Probleme mecanice
M-am gandit ca noi astia de peste granita sa avem un loc unde sa mai punem cate o intrebare legata de unele probleme aparute si posibilitati de remediere la nivelu de aici adica piese noi si modificari pentru ca sincer postul din partea central a acestui forum lasa de dorit acolo se vorbeste doar de reparatii din lipsa de fonduri si cum aici mai ales cei din SUA isi pot permite sa-si cumpre o piesa noua m-am gandit sa fac acest thread :)
Apropo eu sunt si mecanic deci va pot ajuta cu un sfat sau cu preturi la piese si de unde sa le luati mai ieftin :) |
Re: Probleme mecanice si nu numai
nui pus rau threadul,bv. mosule, bien pensado
|
Re: Probleme mecanice si nu numai
@draculas,mi-ai luat gindul de pe virful degetelor,inainte sa tastez...:)
Mi se pare foarte corect ,deoarece pe deoparte noi dispunem de alte fonduri si pe de alta, pe noi ne costa mult mai mult o interventie in service,de aceea poate sint unii care cu putin simt si aptitudini tehnice , avind mici probleme la masina ,sa le rezolve singuri.Si nu numai. |
Re: Probleme mecanice si nu numai
ce sa-i faci am un iq mai mare :) glumeam oricum ia sa vedem stie cineva ceva despre motoarele H4 de subaru deoarece pentru mine sunt o necunoscuta inca si al meu parca parca nu trage cum trebe
|
Re: Probleme mecanice si nu numai
Quote:
Al doilea ,verifica ochiometric toata tubulatura de admisie,pina si cel mai mic si nesemnificativ furtunash,cu oglinda sa le vezi si de jos. Al treilea este sa pui motorul pe tester diagnoza.Asta e cel mai sfint ,daca primele nu dau rezultate.;) |
Re: Probleme mecanice si nu numai
astea deja le-am facut din pacate mai trebe doar sa-i schimb catalizoatoarele altceva ce poate sa aiba
|
Re: Probleme mecanice si nu numai
Am o prb la Honda: de cand am dat burn cu ea nu-mi mai merge kilometrajul,mi se aprinde butonu 'S' intermitent la bord(cv automata) si dupa 3500-4000 rot se aprinde si check engine,masina consuma mai mult si nu mai trage ca inainte...Ceva solutii?
|
Re: Probleme mecanice si nu numai
CE FEL DE HONDA AI SI DIN CE AN MAI PRECIS
am impresia ca tu ai patit 2 lucruri la burnu ala cum ar fi ai ***ut segmenti de aceea ti se aprinde becu de chekengine cand treci de 3500 iar kilometraju ti so fi rupt cablu pe undeva din cauza ca asta are cablu ce intra in cutie si tu cum ai fortato so dus cutia automata la honda nu-i facuta pentru burn-out copilu fa bine si verifica uleiul si dute rapid cu ia la cineva care are un tester si sa vezi ce coduri de eroare iti da ca sa nu fi nevoit sa-ti cauti alta masina apropo de unde esti tu mail alex |
Re: Probleme mecanice si nu numai
uite aici un posibil raspuns la problema S-lui de la bord
In November, the sport mode light came on and the lower two gears dropped out. I could still shift through all gears using the T bar. On the day that I brought it to my mechanic, all the gears came back into functioning. He found a short in the microcomputer module that operated the automatic seat belts, which he replaced, but said that it should have nothing to do with the main problem that I was having. aci e siteul http://autorepair.about.com/library/a/1i/bl809i.htm |
Re: Probleme mecanice si nu numai
Merg de 3 luni cu ea asa,cutia are ulei si nu e cablul dus,am fost la un mare service la niste boi si dupa ce 2h de taxat cu 70$/h mi-ai spus ca e o problema electrica pe undeva si sa le-o las cateva zile,ei nu aveau interfata s-o puna pe masina :???:Ma duc cu ea si la tester dar dupa ce caut eu bine buba si in cazul in care nu remediez personal prb,e plin de boi peste tot:D E vorba de o Honda Accord in 4 usi din '91.Si sunt din Quebec/CA,momentan in tara.
|
Re: Probleme mecanice si nu numai
wobule vezi ca esti off-topic si iti sterg posturile si te si banez daca mai continui posteaza aici ofurile si deceptiile cu privire la emigrare !
|
Re: Probleme mecanice si nu numai
titlul THREADULUI era Probleme mecanice si nu numai ! si de aceea am postat 8) !
piesele sunt f scumpe aici si partile de tuning la fel spre exemplu un simplu bumper + luminile de semnalizare CLear GLAS + Fog lights aici ma costa undeva la 400 eur ! un model BANAL si asta e fara vopsit + montaj .. am zis ca mai bine de banii aia ma duc la 15 MOTORFESTURI si imi spal okii |
Re: Probleme mecanice si nu numai
apai no uni isi spala ochi cu apa alti cu visine dar tu ti speli cu motorfesturi si cu ulei de transmisie sa inteleg :) cine dracu te-o pus sa meri in insula acu indura
|
Re: Probleme mecanice si nu numai
a cedat un tampon de la toba si acuma suna de zici ca trag 10 conserve dupa mine :) de la vibratzii
bun acum la chestii seriose din experienta voastra in modified autos : un filtru sport cat de mare diferentza o poate face ? la motorul meu de maketutza de 1,6 |
Re: Probleme mecanice si nu numai
doar filtru?
daca e bine amplasat si are piping bun - max 2-3 cp intr-o anumita plaja de turatii (nu pe toata) daca e prost amplasat si instalat - max -2 -- -3 cp intr-o anumita plaja de turatii si apoi, anything in between Concluzia- filtru il pui mai mult pt sunetul f misto care-l face :D |
All times are GMT +2. The time now is 21:00. |
- Copyright 2024 4Tuning