Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini de serie

Reply
 
Thread Tools
Old 29-08-07, 00:01   #61
MerlinSpitfire

Stage 4
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 179
Default Re: Motorul Anului 2007

Quote:
Originally Posted by bloodfart View Post
si care e legatura cu ce-am spus eu? tu ai bagat de la tine chestia asta cu ce e nou e neaparat mai bun, la fel ca ceilalti care sunt gata sa dea deja premii pentru 2008, pentru niste motoare nedovedite inca....
N-ai inteles . Sunt lucruri noi si interesante . Dar lucrurile noi sunt totdeauna interesante iar lucrurile interesante nu sunt neaparat noi .


''GIGI e eroul meu!!! " --- Daca GIGI e pitic fii sigur ca e cel mai mare pitic din lume
MerlinSpitfire is offline   Reply With Quote
Old 29-08-07, 00:24   #62
MerlinSpitfire

Stage 4
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 179
Default Re: Motorul Anului 2007

[QUOTE=bloodfart;1070004]vai de tine copile... INJECTIE DE BENZINA NORMALA inseamna ca ai injectoarele in GALERIE!!!!!! INJECTIE DIRECTA inseamna ca ai injectoarele bagate in CAPUL MOTORULUI!!!!

deci nu-mi da mie lectii, cand tu habar n-ai[/QUOTE

Se spune in capul cilindrului in orice limba.
" hahahahahaah... da sigur, sigur.... deasta dodge la noul motor TURBO de pe SRT4 a pus VVT.... ca e asa de inutil, si nu merge decat la alea aspirate...

tu ai vreo idee ce se intampla intern in motor-ul cu variable vavle timing? hai ca-ti zic eu, si nu te lua de faptul ca nu stiu cum le zice in romanest...

arborele care controleaza valvele, e connectat la o rotita, care e invartita de cureaua sau lantul de motor.... de ani si ani de zile puteai sa inlocuiesti acea rotita cu una reglabila, pe care sa o tune ca sa scoti mai multa putere, sau sa muti curba de putere mai sus sau mai jos....

tot ce este acest sistem de valve variabile, este aceasi rotita reglabila, numai ca in loc sa o reglezi tu, se schimba ea automat.... deci explica-mi si mie ce face tehnologia asta sa mearga "
Sistemul a fost folosit pe masinile BMW de serie de prin anii 90 si se numeste VANOS (la BMW ) , este hidraulic si roteste in avans axa cu came de la admisie (are 2 axe cu came ) cat despre rotite , alea or fi prin ceasuri cu cuc sau alte mecanisme care nu contest pot duce la modificarea diagramei de distributie (ca asta face VANOS , variable vavle timing , etc .
BMW a scos un motor care nu are axa cu came si supapele se deschid electromagnetic . La motoarele de F1 supapela (valvele ) se deschid pneumatic deci alt sistem la fel de controlabil si vechi .
INTERESANT. NU ?
MerlinSpitfire is offline   Reply With Quote
Old 29-08-07, 01:01   #63
AlliedComposites


Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Motorul Anului 2007

[QUOTE=MerlinSpitfire;1070090]
Quote:
Originally Posted by bloodfart View Post
vai de tine copile... INJECTIE DE BENZINA NORMALA inseamna ca ai injectoarele in GALERIE!!!!!! INJECTIE DIRECTA inseamna ca ai injectoarele bagate in CAPUL MOTORULUI!!!!

deci nu-mi da mie lectii, cand tu habar n-ai[/QUOTE

Se spune in capul cilindrului in orice limba.
" hahahahahaah... da sigur, sigur.... deasta dodge la noul motor TURBO de pe SRT4 a pus VVT.... ca e asa de inutil, si nu merge decat la alea aspirate...

tu ai vreo idee ce se intampla intern in motor-ul cu variable vavle timing? hai ca-ti zic eu, si nu te lua de faptul ca nu stiu cum le zice in romanest...

arborele care controleaza valvele, e connectat la o rotita, care e invartita de cureaua sau lantul de motor.... de ani si ani de zile puteai sa inlocuiesti acea rotita cu una reglabila, pe care sa o tune ca sa scoti mai multa putere, sau sa muti curba de putere mai sus sau mai jos....

tot ce este acest sistem de valve variabile, este aceasi rotita reglabila, numai ca in loc sa o reglezi tu, se schimba ea automat.... deci explica-mi si mie ce face tehnologia asta sa mearga "
Sistemul a fost folosit pe masinile BMW de serie de prin anii 90 si se numeste VANOS (la BMW ) , este hidraulic si roteste in avans axa cu came de la admisie (are 2 axe cu came ) cat despre rotite , alea or fi prin ceasuri cu cuc sau alte mecanisme care nu contest pot duce la modificarea diagramei de distributie (ca asta face VANOS , variable vavle timing , etc .
BMW a scos un motor care nu are axa cu came si supapele se deschid electromagnetic . La motoarele de F1 supapela (valvele ) se deschid pneumatic deci alt sistem la fel de controlabil si vechi .
INTERESANT. NU ?

fiecare isi face variable valve timing cum vrea, si cel mai important, dupa cat costa...


"Piston engines normally use poppet valves for intake and exhaust. These are driven (directly or indirectly) by cams on a camshaft. The cams open the valves (lift) for a certain amount of time (duration) during each intake and exhaust cycle. The timing of the valve opening and closing is also important. The camshaft is driven by the crankshaft through timing belts, gears or chains.

The profile, or position and shape of the cam lobes on the shaft, is optimized for a certain engine rpm, and this tradeoff normally limits low-end torque or high-end power. VVT allows the cam profile to change, which results in greater efficiency and power.

At high engine speeds, an engine requires large amounts of air. However, the intake valves may close before all the air has been given a chance to flow in, reducing performance.

On the other hand, if the cam keeps the valves open for longer periods of time, as with a racing cam, problems start to occur at the lower engine speeds. This will cause unburnt fuel to exit the engine since the valves are still open. This leads to lower engine performance and increased emissions.

Pressure to meet environmental goals and fuel efficiency standards is forcing car manufacturers to turn to VVT as a solution. Most simple VVT systems (like Mazda's S-VT) advance or retard the timing of the intake or exhaust valves. Others (like Honda's VTEC) switch between two sets of cam lobes at a certain engine RPM. Still others (like BMW's Valvetronic) can alter timing and lift continuously, which is called Continuous variable valve timing or CVVT."

si uite ca si DODGE are acum continuous variable valve timing, facut impreuna cu mercedes...

http://www.allpar.com/mopar/world-engine.html


daca BMW a facut VVT hidraulic in 90, pai atunci ar fi trebuit sa castige premii, nu dupa 15 ani..... aparent nu a facut o diferenta atat de uriasa, sau a fost mult prea scump sa fie pus in masinile cu zi cu zi... daca e sa o luam asa, atunci ce-i mai buni o sa fie mereu cei cu cei mai multi bani nu?
AlliedComposites is offline   Reply With Quote
Old 29-08-07, 16:37   #64
MerlinSpitfire

Stage 4
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 179
Default Re: Motorul Anului 2007

[QUOTE=bloodfart;1070150]
Quote:
Originally Posted by MerlinSpitfire View Post


fiecare isi face variable valve timing cum vrea, si cel mai important, dupa cat costa...


si uite ca si DODGE are acum continuous variable valve timing, facut impreuna cu mercedes...

http://www.allpar.com/mopar/world-engine.html


daca BMW a facut VVT hidraulic in 90, pai atunci ar fi trebuit sa castige premii, nu dupa 15 ani..... aparent nu a facut o diferenta atat de uriasa, sau a fost mult prea scump sa fie pus in masinile cu zi cu zi... daca e sa o luam asa, atunci ce-i mai buni o sa fie mereu cei cu cei mai multi bani nu?
Citeste atent premiul l-a luat BMW pentru motor nu pentru masina si motoarele se testeaza pe banc de probe de mai multi specialisti care nu sunt de la BMW si constat daca motorul are performantele date de producator . Nu pune motorul pe orice cotet si face o linie pe strada . Inca odata un motor nu sta numai in distributie si nici o masina sport numai in motor . Ar fi bine sa citesti carti de specialitate nu reviste de po****rizarea stiintei .
MerlinSpitfire is offline   Reply With Quote
Old 29-08-07, 16:43   #65
Dragosh_xxx

Stage 2
 
Dragosh_xxx's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 29
Default Re: Motorul Anului 2007

BMW ruuuuulz. Cred k nici un producator auto nu a avut atat succes ca BMW la sectziunea motor/cel mai bun motor.
Dragosh_xxx is offline   Reply With Quote
Old 29-08-07, 20:56   #66
AlliedComposites


Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Motorul Anului 2007

[QUOTE=MerlinSpitfire;1071140]
Quote:
Originally Posted by bloodfart View Post

Citeste atent premiul l-a luat BMW pentru motor nu pentru masina si motoarele se testeaza pe banc de probe de mai multi specialisti care nu sunt de la BMW si constat daca motorul are performantele date de producator . Nu pune motorul pe orice cotet si face o linie pe strada . Inca odata un motor nu sta numai in distributie si nici o masina sport numai in motor . Ar fi bine sa citesti carti de specialitate nu reviste de po****rizarea stiintei .
o luasei cu cat de grozav e motorul, si cand ti-am raspuns, ma iei din nou cu alte tampenii care nu au nimic de facut cu ce-am zis... deasta nu mai pot eu ca testeaza motoarele separat de masina... chiar MULTUMESC, nu stiam ca asa se testeaza motoarele chiar si de producatori..... se pare ca tu ai prea multa carte, si prea putina experienta de zi cu zi... le sti pe toate "teoretic", si dupa cum ai auzit de la altii... poate e timpul sa gandesti si sa-ti formezi opinia ta proprie................
AlliedComposites is offline   Reply With Quote
Old 29-08-07, 23:14   #67
Nautilus

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
Default Re: Motorul Anului 2007

Quote:
Originally Posted by bloodfart View Post
si in caz ca ati stat prea mult in abureala cu climatul care v-o baga pe gat europenii, CO2-ul e doar o parte mica din emissile de la masina, si celelalte gaze sunt mult mai daunatoare pentru clima... dar de... vau fraierit conducatorii sa platiti taxe ca naiba, pentru o problema care inca nimeni nu o intelege sau poate sa puna degetul exact pe ea...

Cum se explica ca Marte acuma se incalzeste si ea??? E cumva o societate industriala si pe marte cumva care noi inca nu am descoperito??? Cum de am trecut de la O SA CREASCA APA CU ZECI DE METRII, la O SA CREASCA APA POATE UN CENTIMETRU, DOI??? cum se face ca filmul lui al gore a fost facut ferfelite de specialisti, dar atati idioti inca ii asculta tot cacatul care-i iese din gura... cum ca, cum ca, cum ca??? toate chestia cu clima e doar o farsa uriasa ca sa faca lumea sa plateasca si mai multe taxe, dar fara raspunsul negativ de la po****tie.... si toata miscarea asta a fost pornita de anti-capitalisti, si anti-globalisti, si toti ratatii aia care n-au nimic mai mult de facut decat sa sara de la o chestie la alta si sa protesteze...
Daca esti curios, atmosfera de pe Marte e cam 95% CO2, doar ca acolo temperatura e de -96 de grade (Celsius, nu Fahrenheit ca la voi)

~Nautilus
Nautilus is offline   Reply With Quote
Old 30-08-07, 05:23   #68
AlliedComposites


Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Motorul Anului 2007

si cumva sunt extraterestrii pe marte care sa bage si mai mult CO2??? A STIU!!!! roboteii aia doi care i-au trimis, au bagat atata CO2 in atmosfera incat se incalzeste si planeta aia.... ba ce ai naibii sunt americanii astia... eu cred ca vor tot martele pentru ei, si asta e doar un truc
AlliedComposites is offline   Reply With Quote
Old 30-08-07, 12:45   #69
FloRio

Stage 3
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 98
Default Re: Motorul Anului 2007

audi rs4 a castigat premiul pt motorul anului 2007,si chiar a meritat,e un motor super tare
FloRio is offline   Reply With Quote
Old 30-08-07, 15:50   #70
SunShine4

Stock
 
SunShine4's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 3
Default Re: Motorul Anului 2007

deci...

motorul anului 2007 - bmw 335i 3.0
masina anului 2007 - ford s-max(235 puncte) in fata lui opel/vauxhall corsa(233 puncte)

automobilul de performanta al anului 2007 - audi rs4 (desemnat de un juriu format din jurnalisti din 22 de tari, printre care si BBC TopGear si SportAuto)

esti total pe langa subiect...tema este motorul anului 2007(International Engine of the year)...nu automobilul de performanta al anului

...By the way...premiul pt. audi rs4 s-a decernat in 03.08.2007 la salonul auto din new york...dar treaba era deja decisa in 21.04.2007...

data viitoare incearca sa citesti posturile...si ar fi bine sa incepi cu titlurile...
SunShine4 is offline   Reply With Quote
Old 30-08-07, 17:36   #71
Leon

Stage 2
 
Leon's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 51
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Motorul Anului 2007

Diferenta intre tehnologiile europene este la fel de mare precum tehnologia europeana si americana.
deci japan>european>american

Nu e cool in zilele noastre sa faci motoare cu puteri litrice mici, pt ca pur si simplu si bunicii nostri puteau sa faca acest lucru, in anii 60 era acelasi lucru!

Ceea ce mai era de demonstrat cu privire la japanuri este urmatoarea chestie: vreti puteri litrice enorme, luati rx7 si rx8, consum mare, dar unii prefera turatiile inalte si nu ar da un renessis pe o magaoaie de 3,0 bi sau tri turbo, sau mai stiu eu cate turbine vreti voi.
Apropo, la capitolul motoare normale aspirate honda bate la fund multe europene turbo la capitolul asta in Japonia S2000 are 250 de cai din 2000cmc, unde multi producatori europeni se lauda cu mult mai putin si sunt si turbo...
Masinile americane nici nu mai incearca sa intre in lupta lor, se consoleaza cum au facut si cu Harley, istorie tata, ei asa considera o chestie invechita din anii '20 asa au ramas si la capitolul masini.
De evo 8 mr fq400 care are 405 de cai, din 2000cmc la o masina aproape stock cu garantie de fabricant, si scoate suta in 3,5 asa ca multe masini cu cai mult mai multi se chinuie sa extraga asa performante.
Singura europeana care imi face cu ochiul este vw tfsi de 1,4 de 170 de cai, cam atat, nu vorbim aici de fiabilitati sau alte jmecherii pt ca aici e vorba de performanta pura!
Americanii sa ramana la mecdonalds!
__________________
Here's to those who wish us well, and others can go to hell...
Leon is offline   Reply With Quote
Old 01-09-07, 09:01   #72
MerlinSpitfire

Stage 4
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 179
Default Re: Motorul Anului 2007

[QUOTE=bloodfart;1071536]
Quote:
Originally Posted by MerlinSpitfire View Post

o luasei cu cat de grozav e motorul, si cand ti-am raspuns, ma iei din nou cu alte tampenii care nu au nimic de facut cu ce-am zis... deasta nu mai pot eu ca testeaza motoarele separat de masina... chiar MULTUMESC, nu stiam ca asa se testeaza motoarele chiar si de producatori..... se pare ca tu ai prea multa carte, si prea putina experienta de zi cu zi... le sti pe toate "teoretic", si dupa cum ai auzit de la altii... poate e timpul sa gandesti si sa-ti formezi opinia ta proprie................
Oricum cartile citite de mine sunt mai valoroase decat revistele citite de tine . Aprecierile pe care le faci la adresa mea demonstreaza cat de slaba argumentatie tehnica ai . Arunci niste notiuni in engleza ca sa-ti maschezi ignoranta in tehnica . Pasiunea ta pt masini nu-ti tine loc de scoala . Tot ceea ce nu intelegi consideri tampenie . Revizuieste-ti limbajul , atitudinea ,incearca sa te concentrezi sa citesti si carti (sau fa o scoala tehnica ) si incearca sa stii ce spui nu sa spui ce stii .
MerlinSpitfire is offline   Reply With Quote
Old 03-09-07, 18:01   #73
AlliedComposites


Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Motorul Anului 2007

[QUOTE=MerlinSpitfire;1075555]
Quote:
Originally Posted by bloodfart View Post

Oricum cartile citite de mine sunt mai valoroase decat revistele citite de tine . Aprecierile pe care le faci la adresa mea demonstreaza cat de slaba argumentatie tehnica ai . Arunci niste notiuni in engleza ca sa-ti maschezi ignoranta in tehnica . Pasiunea ta pt masini nu-ti tine loc de scoala . Tot ceea ce nu intelegi consideri tampenie . Revizuieste-ti limbajul , atitudinea ,incearca sa te concentrezi sa citesti si carti (sau fa o scoala tehnica ) si incearca sa stii ce spui nu sa spui ce stii .

bai, cate carti ai citic, tot nu ti-a intrat nimic in cap, si nici un pic de bun simt nu a intrat in tine...

POATE, ca eu arunc cuvinte in engleza ca sunt plecat din tara de mai bine de 10 ani, si habar n-am cum le zice la chestiile de masina pe romaneste??? Ia zi, prin toate cartile care le-ai citit, te-a ajutat vreuna sa-ti folosesti capul mai bine, sau crezi ca intai mai ai nevoie sa citesti niste carti despre logica???

nu am citit nici o carte despre masini in viata mea... nu am avut de ce.... a da, am citit, MAXIMUM BOOST, de catre Corky Bell cand am vrut sa invat mai mult despre sisteme turbo, si design-ul lor... sti de ce nu am citit despre altceva??? Ca nu a fost destul de interesant/important... ce carti ai citit tu ma rog? Poate tu ai timp sa-ti dai doctoratul in pistoane si valve, eu am lucruri mai bune de facut, pentru ca cu informatia asta nu fac nimic... si exact la ce te ajuta aceste carti minunate pe care le-ai citit tu? Ai tu de gand sa proiectezi un nou sistem de injectie??? ai in cap vre-o transmisie mai desteapta?? nu, le sti numai asa ca sa te dai mare, numai ca asta nu e nimic de lauda

Bravo tie ca citesti despre tehnologia care o folosesc unii sau altii... eu am dezasamblat si reconstruit 4 motoare singur, si am lucrat la masinile mele de cand mi-am luat masina la 16 ani, si am facut TOATE modificarile si reparatiile singur.... daca chiar te intereseaza, nici reviste nu citesc ca sunt pline de rahat, si tot ce am invatat e din experienta si de pe forumuri...

Tot ce ai citit tu, si tot ce o sa mai citesti, o sa te ajute asa de putin in viata reala,incat numai pe forumuri ca astea o sa te poti tu da vreodata mare cu ce sti... restul timpului, bravo tie ca intelegi exact cum merge o servodirectie sau mai stiu eu ce....

deci zimi si mie... exact ce carti citesti tu si despre ce? da-mi si mie niste titluri sa invat si eu

Last edited by AlliedComposites; 03-09-07 at 18:03.
AlliedComposites is offline   Reply With Quote
Old 03-09-07, 18:16   #74
AlliedComposites


Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Motorul Anului 2007

Quote:
Originally Posted by MerlinSpitfire View Post
Pasiunea ta pt masini nu-ti tine loc de scoala . Tot ceea ce nu intelegi consideri tampenie . Revizuieste-ti limbajul , atitudinea ,incearca sa te concentrezi sa citesti si carti (sau fa o scoala tehnica ) si incearca sa stii ce spui nu sa spui ce stii .

da? chiar am nevoie sa stiu totul despre geometria shasiului, si ce efect au fortele asupra masinii in fiecare situatie ca sa pot sa conduc bine? am nevoie sa inteleg exact care e chestia cu systemul hidraulic de frane, sau e ok sa stiu in mare cum functioneaza si de ce? Am nevoie sa stiu exact fiecare tehnologie pe care o foloseste fiecare producator pentru a inchide si deschide valvele, sau e destul sa inteleg ce fac valvele, si ce se intampla in motor? eu zic ca nu conteaza asa de mult de loc... daca tu ai BMW care chiar foloseste o tehnologie aparte sigur, o sa inveti si despre aia, dar tu nu proiectezi masinile, deci la sfarshitul zilei cu ce ti-a venit masina, cu aia ai ramas... Deci e mult mai important sa inveti ce poti face cu acea tehnologie dupa ce ai cumparato, si cum sa o inbunatatesti.... nu te afecteaza cu nimica faptul ca ferrari are 5 valve pe cilindru... tu tot nu o sa poti folosi tehnologia aia pe masina ta, deci poti sa citesti despre cat de grozav e sa ai 5 valve toata ziua, tot nu o sa te ajute la nimic... poti sa citesti si niste carti de teorie despre motoare cu 5 valve, tot degeaba...

deci dupa cate vezi, majoritatea lucrurilor necesita doar o simpla intelegere despre cum merg lucrurile si cum se comporta in anumite situatii.... nu e nevoie sa-ti dai doctoratul in absolut TOTUL, ca sa poti sa spui ca intelegi cum merge ceva.... asta daca vrei sa mai si iesi din casa, si sa faci si ceva practic... daca nu, poti sa stai tu in casa si sa citesti teoretic pana ti se apleaca

si bai, scoala tehnica imi recomanzi tu?? de Mechanical Engineering n-ai auzit prin cartile care le-ai citit???
AlliedComposites is offline   Reply With Quote
Old 08-09-07, 09:59   #75
MerlinSpitfire

Stage 4
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 179
Default Re: Motorul Anului 2007

Quote:
Originally Posted by bloodfart View Post
da? chiar am nevoie sa stiu totul despre geometria shasiului, si ce efect au fortele asupra masinii in fiecare situatie ca sa pot sa conduc bine? am nevoie sa inteleg exact care e chestia cu systemul hidraulic de frane, sau e ok sa stiu in mare cum functioneaza si de ce? Am nevoie sa stiu exact fiecare tehnologie pe care o foloseste fiecare producator pentru a inchide si deschide valvele, sau e destul sa inteleg ce fac valvele, si ce se intampla in motor? eu zic ca nu conteaza asa de mult de loc... daca tu ai BMW care chiar foloseste o tehnologie aparte sigur, o sa inveti si despre aia, dar tu nu proiectezi masinile, deci la sfarshitul zilei cu ce ti-a venit masina, cu aia ai ramas... Deci e mult mai important sa inveti ce poti face cu acea tehnologie dupa ce ai cumparato, si cum sa o inbunatatesti.... nu te afecteaza cu nimica faptul ca ferrari are 5 valve pe cilindru... tu tot nu o sa poti folosi tehnologia aia pe masina ta, deci poti sa citesti despre cat de grozav e sa ai 5 valve toata ziua, tot nu o sa te ajute la nimic... poti sa citesti si niste carti de teorie despre motoare cu 5 valve, tot degeaba...

deci dupa cate vezi, majoritatea lucrurilor necesita doar o simpla intelegere despre cum merg lucrurile si cum se comporta in anumite situatii.... nu e nevoie sa-ti dai doctoratul in absolut TOTUL, ca sa poti sa spui ca intelegi cum merge ceva.... asta daca vrei sa mai si iesi din casa, si sa faci si ceva practic... daca nu, poti sa stai tu in casa si sa citesti teoretic pana ti se apleaca

si bai, scoala tehnica imi recomanzi tu?? de Mechanical Engineering n-ai auzit prin cartile care le-ai citit???
EXACT ASA GANCESTE UN SOFER DE TIR ,intelege tot fara sa stie si fara sa citeasca .(te-ai descris perfect). Nu cunosti nicio tehnologie . Le cunosti denumirile si abrevierile si atat . Esti in top la superficialitate .Discutia cu tine devine derizorie asa ca n-o voi continua .
MerlinSpitfire is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -