28-01-09, 01:56
|
#1
|
Stage 1
Join Date: Jan 2009
Posts: 21
|
> Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <
Salutare ursilor ...
Urmeaza sa achizitionez un URS..... si spre rusinea mea nu stiu mai nimic despre aceasta masina .... am un e46 din 2004 care in curand o sa faca picioare , adica o vand si vreau ceva fun de la viitoarea masina deasta am ales si e30 , i love this car .....
Pe scurt sa va zic cam ce as vrea....
- sa arate bine
- sa pot da si cerculete cu ea
- sa pot sa si alerg cu ea
- stabilitate (avand in vedere ca sunt obisnuit cu dsc 2`ul o sa am nevoie sa stea pe sosea)
Acum ce imi recomandati , un motor de 2.3 2.5 este ok ?
Care este diferenta intr un motor de 2.3 si 2.5 ?
Ce imi trebuie mai exact la ea sa o fac pentru ceea ce am spus mai sus?
Am auzit destule chestii legate de turbo .... vreau si eu sa stiu ca idee daca ma pot apropia de un turbo pt motoarele de 2.3 sau 2.5 si cam la ce pret m-ar duce sa stiu daca imi vad de treaba mea sau raman focus pe idee...
Suspensia ...ce aveti sau ce ati vrea sa va puneti pe un urs....?
Imi cer scuze si recunosc ca sunt NOOB in ale mecanicii dar sper sa se gaseasca cineva sa ma incurajeze pentru proiectul ce vreau sa il incep
Si inca ceva ? Merita sa ma apuc de o masina de la 0 sau sa o iau gata facuta (alergata)? eu as merge pe o masina cheala si sa o fac eu ..... dar nu am idee la ce costuri m-ar duce .... so astept propunerile voastre ,
Daca cineva a inceput un proiect si a facut anumite operatii imi poate da si mesaj daca este o problema in a scrie pe topic sumele de bani sau altceva
Sper inca o data ca nu v-am deranjat si va multumesc frumos!
O seara frumoasa!
ps: imi cer scuze ca am creat un nou topic aici dar am tot cautat si nu am gasit unde sa il postez!
Last edited by Skillzu; 28-01-09 at 08:52.
|
|
|
28-01-09, 08:52
|
#2
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,911
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [BMW]
|
Re: E30 - Nevoie de pareri...
" Salutare ursilor ... "
Sa ma duc sa-mi intreb ursul sa vedem ce zice .
Sunt destule topicuri de unde te poti inspira si invata. Cauta in toata sectiunea BMW si si gasesti tot ce ai nevoie. Bafta.
|
|
|
28-01-09, 08:53
|
#3
|
BMW Specialist
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 4,268
Member of: [Moderators] [BMW] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <
Hai ursarilor e greu sa ziceti 2 vorbe din ce ati experimentat pana acum?
|
|
|
28-01-09, 15:13
|
#4
|
Stage 1
Join Date: Jan 2009
Posts: 21
|
Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <
@Ciupilica ti se pare ca nu am cercetat forumul destul? am citit si am recitit si am recitit de 2 saptamani tot citesc ... altfel este sfatul cuiva care a nceput un proiect de la 0 si altfe e sa ne dam cu parerea asa pur si simplu ... Hai sa nu fim ironici si sa incercam sa ne ajutam , Comunitate = prietenie
|
|
|
28-01-09, 15:24
|
#5
|
Stage 1
Join Date: Jan 2009
Posts: 21
|
Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <
@Skillzu Multumesc frumos pentru tot cum am mai zis mare om mare caracter si vb ta este vorba de respect...nu dai...nu ai!
|
|
|
28-01-09, 17:25
|
#6
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,911
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [BMW]
|
Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <
Quote:
Originally Posted by BMWfun
@Ciupilica ti se pare ca nu am cercetat forumul destul? am citit si am recitit si am recitit de 2 saptamani tot citesc ... altfel este sfatul cuiva care a nceput un proiect de la 0 si altfe e sa ne dam cu parerea asa pur si simplu ... Hai sa nu fim ironici si sa incercam sa ne ajutam , Comunitate = prietenie
|
In primul rand nu e Ciupilica ci simplu Cipilica, nu e chiar greu de citit.
In al doilea rand de unde vrei sa stiu eu cat ai citit tu cand ai doar 3 postari iar intrebarile tale se regasesc pe topicuri asa cum am mai spus.
Si acum sa le luam pe rand:
- sa arate bine = asta inseamna un pret mai mare la achizitie si nu stii ce hube ascunde (sau nu), aici ma refer la unul tunat deja; sau il faci cum iti place daca il faci tu.
- sa pot da si cerculete cu ea = o sa poti da, in special motor de la 2000cc in sus, dar zici ca ai vrea un 2.3 sau 2.5 deci nu e problema. si sa iti pui blocant in cazul in care nu are.
- sa pot sa si alerg cu ea = motor mai mare =putere mai mare si il mai poti urca
- stabilitate (avand in vedere ca sunt obisnuit cu dsc 2`ul o sa am nevoie sa stea pe sosea) = ursul nu are nici o astfel de 'inginerie', tot ce poti face e sa pui o suspensie completa, eu am fost multumit de "KW" iar daca ai bani de una reglabila ar fi si mai bine. si schimbate bucsile cu unele din poliuretan. si bineanteles jante mai late.
Acum ce imi recomandati , un motor de 2.3 2.5 este ok ?
Care este diferenta intr un motor de 2.3 si 2.5 ? = eu as merge pe 2.5 12v sau chiar 2.5 24v (de pisic); 2.3 e jetronic si sunt mai putine, deci o sa gasesti piese mai greu (sh) 2.5 e motronic si gasesti si destule iar diferenta de cp 150 fata de 170. (sau 192-193 de e36)
Am auzit destule chestii legate de turbo .... vreau si eu sa stiu ca idee daca ma pot apropia de un turbo pt motoarele de 2.3 sau 2.5 si cam la ce pret m-ar duce sa stiu daca imi vad de treaba mea sau raman focus pe idee... = nu mai stiu exact dar parca pe la 3500 euri ar duce la cheie. gasesti mai multi care pot sa-ti monteze, daca vrei te pot indruma catre cineva, imi spui si iti dau pm.
Suspensia ...ce aveti sau ce ati vrea sa va puneti pe un urs....? = am avut kw si am fost multumit, acum am apex si e ok. depinde si de pretul de achizitie
Si inca ceva ? Merita sa ma apuc de o masina de la 0 sau sa o iau gata facuta (alergata)? eu as merge pe o masina cheala si sa o fac eu ..... dar nu am idee la ce costuri m-ar duce .... so astept propunerile voastre = daca o faci tu o sa te duca mai mult dar stii tot ce are si ce bagi in ea, asa una facuta nu stii ce surprize iti pot apare, dar poti iesi mai ieftin. eu personal as lua-o de la 0.
Bafta! si sa ne prezinti si noua ursul, cand il vei achizitiona.
Modul meu ironic (cum zici tu) era legat de prima ta propozitie: salutare URSILOR
Last edited by Cipilica; 28-01-09 at 17:31.
|
|
|
28-01-09, 18:00
|
#7
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of: [BMW] [Anonymous Motorsport ] [FOTO] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <
Salut, daca vrei sa vezi cum e s-o iei de la 0 , uite-te pe topicu meu,am luat-o eu de la 0 ..
nu-mi pare rau , a fost si in continuare e o aventura frumoasa..
iti recomand asa..
ia-ti ceva la bani putini ..
dezbraca-l sa vezi ce bune are, vopseste-l cum vrei tu , pune-i suspensie joasa ptr control si stabilitate ce ziceai tu ca vrei , dsc n-o sa vezi/ai dsc`u o sa fie in mainile tale... daca stii s-o redresezi si etc..
ia-ti un 2.5 12v cu autoblocant neaaparat daca vrei sa dai cercuri linistit and so on ..
si cam astea ar fi ..
jante 9j+suspensie joasa rau+mtech2+2.5 12v (cu posibilitatea de a il face turbo dup`aia daca vrei) omologabil lejer si tot asa..
pe scurt jante 9j+suspensie joasa rau+mtech2+2.5 12v
dar vezi c-o sa te duca mult
o sa coste,si o sa dureze, iti recomand cu sinceritate o a doua masina ..
__________________
|
|
|
28-01-09, 23:28
|
#8
|
Stage 1
Join Date: Jan 2009
Posts: 21
|
Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <
Quote:
Originally Posted by Cipilica
In primul rand nu e Ciupilica ci simplu Cipilica, nu e chiar greu de citit.
In al doilea rand de unde vrei sa stiu eu cat ai citit tu cand ai doar 3 postari iar intrebarile tale se regasesc pe topicuri asa cum am mai spus.
Si acum sa le luam pe rand:
- sa arate bine = asta inseamna un pret mai mare la achizitie si nu stii ce hube ascunde (sau nu), aici ma refer la unul tunat deja; sau il faci cum iti place daca il faci tu.
- sa pot da si cerculete cu ea = o sa poti da, in special motor de la 2000cc in sus, dar zici ca ai vrea un 2.3 sau 2.5 deci nu e problema. si sa iti pui blocant in cazul in care nu are.
- sa pot sa si alerg cu ea = motor mai mare =putere mai mare si il mai poti urca
- stabilitate (avand in vedere ca sunt obisnuit cu dsc 2`ul o sa am nevoie sa stea pe sosea) = ursul nu are nici o astfel de 'inginerie', tot ce poti face e sa pui o suspensie completa, eu am fost multumit de "KW" iar daca ai bani de una reglabila ar fi si mai bine. si schimbate bucsile cu unele din poliuretan. si bineanteles jante mai late.
Acum ce imi recomandati , un motor de 2.3 2.5 este ok ?
Care este diferenta intr un motor de 2.3 si 2.5 ? = eu as merge pe 2.5 12v sau chiar 2.5 24v (de pisic); 2.3 e jetronic si sunt mai putine, deci o sa gasesti piese mai greu (sh) 2.5 e motronic si gasesti si destule iar diferenta de cp 150 fata de 170. (sau 192-193 de e36)
Am auzit destule chestii legate de turbo .... vreau si eu sa stiu ca idee daca ma pot apropia de un turbo pt motoarele de 2.3 sau 2.5 si cam la ce pret m-ar duce sa stiu daca imi vad de treaba mea sau raman focus pe idee... = nu mai stiu exact dar parca pe la 3500 euri ar duce la cheie. gasesti mai multi care pot sa-ti monteze, daca vrei te pot indruma catre cineva, imi spui si iti dau pm.
Suspensia ...ce aveti sau ce ati vrea sa va puneti pe un urs....? = am avut kw si am fost multumit, acum am apex si e ok. depinde si de pretul de achizitie
Si inca ceva ? Merita sa ma apuc de o masina de la 0 sau sa o iau gata facuta (alergata)? eu as merge pe o masina cheala si sa o fac eu ..... dar nu am idee la ce costuri m-ar duce .... so astept propunerile voastre = daca o faci tu o sa te duca mai mult dar stii tot ce are si ce bagi in ea, asa una facuta nu stii ce surprize iti pot apare, dar poti iesi mai ieftin. eu personal as lua-o de la 0.
Bafta! si sa ne prezinti si noua ursul, cand il vei achizitiona.
Modul meu ironic (cum zici tu) era legat de prima ta propozitie: salutare URSILOR
|
Scuze ca ti-am pocit numele :P sper ca nu te-ai suparat ... iar legat de user`ul meu asa este am primul post aici , pe bmwclub sunt de 1 an si ceva cu un alt nume deci de citit iti zic sigur ca am citit si sunt pareri imaprtite, sper sa intelegi ca am vrut parerea unora care au Urs eu fiind afon in e30
Sper ca nu te-ai suparat si iti multumesc frumos ca ti-ai facut timp 5 minute sa imi raspunzi si mie ! Apreciez gestul!
Salutare!
|
|
|
28-01-09, 23:30
|
#9
|
Stage 1
Join Date: Jan 2009
Posts: 21
|
Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <
Quote:
Originally Posted by EvLSant0S
Salut, daca vrei sa vezi cum e s-o iei de la 0 , uite-te pe topicu meu,am luat-o eu de la 0 ..
nu-mi pare rau , a fost si in continuare e o aventura frumoasa..
iti recomand asa..
ia-ti ceva la bani putini ..
dezbraca-l sa vezi ce bune are, vopseste-l cum vrei tu , pune-i suspensie joasa ptr control si stabilitate ce ziceai tu ca vrei , dsc n-o sa vezi/ai dsc`u o sa fie in mainile tale... daca stii s-o redresezi si etc..
ia-ti un 2.5 12v cu autoblocant neaaparat daca vrei sa dai cercuri linistit and so on ..
si cam astea ar fi ..
jante 9j+suspensie joasa rau+mtech2+2.5 12v (cu posibilitatea de a il face turbo dup`aia daca vrei) omologabil lejer si tot asa..
pe scurt jante 9j+suspensie joasa rau+mtech2+2.5 12v
dar vezi c-o sa te duca mult
o sa coste,si o sa dureze, iti recomand cu sinceritate o a doua masina ..
|
Am citit cu atentie tot Topicul tau , felicitari il citise`m acum vre`o 3 zile ... a 2 `a masina o am este un e46 din 04 Touring ... deci masina de mers zi de zi .... ca pret informativ cat te-a dus toata joaca? Da-mi pm daca nu vrei sa zici pe forum , mersi inca o data!
|
|
|
28-01-09, 23:43
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,662
Member of: [MERCEDES]
|
Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <
Subscriu la ceea ce au spus cei care au vorbit inaintea mea si completez:
Ai mare grija ce cumperi, sa mergi cu cineva care stie ceea ce inseamna urs pentru a nu baga mai multi bani decat este nevoie. Daca iei una si o faci, sa o faci calumea, de la zero. Adica tinichigerie, instalatie electrica intreaga -fara carpeli, si tot asa. Bucsi si toate cauciucele noi, Chedere cat mai noi, etc.
Avantajul e ca o faci cam cum vrei tu sa iasa- in limita banilor disponbili.
Cum a zis si Santos mai sus, iti recomand si eu cu caldura o a doua masina.
Vorbeai de stabilitate si DSC - ti-a intrat in actiune sistemul cand nu te-ai descurcat? Sigur sigur poti controla un urs? Sa nu ma intelegi gresit - nu e imposibil sau ceva capcana mortala, dar e genul de masina pe care trebuie sa o respecti ca sa te respecte. Din unele situatii poti sa iesi daca stii ce faci, dar din altele nu te mai scoate nici dracu indiferent ce stii. Bineinteles, tine si de noroc, indemanare si cunostintele acumulate pana acum.
Daca nu esti atent sau esti pur si simplu inconstient sau extrem de imprudent, o patesti.
*Acum am citit ca ai deja 2 masini. E bine atunci.
Un prieten a facut un urs cap coada - tinichigerie,electrica si vopsitorie. E vorba de un 318i Coupe. El a bagat 5000 euro in treaba asta, dar a fost felicitat de tipii de la rar cand a fost la itp pentru cat de buna era masina lui.
Pe langa a lua o masina de aici gata facuta sau a lua o masina sa o faci de la zero, mai ai o posibilitate. Anume, recarosarea. Iei un urs calumea din germania si il aduci incoace - in prealabil sa gasesti un alt urs ieftin dar cu actele ok si ai rezolvat o treaba. Fata de o restaurare completa este mai ieftina treaba si vei stii ca ai o masina in care nu a fost umblat - fara bord desfacut, fara electrica tiganita si tot asa. Apoi vei putea schimba suspensii si ce vrei tu ca sa fie mai pe gustul tau - dar ideal ar fi sa gasesti ceva cat mai aproape de ceea ce iti doresti tu.
Vezi ca ursul mananca bani. Urat de tot. Daca iei unul de aici gata facut, fii suspicios. Adica unul ieftin clar o sa fie ceva cu el dar unul scump nu e neaparat perfect. NU e nici o masina perfecta- fiecare are o hiba mai mare sau mai mica. Conteaza natura acesteia.
Daca ai un venit stabil - important in perioada prin care trecem - si esti sigur ca stii in ce te bagi, apuca-te de cautat ursuleti.
Daca tot iti cauti urs, cauta urs 2.5, nu 2.3 deoarece 2.3-ul este un motor de generatie mai veche decat 2.5-ul. Blocant,jante si suspensii poti schimba ulterior. Caroseria si integritatea ei este foarte importanta - uita-te cu mare atentie la ea si DEDESUBT- multi uita chestia asta. Actele obligatoriu sa fie ok - o masina cu actele naspa nu merita sa primeasca bani.
Atat imi vine in minte la ora asta.
Pentru alte intrebari, te asteptam.
|
|
|
29-01-09, 00:01
|
#11
|
Stage 1
Join Date: Jan 2009
Posts: 21
|
Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <
sebaaa , sarumana ... ideea este ca am 1 singura masina nu 2 , deci a 2`a vreau sa o am pentru nebunii ...... experimentat nu sunt , cel putin nu ma consider , am alergat prin tara si afara undeva pana in 400 mii de km cu munca sau cu masina proprie , de exemplu cu e46`le in 7 luni am 40 de mii si putin , iar de grabit nu vreau sa ma grabesc undeva pana in Aprilie vreau sa il iau si sa ma apuc de el sau sa il am gata facut depinde de ceea ce voi gasii si de ceea ce voi face dupa ce voi asculta parerile voastre , ca idee de recarosare este o idee mi-au mai spus-o si altii dar sa vedem ... trebuie sa imi fac timp si sa trec pe la rar sa vad care sunt pasii ce trebuiesc urmati, legat de urs vreau sa ma scoata din monotonia in care ma baga e46`le , adevarul este ca iubesc si Tractorasul caci ma duce si ma aduce destul de safe si cu costuri foarte mici .... deci inca o data multumesc tuturor pentru toate informatiile care mi le-ati dat!
O seara frumoasa!
|
|
|
29-01-09, 01:47
|
#12
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of: [BMW] [Anonymous Motorsport ] [FOTO] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <
pe scurt
am dat 1750 pe caroserie
750 pe vopsitorie
500 pe jante
250 pe autoblocant
500 pe acte omologari rar si etc
apoi am trecut pe 2.0 jetronik moka
acum ink 700 pe cutie motor si diferential
deci masina ma tzine undeva in 4500-5000 de euro
si ma joc cu ea la maxim
la modu ca , numai asta fac, ma joc si ma satisface
+ 250 euro montaj
stai ca incep sa-mi aduc aminte ..
si tot urca postu asta nush cand o sa se sfarseasca ...
sunt bani de bagat in ele man ..
dar ,cred .. CRED , NU SUNT CONVINS, CRED ca merita
|
|
|
29-01-09, 03:15
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 865
|
Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <
Quote:
Originally Posted by EvLSant0S
pe scurt
sunt bani de bagat in ele man ..
dar ,cred .. CRED , NU SUNT CONVINS, CRED ca merita
|
merita boss...merita...bani de bagat daca e pasiune si drag de masina tot sa bagi...daca nu ai de unde faci rost si tot bagi...aste e pasiunea si vad ca din ce in ce mai multi cumoara e30 si le fac...ceea ce e bine pentru comunitate si tara.
bafta cu ursu
|
|
|
29-01-09, 09:32
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 4,070
|
Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <
Quote:
Originally Posted by EvLSant0S
pe scurt
am dat 1750 pe caroserie
750 pe vopsitorie
500 pe jante
250 pe autoblocant
500 pe acte omologari rar si etc
apoi am trecut pe 2.0 jetronik moka
acum ink 700 pe cutie motor si diferential
deci masina ma tzine undeva in 4500-5000 de euro
si ma joc cu ea la maxim
la modu ca , numai asta fac, ma joc si ma satisface
+ 250 euro montaj
stai ca incep sa-mi aduc aminte ..
si tot urca postu asta nush cand o sa se sfarseasca ...
sunt bani de bagat in ele man ..
dar ,cred .. CRED , NU SUNT CONVINS, CRED ca merita
|
eu zic ca ar merita sa ai un urs...ca a 2 masina asta e parerea mea o masina care o scoti o ora in oras..o rupi si o parchezi inapoi in fata blocului nu este masina d zi cu zi...
desii altii ma contrazic in chestia asta{au motoare de 4.0 v8} ca masina de zi cu zi...acum depinde si de buzunarul tau....
daca ejti pasionat si vrei urs...nu mai conteaza cheltuielile daca ai de unde scoate
si eu vreau sa imi iau un urs...dar la anu in vara neaparat un urs...sa imi fac nebuniile..
iar legat d motor...crede-ma ca 2.5 12 valve este vis nici nu iti trebuie mai mult...
daca vrei ceva de cercuri si mult fuuuuum...3.5 12 valve grea pe fatza usoara pe spate...faci nebunii mari cu ea.. acum depinde de tine...ce iti doresti liniutze? sau cercuri si fum.....
eu prefer fumul ))
|
|
|
29-01-09, 20:31
|
#15
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 915
|
Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <
daca ai nevoie de masina in fiecare zi nu prea ai cum sa te bazezi pe un urs ... iar daca vrei de la 0 o sa-ti trebuiasca timp,bani si nervi o masina alergata ce insemna in viziunea ta?
ai putea sa iei una alergata dar intretinuta si o sa fie mult mai ok asa parerea mea daca nu ai nici o ocupatie ai putea sa te apuci de la 0 dar cand spui 0 tre sa o faci 0-100% nu prea merge treaba ca iau azi asta mai iau luna viitoare cealalta si sa mai tragi de masina ca aia mai merge aia mai tine....bafta si sa ne comunici si noua hotararea ta ....
__________________
cucu!!!
|
|
|
|
|