Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 03-11-09, 12:15   #31
Alejandro
Ford Driver

Stage 5
 
Alejandro's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,522
Member of:
[DACIA]
[FORD]
Default Re: curatare filtru KN

Te sfatuim sa iti faci o resoftare care sa iti mareasca debitu de combustibil din injectoare - sa nu iti apara detonatii- ce masina ai? Curata filtrul - si ai grija sa nu il lasi mai mult de 2000 maxim 3000 km in mediu cu praf si 5000 maxim in mediu normal - necuratat - de fiecare data cand il demontezi de pe masina sa verifici cat de curat e gura de la clapeta de acceleratie si sa ai grija de motorasu pas cu pas.
Alejandro is offline   Reply With Quote
Old 03-11-09, 12:21   #32
ionutblv

Stage 5
 
ionutblv's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,012
Default Re: curatare filtru KN

seat leon 1.4 16v 145 mii km
ionutblv is offline   Reply With Quote
Old 03-11-09, 13:47   #33
Geo_ZGA
Daewoo Driver

Stage 5
 
Geo_ZGA's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of:
[Moderators]
[DAEWOO]
Default Re: curatare filtru KN

Nu vad de ce ai renunta la un K&N, este de calitate. Daca nici K&N nu este de incredere... atunci hai sa mergem toti cu filtre stock de carton.
Eu am K&N panel (inlocuitor in cutie) de peste 1 an pe masina si nu am nici o problema. Nici detonatii, nici praf in admisie. Detonatii nu au de ce sa apara... ca nu creste raportul de comprimare. Si ca idee, un filtru sport nu necesita un soft nou pt amestec, ca nu intra cine stie cat aer in plus fata de cel stock. Se face amestecul aer-carburant la fel ca si inainte, de catre calculatorul masinii, aer isi trage cat are nevoie in functie de acceleratie... nu e turbina sa bage aerul fortat in motor. Praf in admisie? In mod sigur s-a facut ceva gresit la montaj sau la curatare... filtrele de bumbac nu trebuie fortate la uscare, bumbacul tinde sa se stranga.
Problemele apar din cauza montajului sau a curatarii necorespunzatoare... uns excesiv sau insuficient, fortat la uscare, coliere nestranse etc. Sunt destui care cumpara filtrul uscat si il pun direct pe masina... si dupa aceea dau vina pe calitatea filtrului, nu pe greseala lor.
__________________
"Stiu ca sunt prost...dar cand ma uit in jurul meu, ma simt mult mai bine" (Ion Creanga)
Geo_ZGA is offline   Reply With Quote
Old 03-11-09, 13:57   #34
yulasinio
Honda Driver


Stage 5
 
yulasinio's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,101
Member of:
[4Tuning International]
[Honda]
Default Re: curatare filtru KN

Quote:
Originally Posted by automoto.house View Post
sant service autorizat kawasaki pe romania!!!! am patiti cu un yamaha de 700 au ventit cu el in service nu mergea cand sa incalzea!!!!!!cand pui un filtru de competiti trebui sa cresti debitul de combustibil!filtrul sport creste debitul de aier si automat trebuie crescut si combustibilul!!!!!!!!
Pai e una sa pui un filtru deschis si alta sa inlocuiesti filtru din carcasa

Quote:
Originally Posted by automoto.house
si nu uita nu e acelas lucru cand schimi uleil la 10000 sau la fiecare cursa!sau pui un ulei recomandat de fabricant sau unul special!
Iti curios cati dintre useri Honda de aici isi schimba uleiul la 10mii
yulasinio is offline   Reply With Quote
Old 04-11-09, 12:53   #35
automoto.house

Stock
 
automoto.house's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 9
Default Re: curatare filtru KN

ok!dar nici la 1000 nu sant multi!!!!!!!!
automoto.house is offline   Reply With Quote
Old 04-11-09, 13:26   #36
automoto.house

Stock
 
automoto.house's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 9
Default Re: curatare filtru KN

VEDETI DECE NU E BINE SA DAI SFATURI!!!!!!!EU NU AM CONTESTAT KN!AM ZIS CACI NU E FABRICAT PT MASINI STANDARD!!!!!!!!
automoto.house is offline   Reply With Quote
Old 04-11-09, 13:30   #37
ionutblv

Stage 5
 
ionutblv's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,012
Default Re: curatare filtru KN

fiecare face ce vrea pentru masina sa, totusi daca erau "nocive" intervea cineva cumva din KN etc.
ionutblv is offline   Reply With Quote
Old 04-11-09, 13:45   #38
automoto.house

Stock
 
automoto.house's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 9
Default Re: curatare filtru KN

NU AM PUS LA INDOIALA CALITATEA LOR!!!!!!!!
automoto.house is offline   Reply With Quote
Old 10-11-09, 17:37   #39
clauwin

Stage 2
 
clauwin's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 56
Default Re: curatare filtru KN

kit curatare filtru sport k&n cine are?
clauwin is offline   Reply With Quote
Old 10-11-09, 17:41   #40
Alejandro
Ford Driver

Stage 5
 
Alejandro's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,522
Member of:
[DACIA]
[FORD]
Default Re: curatare filtru KN

gasesti la magazinele de accesorii auto sau pe site-uri de accesorii
Alejandro is offline   Reply With Quote
Old 10-11-09, 23:10   #41
barladi

Stage 5
 
barladi's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 510
Member of:
[AUDI]
Default Re: curatare filtru KN

Faza cu adaptarea softului dupa ce filtru de aer a fost inlocuit cu unul sport este chiar banala .......Asta ma indeamna sa cred ca trebuie sa-mi fac un nou soft pe fiecare luna, daca nu chiar mai des.......ca deh.....filtrul in timp se mai murdareste si automat intra mai putin aer prin el

Deci e clar.....la filtrul nou va trebuie un soft, care trebuie adaptat permanent, pe masura ce filtrul se murdareste ...si dupa ce filtrul se curata, operatiunea se repeta ....Atentie....sa nu "aruncati softurile" vechi, ca s-ar putea sa aveti nevoie de ele dupa curatirea filtrului
barladi is offline   Reply With Quote
Old 11-11-09, 11:04   #42
Alejandro
Ford Driver

Stage 5
 
Alejandro's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,522
Member of:
[DACIA]
[FORD]
Default Re: curatare filtru KN

barladi - foarte amuzanta faza - dupa cum stii sau NU STII - un filtru stock nu permite sa vina atata aer in admisie ca unul sport, faceam referire la un soft cu un amestec mai bogat pt imbunatatirea performantelor nu neaparat pt ca schimbi tu filtru, oricum la masinile cu injectie electronica isi face singur amestecul aer benzina numit AFR - care la fiecare turatie iti da un raport de aer bagat x benzina injectata. Cu alte cuvinte avand filtru sport, soft de fabrica - motoru nu este la potentialul maxim, iar daca e filtru sport, soft agresiv creste puterea.
Alejandro is offline   Reply With Quote
Old 11-11-09, 11:21   #43
Geo_ZGA
Daewoo Driver

Stage 5
 
Geo_ZGA's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of:
[Moderators]
[DAEWOO]
Default Re: curatare filtru KN

Alejandro, fara suparare... te cam contrazici, acum ai schimbat-o... ai filtru sport pe masina?
UN FILTRU SPORT NU NECESITA NICI O MODIFICARE DE SOFT. Daca vrei o resoftare, e cu totul altceva, dar clar fara nici o legatura cu filtrul.
Repet ce am spus si mai sus si se pare ca nu ai citit, sau ai ignorat... nu exista detonatii si nu e nevoie de resoftare. Raportul de comprimare ramane acelasi, un filtru sport, fie el panel sau conic, nu "baga" mai mult aer decat cere motorul. Ca e mai permisiv, si in ture mai mari motorul poate trage cat aer are nevoie, e altceva...
Eu curat filtrul cam odata la 7-8 luni, cam la fiecare 8-10.000 km, circuland 99% in Bucuresti. Nu este o problema daca pe partea exterioara se depune praf si mizerie... asta trebuie sa faca filtrul ala, sa tina mizeria afara din motor! Si daca printr-un filtru "de firma", sa zicem K&N ca tot despre asta e vorba, trece praful, inseamna ca nu a fost montat sau uns cum trebuie.
Oricum scrie pe ambalajul kit-ului de curatare la cati km se curata... teoretic, ca practic ar fi bine sa il cureti mai des.
Geo_ZGA is offline   Reply With Quote
Old 11-11-09, 11:30   #44
Alejandro
Ford Driver

Stage 5
 
Alejandro's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,522
Member of:
[DACIA]
[FORD]
Default Re: curatare filtru KN

GEO_ZGA poate am gafat la inceput cu detonatiile si am cam exagerat - ai dreptate la faza asta
dar un soft de fabrica cu filtru sport<soft agresiv cu filtru sport.
Incheiem OFFTOPIC-ul ca nu mai are rost sa vorbim aiurea.

scrie pe ambalajul kit-ului de curatare la cati km se curata... teoretic, ca practic ar fi bine sa il cureti mai des.
DECI CURATATI-L INTRE INTERVALE
Alejandro is offline   Reply With Quote
Old 11-11-09, 17:58   #45
yulasinio
Honda Driver


Stage 5
 
yulasinio's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,101
Member of:
[4Tuning International]
[Honda]
Default Re: curatare filtru KN

Ati cam gresit cu curatatul cat mai des... ia mai cititi odata ce scrie pe amblaj si mai vb dupa
yulasinio is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -