Generalitati tuning Tuning, Sfaturi utile, Trend-uri, Noutati, Discutii, Generalitati |
View Poll Results: ce masina este cea mai ''modificabila''??
|
Dacia
|
  
|
37 |
6.83% |
Oltcit
|
  
|
22 |
4.06% |
Opel Kadett
|
  
|
6 |
1.11% |
Opel Calibra
|
  
|
45 |
8.30% |
Opel Astra
|
  
|
13 |
2.40% |
Renault 5
|
  
|
27 |
4.98% |
Honda Civic
|
  
|
69 |
12.73% |
BMW seria 3
|
  
|
83 |
15.31% |
VW golf
|
  
|
140 |
25.83% |
Seat Leon
|
  
|
13 |
2.40% |
Ford Focus
|
  
|
12 |
2.21% |
Altele
|
  
|
39 |
7.20% |
Masina pe care o conduc
|
  
|
36 |
6.64% |
06-02-07, 03:48
|
#256
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,528
|
Re: cea mai ''modificabila'' masina ?
Ati cam dat`o in alte "certuri":P..oricum parerea mea..Golfu`  ,iar la opel calibra daca te apuci de ea parerea mea k ar iesi ceva gen roboti din masina aia..parca e mai frumoasa asa cum e:-s..
Si kadettu se tuneaza frumos...
in fine...multa bafta
__________________
www.royal-amanet.ro
Amanet: Auto, Moto, Ambarcatiuni, Aur, Argint, Platina, Diamante, Electronice, GSM si alte obiecte de valoare
|
|
|
06-02-07, 08:16
|
#257
|
Oltcit Driver
 Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 774
Member of: [4Rally] [Oltcit]
|
Re: cea mai ''modificabila'' masina ?
Eu Zic Ca Ford Focus Este O Masina Potrivita Pentru Drumurile De Romania(tip raliu) si daca ai putzina imaginatzia iese ceva frumos...Totusi ca ar fi trebuit mentzionata o masina de teren...HUMMER = cea mai modificabila masina..MAI ALES PENTRU CEI CARE STAU IN BUCURESTI , sau Nissan Patrol 
|
|
|
06-02-07, 21:58
|
#258
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
|
Re: cea mai ''modificabila'' masina ?
Quote:
Originally Posted by Eagleee
Dai pace..nu sti cum tre reglat o suspensie...bucse din poliuretan sunt ca filtrul de aer sport la motor...fac ceva, dar nu schimba mai nimic (placebo)
Cu stabiliatorul poate...dat la tipul de suspensie ca asta nu tre. si cu si fara merg impreuna rotile.
La o suspensie spate buna poti regla totul ca si in fata.
|
1. Daca testezi pe dyno o masina cu motor pe benzina, o data cu filtru stock si o data cu unul sport s-ar putea sa ai surprize. Mastertuner stie
2. La puntile semi-independente nu se pun bare stabilizatoare din fabrica tocmai din cauza asta, dar unii care au incercat pe Golf IV/A3/Leon/TT bare stabilizatoare Neuspeed au declarat ca masina vireaza cu totul altfel (desi cred ca o bara stabilizatoare foarte tare combinata cu puntea spate semi-rigida o transforma intr-o punte rigida de-a binelea, de camion  )
3. Numai la WRC sau F1 se regleaza geometria in functie de fiecare circuit, la noi nu vad ce rost are atat vreme cat 99% din timp se conduce pe strada (ar trebui gasita o setare optima pentru conditiile de drum cunoscute, reglat o data, si dupa aia gata)
4. La Broscuta suspensia spate arata ca un foarfece cu o lama (putin elastica) fixata la un capat de bara de torsiune (unde poate fi demontata si instalata in alta pozitie pentru a regla inaltimea suspensiei), nu vad la ce mai poti lucra in afara de inaltime, de schimbarea amortizorului si de instalarea unor roti mai late. Totusi, e complet independenta, ca la toate masinile cu motor spate
~Nautilus
|
|
|
06-02-07, 22:04
|
#259
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
|
Re: cea mai ''modificabila'' masina ?
Sasiul Broscutei, dezbracat de caroserie.
Suspensia fata poate fi reglata in inaltime (se sudeaza un mecanism special pe fiecare din tevile barelor de torsiune, care permite ajustarea) si de asemena se poate regla geometria cu ajutorul unei bucse excentrice aflata la fiecare pivot
Cel mai probabil este un model din 1955, care nu avea inca bara stabilizatoare pe fata. Se remarca tampoanele de cauciuc ce limitau cursa bratelor suspensiei (vor dispare in 1962). Tevile prin care trec barele de torsiune formeaza un subcadru dreptunghiular rigid, care joaca un rol asemanator barelor de rigidizare superioara si inferioara care se monteaza la masinile moderne cu suspensie McPherson.
Pana in 1965 se foloseau pivoti cilindrici cu bucse din bronz, ce necesitau gresarea periodica, odata cu modelul 1966 s-au adoptat pivotii moderni cu bila
~Nautilus
Last edited by Nautilus; 06-02-07 at 22:09.
|
|
|
07-02-07, 02:11
|
#260
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
|
Re: cea mai ''modificabila'' masina ?
Quote:
Originally Posted by Nautilus
1. Daca testezi pe dyno o masina cu motor pe benzina, o data cu filtru stock si o data cu unul sport s-ar putea sa ai surprize. Mastertuner stie
2. La puntile semi-independente nu se pun bare stabilizatoare din fabrica tocmai din cauza asta, dar unii care au incercat pe Golf IV/A3/Leon/TT bare stabilizatoare Neuspeed au declarat ca masina vireaza cu totul altfel (desi cred ca o bara stabilizatoare foarte tare combinata cu puntea spate semi-rigida o transforma intr-o punte rigida de-a binelea, de camion  )
3. Numai la WRC sau F1 se regleaza geometria in functie de fiecare circuit, la noi nu vad ce rost are atat vreme cat 99% din timp se conduce pe strada (ar trebui gasita o setare optima pentru conditiile de drum cunoscute, reglat o data, si dupa aia gata)
4. La Broscuta suspensia spate arata ca un foarfece cu o lama (putin elastica) fixata la un capat de bara de torsiune (unde poate fi demontata si instalata in alta pozitie pentru a regla inaltimea suspensiei), nu vad la ce mai poti lucra in afara de inaltime, de schimbarea amortizorului si de instalarea unor roti mai late. Totusi, e complet independenta, ca la toate masinile cu motor spate
~Nautilus
|
Ai dreptate, si cu asta confirmi cam ce am scris desopre suspensia "semi rigida" don agama masinilor de clasa mica si mijlocie.
Despre filtrul de sport, atat, daca sunt fecute si plasate cuc capul iti aduc putere in plus, daca nu...
Si eu am un seat toledo (dar cred ca am mentionat destul de multe ori) la care am pus, si se simte...nu stiu cat dar se simte.
Dar mentin, numai cu capul se pune de alstes, ca peste 100 poate ca nu scoate acceasi performanta masina daca montezi cum nu e bun (mai ales vara)
|
|
|
09-02-07, 22:00
|
#261
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,158
Member of: [FORD]
|
Re: cea mai ''modificabila'' masina ?
acum ceva ani in urma am vrut sa-mi cumpar o masina pt sufletul meu pt a o putea modifica cat mai usor si mai ieftin la noi.aceeia trebuia sa fie VW Broscuta, dar nu am gasit nimic in acea perioada .dar m-am pricopsit de atunci cu un ford capri.sper ca in viitorul apropiat sa gasesc o vw broscuta la un pret acceptabil .
__________________
|
|
|
09-02-07, 22:07
|
#262
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
|
Re: cea mai ''modificabila'' masina ?
Broscuta e ieftin de modificat in comparatie cu masinile moderne, dar tot te va ustura la buzunar
~Nautilus
|
|
|
09-02-07, 22:58
|
#263
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,158
Member of: [FORD]
|
Re: cea mai ''modificabila'' masina ?
cel mai greu e pana ma hotarasc sa fac achizitia.am gasit ceva dar nu am fost incantat .......
|
|
|
10-02-07, 13:34
|
#264
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
|
Re: cea mai ''modificabila'' masina ?
l broscuta ceea mai "uroara" modificare e sa pui o punte spate-cutie-motor de 911, primile serii, se gasesc la 1500-2000 euro in germania, si un meserias bun face intro luna totul, credetima ca merita, o sa fie surpriza mare.
Am vazut Broscute facute asa...sunetul si puterea...
La capri se poate pune motor de Ford V6-V8 (uin anglia se gasesc la ~1000 de euro, transportul 100 si gata) Punte spate ceva mai tare, cutoa vine cu motorul, tot bestial iese masina cu o suspensie si frane ca lumea.
Si din Capri am vazut cateva facute cu pasiune...
|
|
|
10-02-07, 19:43
|
#265
|
Stage 2
Join Date: Dec 2006
Posts: 37
|
Re: cea mai ''modificabila'' masina ?
daca chiar vrei una modificabila calumea uite-te la un chevy camaro din 69 sau un dodge charger din 70...Chiar daca sunt depashite ca tehnica, dar din cauza asta permit multe modificari...
ASta e parerea mea...
|
|
|
11-02-07, 22:31
|
#266
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
|
Re: cea mai ''modificabila'' masina ?
Quote:
Originally Posted by Eagleee
...sunetul si puterea...
|
...si greutatea  nu marirea greutatii in sine cat dezechilibrarea masinii prin ingreunarea spatelui
Se pot pastra o parte din componentele originale (blocul, bielele originale - arborele cotit si bielele sunt forjate), chiulasele se preleucreaza pentru diametre mai mari ale cilindrului si pistonului (cilindree de 2.0 -2.3 l), supapele se inlocuiesc cu unele mai mari, axul cu came se schimba cu unul cu durata mai mare de deschidere, tachetii se pot inlocui cu unii cu raport 1.4 etc - se poate face cam orice din motor
Motorul de Broscuta e limitat in turatie, odata de admisie (galerii, chiulase si carburator) la vreo 4500-5000 rpm, si alta data de lipsa contragreutatilor pe arborele cotit; la un boxer nu sunt necesare pana la 5500 rpm, mai sus ar trebui totusi unele (sau un arbore cotit care le are din fabricatie). De fapt, cam toata constructia lui e conceputa pentru viteze, turatii si consum moderat, dar care lasa loc de tuning: profil moderat al axului cu came, supape nu prea mari, carburator central si galerii nepotrivite alimentarii motorului la turatie mare.. cu vreo 4 carburatoare, un ax cu came cu durata mare si "valve lift" ceva mai mare, supape marite, evacuare cu serpi, s-ar putea duce chiar in 7000 rpm
~Nautilus
|
|
|
11-02-07, 22:42
|
#267
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
|
Re: cea mai ''modificabila'' masina ?
Ai dreptate.
Si asta cat te costa?
Pun pariu ca din banii aia poti lua un motor cu totul din 911 sau modele anterioare. Si cred ca nu tre dovedit cat e mai complaxa si mai buna suspensia spate la un 911...
Greutatea pe punte creste, dar suspensia echilibraza cel putin, dar zic eu ca o sa fie mai buna + cacuciucuri ca lumea...nu mia ai probleme.
Cred ca sti ca la 911 erau motore de 2.0 L cu 150cai din fabrica.
|
|
|
12-02-07, 00:36
|
#268
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
|
Re: cea mai ''modificabila'' masina ?
Quote:
Originally Posted by Eagleee
Ai dreptate.
Si asta cat te costa?
|
Cam 2000 motorul complet, montabil pe masina in 15 minute din momentul in care are toate accesoriile pe el, fara sa mai platesti manopera de adaptare a unui motor de 911 din 1964 care de-abia incape acolo. Daca spuneai motor de Porsche 356, ala intra perfect
Motor de Porsche 911S din 1969 fata de un motor de Broscuta ceva mai preparat si fara dinam si turbina de racire (jos)
~Nautilus
Last edited by Nautilus; 12-02-07 at 00:40.
|
|
|
23-02-07, 12:46
|
#269
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 8,868
|
Re: cea mai ''modificabila'' masina ?
eu zic ca golful este :P
|
|
|
24-02-07, 22:29
|
#270
|
 Stage 4
Join Date: Dec 2006
Posts: 281
|
Re: cea mai ''modificabila'' masina ?
am votat civic...pt k am obs k in ultima vreme masinile japoneze au devenit un sinonim al tuningului...parerea mea...tuningul nu a inceput pe golf I...ci pe honda, toyota si alte marci asiatice...ei au fost primii "nesanatosi" care s-au incumetat sa sparga monotonia producatorilor de serie si sa le si conduca
intr-un stil adecvat  (vezi biografia driting-ului)
|
|
|
|
|