Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini de serie

Reply
 
Thread Tools
Old 24-08-07, 09:47   #46
MerlinSpitfire

Stage 4
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 179
Default Re: Motorul Anului 2007

Race are dreptate in tot ceea ce a afirmat in ultimul post .
MerlinSpitfire is offline   Reply With Quote
Old 24-08-07, 16:25   #47
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Motorul Anului 2007

@Bloodfart:da stage 3 cu intercooler..etc schimbate nu sunt modificari?!motorul tau cu siguranta nu poate fi numit stock....
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 24-08-07, 23:25   #48
Evil Yuri

Stage 5
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 869
Default Re: Motorul Anului 2007

Se refera la modificari interne.
Evil Yuri is offline   Reply With Quote
Old 28-08-07, 22:10   #49
AlliedComposites


Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Motorul Anului 2007

Quote:
Originally Posted by Evil Yuri View Post
Se refera la modificari interne.
da exact...

dupa mine, daca un motor e sa ia un premiu, trebuie sa faca ceva cu adevarat miraculos, sa introduca ceva complet nou, ca de exemplu cant au bagat injectie directa, sau variable vale timing, ORICE care cat de cat sa fie original si destept...

dupa mine daca cineva trebuia sa castige aici, ar fi porsche pentru ultimul 911 turbo cu variable vane technology la turbo.... si asta e o idee veche, dar nu a fost introdusa in masinile de serie cu prea mult success.... Chrysler a incercat la sfarshitul anilor 80 cand punea T2-uri pe daytona si celelalte masini turbo de atunci....

ca are variable valve timing nu mai e nimic nou.... ca are economie la consum nu mai e nimic special, si motoarele stock de la majoritatea producatorilor au ramas mult in urma comparat cu ce fac entusiastii si tunerii singuri....

deci daca cineva merita premiu, suntem noi toti, pentru ca le luam masinile normale, si le transformam pana devin cum ar fi trebuit sa fie din fabrica, daca aia erau mai seriosi...
AlliedComposites is offline   Reply With Quote
Old 28-08-07, 23:09   #50
THX-1

Stage 5
 
THX-1's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 534
Default Re: Motorul Anului 2007

Quote:
Originally Posted by bloodfart View Post
da exact...

dupa mine, daca un motor e sa ia un premiu, trebuie sa faca ceva cu adevarat miraculos, sa introduca ceva complet nou, ca de exemplu cant au bagat injectie directa, sau variable vale timing, ORICE care cat de cat sa fie original si destept...

dupa mine daca cineva trebuia sa castige aici, ar fi porsche pentru ultimul 911 turbo cu variable vane technology la turbo.... si asta e o idee veche, dar nu a fost introdusa in masinile de serie cu prea mult success.... Chrysler a incercat la sfarshitul anilor 80 cand punea T2-uri pe daytona si celelalte masini turbo de atunci....

ca are variable valve timing nu mai e nimic nou.... ca are economie la consum nu mai e nimic special, si motoarele stock de la majoritatea producatorilor au ramas mult in urma comparat cu ce fac entusiastii si tunerii singuri....

deci daca cineva merita premiu, suntem noi toti, pentru ca le luam masinile normale, si le transformam pana devin cum ar fi trebuit sa fie din fabrica, daca aia erau mai seriosi...

Cu adevarat spectaculos!!

Dupa Seria 1, BMW pregateste tehnologia Efficient Dynamics si pentru Seria 3, schimbare care va reduce emisiile de carbon cu pana la 23%. In plus, consumul de combustibil va fi si el imbunatatit cu pana la 19%. Primele versiuni echipate cu Efficient Dynamics vor fi disponibile abia in septembrie si vor include sisteme start-stop si de regenerare a energiei de franare.

Propulsorul diesel bi-turbo de 2.0 litri si 204 cai putere va fi capabil sa atinga un consum mediu de doar 4.33 litri/100km si un nivel al emisiilor CO2 de 138g/km. Cel mai bun rezultat in ceea ce priveste consumul mediu l-a inregistrat insa modelul 318d: 3.90 litri/100km si emisii de doar 123 g/km.

Cu aceste performante de consum, Seria 3 ar putea rivaliza foarte usor cu celebrul hibrid Toyota Prius, unii specialisti afirmand ca modelele constructorului bavarez ar putea chiar depasi japoneza.(articol)

si ca sa te convingi cam ce face unul din sistemele de la bmw:

https://www.youtube.com/watch?v=wF8CkwYxt_Y


dupa cum observi se stie de pe-acum cam cate premii va castiga bmw dinnou in 2008
THX-1 is offline   Reply With Quote
Old 28-08-07, 23:15   #51
MerlinSpitfire

Stage 4
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 179
Default Re: Motorul Anului 2007

Quote:
Originally Posted by bloodfart View Post
da exact...

dupa mine, daca un motor e sa ia un premiu, trebuie sa faca ceva cu adevarat miraculos, sa introduca ceva complet nou, ca de exemplu cant au bagat injectie directa, sau variable vale timing, ORICE care cat de cat sa fie original si destept...

dupa mine daca cineva trebuia sa castige aici, ar fi porsche pentru ultimul 911 turbo cu variable vane technology la turbo.... si asta e o idee veche, dar nu a fost introdusa in masinile de serie cu prea mult success.... Chrysler a incercat la sfarshitul anilor 80 cand punea T2-uri pe daytona si celelalte masini turbo de atunci....

ca are variable valve timing nu mai e nimic nou.... ca are economie la consum nu mai e nimic special, si motoarele stock de la majoritatea producatorilor au ramas mult in urma comparat cu ce fac entusiastii si tunerii singuri....

deci daca cineva merita premiu, suntem noi toti, pentru ca le luam masinile normale, si le transformam pana devin cum ar fi trebuit sa fie din fabrica, daca aia erau mai seriosi...
au bagat injectie directa, sau variable vale timing,turbo cu variable vane technology la turbo, it place sa afisezi termino;ogia ih engleza .
1 injectia directa la benzina nu ofera performante mai mari ca cealalta (motorul ramanad la aceeasi compresie nu-i creste randamentul ) Daca ai studiat si ai fi lucrat cu sistemul FSI ti-ai fi dat seama ca nu-i nici o scofala ( nu merge f bine si nici performante reale nu are insa fiabilitatea scade dramatic pt ca pompa de benzina lucreaza la presiuni mari )iar motorul lucreaza in regim stratificat numai rar la regimuri stationare ceea ce e impropriu unei masini sport . GDI este acelasi principiu dar mai simplu si cu aceleasi metehne .
2 . variable valve timing este folosit mai ales la motoare aspirate pt a imbunatati coeficientul de umplere a cilindrilor la diverse regimuri
3 . Multi dintre entuziastii tuneri (nu vreau sa jignesc pe nimeni )fac ce stiu in loc sa stie ce fac .
4 . producatorii nu imping motoarele la max pt a le reduce coeficientul de utilizare in asa fel incat oricat de greu picior ar avea cumparatorul sa reziste in perioada de garantie
5 . TOTI meritati premiu pentru pasiunea voastra pt masini si tehnica
6 . Va rog sa ma scuzati daca am jignit pe vreunu dintre voi
MerlinSpitfire is offline   Reply With Quote
Old 28-08-07, 23:21   #52
AlliedComposites


Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Motorul Anului 2007

daca castiga pentru ca sunt super eficiente, bine n-au decat... dar sa-i zica asa, concurs pentru cel mai efficient motor.... pentru mine conteaza mai mult cata putere scoate motorul, cat rezista la stres mare, si cat de usor e de upgrade... deci probabil ca motorul din R34 skyline, sau din ultima supra ar decima aici...

si in caz ca ati stat prea mult in abureala cu climatul care v-o baga pe gat europenii, CO2-ul e doar o parte mica din emissile de la masina, si celelalte gaze sunt mult mai daunatoare pentru clima... dar de... vau fraierit conducatorii sa platiti taxe ca naiba, pentru o problema care inca nimeni nu o intelege sau poate sa puna degetul exact pe ea...

Cum se explica ca Marte acuma se incalzeste si ea??? E cumva o societate industriala si pe marte cumva care noi inca nu am descoperito??? Cum de am trecut de la O SA CREASCA APA CU ZECI DE METRII, la O SA CREASCA APA POATE UN CENTIMETRU, DOI??? cum se face ca filmul lui al gore a fost facut ferfelite de specialisti, dar atati idioti inca ii asculta tot cacatul care-i iese din gura... cum ca, cum ca, cum ca??? toate chestia cu clima e doar o farsa uriasa ca sa faca lumea sa plateasca si mai multe taxe, dar fara raspunsul negativ de la po****tie.... si toata miscarea asta a fost pornita de anti-capitalisti, si anti-globalisti, si toti ratatii aia care n-au nimic mai mult de facut decat sa sara de la o chestie la alta si sa protesteze...
AlliedComposites is offline   Reply With Quote
Old 28-08-07, 23:35   #53
AlliedComposites


Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Motorul Anului 2007

Quote:
Originally Posted by MerlinSpitfire View Post

1 injectia directa la benzina nu ofera performante mai mari ca cealalta (motorul ramanad la aceeasi compresie nu-i creste randamentul ) Daca ai studiat si ai fi lucrat cu sistemul FSI ti-ai fi dat seama ca nu-i nici o scofala ( nu merge f bine si nici performante reale nu are insa fiabilitatea scade dramatic pt ca pompa de benzina lucreaza la presiuni mari )iar motorul lucreaza in regim stratificat numai rar la regimuri stationare ceea ce e impropriu unei masini sport . GDI este acelasi principiu dar mai simplu si cu aceleasi metehne.
LOL, si tu adica cum, bagi injectie directa in dacie ma??? ce tampenie e asta ca injectia directa nu face nimic, chiar esti asa de fraier??? Aia nu o pui tu ca vrei sa fi smecher, vine deja cu masina, e o parte principala din design-ul motorului....

ce face?? pai in afara faptului ca raceste aerul care intra in motor mult mai bine, si iti permite sa bagi compresii ridicole presupun ca nimic... da, e complet pierdere de timp... ce idiotenie nu? vai de capu tau.... poate ca aia de la MazdaSpeed 3 sunt niste idioti, si deasta au o compresie asa de mare la motorul lor turbo.... sunt sigur ca asa e....



Quote:
Originally Posted by MerlinSpitfire View Post

2 . variable valve timing este folosit mai ales la motoare aspirate pt a imbunatati coeficientul de umplere a cilindrilor la diverse regimuri
hahahahahaah... da sigur, sigur.... deasta dodge la noul motor TURBO de pe SRT4 a pus VVT.... ca e asa de inutil, si nu merge decat la alea aspirate...

tu ai vreo idee ce se intampla intern in motor-ul cu variable vavle timing? hai ca-ti zic eu, si nu te lua de faptul ca nu stiu cum le zice in romanest...

arborele care controleaza valvele, e connectat la o rotita, care e invartita de cureaua sau lantul de motor.... de ani si ani de zile puteai sa inlocuiesti acea rotita cu una reglabila, pe care sa o tune ca sa scoti mai multa putere, sau sa muti curba de putere mai sus sau mai jos....

tot ce este acest sistem de valve variabile, este aceasi rotita reglabila, numai ca in loc sa o reglezi tu, se schimba ea automat.... deci explica-mi si mie ce face tehnologia asta sa mearga numai pe masinile aspirate?


Quote:
Originally Posted by MerlinSpitfire View Post
3 . Multi dintre entuziastii tuneri (nu vreau sa jignesc pe nimeni )fac ce stiu in loc sa stie ce fac .
avand in vedere comentarile tale de pana acum, da, poate unii ca tine habar n-au ce fac, dar noi restul stim, deci multumim pentru incredere...

Quote:
Originally Posted by MerlinSpitfire View Post
4 . producatorii nu imping motoarele la max pt a le reduce coeficientul de utilizare in asa fel incat oricat de greu picior ar avea cumparatorul sa reziste in perioada de garantie
daca pui motor bun de la inceput, nu ajungi la maximul motorului prea curand... daca e motor varza, ii adaugi 30 de cai si explodeaza.... poate ar trebui sa te uiti la masini mai bune...

Quote:
Originally Posted by MerlinSpitfire View Post
6 . Va rog sa ma scuzati daca am jignit pe vreunu dintre voi
nu ne-ai jignit cu nimic... numai fraierii se oftica de ce zice lumea pe un forum
AlliedComposites is offline   Reply With Quote
Old 28-08-07, 23:39   #54
MerlinSpitfire

Stage 4
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 179
Default Re: Motorul Anului 2007

Quote:
Originally Posted by bloodfart View Post
LOL, si tu adica cum, bagi injectie directa in dacie ma??? ce tampenie e asta ca injectia directa nu face nimic, chiar esti asa de fraier??? Aia nu o pui tu ca vrei sa fi smecher, vine deja cu masina, e o parte principala din design-ul motorului....

ce face?? pai in afara faptului ca raceste aerul care intra in motor mult mai bine, si iti permite sa bagi compresii ridicole presupun ca nimic... da, e complet pierdere de timp... ce idiotenie nu? vai de capu tau.... poate ca aia de la MazdaSpeed 3 sunt niste idioti, si deasta au o compresie asa de mare la motorul lor turbo.... sunt sigur ca asa e....





hahahahahaah... da sigur, sigur.... deasta dodge la noul motor TURBO de pe SRT4 a pus VVT.... ca e asa de inutil, si nu merge decat la alea aspirate...

tu ai vreo idee ce se intampla intern in motor-ul cu variable vavle timing? hai ca-ti zic eu, si nu te lua de faptul ca nu stiu cum le zice in romanest...

arborele care controleaza valvele, e connectat la o rotita, care e invartita de cureaua sau lantul de motor.... de ani si ani de zile puteai sa inlocuiesti acea rotita cu una reglabila, pe care sa o tune ca sa scoti mai multa putere, sau sa muti curba de putere mai sus sau mai jos....

tot ce este acest sistem de valve variabile, este aceasi rotita reglabila, numai ca in loc sa o reglezi tu, se schimba ea automat.... deci explica-mi si mie ce face tehnologia asta sa mearga numai pe masinile aspirate?




avand in vedere comentarile tale de pana acum, da, poate unii ca tine habar n-au ce fac, dar noi restul stim, deci multumim pentru incredere...



daca pui motor bun de la inceput, nu ajungi la maximul motorului prea curand... daca e motor varza, ii adaugi 30 de cai si explodeaza.... poate ar trebui sa te uiti la masini mai bune...



nu ne-ai jignit cu nimic... numai fraierii se oftica de ce zice lumea pe un forum
totusi dupa ton pari ofticat .
MerlinSpitfire is offline   Reply With Quote
Old 28-08-07, 23:41   #55
AlliedComposites


Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Motorul Anului 2007

daca sunt ofticat de ceva e de lipsa de informatie, dar nu o sa ma simt niciodata personal jignit de ceva de pe forumuri, decat asa daca chiar cunost pe cealalta persoana, si au cat de cat dreptate..
AlliedComposites is offline   Reply With Quote
Old 28-08-07, 23:45   #56
MerlinSpitfire

Stage 4
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 179
Default Re: Motorul Anului 2007

Nu cred ca stii ce-i aia injectie directa dupa cum faci varza o multime de notiuni tehnice . Ar fi bine sa aduci argumente nu citate . de fapt termenul de injectie de benzina este impropriu intrucat pulverizarea benzinei se face in poarta supapei (in galeria de admisie ) . Injectia directa de benzina se face in cilindru (dar tot in faza de aspiratie ) si nu in faza de compresie ca la diesel .
Ar fi bine sa citesti si carti de specialitate si nu numai reviste cand te lansezi intr=o discutie .
MerlinSpitfire is offline   Reply With Quote
Old 28-08-07, 23:50   #57
AlliedComposites


Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Motorul Anului 2007

Quote:
Originally Posted by MerlinSpitfire View Post
Nu cred ca stii ce-i aia injectie directa dupa cum faci varza o multime de notiuni tehnice . Ar fi bine sa aduci argumente nu citate . de fapt termenul de injectie de benzina este impropriu intrucat pulverizarea benzinei se face in poarta supapei (in galeria de admisie ) . Injectia directa de benzina se face in cilindru (dar tot in faza de aspiratie ) si nu in faza de compresie ca la diesel .
Ar fi bine sa citesti si carti de specialitate si nu numai reviste cand te lansezi intr=o discutie .
vai de tine copile... INJECTIE DE BENZINA NORMALA inseamna ca ai injectoarele in GALERIE!!!!!! INJECTIE DIRECTA inseamna ca ai injectoarele bagate in CAPUL MOTORULUI!!!!

deci nu-mi da mie lectii, cand tu habar n-ai
AlliedComposites is offline   Reply With Quote
Old 28-08-07, 23:51   #58
THX-1

Stage 5
 
THX-1's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 534
Default Re: Motorul Anului 2007

Quote:
Originally Posted by bloodfart View Post
daca castiga pentru ca sunt super eficiente, bine n-au decat... dar sa-i zica asa, concurs pentru cel mai efficient motor.... pentru mine conteaza mai mult cata putere scoate motorul, cat rezista la stres mare, si cat de usor e de upgrade... deci probabil ca motorul din R34 skyline, sau din ultima supra ar decima aici...
Adu-ti aminte cate premii a luat Mazda RX-8 cu al sau "celebru si laudat" motor rotativ de 1.3 litri(echiv2.8L) care pana la urma s-a dovedit a fi aproape un esec si dezamagind o lume intreaga cu consumuri de combustibil si de ulei inimaginabile si o fiabilitate care lasa de dorit,unii proprietari acuzand consumuri si de 30%...deci nu intotdeauna ce e nou si revolutionar sau mic si puternic e bun

p.s.-oricand prefer un motor de 3000cmc de bmw care consuma 17% decat un 1.3Rot. care consuma 30% ! Bafta

Last edited by THX-1; 28-08-07 at 23:53.
THX-1 is offline   Reply With Quote
Old 28-08-07, 23:54   #59
AlliedComposites


Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Motorul Anului 2007

Quote:
Originally Posted by THX-1 View Post
Adu-ti aminte cate premii a luat Mazda RX-8 cu al sau "celebru si laudat" motor rotativ de 1.3 litri(echiv2. care pana la urma s-a dovedit a fi aproape un esec si dezamagind o lume intreaga cu consumuri de combustibil si de ulei inimaginabile si o fiabilitate care lasa de dorit,unii proprietari acuzand consumuri si de 30%...deci nu intotdeauna ce e nou si revolutionar sau mic si puternic e bun
si care e legatura cu ce-am spus eu? tu ai bagat de la tine chestia asta cu ce e nou e neaparat mai bun, la fel ca ceilalti care sunt gata sa dea deja premii pentru 2008, pentru niste motoare nedovedite inca....
AlliedComposites is offline   Reply With Quote
Old 28-08-07, 23:56   #60
THX-1

Stage 5
 
THX-1's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 534
Default Re: Motorul Anului 2007

Quote:
Originally Posted by bloodfart View Post
si care e legatura cu ce-am spus eu? tu ai bagat de la tine chestia asta cu ce e nou e neaparat mai bun, la fel ca ceilalti care sunt gata sa dea deja premii pentru 2008, pentru niste motoare nedovedite inca....
Pai tocmai ca BMW are motoare dovedite de-a lungul timpului si tocmai de-aia merita aceste premii fata de altii care vin cu o inovatie dar nu se dovedeste a fi chiar buna....asta era legatura
THX-1 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -