05-02-09, 17:24
|
#31
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 313
|
Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <
in buzau ploua zilnic de tu-ti invarti masina zilnic si totusi niciodata pe asfalt uscat?
apa-antigel , benzina ,si caucioace sa fie ..
restu ..
merg de la sine ..
|
|
|
05-02-09, 17:29
|
#32
|
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 727
|
Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <
Nu, dar nu invart masina in fiecare zi .
Cred ca nu ai fost atent la ce am scris :
Quote:
Eu merg cu a mea in fiecare zi.
........
Eu nu imi invart masina in fiecare zi si nu am invartit-o niciodata pe asfalt uscat,
|
|
|
|
17-02-09, 20:18
|
#33
|
Stage 1
Join Date: Jan 2009
Posts: 21
|
Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <
Momentan inca sunt la stadiu de a cauta ceva masinute .... In weekend merg la Galati sa vad 2 dintre ele.
|
|
|
24-02-09, 19:53
|
#34
|
Stage 4
Join Date: Feb 2009
Posts: 273
|
Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <
Salut ..
Eu anul trecut in vara am achizitionat un urs cabrio cameleon din germania https://forum.4tuning.ro/643-masina-mea-bmw-seria-3/109714-e30-cabrio-cj-83-cuy.html
La exterior la masina nu am umblat doar la stopuri si faruri si f.mici retusurii.
Din pc meu de vedere merita TOTI banii pe care i-am bagat in el si nu au fost putini .. si inca o sa mai intre .. fiindca e un hobby,o pasiune ...
Ar fi foarte indicat dupa cum a mai spus cineva .. sa ai pe cineva care are experienta la ursi ..ti-o spun din experienta mea .. eu asa am avut noroc ... altfel cine stie cu ce ma alegeam. .. eventual daca ai drum pe la cluj .. da-mi un pm .. si iti las un nr de telefon .. mai discutam ..
|
|
|
25-02-09, 02:47
|
#35
|
Stage 1
Join Date: Jan 2009
Posts: 21
|
Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <
Quote:
Originally Posted by Cuiutz
Salut ..
Eu anul trecut in vara am achizitionat un urs cabrio cameleon din germania https://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=109714
La exterior la masina nu am umblat doar la stopuri si faruri si f.mici retusurii.
Din pc meu de vedere merita TOTI banii pe care i-am bagat in el si nu au fost putini .. si inca o sa mai intre .. fiindca e un hobby,o pasiune ...
Ar fi foarte indicat dupa cum a mai spus cineva .. sa ai pe cineva care are experienta la ursi ..ti-o spun din experienta mea .. eu asa am avut noroc ... altfel cine stie cu ce ma alegeam. .. eventual daca ai drum pe la cluj .. da-mi un pm .. si iti las un nr de telefon .. mai discutam ..
|
In weekend`ul asta am fost la Galati am vazut , testat 2 masini un Pisic si un URS .... rupte rau au fost masinile nu imi pare rau pentru drumul care l-am facut cum nu o sa imi para rau nici daca merg pana in Germania si o sa vin cu mana goala .... oricum ideea este ca multi abereaza cu sumele la unele masini , pt cei care au bagat bani in ele toata stima dar unii care niste sume colosale pe niste masini care nu isi merita nici macar jumatate din banii ceruti , cand am drum pe la Cluj fi sigur ca te anunt
Mersi inca odata tuturor!
|
|
|
18-03-09, 14:28
|
#36
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 453
|
Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <
Daca mai mergi in Germani peste 1luna poate mergem impreuna pt ca nici eu nu stiu ce sa aleg intre E30 si E36
|
|
|
20-03-09, 03:23
|
#37
|
Stage 3
Join Date: Mar 2009
Posts: 75
|
Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <
Salut ,parerea mea este sa iti iei unul la bani ft putini,sa il chelesti,sa ii faci o tinichigerie(daca este cazul)sanatoasa,ceva ranforsari daca vrei sa dai cercuri(fiindca batranetzea conteaza),o vopsea pe placul tau,si apoi sa ii bagi un motor (2.5 24v)daca reusesti sunt foarte fiabile si foarte elastice,daca vrei sa alergi ia un turbo si o cutie mai adecvata,ALPINA ceva,baga i un kit de suspensii reglabile ca sa o faci exact cum/si cand ai tu nevoie,niste jante pe masura(alea cu "BUZA" dau bine la ursi),o evacuare zgomotoasa,si restul ramane de adaugat la aprecierea ta.
Cum spuneau si ceilalti sunt multi bani,timp,nervi,de bagat,dar SPER ca rezultatul va fi pe masura...
Sa auzim numai de bine si asteptam si noi ceva info daca ai gasit ceva,la ce bani,detalii si eventuale poze...
Va salut - ASFALT USCAT
__________________
CoSmIn-CmN
|
|
|
24-03-09, 18:37
|
#38
|
Stage 1
Join Date: Jan 2009
Posts: 21
|
Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <
Quote:
Originally Posted by claudiu29
Daca mai mergi in Germani peste 1luna poate mergem impreuna pt ca nici eu nu stiu ce sa aleg intre E30 si E36
|
Plec dupa Paste , da este o idee de ce nu !
|
|
|
24-03-09, 18:40
|
#39
|
Stage 1
Join Date: Jan 2009
Posts: 21
|
Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <
Quote:
Originally Posted by CoSmIn-CMN
Salut ,parerea mea este sa iti iei unul la bani ft putini,sa il chelesti,sa ii faci o tinichigerie(daca este cazul)sanatoasa,ceva ranforsari daca vrei sa dai cercuri(fiindca batranetzea conteaza),o vopsea pe placul tau,si apoi sa ii bagi un motor (2.5 24v)daca reusesti sunt foarte fiabile si foarte elastice,daca vrei sa alergi ia un turbo si o cutie mai adecvata,ALPINA ceva,baga i un kit de suspensii reglabile ca sa o faci exact cum/si cand ai tu nevoie,niste jante pe masura(alea cu "BUZA" dau bine la ursi),o evacuare zgomotoasa,si restul ramane de adaugat la aprecierea ta.
Cum spuneau si ceilalti sunt multi bani,timp,nervi,de bagat,dar SPER ca rezultatul va fi pe masura...
Sa auzim numai de bine si asteptam si noi ceva info daca ai gasit ceva,la ce bani,detalii si eventuale poze...
Va salut - ASFALT USCAT
|
Mersi mult , ce sa zic si eu sper sa fie ok , am vazut destui ursi pana acum , poze prea mutine , dar am o poza cu un urs care l-am gasit pe langa Brasov ce sa zic o sa pun poze poate recunoaste cineva masina si imi poate da un sfat ce , probleme ar fi cu ea, Chestia cu actele nu sunt inca 100% sigur ca sunt ale ei , deci ar fi o chestie daca ma ajutati sa ma uit dupa serii si alte cele !
Toate bune ,
Pozele de la urs le pun imediat!
|
|
|
24-03-09, 18:59
|
#40
|
Stage 1
Join Date: Jan 2009
Posts: 21
|
Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <
@Cipilica
@Skillzu
@EvLSant0S
@sebaaa Griffo
@Marian_nebunu
@Maroo Razvan-CT
@zamburic
@david_predescu
@wrctheo
@Vlad_WPL
@hanneman
@alecsutu1
@SiloS@1300
@addicted2trance
@Cuiutz
@CoSmIn-CMN
Stiti ceva de masina asta? Am inteles ca are 2.5 pe ea, ideea ese ca am discutat la telefon si mi-a trimis pozele pe mail , tipul este plecat iar masina sta intr-un garaj , ca pret informativ undeva la 3 mii de euro.... daca este ok din punt de vedere estetic si are actele ok in principiu as vrea sa o cumpar acum astept si de la voi un sfat , multi din Bucuresti ar trebuii sa stiti masina , astept niste sfaturi de la voi !
Cu respect !
|
|
|
25-03-09, 00:51
|
#41
|
BMW Specialist
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 4,268
Member of: [Moderators] [BMW] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <
Quote:
Originally Posted by BMWfun
@Cipilica
@Skillzu
@EvLSant0S
@sebaaa Griffo
@Marian_nebunu
@Maroo Razvan-CT
@zamburic
@david_predescu
@wrctheo
@Vlad_WPL
@hanneman
@alecsutu1
@SiloS@1300
@addicted2trance
@Cuiutz
@CoSmIn-CMN
Stiti ceva de masina asta? Am inteles ca are 2.5 pe ea, ideea ese ca am discutat la telefon si mi-a trimis pozele pe mail , tipul este plecat iar masina sta intr-un garaj , ca pret informativ undeva la 3 mii de euro.... daca este ok din punt de vedere estetic si are actele ok in principiu as vrea sa o cumpar acum astept si de la voi un sfat , multi din Bucuresti ar trebuii sa stiti masina , astept niste sfaturi de la voi !
Cu respect !
|
Imi pare super cunoscuta masina...de stiut trebuie sa stie cineva ceva...sa vedem daca il gasim pe acel cineva.
De ce nu are numere de BV sau de unde e actulul propietar ?
|
|
|
25-03-09, 02:46
|
#42
|
Stage 1
Join Date: Jan 2009
Posts: 21
|
Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <
Quote:
Originally Posted by Skillzu
Imi pare super cunoscuta masina...de stiut trebuie sa stie cineva ceva...sa vedem daca il gasim pe acel cineva.
De ce nu are numere de BV sau de unde e actulul propietar ?
|
El zice ca e luata de la un "var" iti dai seama ca nu stiu inca sigur ce si cum , asta vreau sa aflu daca e cineva ce stie de ea daca era masluita sau nu ... sau ceva date despre masina!
|
|
|
25-03-09, 11:25
|
#43
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,911
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [BMW]
|
Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <
Hmmm..... , nush ce sa zic, pozele nu-s tocmai clare, dar cred ca e fibra. Iar eu unu nu sunt adeptul. De verificat o faci tu la fata locului, cu actele in mana, ca orice masina. Are itp-ul valabil? Daca nu atunci sa-ti pui un semn de intrebare in legatura cu motorul. Zici k nu ai fost sa-l vezi deci nu stii sigur daca are motorul trecut in acte. Nu ai zis nimic nici de dotari, conteza destul de mult si astea, de ex. un interior recaro , sau servo, geamuri el. etc. Eu personal nu cunosc masina si nici nu am auzit nimic, poate cineva din Bucuresti. Mi se pare cam mult 3000, dar na, ce impresie sa-mi fac din 2 poze?....
Sa nu te incante si sa te grabesti, o masina la prima vedere poate ascunde multe bube. Ce sa-ti zic..., multa bafta in continuare.
|
|
|
25-03-09, 16:25
|
#44
|
Stage 1
Join Date: Jan 2009
Posts: 21
|
Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <
Quote:
Originally Posted by Cipilica
Hmmm..... , nush ce sa zic, pozele nu-s tocmai clare, dar cred ca e fibra. Iar eu unu nu sunt adeptul. De verificat o faci tu la fata locului, cu actele in mana, ca orice masina. Are itp-ul valabil? Daca nu atunci sa-ti pui un semn de intrebare in legatura cu motorul. Zici k nu ai fost sa-l vezi deci nu stii sigur daca are motorul trecut in acte. Nu ai zis nimic nici de dotari, conteza destul de mult si astea, de ex. un interior recaro , sau servo, geamuri el. etc. Eu personal nu cunosc masina si nici nu am auzit nimic, poate cineva din Bucuresti. Mi se pare cam mult 3000, dar na, ce impresie sa-mi fac din 2 poze?....
Sa nu te incante si sa te grabesti, o masina la prima vedere poate ascunde multe bube. Ce sa-ti zic..., multa bafta in continuare.
|
Motorul , cica ar fi trecut in acte , asta a zis el dar vad ca ma tot amana sa vad masina si de aici si semnele de intrebare , iti dai seama masina a fost in Bucuresti cineva trebuie sa o stie pana la urma urmei , oricum am deja 2 3 luni de cand caut deci nu ma grabesc , Ca pret , o sa discut cu el si o sa ii ofer cat cred eu ca merita pe masina pe scurt mai mult de 2000 daca e in regula cu actele nu ii dau ! Asta e clar!
|
|
|
28-03-09, 13:37
|
#45
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,662
Member of: [MERCEDES]
|
Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <
Quote:
Originally Posted by BMWfun
Motorul , cica ar fi trecut in acte , asta a zis el dar vad ca ma tot amana sa vad masina si de aici si semnele de intrebare , iti dai seama masina a fost in Bucuresti cineva trebuie sa o stie pana la urma urmei , oricum am deja 2 3 luni de cand caut deci nu ma grabesc , Ca pret , o sa discut cu el si o sa ii ofer cat cred eu ca merita pe masina pe scurt mai mult de 2000 daca e in regula cu actele nu ii dau ! Asta e clar!
|
Acum am vazut ca m-ai intrebat.. Nu stiu masina, dar iti recomand sa te uiti cu maare atentie la ea. Primul lucru pe care sa il verifici - acte si serii - fara discutie. Lasa treaba cu "veri", "prieteni din copilarie", "tovarasi din gradinita" ,etc.. Zi-i ca daca sunt asa de buni prieteni sa faca actele cu el si sa ti-o dea cu actele in regula. Daca nu vrea sa faca actele, nici macar intre tine si ala e ceva dubios.
Daca vrei sa iei masina asta si ai indoieli cu seriile, du-te cu el la autentificare. Costa 80 -10 ron, si e valabil 60 de zile (parca) certificatul. Il platesti tu si vei stii CU SIGURANTA cum e cu seriile.
Inainte sa se ajunga acolo - verifica seria de pe masina cu ce scrie in acte. Talonul confruntal cu cartea de indentitate si tot asa. Vezi cat mai e valabil ITP-ul...daca te opreste vreodata la un control si vede ca nu ai ITP valabil, iti ia talonul ..si dupa aia ai dat de belea..Vezi sa aiba itp pana in 2010 macar.
Motorul - ar fi bine sa te duci cu un posesor/fost posesor de urs dupa tine sa il vezi. Chiar mai bine ar fi sa mergi cu un mecanic de incredere, care stii ca nu isi va bate joc. Ideal este sa vezi masina cu MOTORUL RECE. Vezi cum se poarta el cu masina cand are motorul rece, verifica nivelul uleiului si culoarea acestuia. Tine Relantiul? Fluctueaza? Sunete ciudate? Da cu fum? .. Dupa ce se incalzeste motorul - trebuie sa ajunga acul de temperatura la jumate si sa nu depaseasca! Vezi si tu cum trage, cum se comporta motorul si apoi verifici din nou - cum sta la relanti, fluctuatii, etc. Asculti bine motorul sa descoperi eventuale batai, preaprinderi/ detonatii si asa mai departe. Verifici nivelul uleiului..si te uiti si in spate din cand in cand sa nu dea cu fum.
Lasa-l pe el sa o conduca cat e motorul rece. Te vei putea uita in spate sa vezi daca da cu fum, vei putea observa stilul lui de condus - ma indoiesc ca se va obosi sa conduca mai cuminte decat de obicei..Vei vedea astfel cum s-a purtat el cu masina de-a lungul timpului.
Sa verifici directia - sa nu huruie sa nu aiba jocuri ciudate, sa nu scartaie si tot asa. Timoneria cutie - adica cat de usor nimeresti viteza..daca e ca la o dacie veche si nu faci diferenta dintre a 3-a si a 5-a.. trebuie schimbate niste bucsi, se poate rezolva..dar poate mai scazi la pret pe o treaba d-asta.
Vezi sa nu bata flansa cardan - asta o vezi la acceleratii mai puternice si la plecari puternice de pe loc - o sa simti troncane ceva pe la jumatatea masinii, chiar in spatele tau. Flansa cardan se afla langa cutie, dar va troncani cardanul din cauza ei. Costa 100 si ceva de lei piesa..si inlocuirea tot cam atat la un mecanic decent (e simplu de inlocuit si nu dureaza ult -deci nu are de ce sa iti ceara bani multi pe treaba asta)
Diferentialul - sunete ciudate,huruit etc..Asculta bine.
Evacuarea- am intalnit multe masini cu evacuarea fisurata - fie traseul, fie finala..din diverse motive..care de care mai "dragute"..Tu decizi daca iti convine sau nu. NU uita..ursul ala nu are cum sa fie " impecabil" la banii astia, dar totusi trebuie sa fie OK.
Instalatia electrica - FOARTE IMPORTANT! Uita-te bine sub capota sa nu fie legate fire intre ele cu banda izolatoare sau fel de fel de improvizatii ciudate - vezi si cu cum trebuie sa arate un urs sub capota. Modelul din poze este Pre-Facelift, deci vezi sa te orientezi dupa un urs prefacelift cand cauti poze - asa vei putea vedea ce lipseste de la al tau si ce nu este la locul lui. Asculta sa nu tzacane relee si alte prostii prin masina cand mergi sau cand actionezi un comutator. Verifica aeroterma si caldura sa functioneze - acum vine vara dar la toamna si la iarna ce faci? Daca nu merg astea s-ar putea sa mai aiba ceva defecte masina.
Daca lipeste capacul de sub bord ( ala din zona pedalierului)vezi cum sunt legate firele pe dedesubt. La fel..uita-te dupa elemente ce nu isi au locul acolo - s-ar putea sa fie improvizatii care te vor costa niste bani.
Cum se prezinta masina sub capota? E ordonat totul? Este plin de noroi? Ulei? Ulei uscat cu praf pe el ? Luceste totul de curatenie ? - de ultimele 2 cazuri sa te feresti - e prea ieftina masina sa fie omul tipicar si ascunde cu siguranta ceva..
Cum se prezinta interiorul? Ars cu tigara? Scaune rupte? Tapiteria facuta muci? Plafonul cum arata? E jegos? Taiat? Arata de parca ar fi fost dat jos si pus prost? Verifica si hayonul..Vezi chederele - sunt crapate? Daca sunt crapate ar putea intra apa in masina prin unele locuri, si vajaie aerul la viteze mai mari.
Exteriorul - e de asteptat sa vezi zgarieturi si alte alea - dar vezi urme de revopsire partiala? - E clar ca masina asta a fost revopsita candva.. Au fost gazate chederele ( adica daca sunt vopsite si ele)? Ornamentele cromate au vopsea aruncata pe ele? Per total cum arata vopseaua? Vezi reflexii dubioase cand privesti masina din lateral? - posibil sa fie fost lovita - verifica botul neaparat! Majoritatea ursilor sunt loviti in bot odata si odata..Vezi sa nu il fi facut muci careva si sa il fi reparat repede sa scape de el..
Evident..nu te poti astepta sa fie lucrurile impecabile.
Vezi cum se imbina barele de protectie cu caroseria..Atarna ceva?
Atat imi vine in minte acum. Oricum ..fara acte ok si facute cu tine , sa nu o cumperi. Si vezi sa mai lasi si tu la bani..ca e multicel 3000 pentru un urs din <87 care a fost umblat la el..De era Mtech I mai ziceam..dar asa. MARE ATENTIE! Nu pierzi doar suma de achizitie..ci poti pierde mult mai multi bani!
|
|
|
|
|