le-a iesit mult prea scumpa.
hai sa zicem ca masina de 5000 de euro numa la mythbusters o s-o vedem dar sa ne gandim ca tot ce-a fost ... uhm.. proiectat sa zicem, a fost caroseria. motoarele existau deja (ca sunt vechi nici nu mai discutam) iar sasiul provine de la nu stiu ce model de nissan.
sa ne uitam un pic la ce se poate gasi de la alti producatori in jurul valorii de 8000 de euro (preturile sunt cip acolo unde e cazu):
- chevrolet kalos 1,4 benzin, 83 cp - 7.600 - 8.100 euro
- daewoo cielo si cu variante gpl - 7.900 - 8.400 euro (da, deja e invechita, nu are designul fresh al loganului, stiu am mai auzit asta)
- hyundai getz - de la 7.000 euro
- hyundai accent - de la 6.900 euro
- renault clio symbol - de la 6.700 euro
- fiat punto 1,2 benzin, 60 cp - 7.900 euro
- peugeot 206 1,1 diesel - de la 7.500 euro
o parte din modelele astea (in special hyundai) avand garantia, care la logan costa extra, inclusa in pret si e si mai mare.
sigur, marile avantaje ale achizitionarii unui logan sunt ofertele oarecum convenabile de creditare (+ ceva facilitati parca) si servisu relativ raspandit. asta tot nu justifica pretul final al masinii.