Generalitati tuning Tuning, Sfaturi utile, Trend-uri, Noutati, Discutii, Generalitati |
View Poll Results: ce masina este cea mai ''modificabila''??
|
Dacia
|
  
|
37 |
6.83% |
Oltcit
|
  
|
22 |
4.06% |
Opel Kadett
|
  
|
6 |
1.11% |
Opel Calibra
|
  
|
45 |
8.30% |
Opel Astra
|
  
|
13 |
2.40% |
Renault 5
|
  
|
27 |
4.98% |
Honda Civic
|
  
|
69 |
12.73% |
BMW seria 3
|
  
|
83 |
15.31% |
VW golf
|
  
|
140 |
25.83% |
Seat Leon
|
  
|
13 |
2.40% |
Ford Focus
|
  
|
12 |
2.21% |
Altele
|
  
|
39 |
7.20% |
Masina pe care o conduc
|
  
|
36 |
6.64% |
26-01-07, 18:17
|
#241
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
|
Re: cea mai ''modificabila'' masina ?
110R si 130R e ca dacia 1100, numai ca motorul...mai are probleme.
In ungaria in general se pun motoare de Favorit, sunt mult mai bune.
Cu motoarele mai vechi sunt aceasi probleme ca si la dacia 1300 dupa '76-'77.
Eu asi tuna un 110R, motor central de audi 2.2 turbo...aia da baza, aia se numeste tunat skoda....
|
|
|
26-01-07, 18:21
|
#242
|
Observator 4tuning
  Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 5,269
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [REDACTOR 4TUNING] [4Tuning International] [VW] [Nissan] [Mitsubishi] [Toyota] [MERCEDES]
|
Re: cea mai ''modificabila'' masina ?
Quote:
Originally Posted by Nautilus
Da, Felicia I (1959-1964), 110R (1970-1980), 130R (1984-1989). Greutatea lor redusa si constructia ingenioasa a sasiului si suspensiei permit modificarea la acelasi nivel ca in cazul unei Broscute, Fiat 850 sau Renault 5
~Nautilus
|
trebuia tu sa pui paie pe foc !
Freak . daca mai tragi mult cu okiul prin posturi imi schimb parerea despre tine !.. cat despre ce zic eu si ce zici tu nu ai inteles deloc ideea ! Si... ce fel de om sunt eu .. asta nu cred ca e relevant aici!
Cei care nu-si vad masina favorita prin LISTA au obtinuile : Altele sau Masina pe care o conduc !
Mare filozofie !
__________________
Fresh Touring Origination
|
|
|
29-01-07, 16:36
|
#243
|
Stage 2
Join Date: Jan 2007
Posts: 36
|
Re: cea mai ''modificabila'' masina ?
Eu sunt de parere ca orice masina care e iubita se poate modifica si aduce la performante de necrezut.
Idea e ca proprietarul sa fie multumit si atata tot 
Eu sunt proprietar de broscuta...  .
Pe link-ul acesta se vede despre ce vorbesc...
http://www.fusca.net/index.php?optio...d=88&Itemid=64
|
|
|
02-02-07, 13:30
|
#244
|
 Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 380
Member of: [VW]
|
Re: cea mai ''modificabila'' masina ?
Eu am votat pentru Golf,asta e parerea mea dupa multe masini vazute...
|
|
|
02-02-07, 14:49
|
#245
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 868
Member of: [AUDI]
|
Re: cea mai ''modificabila'' masina ?
fara discutzie golf3/4 si opel calibra
|
|
|
02-02-07, 16:36
|
#246
|
Stock
Join Date: Jan 2007
Posts: 5
|
yo..am votat calibra...sis a fim seriosi...e o masina sport...are un look nu foarte des intalnit pe la noi  si e usor tunabila...un necunoscator,sa zici care nu prea are treaba cu masinile ar zice k e tunata fara sa aiba nik schimbat pe ea...word
Quote:
Originally Posted by WhiteRaven
Nu o fi poate cea mai tunabila dintre toate cele enumerate mai sus, dar contrar la ce spune Nautilus, eu sunt de parere ca acele kitsch-uri nu reprezinta o calibra real tunata. Tot de rahat poate fi oricare din celelalte masini daca e vorba de kitsch. Pe calibra poti face orice dar Orice tip de modificare si scoti o minune. Poate ca de cele mai multe ori se pun kituri aiurea pe ea doar pt a fi modificata, pt ca oricum masina are un aspect deosebit si stock. De asemenea costurile pt o masina de clasa calibrei sunt chiar mici, deci eu aleg categoric Calibra, mai ales ca am avut. Daca nu, sunt multumit si cu "Masina pe care o conduc" ... asa ca alternativa  :P
|
cu tine pana la capat.... iubesc calibra e super  chiar dak mai am un an pana knd o sa o conduc  ) da si knd zbor q ea prin orash  )
Last edited by CJ-01-WOB; 04-02-07 at 12:14.
|
|
|
05-02-07, 00:02
|
#247
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
|
Re: cea mai ''modificabila'' masina ?
Quote:
Originally Posted by turbonetta©
fara discutzie golf3/4 si opel calibra
|
...Golful 2-3-4 au o suspensie spate la nivelui unei dacii 1300 (a lui 1100 este mai buna) dupa asta iti dai seama cum merge prin curbe pa viteza mare...
Calibra...este un vectra cu 2 usi, si despre vectra nu am auzit sa fie buna pe drum...
Eu zin cand incepi sa cauti o masina pentru tuning sa uiti la suspensie, pa aia este aproape imposibil sa schimbi, si face o diferenta imensa.
|
|
|
05-02-07, 08:43
|
#248
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
|
Re: cea mai ''modificabila'' masina ?
Eu am aceeasi suspensie ca si Golf IV/TT/A3 la Leon, si nu s-a plans nimeni de stabilitatea in curbe, ce zici de asta?
Quote:
Most modern mini cars up to C-segment (for instance, VW Golf) employ torsion beam as the rear suspension.
------------------------------------------
In fact, torsion beam suspension is only half-independent - there is a torsion beam connecting both wheels together, which allows limited degree of freedom when forced. For some less demanding compact cars, this save the anti-roll bars. On the contrary, it doesn't provide the same level of ride and handling as double wishbones or multi-link suspensions, although in reality it is superior to its only direct competitor, MacPherson strut. Most of the Europe's best handling GTIs employed this suspension.
|
http://www.autozine.org/technical_sc...21.htm#Torsion
~Nautilus
|
|
|
05-02-07, 09:27
|
#249
|
 Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,913
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: cea mai ''modificabila'' masina ?
Honda civic ... ii japoneza, alceva nu mai am de comentat
|
|
|
05-02-07, 12:35
|
#250
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
|
Re: cea mai ''modificabila'' masina ?
Nu mie sa explici ce si cum, am si eu un toledo (la fel cu golf 3,4 passat(35I, 3B2), vento, oktavia, leon) si suspensia spate...sa nu incesci sa compari cu un MacPherson. (Subaru, Evo sau multe japoneze)
Ce e drept ca Seat face suspensii mai bune decat VW (sunt mai sportuoasa, mai bine reglate pentru un mers sportiv...dar aceeasi)
Suspensia spate de la broscuta ta e mai buna decat la leon...daca reglezo ca lumea.
Problema ceea mai mare cu suspensiile astea este ca nu poti regla mai nimic la ele...numia amortizarea(arcuri si telescoape)
Cred da daca sti cateceva despre 1100 sti ca poti regla aproape orice la suspensia aia. (in curbe pot merge mai repede cu 1100 secat cu toledoul meu...+15-20%
|
|
|
05-02-07, 12:52
|
#251
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
|
Re: cea mai ''modificabila'' masina ?
Quote:
Originally Posted by Eagleee
Problema ceea mai mare cu suspensiile astea este ca nu poti regla mai nimic la ele...numia amortizarea(arcuri si telescoape)
|
Si bucsele  exista modele din poliuretan in mai multe grade de duritate
Si montarea de bara stabilizatoare cu bucsele ei cu tot, pe grosimi si grade de elasticitate
~Nautilus
|
|
|
05-02-07, 17:05
|
#252
|
Dream Squad Member
 Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 4,338
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Dream Squad] [Honda]
|
Re: cea mai ''modificabila'' masina ?
Quote:
Originally Posted by ZanDer
Honda civic ... ii japoneza, alceva nu mai am de comentat 
|
asa asa  Hot Imports
|
|
|
05-02-07, 18:17
|
#253
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
|
Re: cea mai ''modificabila'' masina ?
Quote:
Originally Posted by Nautilus
Si bucsele  exista modele din poliuretan in mai multe grade de duritate
Si montarea de bara stabilizatoare cu bucsele ei cu tot, pe grosimi si grade de elasticitate
~Nautilus
|
Dai pace..nu sti cum tre reglat o suspensie...bucse din poliuretan sunt ca filtrul de aer sport la motor...fac ceva, dar nu schimba mai nimic (placebo)
Cu stabiliatorul poate...dat la tipul de suspensie ca asta nu tre. si cu si fara merg impreuna rotile.
La o suspensie spate buna poti regla totul ca si in fata.
|
|
|
05-02-07, 18:47
|
#254
|
 Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 878
|
Re: cea mai ''modificabila'' masina ?
Quote:
Golful 2-3-4 au o suspensie spate la nivelui unei dacii 1300
|
Habar n-am ce fel de suspensie spate au Golf 2 si 3 si nu-mi pierd acum timpul sa caut lucruri inutile.Insa suspensia de Golf 4,cea din poza pusa de Nautilus,e mult mai buna decat puntea rigida de la Dacia 1300.
Quote:
Eu am aceeasi suspensie ca si Golf IV/TT/A3 la Leon, si nu s-a plans nimeni de stabilitatea in curbe, ce zici de asta
|
Cu toate astea,dupa ce Focus 1 a fost cea mai manevrabila masina din clasa compacta,VW a renuntat la suspensia semi-independenta pentru Golf 5.Felul asta de suspensie nu e specific Golf 4 si derivatelor,mai toate masinile de clasa mica si compacta sunt la fel.
Quote:
am si eu un toledo (la fel cu golf 3,4 passat(35I, 3B2), vento, oktavia, leon) si suspensia spate...sa nu incesci sa compari cu un MacPherson. (Subaru, Evo sau multe japoneze)
|
Faptul ca acele masini au suspensii MacPherson e prea putin important.Marele lor avantaj e ca suspensia spate e complet independenta,indiferent de metoda aplicata pentru asta.
Quote:
Cred da daca sti cateceva despre 1100 sti ca poti regla aproape orice la suspensia aia.
|
Eu imi recunosc ignoranta in materie de Dacia 1100,si probabil ca mai sunt multi in situatia asta.Spune tu cum e suspensia spate,eventual poze daca ai,si ce anume vrei sa reglezi la ea (concret).
Quote:
La o suspensie spate buna poti regla totul ca si in fata
|
De unde ti-a venit ideea ca la suspensia fata a unei masini normale DE STRADA "poti regla totul" ? Majoritatea masinilor au pe fata suspensii MacPherson.Care,in afara de faptul ca nu ofera prea multa libertate de reglare,modifica unghiul de cadere in timpul functionarii.Repet,spune ce anume vrei sa reglezi.
|
|
|
05-02-07, 21:38
|
#255
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
|
Re: cea mai ''modificabila'' masina ?
In locul bucselor poti pune excenter(Cu astea poti regla inclinarea roti si traectoria ecesteia), poti schimba stabilizatorul, si cu astea poti face orice ce vrei.
"Cu toate astea,dupa ce Focus 1 a fost cea mai manevrabila masina din clasa compacta,VW a renuntat la suspensia semi-independenta pentru Golf 5.Felul asta de suspensie nu e specific Golf 4 si derivatelor,mai toate masinile de clasa mica si compacta sunt la fel."
Ai total dreptate, dar mentin ca sutpensia asta era utilizat la multe alte modele inainte de Golf 4 si Leon.
Ma rog, este un puc mai buna decat a lui dacie, ca este semi-independent (semi inseamna can 1-2cm, parca la dacie ai pune o bare de stabilizate foarte groasa)
|
|
|
|
|