Old 29-03-09, 00:01   #49
marian_tgv

Stage 5
 
marian_tgv's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 454
Default Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <

de ce nu iei masina lu' HAIu'? cea rosie....
marian_tgv is offline   Reply With Quote
Old 29-03-09, 09:23   #50
jakal
BMW Driver

Stage 5
 
jakal's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 9,203
Member of:
[Inferno Motorsport]
[BMW]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <

depinde si ce masina vrea...gata facuta.....sa o ia de la 0......motorizare......
sint cateva masini bune la vanzare.....depinde de bugetul pe care il ai.....

eu am venit recent din germania si 2,5 sub 2500 E nu prea gasesti.....
apoi intervine recarosarea......etc........

stiu ca kezz are un exemplar frumos.....in ploiesti exista una...........cea a lui HAI-u.....

acum depinde de ce suma dispui ..............
__________________



contact 0766-671407
jakal is offline   Reply With Quote
Old 29-03-09, 10:31   #51
alecsutu1

Stage 5
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 687
Default Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <

Quote:
Originally Posted by BMWfun View Post
Mare om mare caracter , cred ca topicul asta ajuta pe toata lumea inclusiv pe mine , ideea este ca masina sta de juma de an asta stiu sigur , a avut probleme cu radiatorul , stiu de la un prieten , astept sa ma sune sa merg cu taicasu sa vad masina , dar si asteptarea asta parca ma omoara , oricum stau astept si iar astept nu ma grabesc in caz de nu voi gasii nimic in tara clar o sa iau un urs de afara!

Cu respect , Bogdan

PS: Mare rabdare ai avut sa scri aici , am savurat fiecare cuvant mersi din nou, mare om mare caracter.

salut,probleme cu radiatorul inseamna ca trebuie schimbat urgent,barile de fibra nu anunta nimic bun,in rest sebaa a zis cam tot.PS:ai cumva cont pe bmwclub>?acolo am mai vb cu un baiat din BV
later edit:sincer nu recomand usrs prefacelift,daca ar fi sa iau alt urs as lua 89-91 an de fabricatie pare-se ca stau ceva mai bine cu tablaria

Last edited by alecsutu1; 29-03-09 at 10:35.
alecsutu1 is offline   Reply With Quote
Old 31-03-09, 22:57   #52
B0yCk

Stage 3
 
B0yCk's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 166
Default Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <

am si eu o intrebare: am vorbit cu cineva sa achizitionez un urs, buba lui fiind ca in acte este trecut motor 2.7 cu o serie dar masina are alt motor (mai mic), deci alta serie. Ideea este ca nici noul motor nu merge, deci va trebui si asta inlocuit. Aveti idee daca o sa intampin dificultati daca cumpar aceasta masina? sau pe la cat costa omologarea, ca tipul care m-a sunat nu mi-a zis nimic de omologat.
B0yCk is offline   Reply With Quote
Old 04-04-09, 00:44   #53
DyZ
X-Team Racing Club Member

Stage 5
 
DyZ's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,520
Member of:
[X-Team Racing Club]
[VW]
Default Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <

omologarea costa ~ 6 milioane cu pana in 40% din puterea motorului intra pe : rarom.ro ... sfatul meu este ... sa pui un motor cat mai mic posibil ( impozit asigurare ) si dupa te descurci tu
__________________
xox
DyZ is offline   Reply With Quote
Old 05-04-09, 21:42   #54
B0yCk

Stage 3
 
B0yCk's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 166
Default Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <

sub ce denumire se gaseste in acte acea serie a motorului de pe masina? am fost sa vad un e30 azi si nici n-am stiut sa ma uit ca nu prea gaseam in acte acele numere de la motor.
B0yCk is offline   Reply With Quote
Old 05-04-09, 23:14   #55
Tzzantaru

Stage 5
 
Tzzantaru's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 933
Default Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <

depinde de talon...in unele nu e trecut...in altele da....nush exact la ce numar da pe pagina 2 sus in stanga e trecut la mine in talon. la M10 am 184 KA , si la ala vechi aveam 184 EB.nush exact cat de mult difera seria la celelalte moatoare
Tzzantaru is offline   Reply With Quote
Old 24-04-09, 22:12   #56
TwentyOne
VW Driver

Stage 5
 
TwentyOne's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 736
Member of:
[VW]
Default Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <

Salutare, zilele astea mi se poate ivi o ocazie, de a schimba dacia mea 1310 '97, in stare buna , pe un urs din '85, 1.8i, in 4 usi, cu itp valabil, fara asigurare, cu pompa de ambreaj defecta (asa zice proprietarul), cu ceva probleme la caroserie. Eu nu l-am vazut inca, doar din pozele facute de un prieten. Ar fi un vis devenit realitate, problema este ca eu nu aveam in gand sa schimb limuzina (intr-o luna mi se naste baietelul , care este pe primul loc, dar nici la ocazia asta nu as renunta, desi stiu ca cel mai bine este sa il refac de la 0.
Mentionez ca nu doresc masina pt cerculete si alte nebunii, doar imi place modelul foarte mult...as dori niste sfaturi in legatura cu el, ce dotari ar trebui sa aiba pentru anul lui, cat costa pompa de ambreaj, daca sa il iau sa nu... Pretul masini este, cica, 1000 de euro. Atasez si cateva poze cu masina, si astept sfaturi de la oamenii cu experienta . Multumesc.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC00753.JPG
Views:	138
Size:	434.7 KB
ID:	890781   Click image for larger version

Name:	DSC00756.JPG
Views:	78
Size:	194.6 KB
ID:	890782   Click image for larger version

Name:	DSC00755.JPG
Views:	93
Size:	268.5 KB
ID:	890783  

Click image for larger version

Name:	DSC00758.JPG
Views:	86
Size:	396.4 KB
ID:	890784   Click image for larger version

Name:	DSC00760.JPG
Views:	119
Size:	314.6 KB
ID:	890786   Click image for larger version

Name:	DSC00759.JPG
Views:	79
Size:	294.6 KB
ID:	890787  

Click image for larger version

Name:	DSC00762.JPG
Views:	89
Size:	324.5 KB
ID:	890788   Click image for larger version

Name:	DSC00765.JPG
Views:	68
Size:	176.2 KB
ID:	890789   Click image for larger version

Name:	DSC00766.JPG
Views:	76
Size:	422.8 KB
ID:	890790  

Click image for larger version

Name:	DSC00769.JPG
Views:	83
Size:	217.2 KB
ID:	890791   Click image for larger version

Name:	DSC00777.JPG
Views:	71
Size:	170.9 KB
ID:	890792   Click image for larger version

Name:	DSC00778.JPG
Views:	68
Size:	268.9 KB
ID:	890793  

Click image for larger version

Name:	DSC00779.JPG
Views:	78
Size:	238.3 KB
ID:	890794   Click image for larger version

Name:	DSC00775.JPG
Views:	92
Size:	311.0 KB
ID:	890795  
__________________
Golf mk2 Gti 16v
TwentyOne is offline   Reply With Quote
Old 24-04-09, 22:25   #57
Cipilica
BMW Driver

Stage 5
 
Cipilica's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,911
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
Default Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <

Din ce vad in poze e o masina care necesita investitii. Nu e problema cilindrul de ambreiaj (banuiesc k despre ala e vb), se gaseste sh si nu este o avere. Sfatul meu in cazul tau este sa stai linistit, e mai buna dacia pentru tine momentan. Cu siguranta se vor mai ivi ocazii in viitor si atunci poate vei fi pregatit. Multa bafta.
PS. sa-ti traiasca baietelul.
Cipilica is offline   Reply With Quote
Old 24-04-09, 22:32   #58
Alexxxx

Stage 4
 
Alexxxx's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 236
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <

Pai vad ca nu are nici geamuri electrice nici A/C nici trapa.. cam chel... ar fii bine sa aiba macar servodirectie..! Si dupa parerea mea e cam scump.. mai bine te-ai orienta spre unul din Germania! Daca cauti cu atentie pe mobile.ro o sa gasesti destul de multi ursi frumosi sub 1.500 euro si au si mai multe dotari si poate gasesti si modelul facelift! Eu iti urez bafta dar daca as fii in locul tau ori as negocia drastic la pret ori as cauta altul daca tot spui ca vei avea un copil! Sa-ti traisca baiatul!
Alexxxx is offline   Reply With Quote
Old 24-04-09, 22:33   #59
TwentyOne
VW Driver

Stage 5
 
TwentyOne's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 736
Member of:
[VW]
Default Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <

Multumesc frumos, nu o sa ma grabesc, inainte cu cateva luni am tot incercat sa scap de dacie, o sa ma duc sa il vad totusi, desi nu e bine ca s-ar putea sa ma tenteze...
TwentyOne is offline   Reply With Quote
Old 24-04-09, 22:36   #60
TwentyOne
VW Driver

Stage 5
 
TwentyOne's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 736
Member of:
[VW]
Default Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <

Quote:
Originally Posted by Alexxxx View Post
Pai vad ca nu are nici geamuri electrice nici A/C nici trapa.. cam chel... ar fii bine sa aiba macar servodirectie..! Si dupa parerea mea e cam scump.. mai bine te-ai orienta spre unul din Germania! Daca cauti cu atentie pe mobile.ro o sa gasesti destul de multi ursi frumosi sub 1.500 euro si au si mai multe dotari si poate gasesti si modelul facelift! Eu iti urez bafta dar daca as fii in locul tau ori as negocia drastic la pret ori as cauta altul daca tot spui ca vei avea un copil! Sa-ti traisca baiatul!
trapa are , restul nu stiu...ideea este ca eu nu as da acum 1000 de euro pe el, nu ii am, era vb doar de schimb pe schimb..
TwentyOne is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -