16-05-09, 21:22
|
#106
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 2,211
Member of: [VW] [Old School Cars]
|
Re: Omologare RAR
codul de motor e identic? adica e c16 nz sau nu ? daca nu cred ca ai nevoie de testele prin care a trecut si mc mate
|
|
|
16-05-09, 21:39
|
#107
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 316
|
Re: raspunsuri
Quote:
Originally Posted by MC Mate
Nus cine ti-a luat banii astia insa eu urmeaza sa ma duc la RAR cu un motor de acelasi tip, alta serie si taxa e undeva in jurul 100 RON pt a imi trece seria noua, dak aveam ITP valabil nu trea sa mai refac ITP insa ne avand din 2005 pe masina asta va trebui sa fac si ITP la el, in cazul celeilalte masini unde am schimbat de la 1.8 is la 2.5 24v ( schimbare facuta dupa ce am vb cu cei de la RAR ) taxa este de 6 mil si ceva + ITP , deci sumele de mai sus de 700 ron sau ce ai zis u pentru ACELASI MOTOR este din pom sau ti-ai luat mare teapa iar ceea ce ai zis cu service autorizat este o ABERATIE si siti zic asta dupa ce am stat de vb cu Seful de la OMOLOGARI Grivita  , nu ii intereseaza pe ei unde ai pus motoru sau ce ai facut, pe ei ii intereseaza sa iasa la norme, ce spui u de serviceuri pe site rar sunt serviceuri care pot face ITP si alte teste RAR 
|
E NEVOIE SA SCANEZ CHITANTELE CUM AM PLATIT LA RAR ?
nu sunt deloc plictisit si nici nu cred ca am imaginatie atat de mare ca sa inventez o poveste de asa anvergura. eu am schimbat motorul cu altul de alt tip, nu identic si m-a costat 700 lei ( cu tot cu itp ), cand eram acolo se vorbea ca atat va costa schimbarea de motor cu acelasi tip in viitorul apropiat. eu am furnizat informatiile pe care le-am avut la data cand am facut schimbarea de motor, si DA sunt sigur ca trebuie deviz de la serrvice autorizat, poate la voi o fii mai lejera treaba, aici asta s-a cerut. Cu sefu de la omologari am vorbit si eu la telefon fiind revoltat de taxele exorbitante, l-am intrebat si ce se intampla daca iau o caroserie de masina si fac vehicul electric, mi-a spus ca omologarea costa 200 mil lei vechi , etc etc , dupa discutia asta schimbarea de motor cu 700 lei mi-i s-a parut ieftina.
__________________
2006 Mitsubishi Outlander 2.0L 4x4
2002 BMW E39 2.0L
1980 Fiat X1/9 1.3L-UT
|
|
|
17-05-09, 23:44
|
#108
|
Stage 2
Join Date: Jan 2006
Posts: 39
|
Re: Omologare RAR
cum o fii pentru aia care intind limuzine...ce omologari or trebui pentru ele
|
|
|
18-05-09, 23:25
|
#109
|
BMW Driver
 Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 665
|
Re: Omologare RAR
De ex: am un BMW E30 323 diesel si vreau sa ii pun motor 320 benzina se poate ? si daca da cam cat mar costa ?
|
|
|
18-05-09, 23:51
|
#110
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 3,358
Member of: [Moderators] [NoSpeedLimit Romania Club] [Nissan]
|
Re: raspunsuri
Quote:
Originally Posted by ovidiuaproporo
E NEVOIE SA SCANEZ CHITANTELE CUM AM PLATIT LA RAR ?
nu sunt deloc plictisit si nici nu cred ca am imaginatie atat de mare ca sa inventez o poveste de asa anvergura. eu am schimbat motorul cu altul de alt tip, nu identic si m-a costat 700 lei ( cu tot cu itp ), cand eram acolo se vorbea ca atat va costa schimbarea de motor cu acelasi tip in viitorul apropiat. eu am furnizat informatiile pe care le-am avut la data cand am facut schimbarea de motor, si DA sunt sigur ca trebuie deviz de la serrvice autorizat, poate la voi o fii mai lejera treaba, aici asta s-a cerut. Cu sefu de la omologari am vorbit si eu la telefon fiind revoltat de taxele exorbitante, l-am intrebat si ce se intampla daca iau o caroserie de masina si fac vehicul electric, mi-a spus ca omologarea costa 200 mil lei vechi , etc etc , dupa discutia asta schimbarea de motor cu 700 lei mi-i s-a parut ieftina.
|
tu ai zis mai sus k ai schimbat cu un motor de acelasi tip sau asa am inteles eu, da stiu k la schimbare de cilindree sau care sa fi fost pus pe acel sasiu, costa 6 mil si ceva k atat ma costa la bmw sa omologhez 2,5 24v vanos, dar la nissan e in jur de 1 mil pt k e acelasi motor identic numai seria difera, iar cu service kiar nu iti cere
__________________
SABLARE SI POWDERCOATING
|
|
|
19-05-09, 09:06
|
#111
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 316
|
Re: raspunsuri
Quote:
Originally Posted by MC Mate
tu ai zis mai sus k ai schimbat cu un motor de acelasi tip sau asa am inteles eu, da stiu k la schimbare de cilindree sau care sa fi fost pus pe acel sasiu, costa 6 mil si ceva k atat ma costa la bmw sa omologhez 2,5 24v vanos, dar la nissan e in jur de 1 mil pt k e acelasi motor identic numai seria difera, iar cu service kiar nu iti cere
|
exact, am schimbat motor de alt tip, dar mai am o masina la care as fii pus inauntru un alt motor de acelasi tip, si cand am intrebat de procedura costuri mi-i s-a spus exact ce ti-am zis , asa ca am renuntat !
|
|
|
03-06-09, 11:31
|
#112
|
BMW Driver
 Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 5,383
Member of: [BMW]
|
Re: Omologare RAR
Baieti am si eu o nelamurire.
Am avut 1.6 pe Pisica si i'am pus 2.0, dar am skimbat TOT, frane, discuri fata de 2.0, punte spate cu discuri, motor, cutie, cardan, grup, sunt toate de 2.0, pertotal a ramas doar caroseria de 1.6, si azi am fost la RAR si mi s'a spus k e taxa de 20mil lei veki, si ca sa fie treaba completa, am skimbat motoru' si imediat am si vopsit masina, din albastra am facut'o alb perla, si nici culoarea n'o pot skimba pana nu omologhez motoru', adik intr'un cuvant........sunt c'am cu masina furata pe strada.
Stie cineva? Atat de mult tre'sa platesc? 20mil lei ?
|
|
|
03-06-09, 13:59
|
#113
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 4,001
|
Re: Omologare RAR
ce diferenta de putere este intre motorul vechi si cel nou? te incadrai in 40%?
|
|
|
03-06-09, 14:02
|
#114
|
BMW Driver
 Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 5,383
Member of: [BMW]
|
Re: Omologare RAR
pai 1.6 avea 101cp si 2.0 are 150cp......
|
|
|
03-06-09, 15:19
|
#115
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 4,001
|
Re: Omologare RAR
ai depasit 40%, daca tin minte bine, asta inseamna teste dinamice, alte prostii. probabil in cazul asta te puteai duce si cu un motor mai mare, tot atat iti cereau
|
|
|
03-06-09, 18:19
|
#116
|
BMW Driver
 Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 5,383
Member of: [BMW]
|
Re: Omologare RAR
Quote:
Originally Posted by cosmin_cosmin_1
ai depasit 40%, daca tin minte bine, asta inseamna teste dinamice, alte prostii. probabil in cazul asta te puteai duce si cu un motor mai mare, tot atat iti cereau
|
Sa'nteleg k or sa'mi ia 20mil ?
|
|
|
03-06-09, 18:35
|
#117
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 477
|
Re: Omologare RAR
asta in cel mai fericit caz,,,fara sa te mai bage in tunelul ala de probe etc...sa-ti ia numai banii si sa faci un itp..parerea mea
|
|
|
03-06-09, 18:36
|
#118
|
BMW Driver
 Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 5,383
Member of: [BMW]
|
Re: Omologare RAR
Quote:
Originally Posted by Victor_Is
asta in cel mai fericit caz,,,fara sa te mai bage in tunelul ala de probe etc...sa-ti ia numai banii si sa faci un itp..parerea mea
|
Pai sa'i ia dreaq cu iptu' lor, k am itp pana in noiembrie 2010
|
|
|
03-06-09, 18:39
|
#119
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 477
|
Re: Omologare RAR
daca vrei sa iti scrie in carte noile modificari, atunci 100% iti face un alt itp...cel vechi nemai fiind valabil automat...asta stiu sigur
restul? depinde cum te invarti pe acolo..poate scapi numa cu taxa aia..fara sa te mai puna pe banda de teste si alte minuni..sa te ia la puricit...
cat despre calculul cu cei 40% eu stiu ca rar-ul calculeaza dupa nr de kw ca aia reprezinta puterea motorului.
oricum..e belea ce ai facut cu masina  ...eu unul nu as avea curajul sa ies cu ea
Last edited by Victor_Is; 03-06-09 at 18:47.
|
|
|
04-06-09, 17:04
|
#120
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 2,211
Member of: [VW] [Old School Cars]
|
Re: Omologare RAR
La modificarea datelor din carte NU se face alt itp. Eu mi-am trecut alt motor in acte si itp-ul a ramas valabil.
|
|
|
|
|