17-11-06, 00:04
|
#61
|
  Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of: [Moderators] [4Tuning International] [PEUGEOT]
|
Re: Probleme mecanice
|
|
|
17-11-06, 00:48
|
#62
|
  Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 673
Member of: [4Tuning International] [Opel] [SEAT]
|
Re: Probleme mecanice
Sincer am vrut sa testez si sunet si putere si am si boala pe vecini. Pe mine numa deranjeaza zgomotul, este totusi un zgomot placut si gros. Cu garda sa nu am probleme ca am mai luat 90€ amenda cu prima masina. Depasisem limita cu 12db ''asa scria pe amenda''
|
|
|
06-12-06, 01:26
|
#63
|
  Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 319
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Probleme mecanice
mi se tot aprinde becul de la air bag ( o problema comuna la masinile facute de chrysler ) nu veau sa il repar da mi-e frica sa nu-mi sara in fata... am cautat peste tot pe sub bord butonul sa inchid airbagurile da nu l-am gasit! stie careva cum pot sa le anulez???
|
|
|
06-12-06, 02:05
|
#64
|
  Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of: [Moderators] [4Tuning International] [PEUGEOT]
|
Re: Probleme mecanice
Quote:
Originally Posted by ///V8///
mi se tot aprinde becul de la air bag ( o problema comuna la masinile facute de chrysler ) nu veau sa il repar da mi-e frica sa nu-mi sara in fata... am cautat peste tot pe sub bord butonul sa inchid airbagurile da nu l-am gasit! stie careva cum pot sa le anulez???
|
Scoti siguranta.....
ps. dar esti sigur de ceea ce vrei sa faci?
|
|
|
06-12-06, 04:43
|
#65
|
  Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 319
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Probleme mecanice
m-am uitat si in cutia de sigurante si e o schema acolo (pe capac) dar nicaieri nu scrie AIR BAG si nu pot sa-mi dau seama care e
ps. nici dacia lu tata din 84 n-o avut air bag-uri  !!! si la urma urmei au fost cazuri in care au murit tocmai din cauza air bag-urilor (sufocati sau de la impact) !!!
|
|
|
06-12-06, 08:20
|
#66
|
  Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 673
Member of: [4Tuning International] [Opel] [SEAT]
|
Re: Probleme mecanice
Vezi ca Airbagurile au niste conectori sub scaune si sar putea sa fie de acolo buba.Daca nu te pricepi, dute la un electrician auto, nu renunta la airbag.
|
|
|
11-01-07, 01:24
|
#67
|
Observator 4tuning
  Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 5,269
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [REDACTOR 4TUNING] [4Tuning International] [VW] [Nissan] [Mitsubishi] [Toyota] [MERCEDES]
|
Re: Probleme mecanice
intrebare : cat ulei sa iau pt un motoras de 2 L ?
|
|
|
11-01-07, 03:33
|
#68
|
  Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of: [Moderators] [4Tuning International] [PEUGEOT]
|
Re: Probleme mecanice
Quote:
Originally Posted by CJ-01-WOB
intrebare : cat ulei sa iau pt un motoras de 2 L ?
|
5...daca schimbi si filtrul.Dar consulta manualul masinii inainte.
|
|
|
12-01-07, 03:54
|
#69
|
  Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,079
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Probleme mecanice
Turbojack am pentru tine o problema cu una sau mai multe necunoscute !
am luat pentru fata un audi a4 din 98 v6 quattro tiptornic ,bun cand am luat-o masina merea impecabil dar mo pus dracu de am dus-o la detail sa o curatz si i-am spalat si motoru , dupa ce am luat-o de acolo totul o mers bine adica am mers cu ia unde am avut treaba si totul o fost ok dar cand ma vrut sa o pun in revers nexam nu misca iar la bord nu-mi indica pe display cum ca ar fi in R ce ar putea fi o fi intrat apa la ceva senzor ai intalnit asa ceva stii care ar fi solutia ca pe mine ma depaseste complect
|
|
|
14-01-07, 18:55
|
#70
|
  Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of: [Moderators] [4Tuning International] [PEUGEOT]
|
Re: Probleme mecanice
Quote:
Originally Posted by draculas
.... audi a4 din 98 v6 quattro tiptornic , i-am spalat si motoru , dupa ce am luat-o de acolo totul o mers bine adica am mers cu ia unde am avut treaba si totul o fost ok dar cand ma vrut sa o pun in revers nexam nu misca iar la bord nu-mi indica pe display cum ca ar fi in R ....
|
Interesant ce zici acolo.Nu am prea avut de-a face cu tiptronic de al Audi.
Poate fi un senzor de la timonerie sau a juns apa la mufa ce intra in cutie si a resetat ceva in cutie.
Anul trecut mi-am mincat zilele cu un SLK la care i-am schimbat cutia si nu-mi mai schimba vitezele inainte.Rezolvarea a fost o resetare a cutiei (la Mercedes) cu softul lor unde am platit 60 euro.Doar un tester iti poate rezolva problema asta.Urasc electronica.Un senzor de doi bani iti poate strica ziua.In cazuri de genul asta examinez vizual eventuale distrugeri fizice,lovituri,fire arse,mufe scoase si daca nu observ nimic in 5 minute o trimit la testdiagnoza,altfel e doar timp pierdut.
__________________
Last edited by turbojack; 14-01-07 at 18:58.
|
|
|
14-01-07, 21:34
|
#71
|
  Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,079
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Probleme mecanice
asa cred ca am sa fac si eu ma duc la dealer la audi ca am impresia ca am patit aceelasi lucru despre ce ziceai tu cu SLK-U pentru ca , cutie e ok merge dar n-am aici computeru meu de resetat si pentru 100 de para cat o sa dau la dealer nu-i mare lucru
|
|
|
10-03-07, 00:43
|
#72
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
|
Intrebare despre admisie
Intrebarea este asa: Ce sa aleg langa o injevtie multipunct, clapete pentru fiecare piston, sau una comuna, va fi un motor turbo cu presiune mare.
mentin ca nu stiu de unde pot adapta clapete (poate de la motociclete, ceva peste 1000cc...) si injectorul+elecronica va fi de e30 318i sau is (eventual si clapetul central poate veni de acoolo sau de la modele mai mari 325i.
Merita sa chiniesc sau sa las balta?
|
|
|
19-03-07, 09:05
|
#73
|
  Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,079
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Intrebare despre admisie
ceea ce cauti tu mai ficior este un sistem asemanator cu ce are m5 alpina si o ghidusie de aia o sa te coste de-o sa fi nevoit sa te lasi balta, si apropo ce compresie preconizezi sa ai la motor ? ce fel de pistoane intentionezi sa folosesti ? si ca sa revin on-topic iti dau un hint cum sa cauti pe net despre subiectul respectiv THROTTLE BODY se numeste in inglish si cea mai comuna masina cu asemenea sistem este seria M de la bmw restul nu prea au folosito din pricina consumului iar acel sistem daca nu ma insel este injectie mecanica
|
|
|
19-03-07, 11:53
|
#74
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
|
Re: Intrebare despre admisie
La e30 M 2.0 este exact cum vreau eu...doar pretul 
La masinile europene este rar sa fie separat, si la japonezi numai la "GT" = uri este asa.
Despre pistoane (vreau 9:1 compresie pentru turbo) vor fi comandate din america, de la Race pistons (astia fac de ex. nascar), dupa cerintele si datele date de mine.
|
|
|
19-03-07, 18:21
|
#75
|
  Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,079
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Intrebare despre admisie
cele mai bune pistoane sunt cosworth si ai face bine sa iei de alea si sa nu uiti de urmatoarele cuzineti segmenti arcurile de supape si mai sunt o gramada de alte chestii
|
|
|
|
|