cai...ma rog ...cativa caluti da ...dar sa nu incepem sa zicem ca am schimbat galeriile si tot traseul si am castigat 15 sau mai stiu eu ce....din cate am citit si eu prin alte parti decat forum ....chestii scrise de oameni mai in masura sa zica ceva...cam un traseu bine executat poate sa aduca un aport de 7-8% din puterea masinii asa ca....daca ai 200.....poate faci pe undeva pe la 10 -12 dar ..la motoarele mai mici...ma rog..parerea mea..
nu ii chiar asa... daca scimbi toata evacuarea castigi cai putere ...cu cat ai euro mai mare castigi mai mult...ex: eu am pe masina euro3 daca schimb evacuarea cu catalizator sport (neomologat) tiava inox si finala sport castig cel putin 10 cai pe care ii simti.. la motoarele euro2-euro1 castigi mai putin la euro4 mai mult
cine s-a uitat intr-o carte tehnica a uniu motor de generatie noua (dupa 2000) vede cat de mult restrictioneaza motorul (in cp) evacuarea..... evacuarea unui motor ''nou'' ii facuta sa nu polueze ,nu pentru a reduce zgomotul cum era in anii '80
Normal ai o masina stok si ii schimbi doar evacuarea mare lucru nu faci... dar cip+ evacuare primesti simtitor mai multi cai decat doar cip...
nu ii nici un prieten de al meu... Faza cu compresorul am auzito shi eu ...normal ca nu o cred..... dar romanul ii foarte inventiv...nu zic ca ii imposibil ...