Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci. |
24-11-05, 15:45
|
#16
|
Stage 2
Join Date: Aug 2005
Posts: 50
|
|
|
|
25-11-05, 19:40
|
#17
|
Stage 4
Join Date: Jul 2004
Posts: 299
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
niku vad ca nu ti-a ajuns, perseverezi in a te face de rusine... ce sa zic? .. bafta eu iti propun totusi niste studii in domeniu sau daca nu fa experiemnte practice pana ce intelegi cum functioneaza un motor.
__________________
Ford Focus TDDi 80CP/tona, Peugeot 205 Rallye Mi16 - 200CP/tona
|
|
|
25-11-05, 22:49
|
#18
|
Stage 2
Join Date: Aug 2005
Posts: 50
|
bine toti care au facut asa ceva din timisoara (si cu care am vorbit si am asistat la anumite etape) sunt prosti... tu eshti destept...
Vreau confirmarea cuiva care chiar se stie in domeniu....nu a celor care au auzit de la unul shi altul.... inca odata cip+ evacuare completa sport (la motor euro3-euro4) NU II TOT UNA CU CIP si evacuare standard. cu 10.000 de filtre si tobe antipoluare...clar la prima varianta cipul sau flash-ul respectiv dezvolta mai multi cai putere
|
|
|
25-11-05, 22:57
|
#19
|
Stage 2
Join Date: Aug 2005
Posts: 50
|
PS Speedfreak.... eu sunt sigur ca tu nu ai vazut un kat euro3 desfacut sau un manual despre un anumit tip de motor de generatie noua amanuntit....acolo scrie cat de restrictiva ii evacuarea si ca motorul respectiv pierde putere din cauza asta
|
|
|
26-11-05, 02:21
|
#20
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,901
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
De curiozitate, nicku, de ce sa restrictioneze puterea unui motor prin evacuare pt a proteja mediul cand probabil exista si motoare mai puternice ... adic de ce sa restrictioneze un motor de 1.6 ca nu cumva sa polueze prea mult cand exista motor de 3.0 pe aceeasi masina.
Si exista si poluare fonica daca tot esti adeptul protectiei mediului (n-are legatura dar ...)
O masina trebuie sa respecte norme atat privind poluarea mediului cat si cea fonica ... si oricum nu ai voie sa pui ceva pe masina ce nu este autorizat de rar.
|
|
|
26-11-05, 12:20
|
#21
|
Stage 2
Join Date: Aug 2005
Posts: 50
|
Eu nu ma refeream la poluare.... cand a fost facut motorul respectiv inginerii care l-au proectat s-au gandit la poluare,si de aia l-au restrictionat.....eu nu m-am referit doar la motoarele mici,la toate motoarele ...repet cine a vazut o evacuare euro 3 indiferent de cilindreea motorului stie despre ce vorbesc....sau cine are evacuare sport cap coada si si-a pus un cip special setat si pentru evacuare sport iara stie...
|
|
|
26-11-05, 19:26
|
#22
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
toba finala scoasa=zgomot
la mine de fiecare data cand scoteam toba finala rezulta zgomot naspa,un consum mai mare de benzina si masina nu mai tragea asa de bine cum tragea cu toba finala (originala)montata
exceptie a fost la un renault 21 turbo(benzina) cand tragea exagerat de bine fara toba finala
|
|
|
27-11-05, 02:07
|
#23
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,901
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"nicku\"
Eu nu ma refeream la poluare.... cand a fost facut motorul respectiv inginerii care l-au proectat s-au gandit la poluare,si de aia l-au restrictionat.....eu nu m-am referit doar la motoarele mici,la toate motoarele ...repet cine a vazut o evacuare euro 3 indiferent de cilindreea motorului stie despre ce vorbesc....sau cine are evacuare sport cap coada si si-a pus un cip special setat si pentru evacuare sport iara stie...
|
Ai zis ca inginerii au restrictionat puterea prin evacuare, gandindu-se la protejarea mediului ... si eu ziceam ca nu e logic avand in vedere ca exista si motoare mai mari care polueaza mai mult. Adik de ce sa fie restrictionat motorul mic k sa nu polueze cand oricum polueaza alea mari.
|
|
|
27-11-05, 02:46
|
#24
|
Stage 2
Join Date: Aug 2005
Posts: 50
|
problema se pune in felu urmator...cand se calculeaza normele de poluare se tine cont si de marimea motorului, normal niciodata nu va polua mai putin un motor mare decat unul mai mic.... sunt niste parametri pentru fiecare grupa de motor 1.4;1.6;2.0;2.5; etc. iar producatorii de motoare incearca sa incadreze respectivul motor in parametrii clasei sale..
|
|
|
30-11-05, 20:08
|
#25
|
Stock
Join Date: Oct 2005
Posts: 2
|
Parerea mea...Chiar dak nu influenteaza cu nimik puterea motorului, investitia merita facuta, datorita sunetului care t unge la suflet!
|
|
|
30-11-05, 23:46
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of: [MERCEDES] [FORD]
|
am scos cat-ul la cateva euro3-uri si le-am pus pe dyno . . . 0 cp in plus . . .in schimb se modifica putin panta curbei putere - cuplu / turatie
|
|
|
12-12-05, 17:22
|
#27
|
Stage 2
Join Date: Oct 2004
Posts: 31
|
Hai sa ma bag si yo !
In primul rand , o toba goala , adica de la catalizator pana la capat rezulta zgomot si catziva cai putere (nu exageratzi cai multi , ca sunt doar intre 1-5 cp ,desigur aici mai depinde si de motor, dar in nici un caz nu sare peste 5-6 % din puterea motorului )
In al doilea rand ... consumul nu creste , asta daca respectati diamentru maxim la care se poate monta o toba goala ( ma rog , nu neaparat goala ,ca alea sport nu stiu cum sunt , poate au ceva pe dinauntru si fac galagie mai mica decat una goala complet )
In al treilea rand , sa nu va ganditi ca nu o sa aveti probleme cu gabori , desigur , o sa va opreasca o sa va ceara talonu si o amenda de toata frumusetzea ... ( Ganditziva si voi , daca o masina normala ,merge cu 100 km /h si deschide pasagerul geamu , avem 70 db ... ,iar decibeli astia ii putem avea cu o toba goala de la 2000-3000 ... dar aici e posibil sa sara si peste 100 db ... oricum se simte mai mult ca sigur , chiar si la turatii mici ... )
Iar in ultimu caz ... e un benificiu foarte mare pentru motor ... respira mai bine , deci masina e mai \"vioaie \" in nici un caz cum spunea cineva de mai sus , ca nu trage ca inainte ... Dezavantajul e legea fonica intre 70-80 db ... asta daca nu cumva vretzi sa aveti probleme cu gabori , iar pentru motor nu are nici un dezavantaj , ci doar avantaje ... acum v-am lasat , daca am gresit sau am fost informat prost , omu atat timp cat traieste , poate invatza .
|
|
|
13-12-05, 13:49
|
#28
|
Stage 2
Join Date: Aug 2005
Posts: 50
|
nu ai gresit cu nimik asta ma chinuian shi eu sa explic da' nimeni nu ma credea....
|
|
|
16-12-05, 10:17
|
#29
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 836
Member of: [BMW]
|
TOBA FINALA ...ZGOMOT sau PERFORMANTA?
iti da si zgomot si performanta .Daca schimbi de la catalizator sau daca nu ai catalizator de la trombon iti da in jur de 8-10 cai cel mult dar in schimb iti da unm zgomoty destul de frumos.Stiu eu un cielo in galati cu evacuarea schimbata si sa sti ca se aude super
__________________
1.4 ...............
|
|
|
16-12-05, 12:34
|
#30
|
Stage 2
Join Date: Oct 2004
Posts: 31
|
Depinde in functie de motor ... iar puterea de la o toba finala poate sa itzi da si 0 cp ! In primul rand o toba goala are un rol ,aceeea de a face masina sa se simta bine , sa nu mai fie fortzata sa respire puternic de unde aici rezulta si o masina lenesa asta prin tobele de la uzina care ies cu ele ,normal ca tobele alea vin cu legea in vigoare ,dar cu tobele astea goale vin cu distrugerea linistei dar si cu masina mai \"vioaie \" si de aici simti ca masini are catziva caluti ... Pentru ca trage mai bine , respira mai usor ... Si desigur , pentru obtzinerea cailor ,nu zic ca e imposibila , se poate ... dar aici pentru asta , la firme specializate ...
|
|
|
|
|