Quote:
Originally Posted by Crisskro
Pe zi ce trece devin din ce in ce mai socat de numarul de loganuri cu probleme la instalatia electrica...
|
Bre Crisskro ai dat de necaz ca SirNenea face prapad ,dar colegul de forum la nevoie se cunoaste si cum pot sa te las eu la necaz
Uite sa te scot bazma curata pun eu niste probleme culese de pe alte siteuri DEDICATE LOGANULUI
I
1)Dimineata cand ca deschid autoturismul cu telecomanda nimic... Zic.. "s-a descarcat bateria de la telecomanda". Deschid usa, bag cheia in contact..nimic. Nu se aprindea nimic. Zic: "mi-au furat bateria". Deschid capota....era acolo. Verific bornele...erau stranse bine. Verific bateria...descarcata complet. Am verificat daca am uitat ceva aprins peste noapte dar nimic. M-a ajutat un cetatean care mi-a dat curent si dupa circa 20 min de chin a pornit in sfarsit. Am mers cu masina vreo 10 km sa se incarce bateria si noroc ca am fost inspirat sa opresc langa un magazin cu piese auto. Am oprit, am dat la automat , iar nimic. Am cumparat baterie noua ca tot am oprit langa magazin. Nu aveam chei cum sa schimb bateria. Dupa ce am intalnit alt cetatean de gască am reusit sa schimb bateria. Dau la automat.. se invartea dar nu porneste. Se arsese o siguranta. Am adus masina acasa. Asta era pe la 12.00. Pe la 18.00 am trecut pe la masina iar si am observat ca nu mergea inchiderea centralizata de la telecomanda. Bag cheia in contact... iar nimic. Sa innebunesc. Am mers la service si acolo nu au gasit nimic. Au spus ca va merge si a mers. Am scris cam mult si sper sa nu va plictisesc. Doresc relatii cu privire la aceasta problema. Ar mai fi de povestit mult... ca am apelat la asistenta Dacia Pitesti.. ca am fost tractat ca nu mergea masina celor de la asistenta.. ca eram de fapt la mare in concediu
2) Becul de la baterie s-a aprins in mers sau cand mergea motorul? Ce siguranta s-a ars?
3) Nu s-a aprins nimic inainte si nici vreo alta simtpoma.
Si siguranta era una de 5 A de langa lacajul aflat langa motor nu cel din interior
4) Problema este ca nu s-a aprins nici un martor inainte de a se consuma vreunul din acumulator. Am fost lservice dupa cum am mai spus si cei de acolo au spus ca alternatorul incarca, tensiunea in baterie e buna si ca nu exista nici un alt consumator in plus sau vreun scurt.
Mai mult acum nu mai am nici o problema cu toate ca nu s-a descoperit cauza descarcarii celor 2 acumulatori. Ma ingrijoreaza faptul ca mi se mai poate intampla si nu stiu cauza.
5) salut! am o problema cu bateria...
Am Logan de 1 an jumate. Sotia mea a ramas aseara in oras cu masina fara baterie. Ea se jura ca nu a uitat faruri..chestii aprinse..insa cert este ca nu mai era curent in baterie decat sa se aprinda slab pozitiile. Am cumparat repede din Cora niste cabluri sa iau curent de la un amic. Nimic... demarorul nici macar nu invartea motorul. Cred ca firele pe care am dat 13 ron ori sunt prea lungi, au rezistenta prea mare si se pierde curentul prin ele ori suprafata de contact este prea mica ptr a asigura amperajul necesar.
Asa ca desi auzisem ca nu este bine sa impingi Loganul totusi mi-am facut curaj si l-am impins. A luat-o imediat si dupa ce am facut cateva ture bune bateria si-a revenit, pornea la cheie, fara probleme.
Bateria are 1 an jumate a mers ireprosabil, fara semne de oboseala pana aseara, banuiesc ca este vreun consumator care o descarca, dar de unde asa, brusc? Aseara, cand am ajuns acasa am scos o borna, ca sa fiu sigur ca o pornesc si azi si am constatat ca facea o mica scanteie, cam mare dupa parerea mea ptr un ceas, alarma ledul ala care palpaie si ce consumatori or mai fi cand este motorul oprit. Astia banuiesc ca sunt consumatorii obisnuiti care merg permanent. O sa merg mai incolo sa verific intensitatea curentului, sa vad cat "trage" din baterie cand nu merge motorul.
Are cineva idee cam cati mAmperi ar trebui sa-mi arate aparatul de masura ca sa fie un consum normal (bineinteles motorul oprit, fara contact pus)
6) Am facut revizia de 2 ani vinerea trecuta. Nenea de la service mi-a zis ca s-a uitat la baterie si ca era foarte insetata, asa ca a completat. De atunci, curge bateria, putin cate putin timp de o saptamana si. Folosesc zilnic masina, deci a tot curs.
Sa ma ingrijorez? Sau sa o las sa curga pana ii trece?
II
1)salut. eu nu mai am Dacia, am trecut pe Skoda.
Nu am eu o problema tehnica dar poate au altii si nu stiu nici ei de ea.
Vad in trafic zeci de Dacii Logan cu urmatoarea problema la luminile spate:
Are pozitiile aprinse, calca frana, se aprinde frana pe spate stanga, se stinge pozitia spate dreapta si se aprinde semnalizarea spate dreapta si sta aprinsa cat timp e frana calcata. cand lasa respectivul frana revine la normal cu cele 2 pozitii aprinse pe spate. Atasez si o poza, si va sfatuiesc sa verificati daca nu cumva aveti aceasta problema. eu o intalnesc cel putin o data pe saptamana stand la semafor. probabil cei care o au nu stiu de ea.
2) Hai ca m-ati facut curios...Pe astea nu le mai cheama in service-uri?
Maine o sa verific si la mine
3) of, acum cateva saptamani a trebuit sa schimb lampa dreapta spate, ma rog, probleme nu conteaza...
pe drum de la service, am obs cand puneam frana licareau si semnalizatoarele de bord, sau cand semnalizam dreapta... se auzea bipul de la semnalizare ciudat...
in fine, am vb cu cei de acol, spuneau ca s'ar putea sa fie un scurt, sa nu faca contact bine
III
1)si mie mi s-a resetat computerul de bord de cateva ori asa...de la sine, si nu atinsese limita maxima cu nici una dintr valori. Mi s-a resetat de 2 ori in aceiasi zi. Si dipa aia parca inca o data, dupa care i-a trecut.
Astept sa vad daca o mai face.......
2) Inainte sa plec la drum am resetat kilometrajul partial si computerul de bord. Am oprit dupa aproximativ 80km , cu aeroterma si cdplayerul pe care le-am oprit in circa 10-20 sec , am stat 3-5 minute si am pornit la din nou la drum. Dupa 100 de km am observat ca, intre kilometrajul partial si kilometajul computerelui de bord de apoximatvi 80km. Computerul de bord s-a mai resetat acum 2 luni cand a fost foarte frig. Am verificat bornele sunt stranse.
Am urmatoarele intrebari:
De ce nu se reteaza si kilometrajul partial?
Sunt zile cand opresc masina cu cdplayerul si aeroterma pe viteza 2-4. Si vin dupa cateva ore si pornesc motorul cu ele pornite si nu se reseteaza computerul de bord(desi in momentul pornirii aeroterma aproape se opreste din cauza lipsei tensiunii). De ce nu se reseteaza si in cazul acesta?
Cred ca problema nu e caderea de tensiunea,deoarece bateria era incarcata a pornit usor cand am plecat din oras, a pornit usor dupa 2-3 de minute de stationare si era mai incarcata decat cand am pornit-o dupa o noapte.
3) Ceva e putred si nu ma prind pe unde. Mie in ultima saptamana mi s-a resetat de 3 ori. Si daca imi mai explica cineva ca nu am citit instructiunile de utilizare ii fac trimitere la service sa intrebe daca e normal sa se reseteze dupa aproximativ 150 km.Cert e ca voi ridica problema asta imediat ce voi avea un drum prin service
4) Azi am suplimentat si eu masa de la baterie/caroserie, baterie/motor si motor/caroserie. Mi-a confectionat cineva cablu multifilar din cupru cu diametru de 5mm si papuci la capete. 2 buc de 50cm si una de 70cm. Am legat un cablu de la -baterie la caroserie (unul din suruburile care tin vasul de expansiune), al doilea de la -baterie la suportul de prindere al jojei, si intre caroserie si motor am folosit un compromis, stiind fiind faptul ca motorul 16V e super inghesuit am folosit tot prinderea jojei si la caroserie m-am legat de traversa de care este prinsa masca fata.
Acum va intreb daca legatura dintre baterie motor si motor caroserie fiind legata tot in acelasi loc e ok?
Eu sper sa aiba efectul scontat si sa nu mi se mai tot reseteze CB ca m-a disperat pana acum.
5) Revin cu impresii in urma "impamantarii". Ieri mi s-a resetat din noi CB in urma folosirii unui compresor alimentat de la bricheta masinii. Compresorul l-am folosit cateva secunde pentru a umfla rotile unei biciclete si motorul nu era pornit, doar cheile in contact pe pozitia accesorii.
De data aceasta care ar mai putea sa fie cauza resetarii daca dublarea masei nu a avut nici un efect?
IV
Cetăţeanul a spus că maşina (Logan) „huruie” în viteza a 5-a şi în nici 24 de ore trei ingineri au venit de la Colibaşi special pentru el.