Go Back   Forum 4Tuning > Diverse > FILME - MOVIES - MASINI - CURSE - DRIFTURI - BURNOUT - RECLAME - etc.

FILME - MOVIES - MASINI - CURSE - DRIFTURI - BURNOUT - RECLAME - etc. Colectia de filme

View Poll Results: Care este preferatul tău?
Bugatti Veyron 125 37.88%
McLaren F1 205 62.12%
Voters: 330. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 01-07-09, 17:40   #121
slayersland

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 399
Default Re: Trecut vs. Prezent: Bugatti Veyron vs. McLaren F1

Sunt versiuni Longtail cu eleron mult mai mic.
slayersland is offline   Reply With Quote
Old 01-07-09, 18:00   #122
johny_drift

Stage 4
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 217
Member of:
[Old School Cars]
[AUDI]
[Nissan]
Default

nu inteleg de ce aveti atatea discutii contradictorii .

sunt 2 masini total diferite din orice punct de vedere.

bugatii bate f 1 . OK. era si normal surplusul de putere si tehnologie spunandu si cuvantul.

DAR. MCLaren este fi si va o legenda si asta nu s-a schimbat cu aparitia BUGATTI ului un pachet de electronica si alte gadgeturi.

vom vedea peste ani daca veyron va atinge faima f 1 lui.

cand spui f1 este vorba de feeling ul de a conduce ca si alta masina old school.

o masina old school te face sa simti placerea de a conduce la limita si sa ai tot timpul un nod in gat la cea mai mica greseala pe care o faci si nu va fi PC ul in spatele volanului sa te scoata din belele.

as da oricand un bugatii pe un f1 numai pentru placerea de a fi unul cu masina de a o simiti cu adevarat.

Last edited by aleks; 11-07-09 at 21:37.
johny_drift is offline   Reply With Quote
Old 01-07-09, 20:28   #123
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Trecut vs. Prezent: Bugatti Veyron vs. McLaren F1

Slayerland sunt multe teste si cu GPS si se vede ca prinde mai mult de 370 altfel nu ar fi fost cea mai rapida..deci pentru toti nu conteaza cate turbo cati cai putere are cate volane cate roti are e cea mai rapida masina din lumesi nu inseamna ca e cea mai buna ,cea mai luxoasa si trebuie apreciata munca si investitia celor de la VW ..la un moment dat va deveni istorie dar va ramane referinta asa cum au fost si Porsche 959 Ferrari F40 si McLaren F1
YGD McLaren e deja istorie si la propriu si la figurat
__________________
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 01-07-09, 20:37   #124
slayersland

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 399
Default Re: Trecut vs. Prezent: Bugatti Veyron vs. McLaren F1

Nu face blasfemii si comparatii de genul te rog, acelea sunt masini care s-au remarcat prin comportamentul sportiv si sunt adevarate legende, nu au legatura cu Veyron, si nu vorbeam despre Veyron ca nu prinde peste 370, ai inteles gresit cred, si nici nu ma intereseaza cat prinde, orice masina poti s-o faci sa prinda peste 400 cu un pic de dopaj, dar nu orice masina poate avea un comportament sportiv aproape de perfectiune cum au F40, F1, Zonda, etc..care sunt sau au fost etaloane in domeniu. Daca vrei sa compari Veyronu cu ceva leaga-te de grand-turisme, de limuzine, etc...lasa masinile cu caracter sportiv in pace.
slayersland is offline   Reply With Quote
Old 01-07-09, 20:52   #125
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Trecut vs. Prezent: Bugatti Veyron vs. McLaren F1

Quote:
Originally Posted by slayersland View Post
Nu face blasfemii si comparatii de genul te rog, acelea sunt masini care s-au remarcat prin comportamentul sportiv si sunt adevarate legende, nu au legatura cu Veyron, si nu vorbeam despre Veyron ca nu prinde peste 370, ai inteles gresit cred, si nici nu ma intereseaza cat prinde, orice masina poti s-o faci sa prinda peste 400 cu un pic de dopaj, dar nu orice masina poate avea un comportament sportiv aproape de perfectiune cum au F40, F1, Zonda, etc..care sunt sau au fost etaloane in domeniu. Daca vrei sa compari Veyronu cu ceva leaga-te de grand-turisme, de limuzine, etc...lasa masinile cu caracter sportiv in pace.
credeam ca te referi la McLaren ..ma refer ca o sa ramana ca cea mai rapida masina nu ca fiind cea mai sportiva sau cea mai luxoasa..
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 01-07-09, 21:23   #126
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Trecut vs. Prezent: Bugatti Veyron vs. McLaren F1

1) F1 normal prinde 390. Restul sunt facute pe circuit si nu sar de 340 km/h
2) Veyron are timp cam cat scuderia. Asta ti se pare lent ? Daca da ai anumite probleme. In special ca una e facuta pentru circuit si atat (Scuderia) si e cHEALA iar alta e cu alta filozofie si cu toate astea si pe RING au timp similar Sau la tine si Scuderia e lenta ? Plus ca sunt si alte circuite. Tare sunt curios ce se intampla pe alte circuite ca doar nu exista doar ring, circuite gen Monza, Indianapolis. Sa vezi batai ce da Veyron acolo.

3) BMW > Ferrari la motoare aspirate ? =)))))) Nice joke. FXX are aproape 900 CP din 6 litri V12 si asta imbunatatind motorul de pe Enzo care si el e destul de Vechi. Oricum pe circuit FXX pune rau in ceata F1. Nu stiu cum poti abera sa le compari. Si normal ca FXX nu prinde 390 ca doar e TRACK CAR si petnru aia nu iti trebuie TOP SPEED. De aia si versiunile de F1 facute si mai track car au top speed mic. Priceputule. Chiar daca F1 ala ca super track car are 900 CP tot nu sare de 340-350. Si masinile de F1 au / aveau aproape de 1000 CP si tot nu sar de 340-360 in functie de ce circuit si cum e etajata cutia ca nu iti tre top speed in competitii ca nu o atingi, iti tre acceleratii. Si cel mai mare top speed din toate F1 o are ala normal.

4) Aici comparam F1 cu Veyron nu cine stie ce editii si mai chele practic inutilizabile. fie ca iti place sau nu Veyron este ultimate car acum, toata lumea vorbeste despre ea. Masini stripped out track cars sunt sute, de la F40 la F50, F1, si multe altele. Masina ultra rapida, top speed fenomenal + comportament civilizat + interior bun + aspect de masina nu de uscator de par si blender e doar una. De aia Veyron e asa special.

PS: Plus ca timpii aia pe ring sunt hilari. Cum naiba 911T care o fura de la GTR este mai rapid ca Scuderia care este overall mai rapid ca GTR ? Mai uita-te si la alte circuite nu capia numai pe al ring.
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova

Last edited by _anaconda_; 01-07-09 at 21:34.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 01-07-09, 21:35   #127
slayersland

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 399
Default Re: Trecut vs. Prezent: Bugatti Veyron vs. McLaren F1

Rapida? Ce naiba inseamna rapida? Daca cu 1000 cp nu poate recupera handicapul din curbe pe linie dreapta? Cat de rapida e? In linie dreapta? Si un muscle car de-ala, ii pui 1000 de turbine, rahaturi...si zbori cu ea drept inainte...metode se gasesc...dar metode sa te iei la tranta cu un F1 sau Zonda pe un drum virajat nu sunt...
slayersland is offline   Reply With Quote
Old 01-07-09, 21:46   #128
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Trecut vs. Prezent: Bugatti Veyron vs. McLaren F1

baaaa voi nu intelege-ti cea mai rapida 0-100 si cea mai mare viteza maxima pentru o masina de serie .in linie dreapta ca nu se masoara 0-100km/h in zig zag sau in curba sau facand slalom...ATAT deci nu e nici cea mai sportiva nici cea mai luxoasa ca la banii aia iti iei un porsche Gt2 Scuderia GTR si un Rolls si le ai pe amandoua separat.eu unu personal nu as da atatia bani pe o masina indiferent ca are 1000 2000 de cp
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 01-07-09, 21:47   #129
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Trecut vs. Prezent: Bugatti Veyron vs. McLaren F1

Quote:
Originally Posted by slayersland View Post
Rapida? Ce naiba inseamna rapida? Daca cu 1000 cp nu poate recupera handicapul din curbe pe linie dreapta? Cat de rapida e? In linie dreapta? Si un muscle car de-ala, ii pui 1000 de turbine, rahaturi...si zbori cu ea drept inainte...metode se gasesc...dar metode sa te iei la tranta cu un F1 sau Zonda pe un drum virajat nu sunt...
Pe top gear track care e virajat a scos peste Zonda. Pe Ring a scos cam cat Scuderia adica extrem de bine avand in vedere scopul fiecarora (am mai scris nu stii sa citesti? Trebuie explicat 15 pagini ca sa inteleaga unii ce si cum cu fiecare masina ? Penibil pentru incapatanatii F1). Plus ca 1 secunda sau 3 secunde la 8 minute aproape poate fi marja de eroare si este insignifianta avand in vedere ca in Zonda sau F1 dupa 8 minute de circuit nu mai ai rinichi.

Zondei ii trebuie 8 minute si 20-30 km ca sa lase Veyron cu cateva secunde in urma. La veyron ii tre doar o mica distanta in linie dreapta si pana la 300 km/h e mult in fata. Deci care e mai buna ? sa nu vorbim cum te duce la viteza aia, fara sa iti muti pozitia la rinichi.

PS: Nu mai veniti cu motoare de F1 de 900 CP facute sa tina o cursa de 2-3 ore. Ala de pe Veyron te tine o viata. Nu faceti diferenta ? Asa il faci de 1800 CP si dupa 200 km se sparge si ce ai rezolvat ? De aia F1 de "serie" are 600 CP sa nu crape la fiecare pas.

Cum se face ca nu prae sunt timpi cu Veyron pe circuit ? Simplu, ce tot incerc eu sa iti indes in tuga de 6 pagini ca VEYRON NU A FOS FACUT PENTRU ASTA SI PUNCT. Toate aberatiile tale referitor la circuit (unde tot se descurca BINE) sunt IRELEVANTE. Mai bine te ocupi de HDD-ul tau Seagate stricat decat sa poluezi topicul cu probleme care te framanta pe tine si care nu ar trebui avand in vedere scopul Veyron-ului. Tiff Nedel ala care oricum cred ca a condus mai mult ca tine si stie mai multe ca tine a zis ca se TINE BINE pe circuit si e surprinzator de bine echilibrata pentru 2TONE si toata puterea aia si ca poate fi controlata USOR. Si spre deosebire de F1 nu tre sa fii guru sa mergi repede cu ea. Fac pariu ca daca 2 soferi obisnuiti se suie in fiecare pe un circuit ala de pe Veyron iese mult mai rapid chiar daca repet pentru a mia oara nu asta a fost target-ul.

Quote:
la banii aia iti iei un porsche Gt2 Scuderia GTR si un Rolls si le ai pe amandoua separat
ASta e si ideea la Veyron. Orice prost poate sa faca o masina super luxoasa, sau super rapida in linie dreapta (dragstere, Supre modificate) sau rapida pe circuit si atat (sunt multe firme micute care fac asta) dar sa le pui pe toate la un loc si sa mai ai si cifre ametitoare, intr-o masina cu acceleratii / top speed fantastice, FIABILA, care arata a masina nu a blender / flex, cu interior CALUMEA unde poti sta ca omul si care are performante bune si pe circuit la o lalta cu Ferrari-uri stripped out facute track car este o realizare. De asta Veyron e unic si este the ultimate car, toata lumea din 2005 vorbeste la superlativ despre ea. Asa track car sunt gramada, ce imi e F1 ce imi e F40 (care l-as prefera) sau Scuderia sau GT3 RS sau orice. Ultimate Track Car este FXX.

Last edited by _anaconda_; 01-07-09 at 22:10.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 01-07-09, 21:57   #130
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: Trecut vs. Prezent: Bugatti Veyron vs. McLaren F1

Quote:
Originally Posted by adrian78bmw View Post
baaaa voi nu intelege-ti cea mai rapida 0-100 si cea mai mare viteza maxima pentru o masina de serie .in linie dreapta ca nu se masoara 0-100km/h in zig zag sau in curba sau facand slalom...ATAT deci nu e nici cea mai sportiva nici cea mai luxoasa ca la banii aia iti iei un porsche Gt2 Scuderia GTR si un Rolls si le ai pe amandoua separat.eu unu personal nu as da atatia bani pe o masina indiferent ca are 1000 2000 de cp
nu e nici cea mai sportiva, dar nici cea ma luxoasa ! are din amandoua mult de tot ! sportiva inseamna si circuit, iar veyron nu-i extraordinar pe circuit, insa nici rau, e bun, e pe-acolo ! .. la lux nu are rost sa vb, pt ceea ce face si ce performante are , este de admirat luxul ! Daca banii nu ar fi o problema, masina asta se merita este cel mai bun compromis intre sportivitate si lux !
__________________

dolb is offline   Reply With Quote
Old 01-07-09, 22:10   #131
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Trecut vs. Prezent: Bugatti Veyron vs. McLaren F1

Quote:
Originally Posted by dolb View Post
nu e nici cea mai sportiva, dar nici cea ma luxoasa ! are din amandoua mult de tot ! sportiva inseamna si circuit, iar veyron nu-i extraordinar pe circuit, insa nici rau, e bun, e pe-acolo ! .. la lux nu are rost sa vb, pt ceea ce face si ce performante are , este de admirat luxul ! Daca banii nu ar fi o problema, masina asta se merita este cel mai bun compromis intre sportivitate si lux !
deci e cea mai sportiva dintre masinile de lux si cea mai luxoasa dintre sportive!!
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 01-07-09, 22:18   #132
YGD-sef

Stage 5
 
YGD-sef's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,260
Default Re: Trecut vs. Prezent: Bugatti Veyron vs. McLaren F1

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
1) F1 normal prinde 390. Restul sunt facute pe circuit si nu sar de 340 km/h
2) Veyron are timp cam cat scuderia. Asta ti se pare lent ? Daca da ai anumite probleme. In special ca una e facuta pentru circuit si atat (Scuderia) si e cHEALA iar alta e cu alta filozofie si cu toate astea si pe RING au timp similar Sau la tine si Scuderia e lenta ? Plus ca sunt si alte circuite. Tare sunt curios ce se intampla pe alte circuite ca doar nu exista doar ring, circuite gen Monza, Indianapolis. Sa vezi batai ce da Veyron acolo.

3) BMW > Ferrari la motoare aspirate ? =)))))) Nice joke. FXX are aproape 900 CP din 6 litri V12 si asta imbunatatind motorul de pe Enzo care si el e destul de Vechi. Oricum pe circuit FXX pune rau in ceata F1. Nu stiu cum poti abera sa le compari. Si normal ca FXX nu prinde 390 ca doar e TRACK CAR si petnru aia nu iti trebuie TOP SPEED. De aia si versiunile de F1 facute si mai track car au top speed mic. Priceputule. Chiar daca F1 ala ca super track car are 900 CP tot nu sare de 340-350. Si masinile de F1 au / aveau aproape de 1000 CP si tot nu sar de 340-360 in functie de ce circuit si cum e etajata cutia ca nu iti tre top speed in competitii ca nu o atingi, iti tre acceleratii. Si cel mai mare top speed din toate F1 o are ala normal.

4) Aici comparam F1 cu Veyron nu cine stie ce editii si mai chele practic inutilizabile. fie ca iti place sau nu Veyron este ultimate car acum, toata lumea vorbeste despre ea. Masini stripped out track cars sunt sute, de la F40 la F50, F1, si multe altele. Masina ultra rapida, top speed fenomenal + comportament civilizat + interior bun + aspect de masina nu de uscator de par si blender e doar una. De aia Veyron e asa special.

PS: Plus ca timpii aia pe ring sunt hilari. Cum naiba 911T care o fura de la GTR este mai rapid ca Scuderia care este overall mai rapid ca GTR ? Mai uita-te si la alte circuite nu capia numai pe al ring.
Eu cand m-am referit la asta...: http://www.worldcarfans.com/10906161...-found-on-sale m-am referit la faptul ca DA, BMW face motoare aspirate mai bune ca Ferrari (si asta inca de mult, anii 80-90 )!tu chiar nu iti dai seama ca ce face azi Ferrari cu FXX de (860 de cai ,6 litrii,V12)(aspirat) , BMW facea de mult !!!(desigur e off-topic)BMW scotea in 97', 900 de cai aspirat ,iar Ferrari realizeaza asta in 2008 si inca mai putin (860)!sa fim seriosi! nu degeaba a iesit pana acum cu mai mult de 34 de nominalizari la motoare !dar asta nu conteaza !am vrut sa iti demonstrez ca BMW (ca motorist) poate scoate din 6 litrii 900 de cai (aspirat)(McLaren F1 GTR),iar Bugatty din 16 cilindrii si 8 litrii,si 4 turbo-compresoare scoate 1000 hp!asta e tot !(asta e toata faza)
__________________
"On a given day, a given circumstance, you think you have a limit. And you then go for this limit and you touch this limit, and you think, 'Okay, this is the limit'. As soon you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high." - Ayrton Senna "

Last edited by YGD-sef; 01-07-09 at 22:23.
YGD-sef is offline   Reply With Quote
Old 01-07-09, 22:26   #133
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Trecut vs. Prezent: Bugatti Veyron vs. McLaren F1

Serios ? Aia era o masina de CURSE. Tinea doar cateva ore. FXX nu tine atat iar Veyron cu atat mai mult. TU nu poti face diferenta intre un motor fiabil care tre sa te tina ani buni si unu de curse care tine 300 km ? E tot aia pentru tine ? Si din ala de Veyron faci 2000 CP dar crapa dupa o cursa. E prea greu pentru tine asta nu ?

BMW > Ferrari la motoare ?

Uita-te ce motoare are BMW pe masini de serie si ce are Ferrari. Pentru 500CP bmw are nevoie de 5 litri V10, Ferrari are nevoie de 4.3 litri V8 (F430). Deci care e mai tare ? . Asa uita-te si la motoarele Ferrari de CURSE ce puteri aveau. Doamne ce cunostinte ai si ce logica =)))))))))). Daca era asa ca tine de ce BMW nu a pus pe F1 de serie motorul ala de 900 CP ? Fiindca masina trebuia sa tina mai mult de iesirea de pe portile fabricii, sa te tina ani buni altfel nu mai gaseai F1 decat la muzeu. Deci ce poate BMW este 630~ CP din 6 litri V12.

PS: FXX a aparut inainte de 2008. Si motorul ala tine mai mult de 2 ture pe circuit. E un motor de Enzo (masina de SERIE) imbunatatit cu ce stie Ferrari. Asa pentru 600 km si Ferrari poate 900 CP din 2.4 litri V8 (F1). .

Last edited by _anaconda_; 01-07-09 at 22:32.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 01-07-09, 22:36   #134
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Trecut vs. Prezent: Bugatti Veyron vs. McLaren F1

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Serios ? Aia era o masina de CURSE. Tinea doar cateva ore. FXX nu tine atat iar Veyron cu atat mai mult. TU nu poti face diferenta intre un motor fiabil care tre sa te tina ani buni si unu de curse care tine 300 km ? E tot aia pentru tine ? Si din ala de Veyron faci 2000 CP dar crapa dupa o cursa. E prea greu pentru tine asta nu ?

BMW > Ferrari la motoare ?

Uita-te ce motoare are BMW pe masini de serie si ce are Ferrari. Pentru 500CP bmw are nevoie de 5 litri V10, Ferrari are nevoie de 4.3 litri V8 (F430). Deci care e mai tare ? . Asa uita-te si la motoarele Ferrari de CURSE ce puteri aveau. Doamne ce cunostinte ai si ce logica =)))))))))). Daca era asa ca tine de ce BMW nu a pus pe F1 de serie motorul ala de 900 CP ? Fiindca masina trebuia sa tina mai mult de iesirea de pe portile fabricii, sa te tina ani buni altfel nu mai gaseai F1 decat la muzeu. Deci ce poate BMW este 630~ CP din 6 litri V12.
fac motoare mai bune numai ca le cam iau masinile foc cam dubios de des..in 95 ferrari avea doar 520 cp F50 deci motorul de pe F1 a fost o mare realizare si inca mai este considerat printre cele mai bune motoare aspirate
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 01-07-09, 22:47   #135
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Trecut vs. Prezent: Bugatti Veyron vs. McLaren F1

Se intampla si la alte supercar-uri sa mai ia foc dupa accident (Lambo), nu e nicio problema care poate fi generalizata, a fost accidentu ala cu Enzo cand s-a dezmembrat (a intrat cu 260-300 intr-un stalp) si nu a luat foc nu a luat nimic si pasagerul a plecat pe picioare. Cauzele cred ca le stii cand se intampla sa mai ia foc (evacuare foarte incinsa, se mai sparg conductele de alimentare si cade combustibil pe chestii incinse etc). Sau tu pui la socoteala si atunci cand fotbalistu ala pe 612 a avut ceva inflamabil pe evacuare si evident a luat foc. Aia e tot cauza la motor ? Oricum vorbesti de parca ai vedea la stiri din 5 in 5 minute Ferrari in flacari Pana una alta la motoare aspirate Ferrari momentan nu prea are rival. De buni ce erau BMW trec acum la turbo si pe M.

Last edited by _anaconda_; 01-07-09 at 22:49.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Reply


- Copyright 2024 4Tuning -