30-01-09, 16:24
|
#16
|
Stage 1
Join Date: Jan 2009
Posts: 21
|
Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <
scuze ca nu am raspuns nimanui ... momentan sunt la Tg mures .... raspund cand ma inotorc acasa!
|
|
|
30-01-09, 20:08
|
#17
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 631
|
Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <
Quote:
Originally Posted by BMWfun
scuze ca nu am raspuns nimanui ... momentan sunt la Tg mures .... raspund cand ma inotorc acasa!
|
daca nu te-ai decis ai putea incerca si varianta spusa de baieti adica sa iei un urs gata facut sa vezi daca mai are bube si sa incerci sa le repari.. un exemplu de astfel de urs este cel a lui anduaox( https://forum.4tuning.ro/643-masina-mea-bmw-seria-3/9221-e30-aox/page-49.html) cu toate ca nu cred ca aceasta masina sa aiba vreo problema..
|
|
|
30-01-09, 21:21
|
#18
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 717
Member of: [BMW]
|
Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <
Ca sa iti faci o idee ce inseamna ca faci o masina de la 0 )... ce am bagat io, in mare am pus + multe alte mici cichitze ))))
Aripa stg fata
Aripa dr fata
Pasaj aripa stg spate
Pasaj aripa dr spate
Acoperit maner usa stg/dr spate
Prag stg
Prag dr
Tragar
Bara fata/spate M tech 2
Laterale+praguri M tech 2
Podea reparata
Fusta spate stg
Geamuri electrice (4 buc) instalatie
Parbriz
Role motor
Motor 2.5 M50 E34
Radiator E30 318is
Cutie viteze ZF
Grup 3.64 LSD
Cardan
Tobe
Obc
Instalatie check control
Oglinda interioara M Technic
Rezervor
Interior Sport BMW(scaune+bancheta+fete usi+perdeluta spate)
Fusta fata 90 + proiectoare
Cablu baterie 325i
Arcuri Weitec fata/spate 60-60
Amortizoare
Jambe groase
Discuri fata+spate Zimmermann
Placute frana fata+spate ATE
Caseta directie servo E36
Capete bara E36
Servo frana E21
Conducta frana dreapta fata
Etrieri fata
Consumabile( ulei+filtru benzina+filtru ulei)
Filtru aer carbon
Bara intre oale fata
Bord
Suporti Motor
Bucse bascule fata M3 E30
Flanse amortizor
Bielete de directie
Tampoane motor
Cal schimbator
Geamuri laterale (4 buc)
Contact + yale
Cablu capota
Curea alternator
Electroventilator AC E34
Bara stabilizatoare
Bielete antiruliu fata + spate
Bucse bara stabilizatoare fata + spate
Fusta spate
Spate cu stopuri
Jante Borbet 9J ET30
Usa dreapta fata
Roluit aripi fata + spate
Vopsitorie totala + interior portbagaj
__________________
Opel Astra GSI, 2.0l, 8v - 115 cp - Vanduta
BMW E30 - o cotoarba in reparatzii -vesnic in reparatziiiii
|
|
|
30-01-09, 21:28
|
#19
|
Stage 3
Join Date: Jun 2006
Posts: 138
Member of: [VW]
|
Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <
EU am inceput un urs de la zero https://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=94798 si iti spun ca este destul de costisitor . Daca vrei o masina impecabila si pe care sa o si folosesti intens ( adica in forta ), cel mai bine este sa faci ce am facut eu ( parerea mea ) pentru ca: orice ai cumpara, este greu gasesti un urs impecabil si pregatit pentru o utilizare mai putin prietenoasa . In schimb daca vrei sa ai un urs fara "pretentii" si pe care sa il folosesti rar doar pentru o simpla distractie, atunci cumpara unul gata facut pentru ca e mult mai ieftin.
|
|
|
30-01-09, 23:33
|
#20
|
Stage 1
Join Date: Jan 2009
Posts: 21
|
Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <
Quote:
Originally Posted by zamburic
Ca sa iti faci o idee ce inseamna ca faci o masina de la 0 )... ce am bagat io, in mare am pus + multe alte mici cichitze ))))
Aripa stg fata
Aripa dr fata
Pasaj aripa stg spate
Pasaj aripa dr spate
Acoperit maner usa stg/dr spate
Prag stg
Prag dr
Tragar
Bara fata/spate M tech 2
Laterale+praguri M tech 2
Podea reparata
Fusta spate stg
Geamuri electrice (4 buc) instalatie
Parbriz
Role motor
Motor 2.5 M50 E34
Radiator E30 318is
Cutie viteze ZF
Grup 3.64 LSD
Cardan
Tobe
Obc
Instalatie check control
Oglinda interioara M Technic
Rezervor
Interior Sport BMW(scaune+bancheta+fete usi+perdeluta spate)
Fusta fata 90 + proiectoare
Cablu baterie 325i
Arcuri Weitec fata/spate 60-60
Amortizoare
Jambe groase
Discuri fata+spate Zimmermann
Placute frana fata+spate ATE
Caseta directie servo E36
Capete bara E36
Servo frana E21
Conducta frana dreapta fata
Etrieri fata
Consumabile( ulei+filtru benzina+filtru ulei)
Filtru aer carbon
Bara intre oale fata
Bord
Suporti Motor
Bucse bascule fata M3 E30
Flanse amortizor
Bielete de directie
Tampoane motor
Cal schimbator
Geamuri laterale (4 buc)
Contact + yale
Cablu capota
Curea alternator
Electroventilator AC E34
Bara stabilizatoare
Bielete antiruliu fata + spate
Bucse bara stabilizatoare fata + spate
Fusta spate
Spate cu stopuri
Jante Borbet 9J ET30
Usa dreapta fata
Roluit aripi fata + spate
Vopsitorie totala + interior portbagaj
|
Mare domn... Mersi , dar intrebare de baraj cat e halatul?
Pune si tu daca ai chef si vrei ca idee preturile pentru piese
Mersi inca odata tuturor!
|
|
|
30-01-09, 23:48
|
#21
|
Stage 1
Join Date: Jan 2009
Posts: 21
|
Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <
Quote:
Originally Posted by david_predescu
EU am inceput un urs de la zero https://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=94798 si iti spun ca este destul de costisitor . Daca vrei o masina impecabila si pe care sa o si folosesti intens ( adica in forta ), cel mai bine este sa faci ce am facut eu ( parerea mea ) pentru ca: orice ai cumpara, este greu gasesti un urs impecabil si pregatit pentru o utilizare mai putin prietenoasa . In schimb daca vrei sa ai un urs fara "pretentii" si pe care sa il folosesti rar doar pentru o simpla distractie, atunci cumpara unul gata facut pentru ca e mult mai ieftin.
|
am vazut ca te-ai cam plictisit sau ..... ma insel in ce stadiu esti acum cu el?
|
|
|
31-01-09, 03:32
|
#22
|
Stage 3
Join Date: Jun 2006
Posts: 138
Member of: [VW]
|
Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <
sincer a venit iarna si mi-am dat seama ca nu are rost sa ma grabesc pentru ca pana in luna martie-aprilie nu voi putea folosi masina. Tinichigeria este cam gata , mai am nevoie de suspensie , frane ,alte accesorii + vopsitoria pe care le voi face la sfarsitul luniii februarie .
|
|
|
31-01-09, 15:03
|
#23
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 717
Member of: [BMW]
|
Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <
In jurul a 4000 euro cred fara motor ... nu mai stiu exact ca am pierdut sirul...
|
|
|
31-01-09, 21:28
|
#24
|
Stage 3
Join Date: Nov 2004
Posts: 94
|
Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <
@bmwfun.
Salut,
Ca si sfat. Eu sunt posesor de urs din octombrie 2008. Am un coupe din Odorheiu Secuiesc. L-am vazut pe net si mi-a plaut la nebunie doar din poze. Am fost in toata tara cu munca si in timpul liber ma uitam la anunturi din zona respectiva. Cred ca am vazut vreo 80 de ursi prin toata tara. Cei mai praf sunt in Bucuresti. Aici ma refer la ideea ca toti sunt "mijto" pe afara dar super gaunosi pe dinauntru. "Toti", e un cuvand care reprezenta bugetul meu de achizitie la data respectiva. Ce are Aox e rupere si sunt multi ursi cu notorietate si sunt extrem de bine ingrijiti. Dar costa. Logic.
Eu am vorbit cu oameni posesori de "gauri in buzunar" Absolut toti mi-au recomandat sa caut unul cat mai stock. Si uite ca l-am gasit pe al meu. Imi doream demult un urs. In momentul in care l-am vazut in Odorhei, in benzinarie, m-am indragostit ca un pustan de fata din clasa a 12-a. M-am uitat la el din toate punctele de vedere. Numai seria motorului nu am verificat-o, dar l-am asigurat pe om, ca daca e vreo problema la RAR in Bucuresti ma intorc cu masina si "insotit". Nu a fost absolut nicio problema. Am trecut prin RAR ca orice om.
Azi, de exemplu, am mai cheltuit 500 de lei doar pentru 3 piese. O punte cu discuri si 2 faruri care trebuie sa mai bag niste bani in ele.
Daca vrei cu adevarat urs pentru distractie si sa-l omori, mai bine nu-ti lua. Si asa sunt pe cale de disparitie. Sunt destui pustani care au rupt si rup ursii in 14, ca e fun. Daca vrei sa-ti iei masina de suflet si sa te si distrezi cu ea, ca tine, ia-ti oricand, dar atentie la detalii. Du-te la vizionat cu un ursar vechi!!!
Referitor la ce ai cerut tu in primul post, ti s-a raspuns cat se poate de sincer si de amabil si la oboiect. Asculta-i. Sunt oameni care au mancat vaselina pe sub ursi!
Banii nu cred ca sunt o problema pentru tine, pari un om serios si cu capul pe umeri, dar nu te lasa jecmanit aiurea.
Succes.
In rest, numai respect pentru posesori!!! Iubiti-va ursii, ca altii nu se mai fabrica!!!!!!!!
__________________
Simplu si eficient. E30 !
|
|
|
31-01-09, 23:00
|
#25
|
Stage 1
Join Date: Jan 2009
Posts: 21
|
Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <
@wrctheo , iti multumesc pentru incurajare , legat de rupt iti dai seama ca nu o sa il rup in 14 asta e clar nu sunt genul de om sa imi bat joc de banii mei ci pur si simplu vreau atunci cand ma plictisesc de Tractoras sa ma urc in Urs si sa fug pana in Poiana sau pana la Sinaia .... vreau sa ma simt bine langa o masina pe care eu 1 o consider foarte "secsi" din toate punctele de vedere, iar legat de baietii care mi-au impartasit ideile lor si munca lor ii consider niste oameni de nota 1000 ! De grabit cum am mai spus nu ma grabesc deoarece vreau sa fiu sigur 100% de pasul pe care il voi face, sunt constient ca va manca bani , banii mei pe care numai eu stiu cum ii fac de greu cum cred ca marea majoritate de aici ii facem singuri . Daca eram baiat de bani gata poate aveam si eu vre-un M3 nou sau stiu eu ce bijuterie dar asa unde ar mai fi farmecul , cum te-ai mai putea bucura de o masina cumparata din banutii tai ?
Oricum va tin la curent cand voi selecta cateva masini le voi posta aici pentru a le vedea si voi si ca niste prieteni ce va consider voi vrea sa va dati cu parerea!
Multumesc si toate cele bune!
|
|
|
01-02-09, 03:06
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 455
|
Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <
am eu un urs din 89 , in 4 usi neinmatriculat cu 155.000 km reali ( unic proprietar ) adus din elvetia ... motor 1.8 , aer conditionat , servo si oglinzi electrice .... tabla este impecabila.... este ideala pentru un proiect .. (si ca pret 1000 euro ). daca te intereseaza vorbim ...bafta si numai bine ...
__________________
Dezmembrez e30 si e36
|
|
|
01-02-09, 16:29
|
#27
|
Stage 1
Join Date: Jan 2009
Posts: 21
|
Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <
Quote:
Originally Posted by Vlad_WPL
am eu un urs din 89 , in 4 usi neinmatriculat cu 155.000 km reali ( unic proprietar ) adus din elvetia ... motor 1.8 , aer conditionat , servo si oglinzi electrice .... tabla este impecabila.... este ideala pentru un proiect .. (si ca pret 1000 euro ). daca te intereseaza vorbim ...bafta si numai bine ...
|
Mersi , momentan sunt la stadiul de a cauta 1 inscris daca pana in Martie nu gasesc nimic plec in Germania sa aduc 1 , oricum mersi inca odata!
|
|
|
02-02-09, 21:00
|
#28
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,019
|
Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <
In rest, numai respect pentru posesori!!! Iubiti-va ursii, ca altii nu se mai fabrica!!!!!!!![/quote]
Asta a fost tare rau,e de tinut minte!
|
|
|
04-02-09, 08:07
|
#29
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 686
|
Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <
dap si nu ai mai omorati pe cei care traiesc
in rest s-a zis mai sus cam tot
|
|
|
05-02-09, 13:30
|
#30
|
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 727
|
Re: > Sfaturi pentru cineva care vrea E30 <
Quote:
daca ai nevoie de masina in fiecare zi nu prea ai cum sa te bazezi pe un urs ...
|
De ce nu ?
Eu merg cu a mea in fiecare zi.
Mi se pare o masina foarte confortabila si placuta de condus .
Cat despre consum (eu am motor de 2.5 ), in ceea mai mare parte a km facuti isi merita consumul ( adica fuge de benzina aia), dar sunt km (destul de multi) in care nu merita sa ai consum de 13% . De exemplu mi se pare nasol sa iti consume 13% in conditiile in care mergi bara la bara, in conditiile in care mergi pe un drum prost si mergi cu 30-40, cand prinzi un drum aglomerat si mergi cu 90 km/h ...
Alt "-" pe langa consum il consider a fi uzura gumelor pe spate. Eu nu imi invart masina in fiecare zi si nu am invartit-o niciodata pe asfalt uscat, dar totusi nu cred ca poti sa faci mai mult de 25.ooo km cu un set de gume . Iar cand vine vorba de mers extra-urban pe ploaie, recomand gume cu carne cat mai multa .
Ah, si despre partea cu stabilitatea, nu iti trebuie suspensie super-sport si jante pe 9J ca sa poti sa o conduci. Daca nu stii sa mergi sportiv cu o masina, ajungi in gard la fel de usor si cu o suspensie sport si cu una stock . Numai ca daca ai suspensie sport intri in gard cu viteza mai mare !
__________________
Calitatea esentiala nu consta in a conduce incet , ci in a conduce bine !
O masina performanta nu te face sofer bun.
1988 E30 325i Coupe M20 Europe Left hand drive Manual
19** BMW E30 3** UNDER CONSTRUCTION
|
|
|
|
|