Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 25-05-14, 10:34   #61
razvyfresh@yahoo.com

Stock
 
Join Date: May 2014
Posts: 1
Default Re: DIY curatare robinet caldura(water valve)

Quote:
Originally Posted by BaiatBun View Post
Am decis sa fac acest DIY pt ca m-am dat chiar eu cu capul de aceasta problema
SIMPTOME.1.nu baga caldura in habitaclu cu toate ca apa e la 90 grade
2.baga caldura doar pe o parte stanga sau dreapta iar cealalta baga rece
DIAGNOZA.cu motorul pornit,apa la temperatura optima,se verifica cele doua furtune care ies din valva si intra in habitaclu(pt cele cu dublu clima)daca nu ard sau doar unu arde ,valva e problema
REZOLVARE.
1.am dat jos de pe masina electrovalva(cam o juma de ora )
2.am desfacut-o si aici am vazut problema
Tijele care trebue sa mearga sus jos prin interiorul bobinei,cara inchid si deschid apa,agatau de bobina,aveau ceva mizerie depusa pe ele,le-am curatat,lubrifiat,si au mers foarte usor
3.am reasamblat piesa la loc
4.am lubrifiat stuturile si suportul de cauciuc ude se monteaza piesa
5.am remontat-o pe masina (cam 15 minute)
Am pornit masina ,si i 4 minute deja dadea caldura,nu mi-a venit sa cred ca ambele furtune ardeau.
Notat cine vrea sa faca operatiunea
a. ca sa nu pierdeti lichid de racire ,taiati tre degete de la o manusa de cauciuc,pt ca avetii trei furtune de deconectat,in acele degete indesati cate o carpa mai mare putin ca diametrul furtunelor si cum decinectati un furtun indesati degetul asta de manusa in capul furtunului,astfel nu am pierdut deloc lichid
b.asta e mai important,cand desfaceti piesa ,dupa ce ati desfacut cele 6 surubele,trageti usor de AMBELE bobine deodata,ele snt legate intre ele prin doua fire foarte subtiri de cupru care daca se rup,e problema
c.asta e optional,desfaceti furtunele de la stuturile electrovalvei,nu de la stuturile caloriferului,am vazut pe alte site-uri ca au rupt stutul la calorifer,si e bataie mare de cap sa te apuci sa il schimbi.
Cam asta e ,in alte cazuri poate fi doar simpla mizerie in coatele alea ale piesei,deasemenea mai poate fi si vreo bobina arsa,in cazul asta solutia e inlocuirea piesei,sau cum facem noi la romani,ca oricum vine frigu ,O PUNEM PE DIRECT,scoatem tijele afara de tot pana avem fonduri pt achizitionarea unei electrovalve second sau noi
PS motivul pentru care nu trece apa calda de la piesa la calorifer e ca una sau amandoua tije s-au blocat pe inchis
Sper ca am fost de ajutot,daca aveti nelamuriri,puteti sa imi dati PM
Pt cei care nu stiu unde se afla electrovalva,ea e atasata in compartimentul motor ,sub servofrana ,bagata fortat intr-un suport de cauciuc,se scoate prin tragere
aaaaaaaaa PS e vorba aici de e36
Buna am si eu o problema la un gokf 4 1.6 16v motor azd..cand dau drumul la clima imi baga un aer fierbinte de nu poti sta in masina..si cand estee oprita tot mai baga,cine ma poate ajuta si pe mine cu un sfat ceva...multumesc!!
razvyfresh@yahoo.com is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -