Discutii generale masini Discutii generale despre masini : Colt Legislativ, Taxa Inmatriculare, Intrebari-Raspunsuri, Recomandari, Accidente |
View Poll Results: ce parere aveti de logan-ul diesel?
|
era necesara o versiune diesel
|
|
94 |
59.87% |
mai bine faceau o motorizare pe benzina mai performanta
|
|
63 |
40.13% |
08-10-05, 20:04
|
#91
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,393
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [DAEWOO]
|
da mane am inteles
da am zis sa critic la sange poza
dupa cum zice si semnatura mea
......
|
|
|
11-10-05, 09:46
|
#92
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
nu ma indoiesc de faptul ca au aparut numeroase versiuni de break facute in photoshop, cum dealtfel s-a intamplat si cu loganul inainte de lansare, dar asta face doar sa confirme faptul ca o astfel de versiune este in lucru, asa s-a intamplat cu majoritatea modelelor de la alte marci inainte de lansare ( nu e obligatoriu dar e obisnuit )
|
|
|
31-10-05, 11:24
|
#93
|
Stage 2
Join Date: Aug 2005
Posts: 50
|
mmmm..ii bine ca au bagat si un motor diesel...dar 65 cai ii putin me greutatea si categoria care o are logan... mai bine bagau varianta de 80 cp de pe megane..... motorul asta va fi destul de chinuit (la 65 cai)
|
|
|
31-10-05, 21:36
|
#94
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 438
Member of: [X-Team Racing Club] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE]
|
Desi nu exista informatii oficiale despre viitorul Logan break, francezii de la Renault fiind foarte secretosi in ceea ce priveste modelele produse la Pitesti, scurgeri de informatii apar pe site-urile specializate in automobile din Franta. Situatia este similara cu cea intalnita la aparitia Loganului Sedan anul trecut, cand doar pentru Romania era „secreta“ forma masinii. Oricum, break-ul starneste si mai mult interes, fiindca poate avea un succes si mai mare decat modelele aparute deja pe orice piata, datorita formei ce-i permite sa fie o adevarata masina de familie. Exemplul Opelului Astra Caravan in Germania este sugestiv, aceasta fiind cea mai vanduta masina familiala din clasa ei.
Potrivit jurnalistilor francezi, modelul break va fi prezentat oficial anul viitor la Salonul International de la Paris - Mondialul Automobilului.
El va avea cinci usi, cinci scaune, si, ceea ce este mai important pentru o familie mare, ii pot fi adaugate doua scaune suplimentare. Modelul de baza va costa, in Franta, 8.250 euro si va avea in dotare doua airbaguri si ABS.
O alta deosebire fata de piata romanesca (unde nu este obligatorie dotarea automobilelor cu airbaguri si ABS), in Occident se va oferi o garantie de 3 ani sau 100.000 km standard.
In Romania, pentru aceasta garantie se va plati suplimentar.
Tot in Occident, Loganul are motoare ce respecta normele de poluare Euro IV, spre deosebire de Romania unde motoarele respecta doar normele Euro III. De asemenea, francezii ofera versiunea Dieselul in Occident, la aceeasi cilindree, dar cu 5 CP mai mult ca in Romania, unde motorul are 65 CP.
Presa franceza anunta ca Dacia va introduce in 2007 un motor Diesel de 85 CP.
O alta masina din segementul ieftin, Renault Clio Symbol, ofera pe langa modelul Diesel de 65 CP si o motorizare pe motorina de 80 de CP.
Articol
publicat in Averea
__________________
|
|
|
01-11-05, 23:05
|
#95
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 913
|
mie unul mi se pare interesant brekul ....
si nu inteleg diferenta de calitate si performante la masinile vandute spre RO si cele ce se exporta ... parca am fi pe vremea lui ceausescu ...
__________________
Moldovean incurabil si ma mandresc cu asta !
|
|
|
02-11-05, 12:42
|
#96
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
ideea e ca daca pot sa obtina aceeasi bani pe mai putine dotari, ce rost are sa le puna, atat timp cat nu-i obliga nimeni?
|
|
|
02-11-05, 13:57
|
#97
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 438
Member of: [X-Team Racing Club] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE]
|
Break-ul asta arata binisor...cred ca se apropie de varianta finala.
|
|
|
14-11-05, 08:53
|
#98
|
Stage 3
Join Date: Mar 2004
Posts: 75
|
Scuze ca va inoportunez, dar poza aceea cu loganul visiniu circula pe net de cand a fost lansat loganul.....Asa ca mi-e greu sa cred ca acela este loganul break.
__________________
|
|
|
17-11-05, 15:38
|
#99
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
hmmm...
oricum nu poate sa arate cu mult diferit, nu prea ai ce inovatii sa aduci liniei asteia...
|
|
|
20-11-05, 12:59
|
#100
|
Stock
Join Date: Nov 2005
Posts: 3
|
scuzati ca intru ca nesimtitu' .dar am as vrea si eu o lista cu preturi cu masini pe care le pot cumpara la 8000 euroi pretz total (toate taxele absolut tot) . ma gandesc sa cumpar un logan insa sunt indecis si as vrea sa am totusi o masina fiabila pt servici (ca nu ma apuc sa fac curse cu ea ) . va rog sa ma ajutati sa iau o decizie multam fain
|
|
|
21-11-05, 19:10
|
#101
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
ford focus, opel astra, peugeot 206, golf iv, toate diesel, cu euro 3, din 200-2001...
probabil k ar mai fi si altele, dar suntem total off-topic
|
|
|
24-11-05, 14:29
|
#102
|
Stage 1
Join Date: Nov 2005
Posts: 14
|
parerea mea ii k un diesel consuma mai putin.....si cei care nu vor masina pt viteza...ci doar pt familie sau umblat prin oras...li numa buna.
|
|
|
23-12-05, 12:43
|
#103
|
Stock
Join Date: Dec 2005
Posts: 1
|
era foarte necesara lansarea unui model cu motor diesel.
poate cei care sunt de alta parere vorbesc din punctul de vedere al shoferului... imi imi place sa privesc din punctul de vedere al investitorului... care nu face investitii aiurea.
|
|
|
24-12-05, 14:39
|
#104
|
Stage 2
Join Date: Nov 2004
Posts: 62
|
Nu uitati ca din acest DCI \"amarat\" de 65CP (care BTW are mai mult cuplu ca 1.4-le) se poate scoate 85CP cu doar 300 de EUR (chiptuning). Si cu 85CP ai mai multa putere ca 1.4-le, mai mult cuplu si consum mai mic. Care consum dupa ciptuning scade cu 0,3 - 0,5L in oras la mers normal, usor grabit.
Daca esti suparat pe viata poti sa ii pui intercooler si o turbina mai mare (specifica de ex. variantei 1,5 DCI de 100CP) si nu imediat ce cumperi masina ci strangi bani si cand faci conversia vei simti inca o crestere.
|
|
|
25-12-05, 01:49
|
#105
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 438
Member of: [X-Team Racing Club] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE]
|
Decat sa faci chip-tunning mai bine mai astepti putin pana la anul in toamna ca cica se lanseaza o motorizare 1.5 dci de 85CP
|
|
|
|
|