Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 09-01-04, 00:28   #16
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default

Ma refeream la dimensiuni, ca sunt ca alea de Dacie .... adica se potriveste cheia de bujii de Dacie.
GSi is offline   Reply With Quote
Old 09-01-04, 12:14   #17
ascona-gsi

Stage 2
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 30
Default

Am verificat fisele si am gasit 2 care sunt naspha !!! (un din ele nici nu mai da scanteie).
Intrebare :: daca stii cumva de unde sa i-au niste fise mai ieftine, dar bune.(la Alpadrino sunt cam un milion)
Fisele de oltcit nu cred ca se potrivesc la mine pentru ca eu am bujii normale, nu ca la tine de oltcit .

Bafta !!
ascona-gsi is offline   Reply With Quote
Old 09-01-04, 16:35   #18
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default

Ieftine si bune nu gasesti, eu am luat la mine de Oltcit ca erau singurele pe care le-am gasit atunci pe moment ... dupa vreo 3 saptamani a trebuit sa le schimb. Un set de fise bunicele e vreo 1-1.5 mil.... vezi totusi daca ai nevoie urgent si nu ai bani, poate merg alea de Dacie ... desi s-ar putea sa nu se potriveasca pe capacul de delcou.
GSi is offline   Reply With Quote
Old 09-01-04, 20:18   #19
ascona-gsi

Stage 2
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 30
Default

Am gasit la Alpadrino fise pentru mine la 870.000 de mii. Eu cred ca au marfa buna acolo.
Tu din ce cartier esti ? si ce performante are masina ta.? (ca avem aceeasi cai putere)
ascona-gsi is offline   Reply With Quote
Old 09-01-04, 20:59   #20
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default

Stau in Regie ... ce pot sa-ti zic de performante, n-am modificat decat evacuarea si filtru de aer conic, 0-100 tre sa aiba in jur de 9sec, viteza maxima 206Kmh / 6000rpm probabil a intrat limitatorul de turatie. La curse nu m-am bagat ca am masina de putin timp, da' pe sosea am ars TDI-uri si TDI-uri gramada, si un 535 automat (bine, s-a lasat ala dupa ce a vazut ca m-am dus in fata in primele 3 trepte ... mai departe ma facea) etc.
GSi is offline   Reply With Quote
Old 09-01-04, 23:34   #21
ascona-gsi

Stage 2
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 30
Default

Pompa de benzina am schimbat-o asta vara odata cu filtru de benzina deci nu cred ca e asta.
Treaba la mine e ca 2 fise nu imi merg, una chiar deloc, astept sa le schimb sa vad daca mai imi face asa.

\"GSi\" de curiozitate te intreb ce rapoarte ai , 1 cati kmh? 2 cati kmh? 3 cati kmh ?
Cand ai schimbat filtru de aer conic sa simtit vreo diferenta ? (si cat ai dat pe el )
ascona-gsi is offline   Reply With Quote
Old 09-01-04, 23:50   #22
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default

E cutie Getrag cu rapoarte scurte, daca schimb la 5500 ca pe acolo are puterea maxima, e cam asa:

1- 50
2- 80
3- 110
4- 140
5- restu' pana la 206Kmh.

E cam naspa pentru consum, ca intr-a 5-a la 140 am 4000rpm ...

Filtru de aer a facut o diferenta, dar destul de mica ... ce am simtit, e ca am pierdut putin din cuplul la turatie joasa dar trage mai bine la turatie medie si inalta. Am schimbat si bujiile atunci (d-alea Bosch destepte , am dat 1 milion pe ele), asa ca nu stiu exact care cat a contat. Filtrul m-a costat 3.9 mil cu tot cu adaptare si montare. Il gasesti aici, e ala TW70-140 :

http://www.bmcairfilters.com/infoCON2.asp?Type=1
GSi is offline   Reply With Quote
Old 10-01-04, 00:02   #23
ascona-gsi

Stage 2
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 30
Default

E diferenta mare la rapoarte!!
La mine :

1. 50-60
2. 90-100
3. 130-140
4. cam 175
5. mai incolo nu i-am dat
ascona-gsi is offline   Reply With Quote
Old 10-01-04, 00:39   #24
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default

Intr-adevar, cutia la tine e mai lunga, pierzi din acceleratie dar scade si consumul. Chiar, cat iti consuma, ca eu mai ieftin de 9% nu scap la drum intins. Motorul e 16V cu multipunct nu ?
GSi is offline   Reply With Quote
Old 10-01-04, 00:59   #25
ascona-gsi

Stage 2
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 30
Default

In afara imi ia cam 7 %, dar in oras cam 10-11%.
Motoru nu stiu de care e. !! decat ce scrie in talon 1.8 85 kw. OHC
Cum pot sa imi dau seama ce fel de motor e ??
ascona-gsi is offline   Reply With Quote
Old 10-01-04, 01:04   #26
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default

Pai te uiti in talon la tipul motorului trebuie sa aiba o denumire de forma 18XX sau X18XX, si dup-aia cauti pe internet. Sau dupa dimensiunea capacului de la motor, ala mai ingust e cu 8V si ala cu forma aproape patrata e de 16V .
GSi is offline   Reply With Quote
Old 10-01-04, 01:09   #27
ascona-gsi

Stage 2
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 30
Default

In talon scrie 1.8 e , motoru e la fel ca la Kadett de 1.8.
ascona-gsi is offline   Reply With Quote
Old 10-01-04, 01:20   #28
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default

A, e motorul de pe GSi-ul mai vechi, ala de 1.8 ... E cu 8 valve.
GSi is offline   Reply With Quote
Old 10-01-04, 21:04   #29
ascona-gsi

Stage 2
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 30
Default

Tuning exterior i-ai facut ceva ? sau interior ? (daca ai poze imi poti arata si mie ?)
ascona-gsi is offline   Reply With Quote
Old 10-01-04, 21:19   #30
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default

Ooops, am postat de 2 ori
GSi is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -