Mazda RX-8
In viitorul apropiat vreau sa achizitionez o Mazda RX8. Pareri am auzit destul de multe si foarte impartite. Vorbind cu un amic de-al meu care e dealer Mazda in Cehia si care a avut prin 2004 un RX8 m-a cam facut sa stau pe ganduri.
Parerea vine din partea unuia care vinde Mazda si care a avut chiar RX8 ca masina personala. Prima reactie a fost simpla: "este o jucarie !", dar dupa asta a inceput sa imi zica si ce nu i-a placut lui. Minusuri: - masina cica este masina de drum lung, pe care el nu ar recomanda-o pe distante mici. motorul fiind tip wankel intra in regimul sau normal dupa 2-3 km (lucru care nu m-ar deranja asa mult) - mi-a spus ca este relativ instabila. "pe autostrada daca da o rafala de vant mai serioasa in tine te-a luat cu totul" Plusuri: + tractiune spate cu diferential autoblocant din fabrica + design-ul care mie unul imi place (bordul cel putin este demential) + usile suicide + vine la bani relativ putini cu o gramada de optiuni. de la scaune de piele sport pana la navigatie. + de ce nu.. motorul care are o turatie incredibila (intra pe rosu deabia la 9000) + se poate considera avantaj chiar si faptul ca are motorul mic pt taxa lui tariceanu :D. pt 1.3l, euro 4 taxa e aproximativ 300 E. si totusi la 1.3l primesti 238 cp. As vrea niste pareri din partea celor care se pricep. merita sau nu ? |
Re: Mazda RX-8
vezi si consumul la motorul de 1.3 ;)
|
Re: Mazda RX-8
consumul nu e relevant pt ca nu consuma cat un 1.3 normal. e cam cat consumul la un 2.0 benzina ... 10.5 mediu.
|
Re: Mazda RX-8
a avut un prieten unul de 231 cp in statele unite si a vrut sa il aduca ...
taxele nu se platesc ca la motor de 1.3 ci ca la un motor de 2.6 asa ca nu iti mai face sperante masina consuma 10-12 afara si 14-16 oras la mers relativ normal iar senzatii incep abia de la 5 mii rpm si la drum trebuie turata tare ptr depasiri in forta cuplul e foarte mic la ture joase eu personal am testat cu gtech ul un model de 192 cp care scotea cam cu o secunda mai prost suta decat zicea fabricantul si inafara de tr1 masina e foarte lenta |
Re: Mazda RX-8
de ce sa se plateasca taxe de 2.6 daca el are 1.3 ? ... 2 cilindrii de 650 cmc mai exact.
|
Re: Mazda RX-8
Quote:
|
Re: Mazda RX-8
gresit...
m-am interesat. are 2 cilindrii de 650 cmc. la noi a fost insa omologat ca 2.6.. dar el are 1.3 http://www.buyacar.co.uk/technicalSp...onyq3749.jhtml http://autos.yahoo.com/2007_mazda_rx...g-specs/?p=eng |
Re: Mazda RX-8
la noi e 2.616 cmc si in state la fel nu te mai contrazice aiurea ...
http://www.carfolio.com/specificatio...ar/?car=112134 in fine spor la achizitie |
Re: Mazda RX-8
si oricum, cea de 192 trage f rau. stiu un TDI de 130 cu soft care o batea rau de tot. si consumu d ulei? si oricum fiabilitatea motorului nu e un punct forte.
|
Re: Mazda RX-8
Cilindree echivalenta cm3 2616
Volum camera cm3 2x654 http://www.mazda.ro/download/pdf/Mazda_RX-8_Dotari.pdf intelegi ce vrei. |
Re: Mazda RX-8
imi pare rau ca nu merge edit.... http://en.wikipedia.org/wiki/Interna...ne_of_the_Year
iata ce ai aici ... la sectiunea 2.5-3.0 L ai motorul Mazda 1.3 L Renesis.... daca citesti tu bine pe acolo o sa vezi ca a fost incadrat la aceasta categorie pentru ca asta ii este echivalentul in motoare de tip OTTO ! |
Re: Mazda RX-8
eu nu prea sunt de acord cu masina asta, si anume din motivul ca e lipsita de cuplu. adica da, are o turatie incredibila pt ca ai nevoie de avea turatie din plin ca sa te duci asa cum vrei. consumul e pe masura... designul ce e foarte reusit la masina asta. bine per total e o masina unica, nu de duzina, dar pt mine pare putin cam impractica
|
Re: Mazda RX-8
e mashina de turatie...k si o motocicleta...are putere maxima la turatie maxima...
nici o hayabusa nu itzi ofera cineshtie ce senzatii la 3000 d ture cum probabil ofera TDI u cu cip despre care se vorbeste mai sus:))...la turatie mare nu ii sta in cale nici veyronu...(la acceleratie pana la 100km\h ma refer) cauta test drive-u d la top gear...o lauda foarte mult, prezinta o gramada de avantaje exagerate probabil dar un sambure de adevar tot exista.pe circuitu lor a scos acelashi timp cu m3 e46 si cu nissan 350z. imi place la nebunie masina...k aspect e ceva unic...dpdv tehnic e ceva unic.... fiabilitatea motorului?...nu prea am gasit p nicaieri vreo informatie despre vreun rx8 prajit.e adevarat...consuma ulei...e normal pt turatiile la care lucreaza...oricum nu cred k consumul de ulei o sa fie marea problema...mai degraba consumul d benzina:)) si eu miam dorit f mult mashina asta...na fost sa fie...poate in viitor.pt mine ramane k un vis neimplinit(ink) ps: faza cu motoru e adevarata,platesti taxa d inmatric ca la un motor de 2.6 m-am interesat personal |
Re: Mazda RX-8
asta cu taxa am lamurit-o mai sus... stiam de taxa de 2.6, dar nu cum ziceau unii cunoscatori ca motorul are 2.6litrii.
ideea cu uleiul este adevarata pt ca asa este gandit. el trebuie sa consume ulei ca sa faca ungerea cum trebuie. cat despre motor m-am interesat si in conditiile in care il exploatezi cum trebuie este un motor foarte fiabil. am cunostinta care a ajuns la 210.000 km fara sa ii schimbe la motor decat tampoanele. ideea este sa respecti cateva reguli de bun simt. 1. sa ii completezi uleiul la fiecare 1000 km 2. sa o pornesti si sa o opresti adecvat. in ce consta asta ? ... pai e simplu. nu trebuie sa ii dai "sprituri" de benzina cand pornesti. trebuie sa o lasi fara sa atingi pedala de acceleratie 20-30 de secunde de la pornirea motorului. |
Re: Mazda RX-8
uitati-va la sectiunea drift la rx7-le lui tengu si apoi ziceti voi ce vreti despre wankel... sunt de acord ca nu mai este nimic original in motor ca sunt numai piese destul de racing, dar oricum, masina merge de rupe, inclusiv in ture mici adica pana pe la 5000 ca dupa 5000 te lipeste de scaun
dupa parerea mea wankel-ul e un motor super doar ca trebuie de avut putin mai multa grija de el si cu un potential foarte mare de tuningm cat despre design-ul rx8-ului... jos palaria evident daca vrei sa-ti duci copii la scoala sau sa cari un sac de cartofi nu iti iei rx8 ca iti iei un A4 diesel... sincer si eu vreau rx8, dar cand vad taxa de inmatriculare ma uit in alta parte |
All times are GMT +2. The time now is 23:59. |
- Copyright 2024 4Tuning