Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   4Tuning International (https://forum.4tuning.ro/230-4tuning-international.html)
-   -   Probleme mecanice (https://forum.4tuning.ro/230-4tuning-international/22907-probleme-mecanice.html)

draculas 02-09-06 13:18

Probleme mecanice
 
M-am gandit ca noi astia de peste granita sa avem un loc unde sa mai punem cate o intrebare legata de unele probleme aparute si posibilitati de remediere la nivelu de aici adica piese noi si modificari pentru ca sincer postul din partea central a acestui forum lasa de dorit acolo se vorbeste doar de reparatii din lipsa de fonduri si cum aici mai ales cei din SUA isi pot permite sa-si cumpre o piesa noua m-am gandit sa fac acest thread :)
Apropo eu sunt si mecanic deci va pot ajuta cu un sfat sau cu preturi la piese si de unde sa le luati mai ieftin :)

Seat_TDI 02-09-06 16:10

Re: Probleme mecanice si nu numai
 
nui pus rau threadul,bv. mosule, bien pensado

turbojack 02-09-06 22:14

Re: Probleme mecanice si nu numai
 
@draculas,mi-ai luat gindul de pe virful degetelor,inainte sa tastez...:)
Mi se pare foarte corect ,deoarece pe deoparte noi dispunem de alte fonduri si pe de alta, pe noi ne costa mult mai mult o interventie in service,de aceea poate sint unii care cu putin simt si aptitudini tehnice , avind mici probleme la masina ,sa le rezolve singuri.Si nu numai.

draculas 02-09-06 22:27

Re: Probleme mecanice si nu numai
 
ce sa-i faci am un iq mai mare :) glumeam oricum ia sa vedem stie cineva ceva despre motoarele H4 de subaru deoarece pentru mine sunt o necunoscuta inca si al meu parca parca nu trage cum trebe

turbojack 05-09-06 01:14

Re: Probleme mecanice si nu numai
 
Quote:

Originally Posted by draculas (Post 540944)
ce sa-i faci am un iq mai mare :) glumeam oricum ia sa vedem stie cineva ceva despre motoarele H4 de subaru deoarece pentru mine sunt o necunoscuta inca si al meu parca parca nu trage cum trebe