Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci. |
12-12-07, 22:32
|
#76
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of: [AUDI]
|
Re: chip tuning 1.8 t
amice..e vb nu de orice motor...tu ai citi cati senzori are 18T???? tu evzi ce scrii?? da.si faci update de soft la fiecare modificare! ce e greu?
te las pana dimineata sa dai reply la fiecare din toate 100 de posturi din 5-6 pagini si pana atunci poate te trezesti!
__________________
Objects in the mirror tend to disappear
It will never have enough power until I can spin the wheels at the end of the straightaway in high gear
|
|
|
12-12-07, 22:41
|
#77
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of: [4Tuning International]
|
Re: chip tuning 1.8 t
Quote:
Originally Posted by bogdan_wrc
amice..esti dus rau de tot..citeste toate cele 5 pagini si dupa ai te trezesti sa postezi !!!!! vezi ce a zis bbm, eu, altii... buan dimineata !!!
|
poate te uiti mata cu lupa mai bine, si vezi ca lu hexer i s-a dat dreptate poate tu inca esti depasit de subiect
Serios acuma, cumva S3-ul tau e argintiu si stai pe langa biserica Cashin? Cand am fost in Romania in octombrie am vazut unul pe acolo, si chiar mi-a plact. Frumusica. Aici nu au aparut inca
|
|
|
12-12-07, 23:28
|
#78
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: chip tuning 1.8 t
Quote:
Originally Posted by bloodfart
bai scuze, dar 14.7 la masina turbo egal castrofa totala de fiecare data... un motor cand e in boost are nevoie de cam 11-12 ... ce zici tu e pentru aspirate
|
Cam nu ai dreptate.
Cauze:
1. amestecul ideal e peste tot 14.7, dar asta e idealul, ce nici in relantin nu ai (cam la 3000 rot constant iti iese si la turbo si la benzina in conditii normale), mai sarac de asta nu se poate, dar mult mai multe ori iti si trebue.
2. Ceea ce ai vrut sa spu e ca la motoare cand clapeta de acceleratie e deschisa total asta scade la 12-12. Iti spun ca la multe motoare turbo cu o supraalimentare destul de mare urca chear sub 9.
|
|
|
12-12-07, 23:42
|
#79
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: chip tuning 1.8 t
In rest bloodfart are dreptate, nu conteaza ce motor ai, la fel functioneaza ea.
|
|
|
13-12-07, 00:02
|
#80
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 443
Member of: [Observator 4tuning]
|
Re: chip tuning 1.8 t
Quote:
Originally Posted by bogdan_wrc
amice..e vb nu de orice motor...tu ai citi cati senzori are 18T???? tu evzi ce scrii?? da.si faci update de soft la fiecare modificare! ce e greu?
te las pana dimineata sa dai reply la fiecare din toate 100 de posturi din 5-6 pagini si pana atunci poate te trezesti!
|
eu unul m -am convins, daca spui ca esti impotriva, e o problema, daca spui si de ce esti impotriva, tot este o problema, daca spui si ca vorbesti din experienta pe acest motor, tot e o problema, in asemenea situatie prefer sa tac decit sa devin ironic sau sa fac glume proaste; este fix ceea ce iti recomand si tie
RE chip tuning 1.8T era subiectul , nu? pt cine vrea sa se convinga cu proprii ochi ca nu se poate pune robinet cu care sa modifici presiunea la turbo si robinet cu care sa modifici presiunea de benzina FARA SA SE INTERVINA IN ECU si se mai doreste si un plus de 10-20-30 de cai, este invitat sa -i demonstrez
va doresc la toti succese pe ramura
|
|
|
13-12-07, 01:32
|
#81
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: chip tuning 1.8 t
Quote:
Originally Posted by bbm
eu unul m -am convins, daca spui ca esti impotriva, e o problema, daca spui si de ce esti impotriva, tot este o problema, daca spui si ca vorbesti din experienta pe acest motor, tot e o problema, in asemenea situatie prefer sa tac decit sa devin ironic sau sa fac glume proaste; este fix ceea ce iti recomand si tie
RE chip tuning 1.8T era subiectul , nu? pt cine vrea sa se convinga cu proprii ochi ca nu se poate pune robinet cu care sa modifici presiunea la turbo si robinet cu care sa modifici presiunea de benzina FARA SA SE INTERVINA IN ECU si se mai doreste si un plus de 10-20-30 de cai, este invitat sa -i demonstrez
va doresc la toti succese pe ramura
|
E drept ca intervina, dar la un service oarecare iti scot cu 100lei.
|
|
|
13-12-07, 04:19
|
#82
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of: [4Tuning International]
|
Re: chip tuning 1.8 t
Quote:
Originally Posted by bogdan_wrc
amice..e vb nu de orice motor...tu ai citi cati senzori are 18T???? tu evzi ce scrii?? da.si faci update de soft la fiecare modificare! ce e greu?
|
lol....orice motor merge exact la fel, cat de 1.8T e el... toate au nevoie de aer, scanteie si benzina... pot sa aiba si 100 de senzori, majoritatea doar masoara sa verifice ca totul chiar este in parametrii, si sa dea mai multe informatii calculatorului, ca sa poata sa optimizeze lucrurile mai bine....
si daca tu vrei sa dai 350 euro dupa ce pui turbo, dupa ce pui esapament de 3", dupa ce pui came, etc, etc, tu nu ai decat... o persoana normala isi ia jucariile si isi face singur.... ori ca dai sub 350 pentru ceva simplu, ori ca dai dublu de atat pe un sistem mai bun, tot iesi mult mai bine decat sa tot pui pe altu sa-ti faca
|
|
|
13-12-07, 04:28
|
#83
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of: [4Tuning International]
|
Re: chip tuning 1.8 t
Quote:
Originally Posted by bbm
eu unul m -am convins, daca spui ca esti impotriva, e o problema, daca spui si de ce esti impotriva, tot este o problema, daca spui si ca vorbesti din experienta pe acest motor, tot e o problema, in asemenea situatie prefer sa tac decit sa devin ironic sau sa fac glume proaste; este fix ceea ce iti recomand si tie
RE chip tuning 1.8T era subiectul , nu? pt cine vrea sa se convinga cu proprii ochi ca nu se poate pune robinet cu care sa modifici presiunea la turbo si robinet cu care sa modifici presiunea de benzina FARA SA SE INTERVINA IN ECU si se mai doreste si un plus de 10-20-30 de cai, este invitat sa -i demonstrez
va doresc la toti succese pe ramura
|
o masina turbo poate sa aiba amestecul destul de bogat, si nu o sa strice nimic decat poate consumul de benzina... sunt zeci de mii de masini modificate simplu, cu un regulator de presiune variabil si cu un regulator 1:1, injectoare si pompa de benzina, si care tin turbo-uri si fac 300-400 de cai putere fara probleme si nu explodeaza...
nu a zis nimeni ca un reflash de calculator e rau... e un inceput bun, daca nu vrei decat sa modifici lucruri gen filtru de aer, intercooler, evacuare... Pentru un incepator asta ar fi un bun inceput, si ar da o marire de putere simtibila... dar daca esti pe un buget foarte strans, poti sa faci si cu regulatoare....
SAU, daca ai un turbo mare, folosesti calculatorul si regulatorul impreuna, ca sa-ti usurezi tuning-ul si sa scoti putere si eficienta maxima.... Cum ai zis tu, timpul de deschidere al injectorului e controlat de calculator, dar daca la relanti tu ai nevoie de numai 3/4 din timpul minim de deschidere al injectorului...ce faci?? ridici presiunea benzinei si treci pe injectoare mai mici... e simplu...
|
|
|
13-12-07, 07:04
|
#84
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of: [AUDI]
|
Re: chip tuning 1.8 t
bbm, da mah... chiar nu ne pricepem noi la 1.8T. fac pariu ca nici Andrei, nici fusco (de pe vremea octaviei)...nici altii. de aia ma las de comentarii si imi fac...sifonarie cu robinete din astea.
scuze ca am incercat sa ma lupt cu morile de vant! sau cu fratii Brothers.
|
|
|
14-12-07, 01:05
|
#85
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 732
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: chip tuning 1.8 t
multumim pentru intentie si pentru sfaturile impartasite.
|
|
|
14-12-07, 09:35
|
#86
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 443
Member of: [Observator 4tuning]
|
Re: chip tuning 1.8 t
Quote:
Originally Posted by Hexer
E drept ca intervina, dar la un service oarecare iti scot cu 100lei.
|
vezi ca in posturile de la inceput spuneai ca nu e nevoie de chip tuning, ca tu pui 2 robineti si gata ai rezolvat problema, ai spus ca ai mai facut asta si pe trotuar in fata facultatii la un motor de 1.8T si ca acum are aprox 180-190 de cai; cind eu si altii ti am spus ca nu se poate ai sarit ca ars ca esti specialist, ca esti student , ca ai treaba cu ingineria, etc si ca noi nu stim; acum ce faci, apari de fapt si spui ca "e drept ca intervina, ....." ? pai nu mai este asa cum ai spus la inceput - adica trebuie 2 robineti si gata ai rezolvat problema?
|
|
|
14-12-07, 13:07
|
#87
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: chip tuning 1.8 t
La vag internive daca mergi la un drum mai naspa...
De pilda acuma 2 ani au fost catva prieteni la noi din ungaria, e drept ca au mers cam 40km pe drum cu noroi. In diferenta de 2 zile ambele masini erau in safe...asta numia din cauza aerului un pic mai noroios...sau ceva shmecherie de gen, dar nici una nu a mers mai mult de 50-60...
La motorul respectiv era scos din calc immobilizatorul si cateva chesti care ar fi alertat si ar fi pus masina in safe mode (asta din cauza ca era in golf 1) poate ca au scos de tot safe mode-ul...asta nu mai stiu.
Stergerea erorilor nu este chiptuning!!!
Dar ceea ce am vrut sa spun era ca nu trebue chip tuning daca se poate rezolva si altfel cu aceasi efect...dar voi ati spus ca ori sare in aer motorul ori topeste. Dar vad ca imi scapa ceva si in 2 minute imi sariti la cap...pana acuma de 3 ori s-a intamplat pe acest topic si pana la sfarsit tot aveam ceva dreptate...
Apropo, inca nu ai raspuns cat e amestecul ideal la motoare turbo!!!
Astept raspunsul, ca daca te uiti eu am dezvoltat tot ce am afirmat, macar din respert sa raspunzi.
Eventual si prin PM, si poti sa consideri un examen, nu ma intereseaza un raspuns, atat merit dupa cat am scris...
Ps. eventual, daca imi permiti, si conditile de care este depinde
Multumiri anticipate
|
|
|
14-12-07, 17:53
|
#88
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 443
Member of: [Observator 4tuning]
|
Re: chip tuning 1.8 t
Quote:
Originally Posted by Hexer
La vag internive daca mergi la un drum mai naspa...
De pilda acuma 2 ani au fost catva prieteni la noi din ungaria, e drept ca au mers cam 40km pe drum cu noroi. In diferenta de 2 zile ambele masini erau in safe...asta numia din cauza aerului un pic mai noroios...sau ceva shmecherie de gen, dar nici una nu a mers mai mult de 50-60...
La motorul respectiv era scos din calc immobilizatorul si cateva chesti care ar fi alertat si ar fi pus masina in safe mode (asta din cauza ca era in golf 1) poate ca au scos de tot safe mode-ul...asta nu mai stiu.
Stergerea erorilor nu este chiptuning!!!
Dar ceea ce am vrut sa spun era ca nu trebue chip tuning daca se poate rezolva si altfel cu aceasi efect...dar voi ati spus ca ori sare in aer motorul ori topeste. Dar vad ca imi scapa ceva si in 2 minute imi sariti la cap...pana acuma de 3 ori s-a intamplat pe acest topic si pana la sfarsit tot aveam ceva dreptate...
Apropo, inca nu ai raspuns cat e amestecul ideal la motoare turbo!!!
Astept raspunsul, ca daca te uiti eu am dezvoltat tot ce am afirmat, macar din respert sa raspunzi.
Eventual si prin PM, si poti sa consideri un examen, nu ma intereseaza un raspuns, atat merit dupa cat am scris...
Ps. eventual, daca imi permiti, si conditile de care este depinde
Multumiri anticipate
|
atita timp cit tu pretinzi ca esti specialist in tuning & student in domeniu inginerie, nu trebuie sa ti spun eu nimic , tu trebuie sa stii, daca tu stii ca amestecul ideal la un motor TURBO benzina este 14.7, eu iti spun ca nu este asa si de aici indoiala mea in ceea ce priveste priceperea ta. dar cum spuneam, nu eu sint specialistul si pina la urma, sint sigur ca poti sa traiesti fericit si sa faci tuning si fara sfaturile sau opiniile mele; cit despre respectul meu pt tine sau al tau pt mine, hai sa fim seriosi si sa lasam aceste vorbe in vint ; vad ca deja incepi sa mi dai dreptate si anume spui ca masina intra in safe mod - asta apropos de tuningul cu robineti la 1.8T; sau poate ca stii tu un secret si oamenii din romania si nu numai, care fac tuning , care au firme in acest domeniu de mai multi ani, nu au aflat aceste secrete; asta este , esti fericitul posesor ar unor cunostinte pe care altii nu le au
repet invitatia: cea mai buna solutie, ca sa nu tocim tastele , este sa te invit - pe banii tai la bucuresti, iti pun la dispozitie aparatura si motor 1.8T, te astept cu robinetii cu care zici ca poti face tuning si daca imi arati pe dyno macar un plus de 10-20 de cai si masina merge fara sa intre in safe mod, atunci iti decontez toate cheltuielile, daca pierzi sau mai rau strici motorul, te astept cu unul identic care conform celor spuse de tine costa numai 1000 de euro, banuiesc ca ti permiti suma asta sau pregatesc eu banii pt motor?
|
|
|
14-12-07, 20:20
|
#89
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of: [4Tuning International]
|
Re: chip tuning 1.8 t
am o intrebare referitor la reprogamare, si ca sa ramanem pe topic sa zicem ca am un 1.8T...
Sa zicem ca eu ma gandesc sa-mi pun un turbo mare, injectoare mari, pompa de benzina mare, intercooler mare, evacuare mare, etc, deci sa zicem ca m-am hotarat sa o fac mult mai rapida... nu sa rupa vre-un record, dar sa fie rapida de tot...
Care este limita calculatorului cand e vorba de programare? Adica, poti sa schimbi complet hartile de ignitie si amestec, si sa-i dai orice valori (ca la un standalone), sau chiar si reprogramarea are limite peste care calculatorul nu o sa dea voie orice ai face?
|
|
|
14-12-07, 23:10
|
#90
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: chip tuning 1.8 t
Da are limite, sunt date care in conditi normle nu le poti modifica, nu seamna cu un stand alone.
Dar nici chiulasa respectiva nu tine prea mult din cauza supapelor, asta in conditi de cursa.
|
|
|
|
|