Generalitati tuning Tuning, Sfaturi utile, Trend-uri, Noutati, Discutii, Generalitati |
02-10-09, 16:28
|
#556
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 490
|
Re: Masini Americane in Romania?
Să aibe 30 de ani de la ieşirea din fabricaţie a maşinii + piese originale (nu mai ştiu procentajul, parcă 80%)
Dacă greşesc, să mă corectaţi.
|
|
|
07-10-09, 22:35
|
#557
|
Stock
Join Date: Sep 2009
Posts: 9
|
Re: Masini Americane in Romania?
Salutare,
Am gasit un Buick Skylark Special din 68. Masina este dezmembrata pt restaurare, are toate piesele. Are nr vechi si motor de aro. Are si motorul original 8V. De la prima privire are rugina pe la aripele din spate si nu are parbrizul din fata.
Va rog sa ma ajutati cu un sfat, mai exact cat ar costa masina in stadiul in care se afla?
Multumesc
|
|
|
07-10-09, 22:41
|
#558
|
Stock
Join Date: Sep 2009
Posts: 9
|
Re: Masini Americane in Romania?
...Si un Ford de la acelasi proprietar, dar nu il vinde.
|
|
|
13-10-09, 10:37
|
#559
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Masini Americane in Romania?
Am si eu o intrebare, puting off-topic. Eu stau in canada de 13 ani, si am cetatenie dubla (canada + romania). Am pornit o firma de piese din fibra de carbon in romania, la fel cum am in canada, si drept urmare o sa tot fiu prin romania pe perioade lungi.
Ma gandeam sa-mi aduc una dintre masini aici, dar as vrea sa nu o inregistrez aici, din cauza taxelor de poluare enorme. Masina e un SRT-4 modificata destul de mult, deci nu numai ca are motor de 2400 turbo, dar are probabil si emisii foarte mari din cauza modificarilor si lipsa de toba/catalizatoare!
Asa ca vreau sa o las inregistrata acolo. Ce vreau eu sa aflu, este daca o pot ASIGURA in Romania, sau NUMAI in Canada cu asigurare internationala? Nu tin neaparat sa am CASCO, doar asigurarea cea mai de baza, pentru cand lovesti tu pe cineva (RAR parca). Pot sa fac asta in Romania??
Va multumesc anticipat,
George
|
|
|
13-10-09, 20:59
|
#560
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 398
|
Re: Masini Americane in Romania?
din cate stiu ce e adus din afara UE adica state , canada o poti asigura fara probleme aici, este un fel de asigurare totala dar stiu ca costa destul de multisor, se poate plati lunar sau pe perioade mai mari,in functie de cat stai in tara,etc ar ajunge undeva intre 20 si 40 E pe luna, cu numele alea poti sa stai cat vrei in tara atata timp cat ai inspectia tehnica valabila,oricum politia la noi se descurca f greu cu numere de state sau canada ca sunt greu de verificat si dureaza f mult!!! deci poti sa o aduci fara probleme!!! asteptam si ceva poze cu ea !!!
si ce modificari ai adus la Dodge Neon ?? cati kw ? ceva detalii ???
__________________
Pasionat de masini americane si de orice fel !!!
Last edited by dniro25; 13-10-09 at 21:01.
|
|
|
14-10-09, 06:13
|
#561
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,029
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Style in Motion]
|
Re: Masini Americane in Romania?
daca nici dniro25 nu stie
@allied n ar strica si niste poze
|
|
|
14-10-09, 10:19
|
#562
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Masini Americane in Romania?
Quote:
Originally Posted by dniro25
din cate stiu ce e adus din afara UE adica state , canada o poti asigura fara probleme aici, este un fel de asigurare totala dar stiu ca costa destul de multisor, se poate plati lunar sau pe perioade mai mari,in functie de cat stai in tara,etc ar ajunge undeva intre 20 si 40 E pe luna, cu numele alea poti sa stai cat vrei in tara atata timp cat ai inspectia tehnica valabila,oricum politia la noi se descurca f greu cu numere de state sau canada ca sunt greu de verificat si dureaza f mult!!! deci poti sa o aduci fara probleme!!! asteptam si ceva poze cu ea !!!
si ce modificari ai adus la Dodge Neon ?? cati kw ? ceva detalii ???
|
40E pe luna ar fi MINUNAT!!! Pana in 100-150E pe luna ar fi cat se poate de ok! Doar ma duc la orice companie de asigurari cu actele si zic ca vreau sa o asigur si gata, asta-i tot? Ar fi ideal!
E un SRT-4 din 2004, cu kitul stage 3 de la Mopar (turbina, injectoare, pompa de benzina si regulator de presiune, sprayuri de apa la intercooler, si o "cutie" care se instaleaza in consola centrala pentru "gear based boost control" si pentru "high octane mode" - adica cand ai benzina de 100+, apesi butonul, si se schimba hartile de ignitie si benzina si iti mai da 40-60 de cai - toate direct de la dodge). Mai are evacuare de 3" de la turbina pana la toba finala, si nimic altceva pana acolo. Intercooler urias, clapeta de admisie de 60mm si intake-ul obligatoriu, suspensie si frane ar mai fi singurele modificari de performanta.
Nu am puso pe dyno, dar cei cu acelasi kit si modificari similare au scos cam 380-410 cai si 600-650Nm, LA ROTI, cu benzina de minim 109. Cu benzina de pompa taiati 40-60 de cai, cum am spus mai devreme
Am o poza in profil, sunt pe telefon si nu pot posta altele, dar o sa pun pana la urma.
|
|
|
14-10-09, 13:25
|
#563
|
Banned
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
|
Re: Masini Americane in Romania?
Quote:
Originally Posted by LIVIONE
...Si un Ford de la acelasi proprietar, dar nu il vinde.
|
Unul din asta mi-ar place pt. restaurat. sti cumva ce tip de Ford e?
asa sub prelata nu-mi dau seama ce Ford poate fi.
|
|
|
15-10-09, 22:05
|
#564
|
Stage 3
Join Date: May 2006
Posts: 113
Member of: [VW]
|
Re: Masini Americane in Romania?
Quote:
Originally Posted by CyberCSX
Unul din asta mi-ar place pt. restaurat. sti cumva ce tip de Ford e?
asa sub prelata nu-mi dau seama ce Ford poate fi.
|
e gran torino station wagon. ar fi misto de reconditionat, ma bag si eu daca gasesti vreuna
|
|
|
15-10-09, 22:10
|
#565
|
Stage 3
Join Date: May 2006
Posts: 113
Member of: [VW]
|
Re: Masini Americane in Romania?
Quote:
Originally Posted by LIVIONE
Salutare,
Am gasit un Buick Skylark Special din 68. Masina este dezmembrata pt restaurare, are toate piesele. Are nr vechi si motor de aro. Are si motorul original 8V. De la prima privire are rugina pe la aripele din spate si nu are parbrizul din fata.
Va rog sa ma ajutati cu un sfat, mai exact cat ar costa masina in stadiul in care se afla?
Multumesc
|
pai cat costa... in state poti sa iei unu' reconditionat si cu 10.000 usd. in stadiul in care se afla, cred ca mai mult de 500-1000 eur nu valoreaza. pregateste-te in schimb sa bagi in el multe mii
__________________
no replacement for cubic displacement.
my yank tank: '88 Black Chrysler GTS, 2.5 L4 TBI, all-electric
sau
|
|
|
15-10-09, 22:31
|
#566
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,450
Member of: [Opel] [VW] [Nissan] [Honda]
|
Re: Masini Americane in Romania?
Intrebare de baraj:
Avem asa: Chevrolet Camaro SS 6.2 SFI V8 engine-426 HP
Corvette ZR1 6.2 Supercharger V8....peste 600 cai
intrebarea vine acuma: oare poate omu in ROMANIA sa aiba forta corvette-ului pe Camaro? adica exista cineva in Romania sa supercharge an engine?..si sa o si faca bine.
|
|
|
18-10-09, 20:16
|
#567
|
Stage 3
Join Date: May 2004
Posts: 156
Member of: [Old School Cars] [CHEVROLET]
|
Re: Masini Americane in Romania?
Quote:
Originally Posted by Antilles
Intrebare de baraj:
Avem asa: Chevrolet Camaro SS 6.2 SFI V8 engine-426 HP
Corvette ZR1 6.2 Supercharger V8....peste 600 cai
intrebarea vine acuma: oare poate omu in ROMANIA sa aiba forta corvette-ului pe Camaro? adica exista cineva in Romania sa supercharge an engine?..si sa o si faca bine.
|
Daca inteleg eu bine tu intrebi daca se poate pune supercharger pe camaro in Ro ?
Ca sa poti face asta ai nevoie de un camaro .... si de un supercharger-kit adus tot aici
Cat despre intrebarea ta, teoretic pe poate face orice, din moment ce se pun sisteme asemanatoare pe Suv-uri intr-o veselie la noi. Intrebarea este ce vrei sa realizezi ?
zr-1 este o masina gandita ca o masina de circuit care o poti conduce si pana la cumparaturi. Presupune mult mai multe lucruri decat 600cp.
Puterea cu care vine Zr-1 din fabrica este asistata de multa electronica , suspensie si frane bine dimensionate (cele mai puternice frane de pe orice masina GM). In momentul in care pui 600cp pe un camaro s-ar putea sa dai peste alte probleme. Modificarile si pretul instalarii componentelor care sa sustina 600cp sa zicem ca nu sunt problema, dar ramai cu o masina care merge doar in linie dreapta destul de repede, face zgomot, si cam atat.
Daca scopul tau este sa ai o masina modificata de 600cp pentru linie dreapta care sa arate si okai cred ca poti opta si pentru alte variante care nu sunt atat de costisitoate, pentru ca astfel de modificari la un camaro nu prea cred ca isi justfica investitia.
__________________
Having too much hp is like money in the bank.
You never really use them but it's nice to know it's there.
Last edited by fester; 18-10-09 at 20:21.
|
|
|
18-10-09, 23:36
|
#568
|
Banned
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
|
Re: Masini Americane in Romania?
Quote:
Originally Posted by KSTM
e gran torino station wagon. ar fi misto de reconditionat, ma bag si eu daca gasesti vreuna
|
Frumos dar din ce an e?
Am gasit din '73 în stare bunicica la 1500 EURO dar are 4 faruri (se potrivesc E 30 de BMW) si nu ca cel din imagine.
|
|
|
19-10-09, 14:42
|
#569
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,450
Member of: [Opel] [VW] [Nissan] [Honda]
|
Re: Masini Americane in Romania?
Quote:
Originally Posted by fester
Daca inteleg eu bine tu intrebi daca se poate pune supercharger pe camaro in Ro ?
Ca sa poti face asta ai nevoie de un camaro .... si de un supercharger-kit adus tot aici
Cat despre intrebarea ta, teoretic pe poate face orice, din moment ce se pun sisteme asemanatoare pe Suv-uri intr-o veselie la noi. Intrebarea este ce vrei sa realizezi ?
zr-1 este o masina gandita ca o masina de circuit care o poti conduce si pana la cumparaturi. Presupune mult mai multe lucruri decat 600cp.
Puterea cu care vine Zr-1 din fabrica este asistata de multa electronica , suspensie si frane bine dimensionate (cele mai puternice frane de pe orice masina GM). In momentul in care pui 600cp pe un camaro s-ar putea sa dai peste alte probleme. Modificarile si pretul instalarii componentelor care sa sustina 600cp sa zicem ca nu sunt problema, dar ramai cu o masina care merge doar in linie dreapta destul de repede, face zgomot, si cam atat.
Daca scopul tau este sa ai o masina modificata de 600cp pentru linie dreapta care sa arate si okai cred ca poti opta si pentru alte variante care nu sunt atat de costisitoate, pentru ca astfel de modificari la un camaro nu prea cred ca isi justfica investitia.
|
Nu vreau si nu am cum sa optez pentru alte variante. Eu am avut un Camaro deja, dar clasic, mi-a ramas in suflet(la fel si Mustangul), din anumite motive am ramas fara ambele la scurt timp dupa ce m-am intors in tara. Acum am reusit cumva sa-mi "fac rost" de un Camaro SS(nu, nu pun poze si alte alea pt ca masina va fi livrata la o adresa din Florida abia in 22 decembrie...apoi o sa ajunga cumva in tara prin ianuarie cel mai probabil)...nu vreau sa faca "liniute" masina, abia daca o sa o scot duminica la o plimbare, dar vreau sa fie echivalentul ZR1-lui, adica as vrea(e o ambitie), daca ajung sa costat ca investitia e mult prea mare(odata ce nu mi-am permis un ZR1....nu o sa-mi permit nici un Camaro la bani de ZR1)..deci sa zic altfel, scopul e sa am un Camaro de peste 600 cai, fara sa mai intrebam "ce sa faci cu ei".
Dar intre timp m-am mai informat, pana la urma il las asa(ca are garantie internationala) iar peste vreo 2 ani poate ca o sa reusesc sa gasesc o "coaja" la care sa se poata pune un alt motor(ca doar acuma toti copiii isi iau Camaro acolo ca e la moda....si copii de obicei aterizeaza fortat cu ele)
|
|
|
20-10-09, 15:50
|
#570
|
Stage 3
Join Date: May 2004
Posts: 156
Member of: [Old School Cars] [CHEVROLET]
|
Re: Masini Americane in Romania?
Quote:
Originally Posted by Antilles
Nu vreau si nu am cum sa optez pentru alte variante. Eu am avut un Camaro deja, dar clasic, mi-a ramas in suflet(la fel si Mustangul), din anumite motive am ramas fara ambele la scurt timp dupa ce m-am intors in tara. Acum am reusit cumva sa-mi "fac rost" de un Camaro SS(nu, nu pun poze si alte alea pt ca masina va fi livrata la o adresa din Florida abia in 22 decembrie...apoi o sa ajunga cumva in tara prin ianuarie cel mai probabil)...nu vreau sa faca "liniute" masina, abia daca o sa o scot duminica la o plimbare, dar vreau sa fie echivalentul ZR1-lui, adica as vrea(e o ambitie), daca ajung sa costat ca investitia e mult prea mare(odata ce nu mi-am permis un ZR1....nu o sa-mi permit nici un Camaro la bani de ZR1)..deci sa zic altfel, scopul e sa am un Camaro de peste 600 cai, fara sa mai intrebam "ce sa faci cu ei".
Dar intre timp m-am mai informat, pana la urma il las asa(ca are garantie internationala) iar peste vreo 2 ani poate ca o sa reusesc sa gasesc o "coaja" la care sa se poata pune un alt motor(ca doar acuma toti copiii isi iau Camaro acolo ca e la moda....si copii de obicei aterizeaza fortat cu ele)
|
Pe Camaro orice motorizare pui, nu se va compara cu ZR1 dar poti avea performante destul de bune pentru un pret decent.
Iti poti face un Camaro rapid si cu multi cai fara probleme, dar dupa cum ai spus si tu, nu mai este valabila garantia. Litrajul iti permite si the sky is the limit.
Oricum, multa bafta la proiectul tau
|
|
|
|
|