Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto (https://forum.4tuning.ro/22-troubleshooting-howto-mecanica-electrica-probleme-auto.html)
-   -   Probleme din cauza frigului (https://forum.4tuning.ro/22-troubleshooting-howto-mecanica-electrica-probleme-auto/291-probleme-cauza-frigului.html)

ascona-gsi 07-01-04 23:39

Probleme din cauza frigului
 
Am un opel din 86, a mers bine pana a venit frigul , dar acum in mers imi da rateuri :x . Daca aveti vreo idee de la ce ar putea fi spuneti si mie.

Bafta !!

Gabi_323i 08-01-04 00:14

eu incerc cica sa te ajut!

habar nu am ce motor ay la opel dar stiu ca la dacie poa sa fie de la platina iarna, sau de la bujii

ma rog daca nu e asa ........

TNos 08-01-04 00:34

bujii,amestec prea sarac,electromotor,baterie,bobina de inductie,traseu de admisie inghetat si astfel umplere proasta,racire violenta a motorului.

ascona-gsi 08-01-04 13:26

Ce treaba are electromotoru cu bateria ?(in mers imi da rateuri) Mie imi mergea bine pana sa vina frigu !! Si in plus motoru are un sunet altfel. Nu stiu de la ce ar fi. Vreau sa imi fac o parere pana ma duc in service !!

Anonymous 08-01-04 15:33

opel
 
daca e carburator incearca sa vezi daca nu cumva ai apa inghetzata in el sau filtru de benzina cu apa inghetzata...eu am patzit-o cu filtru! :lol: :lol: :lol:

catalin rs4 08-01-04 18:38

aceasi problema am avuto si eu la golf nu mai stiu ce era cred ca tot filtrul :lol: :lol: :lol:

GSi 08-01-04 20:38

Verifica si fisele de la bujii ;) .

catalin rs4 08-01-04 20:46

da sau fisele se poate si fie si de acolo :wink:

ascona-gsi 08-01-04 23:17

Motoru e pe injectie ! e 1.8 de 115 cp
Cum pot sa imi dau seama daca fisele de la bujii sunt naspha? :roll: (tot alea le banuiesc si eu).
De la cineva am auzit ca ar putea fi sonda. !! nu stiu !!
\"Catalin rs4\" Golfu tau era pe carburatie sau benzina !?!?
Bafta !!

catalin rs4 08-01-04 23:28

vr6 pe benzina nu stiu la ce te referi :roll:

ascona-gsi 08-01-04 23:36

Catalin rs4 ai zis mai sus ca aceasi problema ai avut-o si tu la GOLF !!! :!:

GSi 08-01-04 23:42

Quote:

Originally Posted by \"ascona-gsi\"
Motoru e pe injectie ! e 1.8 de 115 cp
Cum pot sa imi dau seama daca fisele de la bujii sunt naspha? :roll: (tot alea le banuiesc si eu).
De la cineva am auzit ca ar putea fi sonda. !! nu stiu !!
\"Catalin rs4\" Golfu tau era pe carburatie sau benzina !?!?
Bafta !!


Te uiti la ele, daca e izolatia ciupita sau mufele naspa. Daca e ca la mine la Kadett, iti merg fise de Oltcit si e 140.000 setul (bine, cat dai atata face, da' e mult mai bine dacat cu fise naspa).

ascona-gsi 08-01-04 23:53

\"Gsi\" ce motor ai pe Kadett ?
Daca poti sa fi mai explicit in legatura cu fisele !! pls

GSi 09-01-04 00:04

20NE, 2000cm3, 8V, 115CP. Am bujii d-alea subtiri, cum e la Oltcit ... nu stiu acum cum e la tine, pentru ca alte Opel-uri au bujii normale (ca la Dacie). Trebuie sa te uiti bine la izolatia fiselor, sa nu aiba absolut nici o ciupitura sau arsura (daca s-au apropiat de galeriile de evacuare de exemplu), prin fiecare neuniformitate in izolatie se pierde curent si scanteia e mai slaba ... daca se pierde destul, bujia nu mai face scanteie si iti da rateuri. Iar mufele, atat cele care vin pe bujii cat si cele vin la delcou, trebe sa fie intacte, sa nu aiba crapaturi, si contactele metalice din interior sa stranga bine pe capatul bujiei respectiv pe contactul de pe capacul de delcou.

ascona-gsi 09-01-04 00:23

Mercy de explicatie si maine o sa ma uit sa vad daca e ceva in neregula din ce ai zis tu. Eu am bujii normale , dar nu de dacie !!


All times are GMT +2. The time now is 21:16.

- Copyright 2024 4Tuning