Probleme din cauza frigului
Am un opel din 86, a mers bine pana a venit frigul , dar acum in mers imi da rateuri :x . Daca aveti vreo idee de la ce ar putea fi spuneti si mie.
Bafta !! |
eu incerc cica sa te ajut!
habar nu am ce motor ay la opel dar stiu ca la dacie poa sa fie de la platina iarna, sau de la bujii ma rog daca nu e asa ........ |
bujii,amestec prea sarac,electromotor,baterie,bobina de inductie,traseu de admisie inghetat si astfel umplere proasta,racire violenta a motorului.
|
Ce treaba are electromotoru cu bateria ?(in mers imi da rateuri) Mie imi mergea bine pana sa vina frigu !! Si in plus motoru are un sunet altfel. Nu stiu de la ce ar fi. Vreau sa imi fac o parere pana ma duc in service !!
|
opel
daca e carburator incearca sa vezi daca nu cumva ai apa inghetzata in el sau filtru de benzina cu apa inghetzata...eu am patzit-o cu filtru! :lol: :lol: :lol:
|
aceasi problema am avuto si eu la golf nu mai stiu ce era cred ca tot filtrul :lol: :lol: :lol:
|
Verifica si fisele de la bujii ;) .
|
da sau fisele se poate si fie si de acolo :wink:
|
Motoru e pe injectie ! e 1.8 de 115 cp
Cum pot sa imi dau seama daca fisele de la bujii sunt naspha? :roll: (tot alea le banuiesc si eu). De la cineva am auzit ca ar putea fi sonda. !! nu stiu !! \"Catalin rs4\" Golfu tau era pe carburatie sau benzina !?!? Bafta !! |
vr6 pe benzina nu stiu la ce te referi :roll:
|
Catalin rs4 ai zis mai sus ca aceasi problema ai avut-o si tu la GOLF !!! :!:
|
Quote:
Te uiti la ele, daca e izolatia ciupita sau mufele naspa. Daca e ca la mine la Kadett, iti merg fise de Oltcit si e 140.000 setul (bine, cat dai atata face, da' e mult mai bine dacat cu fise naspa). |
\"Gsi\" ce motor ai pe Kadett ?
Daca poti sa fi mai explicit in legatura cu fisele !! pls |
20NE, 2000cm3, 8V, 115CP. Am bujii d-alea subtiri, cum e la Oltcit ... nu stiu acum cum e la tine, pentru ca alte Opel-uri au bujii normale (ca la Dacie). Trebuie sa te uiti bine la izolatia fiselor, sa nu aiba absolut nici o ciupitura sau arsura (daca s-au apropiat de galeriile de evacuare de exemplu), prin fiecare neuniformitate in izolatie se pierde curent si scanteia e mai slaba ... daca se pierde destul, bujia nu mai face scanteie si iti da rateuri. Iar mufele, atat cele care vin pe bujii cat si cele vin la delcou, trebe sa fie intacte, sa nu aiba crapaturi, si contactele metalice din interior sa stranga bine pe capatul bujiei respectiv pe contactul de pe capacul de delcou.
|
Mercy de explicatie si maine o sa ma uit sa vad daca e ceva in neregula din ce ai zis tu. Eu am bujii normale , dar nu de dacie !!
|
All times are GMT +2. The time now is 21:16. |
- Copyright 2024 4Tuning