Consiliere achizitie auto Ai o suma fixa de bani si nu stii ce masina ti s-ar potrivi perfect ? Aici afli Raspunsul. Ai prins un pont despre o masina si nu stii daca merita ? Tot aici afli raspunsul. Ai orice intrebare legata de achizitionarea unei masini ? Aici e locul unde o pui |
26-06-08, 20:22
|
#76
|
Stock
Join Date: Jun 2008
Posts: 6
|
Re: Mazda RX-8
Quote:
Originally Posted by dolb
ca sa nu mai existe dubii motorul este de 1.3 dar are doua rotoare de 635cmc. In romania este incadrata la 2600 cmc din cauza puterii, emisiei si consumului, de la 1 iulie taxa va fi in jurul sumei de 1200 euro +/- 100 euro
|
Mai bine spui ca este un motor de 1300 cmc cu doua rotoare, rotoarele nu au cilindree, camera de ardere este formata din doua parti care comunica intre ele.
Imi pare rau ca trebuie sa te contrazic dar acum am venit de la RAR Voluntari unde un inginer de la consultanta mi-a confirmat ca in baza de date a RAR-ului nu exista RX-8 cu alta cilindree decat 1308 cmc. Taxa pentru prima inmatriculare se plateste pentru cilindreea trecuta in cartea de identitate si anume 1308 cmc, Euro 4, emisii CO2 ~256gr/km (192CP) / ~284gr/km (231CP). Dupa cum observati emisiile sunt aproape duble fata de un motor conventional echivalent de 1300 cmc (mazda 1.3 benzina euro 4, motor conventional ~161gr CO2/km).
Motoarele de genul asta lucreaza bine la turatii constante (ex. mici motoare de avion, de ambarcatiuni etc.).
Salutari
Mircea
|
|
|
26-06-08, 22:58
|
#77
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [4Tuning International] [VW]
|
Re: Mazda RX-8
si mie imi pare rau sa te contrazic dar am o cunostinta care are rx8 si a platit taxa pentru 2600 cmc acu depinde: ori sunt nebuni astia de la RAR si au taxe diferite ( ceea ce nu cred ) , ori inginerul de consultanta nu stia ce vorbea
|
|
|
28-06-08, 02:08
|
#78
|
Stage 3
Join Date: Dec 2007
Posts: 112
|
Re: Mazda RX-8
Quote:
Originally Posted by azone
salut,
Masina este o jucarie de unica folosinta de care te vei satura repede.
Referitor la motor nu are nici un cilindru cum au spus unii de aici ci are o camera de combustie in forma de cocon.
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:W...le_anim_en.gif
Motorul daca se strica nu ai ce sa repari la el, se schimba cu totul. Este capsulat. Consuma ulei, cam 1 l. la 1000km.
http://en.wikipedia.org/wiki/Wankel_...#Disadvantages
In ceea ce priveste cilindreea eu stiu ca in Germania este omologat pe 1308 cmc, cu puterile de 194 CP si respectiv 231 CP. In romania iti poate spune un proprietar ce cilindree scrie in carte dar eu nu cred ca este ~2600, motorul este foarte mic, daca vrei ma pot interesa eu pt tine la RAR. Puterea excesiva nu este data de capacitatea motorului ci de constructia lui.
Taxa de prima inmatriculare este data de cilindreea si anul de fabricatie scris in cartea de identitate romaneasca.
Link-ul care arata ca aceasta masina are ~2600 cmc este eronat.
Nu este o masina de drum lung, intr-adevar pana ajunge la eficienta puterii maxime trece ceva timp, timp in care trebuie sa turezi mult motorul pentru a pleca de pe loc.
Daca te dau banii afara din casa se merita sa o iei ca pe o jucarie, sigur te vor amuza cei 231 CP combinati cu 1390 kg, nu este o masina de mers prin traficul din bucuresti/romania.
Daca optezi pentru una second hand iti recomand sa nu-ti iei una cu km multi, pe la 40000 este buna, de la 100000 am auzit ca face bube.
Bafta,
Mircea SS
PS: iti pot aduce una din germania contra comision.
|
pai faza cu motoru...adika taxa de prima inmatrc..e clar ..se plateste pt motor de 2600cc...................pff acu nici nu stiu ce sa fac....mie masina im placee la nebunie....dar...tot stau pe ganduri...ce sa fac...mie sa nu fac vreo prostie..sa dau banii pe ea..si s ama lase cu okii`n soare ::: ))...........ma pune pe ganduri ..faza asta cu motoru...imi da batai de cap..pe toti care vand rx-8 ia mintreabt...si miau rasp k sunt ff multumiti de ea...bla bla bla ..doar n`o sami spuna k nu ..kair de nu ar fi.... am vazut k multe nu au mai multe de 30000-70000de km.....si nush de ce....de ce oare sa vinzi o masina uc asa putini de Km...ar putea fi ceva si asta...mda.....nu stiu....ce alta masina sami iau ..poate un Golf Gti sau un cabrio....a4 sau e46..ceva nush..................u ce zici la 15 000 ce pot sa`mi iau ?ceva sport oriqm.
|
|
|
28-06-08, 12:34
|
#79
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [4Tuning International] [VW]
|
Re: Mazda RX-8
parerea mea.. nu-ti lua rx-8.. si eu eram chitit acu cateva zile sa imi iau si gasisem la bani buni , dar cand am vazut pe forumuri ce probleme are..si am mai intrebat 2-3 prieteni m-am sucit!
parerea mea: ia-ti o alfa romeo gt, sau un a4 cabrio
|
|
|
28-06-08, 21:12
|
#80
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,343
Member of: [VW] [2 Roti] [Old School Cars]
|
Re: Mazda RX-8
consum pe partea 1 , uleiul e o problema mare la rx8
|
|
|
28-06-08, 21:23
|
#81
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [4Tuning International] [VW]
|
Re: Mazda RX-8
de consum am auzit ceva de 20-25 %
|
|
|
28-06-08, 23:45
|
#82
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 897
Member of: [FORD]
|
Re: Mazda RX-8
Aici va spun opinia mea personala din ce mam documentat. Motorul e un echivalent de V6 de 2.6 l , dar este defapt un wankel de 1.3 l in 2 rotoare. mananca multa benzina din cauza compresiei cam mici comparativ cu motoare in pistoane, asta fiind si unul din motivele care nu are prea mare cuplu. eu zic ca e un motor foarte fiabil (are 3 piese in miscare, ATAT) , insa fustitele de la roatoare trebuie schimbate cam la 100.000 km. probabil de asta schimbau astia motoarele deoarece au fost fraieriti. mananca ulei pentru ca acesta trebuie injectat frecvent in motor , neavand piese cu distante mici intre ele pentru a creea pelicula de ulei. de asemenea odata pornit trebuie sa mearga cel putin 30-60 s. mai este marit consumul din cauza ca este injectata benzina pe galeria de evacuare pentru reduce noxele (mi se pare cea mai mare prostie, posibil sa se poata opri acest fenomen). Pentru modificari, cel mai simplu e sa ii mai bagi 1, 2 rotoare ganditiva ce rezultate are. pentru turbo , unul de presiune mica poate doar sa ii mareasca cuplul si puterea cu putin la turatii muci, la turatii mari, motorul trage atat de mult aer, incat "sufoca" turbina, de asta mazda a pus pe rx7 2 turbine, ca la golf 5.
Cuplul motorului apare in mod exploziv la turatia lui , fiind periculos pentru soferi nu prea talentati. Ca paticularitati rx8 are 50-50 distributia greutatii, ceea ce o face extraordinar de manevrabila, rotorul la turatia maxima are 3200 rpm , turatia fiind triplata pe axul central care este cuplat la cutie, de asta are limtarea asa de sus. asta poate fi modificata si se ajunge usor la 10 12 mii, dar e nerecomandat. aveti grija care va ganditi sa cumparati una ca am vazut multe conduse de femei, deci nu prea sa avut grija de motoare. cam atat.
|
|
|
28-06-08, 23:52
|
#83
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [4Tuning International] [VW]
|
Re: Mazda RX-8
" motorul este foarte fiabil "
?!?!?!?!?!? toti se vaita ca le face bum motoru si vezi la service mazda numai rx-8uri ....
|
|
|
29-06-08, 01:17
|
#84
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 897
Member of: [FORD]
|
Re: Mazda RX-8
depinde si de cum a fost folosit ,daca nu ai grija de el nu te tine prea mult, dar daca respecti anumite reguli te tine f mult.
|
|
|
29-06-08, 01:25
|
#85
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 2,085
Member of: [Moderators] [Street Gambler] [Fiat] [VW]
|
Re: Mazda RX-8
Quote:
Originally Posted by azone
... buna alegere... sa renunti la mazda rx-8... dar pt un polo... chiar si gti... de ce nu incerci un golf r32, aia se apropie de cerintele tale de putere, 250CP
|
sa iti dau si un raspuns, desi am vz ca cineva inaintea mea a spus deja.
golf r32 nu imi permiteam. singura masina pe care as fi luat-o sh era rx-8 pentru ca e "febletea" mea... deh fiecare cu piticii lui. r32 nici SH nu cred ca as fi gasit in banii care i-am dat pe polo (22.000 fara reducere 7%).
cat despre motor, intradevar este fiabil pt ce care merg cu el 5000 km pe an si care il ingrijesc cum scrie la carte, insa eu as fi luat-o ca si masina de zi cu zi. cat despre performantele polo-ului gti nu ma pot pronunta inca din proprie experienta pentru ca deabia saptamanile viitoare trebuie sa ajunga in tara. inainte sa ma hotarasc m-am documentat destul de mult si cu soft, admisie si evacuare ajunge undeva in jurul valorii de 225 CP.... 0-100 undeva in jur de 6 din ce am vazut in detaliile tehnice. eu zic ca e inteajuns.
|
|
|
29-06-08, 02:41
|
#86
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
|
Re: Mazda RX-8
daca te trezeai mai devreme cu r32, aveam unul la 21.500.
|
|
|
29-06-08, 12:05
|
#87
|
Stage 1
Join Date: Apr 2007
Posts: 12
|
Re: Mazda RX-8
Cu inmatricularea e clar, zilele trecute a adus un prieten de-al meu RX-8 si i-a trecut in acte 2600 ccm, deci clar va plati in jur de 1300 Euro. A spus ca poate fi redusa cu 2-300 Euro daca ii trece nu stiu ce emisie... nu am inteles.
Pentru cat costa masina e super, nu gasesti echivalente la aceeasi bani!
Diferenta de bani o platesti in pretentiile masinii probabil - consum mare de ulei, turat motorul macar o data pe zi la peste 9000 rpm, mers de fiecare data minim 5 minute, etc.
Intr-adevar au fost cativa carora le-a murit motorul la sub 100000 km, nu se stie cum l-au folosit, dar nu e chiar asa rau tinand cont ca un motor nou costa 4700 $ cu tot cu instalare, deci daca ai ghinion stii cat te costa...
Sunt foarte multe de spus despre masina asta, iar pentru toti cei care vor sa isi cumpere sau ii intereseaza recomand www.rx8club.com - gasesti tot ce vrei, iar baietii stiu tot ce misca despre ea.
Sper sa va fie de ajutor!
PS. In USA sunt foarte multi owneri de RX-8 iar reactia generala este de "higly satisfied"!
|
|
|
29-06-08, 14:00
|
#88
|
Stock
Join Date: Jun 2008
Posts: 6
|
Re: Mazda RX-8
Quote:
Originally Posted by monk
sa iti dau si un raspuns, desi am vz ca cineva inaintea mea a spus deja.
golf r32 nu imi permiteam. singura masina pe care as fi luat-o sh era rx-8 pentru ca e "febletea" mea... deh fiecare cu piticii lui. r32 nici SH nu cred ca as fi gasit in banii care i-am dat pe polo (22.000 fara reducere 7%).
cat despre motor, intradevar este fiabil pt ce care merg cu el 5000 km pe an si care il ingrijesc cum scrie la carte, insa eu as fi luat-o ca si masina de zi cu zi. cat despre performantele polo-ului gti nu ma pot pronunta inca din proprie experienta pentru ca deabia saptamanile viitoare trebuie sa ajunga in tara. inainte sa ma hotarasc m-am documentat destul de mult si cu soft, admisie si evacuare ajunge undeva in jurul valorii de 225 CP.... 0-100 undeva in jur de 6 din ce am vazut in detaliile tehnice. eu zic ca e inteajuns.
|
Iti puteam aduce un R32 din germania pana in 22000 fara taxa de prima inmatriculare 1943 Euro, 2006, max 50000km, full, btw stii ca este 4x4.
Acum ca ai polo-ul asta bucura-te de el, am auzit numai de bine de ele. Motorul este un trendsetter asa ca nu ai de ce sa-ti faci griji ca nu ai luat o decizie inteleapta.
Pentru masina de zi cu zi este mult mai buna alegerea polo decat rx8.
Bafta si nu uita sa o uzi...
Mircea
|
|
|
29-06-08, 14:12
|
#89
|
Stock
Join Date: Jun 2008
Posts: 6
|
Re: Mazda RX-8
Quote:
Originally Posted by ave_eddy
Cu inmatricularea e clar, zilele trecute a adus un prieten de-al meu RX-8 si i-a trecut in acte 2600 ccm, deci clar va plati in jur de 1300 Euro. A spus ca poate fi redusa cu 2-300 Euro daca ii trece nu stiu ce emisie... nu am inteles.
Pentru cat costa masina e super, nu gasesti echivalente la aceeasi bani!
Diferenta de bani o platesti in pretentiile masinii probabil - consum mare de ulei, turat motorul macar o data pe zi la peste 9000 rpm, mers de fiecare data minim 5 minute, etc.
Intr-adevar au fost cativa carora le-a murit motorul la sub 100000 km, nu se stie cum l-au folosit, dar nu e chiar asa rau tinand cont ca un motor nou costa 4700 $ cu tot cu instalare, deci daca ai ghinion stii cat te costa...
Sunt foarte multe de spus despre masina asta, iar pentru toti cei care vor sa isi cumpere sau ii intereseaza recomand www.rx8club.com - gasesti tot ce vrei, iar baietii stiu tot ce misca despre ea.
Sper sa va fie de ajutor!
PS. In USA sunt foarte multi owneri de RX-8 iar reactia generala este de "higly satisfied"!
|
Imi pare rau ca sunt asa de insistent dar eu am vazut cu ochii mei in calculatorul RAR ca RX8-ul este omologat la 1308 cmc. Poti posta o copie dupa carte sau talon? Diferenta la taxa de prima inmatriculare cat si la impozit este foarte mare si cred ca ar fi bine sa stie si lumea interesata adevarul. Pe site-uri romanesti de vanzari auto apar ambele variante. Se poate ca modelul de 2600 cmc sa fie adus din alta tara decat germania?
Salutare,
Mircea
|
|
|
29-06-08, 14:28
|
#90
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [4Tuning International] [VW]
|
Re: Mazda RX-8
cumnatul meu tocmai s-a intors din germania cu un almost brand-new c 200 kompressor .. are 180 de cai si butonasu sport .. cica si-a batut joc de un gti in romania
masina l-a costat 23000 si va mai plati aici taxa de prima inmatriculare care e 500 de euro eu as alege-o clar fata de un rx-8 sau polo numai ca deja 24000 euro sunt ceva bani . . . am uitat sa precizez masinuta este avantgarde
|
|
|
|
|