Quote:
Originally Posted by Alejandro
ok atuncea scoate-l din carcasa aceea de plastic care era destinata filtrului stock si prindel de un furtun ceva - eventual foloseste o tubulatura (pt WC-uri - nu glumesc) ca sa rigidizezi elementul de sustinere al filtrului!!!!!
|
Cum am facut eu:
Prinzi filtrul conic direct de tubulatura (de recomandat sa cumperi o tubulatura metalica, cea de plastic a masinii e prea cotita, deformata etc, si eu caut acum una), dar faci un inel lat de metal pe care sa-l bagi in tuubl de plastic pentru a-l rigidiza la prinderea cu filtrul, si creezi un suport pentru filtru pe care sa-l prinzi de filtru si caroserie sau orice element stabil al masinii.
Acea tubulatura de cold intake a masinii care tragea aer din exterior si il aducea la filtrul vechi o scoti.
Eu am avut un rezultat neasteptat la consum, vizibil mai ales la viteze de 130-140km/h constant pe autostrada. In oras e cam la fel, dar la viteza mentionata anterior a scazut enorm. In plus, am observat diferenta de "performanta" comparandu-ma cu o masina cu care inainte eram egal, acum reusind un avans bunicel. Deci filtrul sport poate face diferenta, dar numai si numai daca il montezi corespunzator, trebuie sa primeasca foarte mult aer.
La mine arata cam asa: