Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 07-01-04, 23:39   #1
ascona-gsi

Stage 2
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 30
Default Probleme din cauza frigului

Am un opel din 86, a mers bine pana a venit frigul , dar acum in mers imi da rateuri . Daca aveti vreo idee de la ce ar putea fi spuneti si mie.

Bafta !!
ascona-gsi is offline   Reply With Quote
Old 08-01-04, 00:14   #2
Gabi_323i

Stage 5
 
Gabi_323i's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,014
Member of:
[BMW]
Default

eu incerc cica sa te ajut!

habar nu am ce motor ay la opel dar stiu ca la dacie poa sa fie de la platina iarna, sau de la bujii

ma rog daca nu e asa ........
__________________
BMW E30 324td S50B30 Twin Turbo Touring (Pt moment la grupa mica M50B25)
BMW E21 325iX M50 Turbo - Proiect ...
Gabi_323i is offline   Reply With Quote
Old 08-01-04, 00:34   #3
TNos

Stage 5
 
TNos's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
Default

bujii,amestec prea sarac,electromotor,baterie,bobina de inductie,traseu de admisie inghetat si astfel umplere proasta,racire violenta a motorului.
TNos is offline   Reply With Quote
Old 08-01-04, 13:26   #4
ascona-gsi

Stage 2
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 30
Default

Ce treaba are electromotoru cu bateria ?(in mers imi da rateuri) Mie imi mergea bine pana sa vina frigu !! Si in plus motoru are un sunet altfel. Nu stiu de la ce ar fi. Vreau sa imi fac o parere pana ma duc in service !!
ascona-gsi is offline   Reply With Quote
Old 08-01-04, 15:33   #5
Anonymous

Stage 5
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 1,375
Default opel

daca e carburator incearca sa vezi daca nu cumva ai apa inghetzata in el sau filtru de benzina cu apa inghetzata...eu am patzit-o cu filtru!
Anonymous is offline   Reply With Quote
Old 08-01-04, 18:38   #6
catalin rs4

Stage 5
 
catalin rs4's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
Default

aceasi problema am avuto si eu la golf nu mai stiu ce era cred ca tot filtrul
catalin rs4 is offline   Reply With Quote
Old 08-01-04, 20:38   #7
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default

Verifica si fisele de la bujii .
GSi is offline   Reply With Quote
Old 08-01-04, 20:46   #8
catalin rs4

Stage 5
 
catalin rs4's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
Default

da sau fisele se poate si fie si de acolo
catalin rs4 is offline   Reply With Quote
Old 08-01-04, 23:17   #9
ascona-gsi

Stage 2
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 30
Default

Motoru e pe injectie ! e 1.8 de 115 cp
Cum pot sa imi dau seama daca fisele de la bujii sunt naspha? (tot alea le banuiesc si eu).
De la cineva am auzit ca ar putea fi sonda. !! nu stiu !!
\"Catalin rs4\" Golfu tau era pe carburatie sau benzina !?!?
Bafta !!
ascona-gsi is offline   Reply With Quote
Old 08-01-04, 23:28   #10
catalin rs4

Stage 5
 
catalin rs4's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
Default

vr6 pe benzina nu stiu la ce te referi
catalin rs4 is offline   Reply With Quote
Old 08-01-04, 23:36   #11
ascona-gsi

Stage 2
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 30
Default

Catalin rs4 ai zis mai sus ca aceasi problema ai avut-o si tu la GOLF !!!
ascona-gsi is offline   Reply With Quote
Old 08-01-04, 23:42   #12
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default

Quote:
Originally Posted by \"ascona-gsi\"
Motoru e pe injectie ! e 1.8 de 115 cp
Cum pot sa imi dau seama daca fisele de la bujii sunt naspha? (tot alea le banuiesc si eu).
De la cineva am auzit ca ar putea fi sonda. !! nu stiu !!
\"Catalin rs4\" Golfu tau era pe carburatie sau benzina !?!?
Bafta !!

Te uiti la ele, daca e izolatia ciupita sau mufele naspa. Daca e ca la mine la Kadett, iti merg fise de Oltcit si e 140.000 setul (bine, cat dai atata face, da' e mult mai bine dacat cu fise naspa).
GSi is offline   Reply With Quote
Old 08-01-04, 23:53   #13
ascona-gsi

Stage 2
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 30
Default

\"Gsi\" ce motor ai pe Kadett ?
Daca poti sa fi mai explicit in legatura cu fisele !! pls
ascona-gsi is offline   Reply With Quote
Old 09-01-04, 00:04   #14
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default

20NE, 2000cm3, 8V, 115CP. Am bujii d-alea subtiri, cum e la Oltcit ... nu stiu acum cum e la tine, pentru ca alte Opel-uri au bujii normale (ca la Dacie). Trebuie sa te uiti bine la izolatia fiselor, sa nu aiba absolut nici o ciupitura sau arsura (daca s-au apropiat de galeriile de evacuare de exemplu), prin fiecare neuniformitate in izolatie se pierde curent si scanteia e mai slaba ... daca se pierde destul, bujia nu mai face scanteie si iti da rateuri. Iar mufele, atat cele care vin pe bujii cat si cele vin la delcou, trebe sa fie intacte, sa nu aiba crapaturi, si contactele metalice din interior sa stranga bine pe capatul bujiei respectiv pe contactul de pe capacul de delcou.
GSi is offline   Reply With Quote
Old 09-01-04, 00:23   #15
ascona-gsi

Stage 2
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 30
Default

Mercy de explicatie si maine o sa ma uit sa vad daca e ceva in neregula din ce ai zis tu. Eu am bujii normale , dar nu de dacie !!
ascona-gsi is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -