Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 26-02-10, 11:45   #76
Alejandro
Ford Driver

Stage 5
 
Alejandro's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,522
Member of:
[DACIA]
[FORD]
Default Re: curatare filtru KN

Emy - crezi ca daca ai Audi e mai cu motz decat celelalte masini? Gandeste din nou - inginerii de la K&N construiesc kituri de admisie speciale pt fiecare masina!!! Deschide tu o capota de Audi de rally si vezi la ala cum e admisia Fiindca e pacat sa fie filtru acolo si sa nu poti sa te folosesti de el la capacitate maxima!
__________________
Yamaha FZR 600R biker
ex - Kawasaki biker
Prowd OWNER of a FORD FOCUS MK1 Turnier GHIA
ex-Logan Driver
Pedal to the metal!!!
Alejandro is offline   Reply With Quote
Old 26-02-10, 11:51   #77
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: curatare filtru KN

Pune te rog o poza cu tot motorul si o sa-ti zic cam cum se poate monta. Orice se poate, trebuie doar sa ai putina imaginatie si inventivitate.
Gandeste-te ca filtrul conic e mai mic decat tot ansamblul original. Are loc suficient acolo.
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 26-02-10, 14:34   #78
Emy_

Stage 4
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 202
Default Re: curatare filtru KN

e de ajuns sa inlatur cutia aceea de plastic in care se afla filtrul.
Emy_ is offline   Reply With Quote
Old 15-11-10, 12:08   #79
Nesta3

Stage 2
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 59
Default Re: curatare filtru KN

salutare..postez si eu aici,kiar daca a cam murit topicul...mi-am montat un filtru KN panel...cred k am vreo 20.000 km cu el si nu l-am curatat niciodata folosind kitul ala de curatare....akum kestia e urmatoarea: stiu k filtrul in cauza trebuie curatat, si pe urma uns cu uleiul ala special, care are (cred) un singur rol, dar cel mai important, sa opreasca impuritatile ...eu de cate ori ma mai uitam la filtru, il scuturam lovindu-l usor de palma, ca sa se desprinda jegul compus din uleiul respectiv + mizerie...la indemnul unui prieten, am desfacut cutia filtrului, iar cu un servetel umed, am sters cat am putut de mult furtunul care duce in motor...supriza neplacuta: inainte de stergerea cu servetelul, m-am uitat pe furtun sa vad daca exista praf...ERA PLIN DE PRAF...lucru confimat si dupa ce am sters interiorul respectivului furtun cu servetelul...akum nu stiu daca din cauza ca nu l-am curatat cum scrie in manual sau din cauza ca nu sunt kiar asa bune filtrele astea, m-am ales cu praf pe furtunul de admisie...
Intrebare: se poate curata si prin spalare la presiune?sau o sa distrug filtrul? ma gandeam sa il spal la o spalatorie iar pe urma sa imprumut niste ulei din ala si sa il aplic pe suprafata filtrului...multumesc anticipat
Nesta3 is offline   Reply With Quote
Old 15-11-10, 12:32   #80
yulasinio
Honda Driver


Stage 5
 
yulasinio's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,101
Member of:
[4Tuning International]
[Honda]
Default Re: curatare filtru KN

In instructiuni scrie ca nu trebuie folosita apa sub presiune.
Filtrele KN sunt mai permisive si de aceea te-ai ales cu praful ala pe tubulatura de admisie mai ales ca in Romanica te trezesti cu praf si in c*r.
Daca este filtru panel in cutie nu stiu de ce nu folosesti unul original, e si mai ieftin si il poti schima si mai des.
__________________
yulasinio is offline   Reply With Quote
Old 15-11-10, 18:17   #81
Nesta3

Stage 2
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 59
Default Re: curatare filtru KN

k fiecare, curios sa vada cum e cu K&N...dar din experienta, si ma refer la asta panel, nu e nici o diferenta fata de unul stock original...cel putin sesizabila...una peste alta, azi l-am spalat in apa calduta si cu din ala de vase cu ph neutru...a iesit o murdarie maxima...trebuia sa fac niste poze..dupa spalare l-am aspirat si akum e la uscat....o sa ma decid daca o sa il mai folosesc sau daca il vand cuiva...oricum, masina a primit azi un filtru original nou...ma gandisem la o varianta: as putea folosi doar iarna pe asta K&N k e mai putin praf sau deloc, iar vara sa merg cu cel original...in fine...multam de reply...
Nesta3 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -