Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Colt Legislativ

Reply
 
Thread Tools
Old 31-01-13, 21:38   #3301
Iahim Priest
Ford Driver

Stage 5
 
Iahim Priest's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 649
Member of:
[Toyota]
[FORD]
Default Re: Totul despre taxa auto pentru maşinile rulate

Quote:
Originally Posted by apache View Post
baiatu' tuning se face si la masini noi (asta in primul rand)
iar tuningul adevarat implica muuuulti banuti...iar baietii cu masini vechi de obicei n-au multi banuti pentru ca altfel si-ar lua masini noi (mai bune din toate punctele de vedere).

Vreau o rabla. Tot ce-i mai vechi de 2000 e R A B L A.
RÁBLĂ ~e f. 1) Lucru vechi și deteriorat
Explicatie luata din DEX. Mai vechi de 2000 spui? Si asta era valabil si acum vreo 3 ani, spre exemplu? Si va fi valabil si peste vreo 2? Lumea are ceva cu anul asta 2000. E ca si "inainte de Hristos" si "dupa Hristos". Ce e mai vechi de 2000 e rabla, ce e mai nou e masina buna. Mai, sa fiu al naibii! Vrei sa-ti arat rable din 2006-2007-2008? Si nu vorbesc de Logan neaparat. Si daca vrei iti arat si masina non-euro antica si de demult care nu are nimic in comun cu denumirea de "rabla".

Asta era 1 la mana. 2 la mana, unde scrie ca 4tuning e pentru TUNING? In denumirea site-ului? Din cate stiu eu, 4tuning e pentru masini, se discuta despre masini vechi/noi, despre tuning, despre mecanica, despre birocratia din domeniul auto, despre sisteme audio etc. Sunt aici oameni care si-au prezentat pur si simplu masinile asa cum sunt ele, fara modificari, fara tuning...ar trebui dati afara de pe forum?

Probabil tu esti genul de sofer care se urca in masina si pleaca. Daca masina are probleme e rabla, nu se poate repara, nu se poate restaura -> e rabla -> la remat cu ea. Am mai vazut ca tine.

L.E.: Sunt baieti care baga intr-o restaurare mai multi bani decat se baga in tuningul ala specificat de tine.
__________________
Ex.: Toyota Corolla E90 1.6 16v, 115CP, 1992

Ex: Ford Escort Mk6 1.6 16v, 90CP, 1998

Now: Mercedes-Benz E200 W124, 136CP, 1994

Last edited by Iahim Priest; 31-01-13 at 21:42.
Iahim Priest is offline   Reply With Quote
Old 31-01-13, 22:30   #3302
apache

Stage 5
 
apache's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,150
Default Re: Totul despre taxa auto pentru maşinile rulate

Quote:
Originally Posted by Iahim Priest View Post
RÁBLĂ ~e f. 1) Lucru vechi și deteriorat
Explicatie luata din DEX. Mai vechi de 2000 spui? Si asta era valabil si acum vreo 3 ani, spre exemplu? Si va fi valabil si peste vreo 2? Lumea are ceva cu anul asta 2000. E ca si "inainte de Hristos" si "dupa Hristos". Ce e mai vechi de 2000 e rabla, ce e mai nou e masina buna. Mai, sa fiu al naibii! Vrei sa-ti arat rable din 2006-2007-2008? Si nu vorbesc de Logan neaparat. Si daca vrei iti arat si masina non-euro antica si de demult care nu are nimic in comun cu denumirea de "rabla".

Asta era 1 la mana. 2 la mana, unde scrie ca 4tuning e pentru TUNING? In denumirea site-ului? Din cate stiu eu, 4tuning e pentru masini, se discuta despre masini vechi/noi, despre tuning, despre mecanica, despre birocratia din domeniul auto, despre sisteme audio etc. Sunt aici oameni care si-au prezentat pur si simplu masinile asa cum sunt ele, fara modificari, fara tuning...ar trebui dati afara de pe forum?

Probabil tu esti genul de sofer care se urca in masina si pleaca. Daca masina are probleme e rabla, nu se poate repara, nu se poate restaura -> e rabla -> la remat cu ea. Am mai vazut ca tine.

L.E.: Sunt baieti care baga intr-o restaurare mai multi bani decat se baga in tuningul ala specificat de tine.
Ne mintim singuri cu ochii deschisi.

1 la mana,nu am spus ca este o regula general valabila..stiu ca un logan de 6 ani este poate sub un audi (pur exemplu) de 13 ,dar adevarul este ca marea majoritate a masinilor care au 15+ ani sunt rable.

2 la mana,stiu ca se discuta despre masini de toate felurile,tunate ne-tunate ,pentru ca asa s-a pomenit a fi siteul,dar adevarul este ca acest site in mod OFICIAL este un site despre tunning.

3 la mana,oamenii aia care baga extrem de multi bani in masini vechi ,adica cei care o fac din pura pasiune,cred ca sunt vre-o 50 la numar (MAXIM) pe acesti site,restul sunt studenti cu bani stransi din greu peste vara pentur o masina...

Hai sa nu mai ne facem diferite scenarii.Romania are un nivel de trai scazut,iar buzunarul pasionatilor de obicei este subtire,iar cei cu buzunarul mai gros isi iau direct masini noi si scumpe pe care le cam lasa stock. Pana atunci eu pe 4tunning vad 200 de rable la o masina care intradevar merita atentie.

Deci revin la intrebarea mea initiala.
Cand devine treaba oficiala ca mi-as lua si eu o rabla..si nu stiu sincer cat m-ar costa inscrierea ei

Ma gandesc la Opel Astra G ,mai exact un motor 1.7 (nu stiu care e mai ok,cel TD sau cel DTI) si ce cod motor sa caut sa iasa taxa mai mica.

Pareri..anyone?
__________________
param pam pam
apache is offline   Reply With Quote
Old 01-02-13, 00:42   #3303
Iahim Priest
Ford Driver

Stage 5
 
Iahim Priest's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 649
Member of:
[Toyota]
[FORD]
Default Re: Totul despre taxa auto pentru maşinile rulate

Quote:
Originally Posted by apache View Post
Ne mintim singuri cu ochii deschisi.

1 la mana,nu am spus ca este o regula general valabila..stiu ca un logan de 6 ani este poate sub un audi (pur exemplu) de 13 ,dar adevarul este ca marea majoritate a masinilor care au 15+ ani sunt rable.

2 la mana,stiu ca se discuta despre masini de toate felurile,tunate ne-tunate ,pentru ca asa s-a pomenit a fi siteul,dar adevarul este ca acest site in mod OFICIAL este un site despre tunning.

3 la mana,oamenii aia care baga extrem de multi bani in masini vechi ,adica cei care o fac din pura pasiune,cred ca sunt vre-o 50 la numar (MAXIM) pe acesti site,restul sunt studenti cu bani stransi din greu peste vara pentur o masina...

Hai sa nu mai ne facem diferite scenarii.Romania are un nivel de trai scazut,iar buzunarul pasionatilor de obicei este subtire,iar cei cu buzunarul mai gros isi iau direct masini noi si scumpe pe care le cam lasa stock. Pana atunci eu pe 4tunning vad 200 de rable la o masina care intradevar merita atentie.

Deci revin la intrebarea mea initiala.
Cand devine treaba oficiala ca mi-as lua si eu o rabla..si nu stiu sincer cat m-ar costa inscrierea ei

Ma gandesc la Opel Astra G ,mai exact un motor 1.7 (nu stiu care e mai ok,cel TD sau cel DTI) si ce cod motor sa caut sa iasa taxa mai mica.

Pareri..anyone?
Eu stiu ca descrierea site-ului este "Tot ce misca despre masini". Adica...TOT. Altfel nu cred ca ar fi nici rubrica aia de stiri unde numai despre tuning nu se scrie. Ma rog...
In ce priveste restaurarile si tuningul adevarat... Eu faceam o comparatie generala a costurilor, fara sa ma refer la site-ul 4tuning sau la tara noastra. Ci in general.
In Romania stiu care e situatia. Adevaratii pasionati sunt putini. Poate ar fi mai multi, dar nu sunt bani si tot asa...

Si ca sa nu mai fiu atat de off-topic, iti raspund si la intrebarea ta. In primul rand, daca te gandesti la o Astra G, ca sa fie rabla (dupa criteriile tale), cauta una din '98 sau '99. E mai greu dar gasesti.
Acum serios, daca vrei sa iasa taxa mica, trebuie sa fie sub euro 3. Deci da, o Astra G euro 2 ar fi ok. Daca nu, sunt multiple variante ok. Depinde ce-ti place tie in materie de design si cam cate dotari vrei sa aiba. Eu personal, as merge pe Ford sau pe Opel, si in niciun caz nu mi-as lua VW din perioada aia.
Iahim Priest is offline   Reply With Quote
Old 01-02-13, 01:44   #3304
apache

Stage 5
 
apache's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,150
Default Re: Totul despre taxa auto pentru maşinile rulate

pai clar nu pun problema de vreun vw diesel din perioada aia.
Ford nu agreez deloc din punct de vedere al designului,nu e pe placul meu efectiv.

Ideea e ca am vazut mai multe coduri motor pe astra G, x17dtl y17dt ,z17dtl..nu stiu cum aflu care e euro 2 ..si mai ales care ar fi ADEVARATA diferenta de pret intre euro 2 si euro 3 la noua taxa.

Cam de prin 98-99 maxim 2000 vreau sa fie masina si ca dotari..servo ,aer si atat
apache is offline   Reply With Quote
Old 01-02-13, 02:35   #3305
Iahim Priest
Ford Driver

Stage 5
 
Iahim Priest's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 649
Member of:
[Toyota]
[FORD]
Default Re: Totul despre taxa auto pentru maşinile rulate

Quote:
Originally Posted by apache View Post
pai clar nu pun problema de vreun vw diesel din perioada aia.
Ford nu agreez deloc din punct de vedere al designului,nu e pe placul meu efectiv.

Ideea e ca am vazut mai multe coduri motor pe astra G, x17dtl y17dt ,z17dtl..nu stiu cum aflu care e euro 2 ..si mai ales care ar fi ADEVARATA diferenta de pret intre euro 2 si euro 3 la noua taxa.

Cam de prin 98-99 maxim 2000 vreau sa fie masina si ca dotari..servo ,aer si atat
Din cate stiu eu, la Opel cele cu X sunt euro 2 si cele cu Y euro 3. Sa ma corecteze cineva daca vorbesc prostii. Diferenta de pret e destul de mare, in conditiile in care taxa a crescut cam cu 10% pt masinile euro 3 si euro 4 si a scazut cu pana la 90% pt non-euro, euro 1 si euro 2.
La mine spre exemplu, ca am masina euro 2, taxa veche era 51 de milioane. Acum e doar 21. E o diferenta.

P.S.: Atentie ca masinile din 2000 au slabe sanse sa fie euro 2, majoritatea sunt euro 3. Cam prin '99 se termina norma euro 2, dupa mintile stralucite ale celor de la RAR.
Iahim Priest is offline   Reply With Quote
Old 01-02-13, 09:23   #3306
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: Totul despre taxa auto pentru maşinile rulate

Eu am auzit (din vorba in vorba ) cum ca aia care nu au trecute noxele in cartea masinii o pot face la RAR contra sumei modice de 50RON, iar datele vor fi luate asa cum zicea colegul K.lada de la omologarea de tip banuiesc ca de la producator sau de la RAR.
lord_wader is offline   Reply With Quote
Old 01-02-13, 16:35   #3307
Iahim Priest
Ford Driver

Stage 5
 
Iahim Priest's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 649
Member of:
[Toyota]
[FORD]
Default Re: Totul despre taxa auto pentru maşinile rulate

Quote:
Originally Posted by lord_wader View Post
Eu am auzit (din vorba in vorba ) cum ca aia care nu au trecute noxele in cartea masinii o pot face la RAR contra sumei modice de 50RON, iar datele vor fi luate asa cum zicea colegul K.lada de la omologarea de tip banuiesc ca de la producator sau de la RAR.
Ai spus bine din vorba in vorba. Eu am urmarit tot demersul asta al timbrului de mediu, si am vazut formula de calcul. Pentru euro 3/4/5 se iau emisiile. Pentru euro 0/1/2 nu se ia nicio emisie, nici la RAR, nici nicaieri. Se ia dupa capacitatea cilindrica. De fapt asta e si avantajul. Ca daca se luau dupa emisii, nu mai scadea taxa asa mult, crestea ca si in cazul masinilor euro 3/4/5, fiindca (in mod logic) majoritatea masinilor emit mai multe noxe decat atunci cand au iesit din fabrica.
Iahim Priest is offline   Reply With Quote
Old 01-02-13, 16:46   #3308
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: Totul despre taxa auto pentru maşinile rulate

Quote:
Originally Posted by Iahim Priest View Post
Ai spus bine din vorba in vorba. Eu am urmarit tot demersul asta al timbrului de mediu, si am vazut formula de calcul. Pentru euro 3/4/5 se iau emisiile. Pentru euro 0/1/2 nu se ia nicio emisie, nici la RAR, nici nicaieri. Se ia dupa capacitatea cilindrica. De fapt asta e si avantajul. Ca daca se luau dupa emisii, nu mai scadea taxa asa mult, crestea ca si in cazul masinilor euro 3/4/5, fiindca (in mod logic) majoritatea masinilor emit mai multe noxe decat atunci cand au iesit din fabrica.
explicatia pe care au dat-o desteptii astia este ca masinile non-euro,euro1 si euro 2 sunt vechi si durata lor de viata este mai mica in momentul de fata decat cea a celor euro3,4 sau 5 deoarece acestea din urma vor polua mai mult timp....
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 01-02-13, 17:49   #3309
Iahim Priest
Ford Driver

Stage 5
 
Iahim Priest's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 649
Member of:
[Toyota]
[FORD]
Default Re: Totul despre taxa auto pentru maşinile rulate

Quote:
Originally Posted by alex.panciu View Post
explicatia pe care au dat-o desteptii astia este ca masinile non-euro,euro1 si euro 2 sunt vechi si durata lor de viata este mai mica in momentul de fata decat cea a celor euro3,4 sau 5 deoarece acestea din urma vor polua mai mult timp....
Pai si teoretic...asa e...
Iahim Priest is offline   Reply With Quote
Old 01-02-13, 18:38   #3310
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: Totul despre taxa auto pentru maşinile rulate

Quote:
Originally Posted by Iahim Priest View Post
Pai si teoretic...asa e...
teoretic da
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 01-02-13, 19:17   #3311
Iahim Priest
Ford Driver

Stage 5
 
Iahim Priest's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 649
Member of:
[Toyota]
[FORD]
Default Re: Totul despre taxa auto pentru maşinile rulate

Quote:
Originally Posted by alex.panciu View Post
teoretic da
Iar in practica, unele din "vechiturile astea" rezista mai mult decat plasticele noi...
Iahim Priest is offline   Reply With Quote
Old 01-02-13, 20:21   #3312
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: Totul despre taxa auto pentru maşinile rulate

Quote:
Originally Posted by Iahim Priest View Post
Iar in practica, unele din "vechiturile astea" rezista mai mult decat plasticele noi...
asta asa e....din punctul meu de vedere timbrul asta pana la urma este in avantajul nostru al unora....
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 04-02-13, 08:51   #3313
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: Totul despre taxa auto pentru maşinile rulate

Quote:
Originally Posted by Iahim Priest View Post
Iar in practica, unele din "vechiturile astea" rezista mai mult decat plasticele noi...
Nu-i vorba ca rezista, ca daca carpesti o masina tine si 30de ani. Conteaza care si cati km face. Daca unul cu un golf2 sau 3 face 50.000km/an inca 3-5 ani de acum incolo polueaza mai mult decat un golf4 euro4 care face in 5ani cate 10.000km/an. De asta mie ideea cu introducerea taxei de timbru la carburanti mi se pare excelenta. Daca statul roman chiar ar fi interesat de poluare (si nu de jecmanirea populatiei care suporta si tace) asa ar proceda, ar introduce la carburanti o cota. Practic poluezi cat circuli si ar fi egalitate pt. toti. Ca de poluat polueaza si Euro5 si Euro2. Si inca o taxa suplimentara pt. a intra in centrul marilor orase in functie de norma Euro.
lord_wader is offline   Reply With Quote
Old 04-02-13, 09:47   #3314
Iahim Priest
Ford Driver

Stage 5
 
Iahim Priest's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 649
Member of:
[Toyota]
[FORD]
Default Re: Totul despre taxa auto pentru maşinile rulate

Quote:
Originally Posted by lord_wader View Post
Nu-i vorba ca rezista, ca daca carpesti o masina tine si 30de ani. Conteaza care si cati km face. Daca unul cu un golf2 sau 3 face 50.000km/an inca 3-5 ani de acum incolo polueaza mai mult decat un golf4 euro4 care face in 5ani cate 10.000km/an. De asta mie ideea cu introducerea taxei de timbru la carburanti mi se pare excelenta. Daca statul roman chiar ar fi interesat de poluare (si nu de jecmanirea populatiei care suporta si tace) asa ar proceda, ar introduce la carburanti o cota. Practic poluezi cat circuli si ar fi egalitate pt. toti. Ca de poluat polueaza si Euro5 si Euro2. Si inca o taxa suplimentara pt. a intra in centrul marilor orase in functie de norma Euro.
Daca ar fi cum zici tu, n-ar mai trebui sa avem taxa deloc. Pt ca in carburant exista deja accize de poluare.
Iahim Priest is offline   Reply With Quote
Old 07-02-13, 17:48   #3315
Lukkas_82

Stage 1
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 18
Default Re: Totul despre taxa auto pentru maşinile rulate

Salutare baieti.Imi spune si mie cineva daca a intrat in vigoare noua taxa auto pt masinile inmatriculate inainte de 2007?

Am nevoie urgenta de un matiz ,am gasit cateva cu AF 2005-2006,pot sa o inmatriculez rapid zilele astea fara alte taxe la stat? sau ma pun astia sa platesc taxa aia care face cat juma de masina?
Lukkas_82 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -