Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 03-12-07, 13:36   #46
Calimero2003

Stage 5
 
Calimero2003's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 853
Default Re: chip tuning 1.8 t

Quote:
Originally Posted by Hexer View Post
Ce crezi, cu majoritatea chipuri, power bow-uri ce fac...?
Pacalesti ECU-ul prin alte date primite de la senzoare.
Piggyback-ul poti sa si programezi (unichip, E-manage) e mia aproape de ideal.
Ia explica daca esti expert, la a ta, exact ce era modificat in electronica?
Parerea mea e ca tu bati campi si habar nu ai despre functionarea masinii.... cu un robinet dinala nu faci alceva decat sa SPARGI sau sa TOPESTI motorul.Ai idee in ce consta acea modificare de soft? ... sunt sigur ca nu ... de si tu pui la randul tau aceiasi intrebare ... iti spun eu mai pe scurt ... cresterea presiunei in turbina,cresterea presiunei in rampa de injectoare (astea doua face si robinetul tau) ,prelungirea perioadei de pulverizare a injectoarelor si alti TIMPI DE DETONATIE ... fara ultimele 2 nu faci nimika ... ca sa nu mai zic ca fara ultima PARLESTI MOTORUL!!!! .... de ce crezi ca atuncea cand e vorba de tuning la BENZINARE nu se ingramadeste lumea ca la DIESEL?... simplu pt ca la DIESEL nu ai APRINDERE !!!!
Parerea mea e ca intai sa va documentati si dupaceia sa scoateti porumbei pe gura ... sau ti-ai facut si tu CHIP si iti MINTI creieru ???
__________________
E46 323 Turbo - Horsepower Freaks
"I hope you're not going to be an irresponsible driver.
"This thing is scary.
"This thing is serious.
"This thing is fucking sonofabitch.
Calimero2003 is offline   Reply With Quote
Old 03-12-07, 13:43   #47
Calimero2003

Stage 5
 
Calimero2003's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 853
Default Re: chip tuning 1.8 t

Quote:
Originally Posted by Hexer View Post
Nu are asa de multe, cel putin nu mia mult decat motoarele actuale sau in general, plus ca am mai pus inca un senzor in plus (pentru determinarea inaltimii, adica cat de des e aerul, ce standard nu este in masina, ii da numai o valoare constanta). Primavara asta ne am pus un motor ca asta intr-un Golf mk1. Toata cablurile trebuia sa refacem de la 0 (4 ore ne a durat si inca ceva ca documentatie nu era perfect) si toata operatoai era efectuat in fata caminei
Din pacate resoftul nu putema sa facem ca imobilazerul era activ (mk1 are alt contact...faca de asta, si softul trebuia fi modificat) in rest tuningul era efectuat cum am specificat mai in sus ajungand undeva la 180-190 cai (evacuare 60mmm goala, si interoole cu un hint mai mare).

In zilele urmatoare vin pistoane TT, turbo mai mare, inejcotare mai mari, intercooler mare si un nou chip din cauza ca cresterea o sa fie semnificativa, undeva la 280cai asteptam (din 150) si asta la o masina de nici 1 tona
Ma intreb oare unde citesti tu ce delirezi pe aicea ... DACA AR VEDEA O PERSOANA CARE ARE HABAR DE FUNCTIONARE MOTOARELOR s-ar prapadi de ras... eu sincer cred ca tu vb asa din ce ai auzit tu ... si se pare ca ai auzit numai tampenii... eu sincer te compatimesc ... inainte sa dai bani aiurea pe pistoane de TT mai verifica o data.... poate o sa ai surpriza ca ai dat banii degeaba ... si apropo motorul ala e asa de "fraier" incat are 43 de senzori...
Calimero2003 is offline   Reply With Quote
Old 03-12-07, 14:00   #48
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: chip tuning 1.8 t

Quote:
Originally Posted by Calimero2003 View Post
Parerea mea e ca tu bati campi si habar nu ai despre functionarea masinii.... cu un robinet dinala nu faci alceva decat sa SPARGI sau sa TOPESTI motorul.Ai idee in ce consta acea modificare de soft? ... sunt sigur ca nu ... de si tu pui la randul tau aceiasi intrebare ... iti spun eu mai pe scurt ... cresterea presiunei in turbina,cresterea presiunei in rampa de injectoare (astea doua face si robinetul tau) ,prelungirea perioadei de pulverizare a injectoarelor si alti TIMPI DE DETONATIE ... fara ultimele 2 nu faci nimika ... ca sa nu mai zic ca fara ultima PARLESTI MOTORUL!!!! .... de ce crezi ca atuncea cand e vorba de tuning la BENZINARE nu se ingramadeste lumea ca la DIESEL?... simplu pt ca la DIESEL nu ai APRINDERE !!!!
Parerea mea e ca intai sa va documentati si dupaceia sa scoateti porumbei pe gura ... sau ti-ai facut si tu CHIP si iti MINTI creieru ???
Ce zici...sunt asa de idiot incat daca nu asi stie ce efecte pot aparea asi scire o gramada de prostii pe aici? Sau daca nu asi stie ce face un chip, sau ce schimbari dace motorului?
Tu in viata ta ai mai vazut motor facut-tunat asa cum am scris mai sus?
Ca daca nu, sa nu ma judeci, ca nu-asi stie despre ce vorbesc, distrug motorare sau ca si spune prosti! Ce inca nu ai vazut tu nu inseamna ca nu exista!!!

Injectoarele originale in genreal suporta o presiune cu 20-25% mai mare decat standard. Daca maresc presiunea este echivalent cu marirea prerioadei de pulverizare a injectoarelor, deci fac aceasi lucru cu robinetul ce tu cu softul...
La fel si turboul suporta o crestere 20-30% (asta ori cum am scris eu, ori cum a scris 200sx, a lui este o metoda mai buna).
Dar cred ca am specificat ca numai cu un WBO2 sau aparat de masura a cazelor din evacuare se poate regla.
Cred ca si tu sti ca dupa cazele de evacuare iti dai seama ce se petrece in motor...evantual inca un EGT, ca sa fi sigur ca nu credte prea tare temperatura, dar nu neaparat, daca amestecum este corect nu trebue sa fie vreo problema in privinta asta.
Si aprinderea la masinile noi ori este destul de inteleapta incat iti da seama singur de o crestere de amestc 20-25% ori este cu knock sensor, in acest caz nu mai conteaza ca ea regleaza singur.

100% ca urmatoarea "intrebare" o sa fie cam asa:
-Pai si atuncea cand ma umblu fara presiune la turbo...credterea aia de 20% a presiuni pe rampa o sa ma afecteze...
Nu neaparat, de aia este acolo sonda lambda, ea vede ca primeste mai multe benzina decat ii trebue motorului.
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 03-12-07, 14:15   #49
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: chip tuning 1.8 t

Quote:
Originally Posted by Calimero2003 View Post
Ma intreb oare unde citesti tu ce delirezi pe aicea ... DACA AR VEDEA O PERSOANA CARE ARE HABAR DE FUNCTIONARE MOTOARELOR s-ar prapadi de ras... eu sincer cred ca tu vb asa din ce ai auzit tu ... si se pare ca ai auzit numai tampenii... eu sincer te compatimesc ... inainte sa dai bani aiurea pe pistoane de TT mai verifica o data.... poate o sa ai surpriza ca ai dat banii degeaba ... si apropo motorul ala e asa de "fraier" incat are 43 de senzori...
Intre pistoanele de Golf 4 (150cai) si Audi TT (225cai) este o diferenta...
Oricum sunt ieftin si noi, din uzina din Gyor...pistoane de TT punem in LADA...
Eu nu stiu unde ai tu 43 de senzor pe motor, dar poate ne a scapat vreo 20 si tot merge perfect motorul.
Credema ca stiu destul de mult despre motoare, dar nu am sa iti dovetesd numai pentru ma acuzi aici...
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 03-12-07, 17:10   #50
bbm

Stage 5
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 443
Member of:
[Observator 4tuning]
Default Re: chip tuning 1.8 t

Quote:
Originally Posted by Hexer View Post
Intre pistoanele de Golf 4 (150cai) si Audi TT (225cai) este o diferenta...
dap, este o diferenta ca de la cer la pamint: producator, dimensiuni, stii asta , nu?
bbm is offline   Reply With Quote
Old 03-12-07, 17:14   #51
Calimero2003

Stage 5
 
Calimero2003's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 853
Default Re: chip tuning 1.8 t

Quote:
Originally Posted by Hexer View Post
Ce zici...sunt asa de idiot incat daca nu asi stie ce efecte pot aparea asi scire o gramada de prostii pe aici? Sau daca nu asi stie ce face un chip, sau ce schimbari dace motorului?
Tu in viata ta ai mai vazut motor facut-tunat asa cum am scris mai sus?
Ca daca nu, sa nu ma judeci, ca nu-asi stie despre ce vorbesc, distrug motorare sau ca si spune prosti! Ce inca nu ai vazut tu nu inseamna ca nu exista!!!

Injectoarele originale in genreal suporta o presiune cu 20-25% mai mare decat standard. Daca maresc presiunea este echivalent cu marirea prerioadei de pulverizare a injectoarelor, deci fac aceasi lucru cu robinetul ce tu cu softul...
La fel si turboul suporta o crestere 20-30% (asta ori cum am scris eu, ori cum a scris 200sx, a lui este o metoda mai buna).
Dar cred ca am specificat ca numai cu un WBO2 sau aparat de masura a cazelor din evacuare se poate regla.
Cred ca si tu sti ca dupa cazele de evacuare iti dai seama ce se petrece in motor...evantual inca un EGT, ca sa fi sigur ca nu credte prea tare temperatura, dar nu neaparat, daca amestecum este corect nu trebue sa fie vreo problema in privinta asta.
Si aprinderea la masinile noi ori este destul de inteleapta incat iti da seama singur de o crestere de amestc 20-25% ori este cu knock sensor, in acest caz nu mai conteaza ca ea regleaza singur.

100% ca urmatoarea "intrebare" o sa fie cam asa:
-Pai si atuncea cand ma umblu fara presiune la turbo...credterea aia de 20% a presiuni pe rampa o sa ma afecteze...
Nu neaparat, de aia este acolo sonda lambda, ea vede ca primeste mai multe benzina decat ii trebue motorului.
Prietene ... nici nu stiu daca are rost sa ma contrez cu tine ..... cum spuneam si la inceput ... dupa parerea mea tu VORBESTI DIN FORUMURI ... sincer e ff mult de discutat si chiar imi dau seama ca esti pe dinafara .... cu robinetul tau nu faci alceva decat sa MARESTI PRESIUNEA IN RAMPA .... presiunea sau timpul de pulverizare a injectorului e strict asistata de calculator... numai la modelele MONO INJECTOR acesta era mecanica (GEN SUPAPA DE PULVERIZARE) ... nici un motor nu isi regleaza automat aprinderea .... el doar oscileaza pe o scara cunoscuta de el ... acea scara in cazul uni chip tuning este cu totul alta ... ai idee cu cat trebuie impinsa presiunea in rampa, presiunea in injectoare , presiunea in turbo ca sa rezulte o crestere de 20-25% a puterii motorului respectiv? ... sunt convins ca nu ... iti zic eu ... in medie cu 40-45% .... diferenta pierduta este rezultatul dinamicii de functionare a motorului care datorita faptului ca nu a fost proiectat pt puterea respectiva nu functioneaza cum trebuie ... sonda lamda are rolul strict de reglare a amestecului ... si retine ... dar te rog retine ... NICIODATA O PRESIUNE MAI MARE IN RAMPA DE INJECTOARE NU DUCE LA UN TIMP MAI MARE DE DESCHIDERE AL ACESTORA ... asta datorita faptului ca ele sunt comandate electronic cand sa se deschida si cand sa se inchida..... iar presiunea in rampa nu reflecta niciodata presiunea pulverizata de injector ... si o presiune prea mare pe injector duce la defectarea acestuia (injectoarele incep sa "pise" - nu mai pulverizeaza) ... sunt multe lucruri pe care sunt convins ca poate ai auzit de ele dar nu ti-lea explicat nimeni ...
Spui ca nu exista 43 de senzori pe motor (nu ma refer strict la motor ci la motorul in ansamblu ... adica cu toti senzori care duc la buna functionare a lui) ... bun atuncea te rog ceva... cauta un prieten care are masina din Grupul WAG cu motor 1.8 T 20v si sa aiba pe masina climatronic .... dupaceia porneste-o si apasa simultan pe directionare aer sus + recirculare aer .... o sa ai surpriza ca masina intra in modul DIAGNOZA... adica pe displeiul de la climatronic sunt afisate niste canale ... intre pe rand in toate aceste canale si ai sa vezi singur cei 43 de senzori si ce masoara ei.
Eu zic sa te mai documentezi .... si daca ai nevoie de ajutor sau de vre-un sfat poate te pot ajuta si eu ... daca nu poti discuta cu cine vrei tu despre acest motor pt ca eu unu nu vreau sa intru in polemici cu tine ... am acest tip de motor pe masina si crede-ma ca il stiu pe dinafara.... plus ca meseria mea de baza este Inginer Autovehicule Rutiere ... si s-a mai prins si ceva de mine pe acolo....
Calimero2003 is offline   Reply With Quote
Old 03-12-07, 17:18   #52
bbm

Stage 5
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 443
Member of:
[Observator 4tuning]
Default Re: chip tuning 1.8 t

Quote:
Originally Posted by Hexer View Post
Nu are asa de multe, cel putin nu mia mult decat motoarele actuale sau in general, plus ca am mai pus inca un senzor in plus (pentru determinarea inaltimii, adica cat de des e aerul, ce standard nu este in masina, ii da numai o valoare constanta). Primavara asta ne am pus un motor ca asta intr-un Golf mk1. Toata cablurile trebuia sa refacem de la 0 (4 ore ne a durat si inca ceva ca documentatie nu era perfect) si toata operatoai era efectuat in fata caminei
Din pacate resoftul nu putema sa facem ca imobilazerul era activ (mk1 are alt contact...faca de asta, si softul trebuia fi modificat) in rest tuningul era efectuat cum am specificat mai in sus ajungand undeva la 180-190 cai (evacuare 60mmm goala, si interoole cu un hint mai mare).

In zilele urmatoare vin pistoane TT, turbo mai mare, inejcotare mai mari, intercooler mare si un nou chip din cauza ca cresterea o sa fie semnificativa, undeva la 280cai asteptam (din 150) si asta la o masina de nici 1 tona
imi pare rau sa te contrazic, doar daca ridici capota si te uiti fara sa pui mina si sa desfaci capace de plastic vezi 4-5 senzori de care nu poti "sa treci" daca ai la indemina doar cele 2 robinete prezentate de tine - vorbesc de 1.8T de 224 cai (cupra r, tt, s3) ; daca nu ma crezi, eu iti stau la dispozitie cu un astfel de motor contra unei sume de bani si in cazul in care ai dreptate, iti si dublez suma , ce zici? cu cele 2 robinete scoti macar un 20 de cai safe din motor? adica sa nu inceapa sa "tipe" senzorii, topit motor, etc

PS: cu ce legi pistoanele de TT de arbore? vezi sa nu fie turbina prea mare ca e pacat de pistoanele alea, o sa le vezi ce frumusete sint cind le vei avea in mina
__________________
I keep trying but I can never drive faster than my guardian angel can fly !!

http://www.racingcode.com/products.htm
bbm is offline   Reply With Quote
Old 03-12-07, 17:29   #53
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: chip tuning 1.8 t

Quote:
Originally Posted by Calimero2003 View Post
Prietene ... nici nu stiu daca are rost sa ma contrez cu tine ..... cum spuneam si la inceput ... dupa parerea mea tu VORBESTI DIN FORUMURI ... sincer e ff mult de discutat si chiar imi dau seama ca esti pe dinafara .... cu robinetul tau nu faci alceva decat sa MARESTI PRESIUNEA IN RAMPA .... presiunea sau timpul de pulverizare a injectorului e strict asistata de calculator... numai la modelele MONO INJECTOR acesta era mecanica (GEN SUPAPA DE PULVERIZARE) ... nici un motor nu isi regleaza automat aprinderea .... el doar oscileaza pe o scara cunoscuta de el ... acea scara in cazul uni chip tuning este cu totul alta ... ai idee cu cat trebuie impinsa presiunea in rampa, presiunea in injectoare , presiunea in turbo ca sa rezulte o crestere de 20-25% a puterii motorului respectiv? ... sunt convins ca nu ... iti zic eu ... in medie cu 40-45% .... diferenta pierduta este rezultatul dinamicii de functionare a motorului care datorita faptului ca nu a fost proiectat pt puterea respectiva nu functioneaza cum trebuie ... sonda lamda are rolul strict de reglare a amestecului ... si retine ... dar te rog retine ... NICIODATA O PRESIUNE MAI MARE IN RAMPA DE INJECTOARE NU DUCE LA UN TIMP MAI MARE DE DESCHIDERE AL ACESTORA ... asta datorita faptului ca ele sunt comandate electronic cand sa se deschida si cand sa se inchida..... iar presiunea in rampa nu reflecta niciodata presiunea pulverizata de injector ... si o presiune prea mare pe injector duce la defectarea acestuia (injectoarele incep sa "pise" - nu mai pulverizeaza) ... sunt multe lucruri pe care sunt convins ca poate ai auzit de ele dar nu ti-lea explicat nimeni ...
Spui ca nu exista 43 de senzori pe motor (nu ma refer strict la motor ci la motorul in ansamblu ... adica cu toti senzori care duc la buna functionare a lui) ... bun atuncea te rog ceva... cauta un prieten care are masina din Grupul WAG cu motor 1.8 T 20v si sa aiba pe masina climatronic .... dupaceia porneste-o si apasa simultan pe directionare aer sus + recirculare aer .... o sa ai surpriza ca masina intra in modul DIAGNOZA... adica pe displeiul de la climatronic sunt afisate niste canale ... intre pe rand in toate aceste canale si ai sa vezi singur cei 43 de senzori si ce masoara ei.
Eu zic sa te mai documentezi .... si daca ai nevoie de ajutor sau de vre-un sfat poate te pot ajuta si eu ... daca nu poti discuta cu cine vrei tu despre acest motor pt ca eu unu nu vreau sa intru in polemici cu tine ... am acest tip de motor pe masina si crede-ma ca il stiu pe dinafara.... plus ca meseria mea de baza este Inginer Autovehicule Rutiere ... si s-a mai prins si ceva de mine pe acolo....


In atata timp incat 99% din forum habar nu are despre ce vorbesc eu, nu am crezut ca gasesc unul care chear stie despre motoare in general ceva mai mult decat ce gasesc pe forumuri.
Cred ca nu e locul sa contonuam discutia, oricum cam numai noi doi, si inca tateva inteleg despre ce discutam aici.
Am trimis PM.
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 03-12-07, 17:29   #54
bbm

Stage 5
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 443
Member of:
[Observator 4tuning]
Default Re: chip tuning 1.8 t

Quote:
Originally Posted by Calimero2003 View Post
Spui ca nu exista 43 de senzori pe motor (nu ma refer strict la motor ci la motorul in ansamblu ... adica cu toti senzori care duc la buna functionare a lui) ... bun atuncea te rog ceva... cauta un prieten care are masina din Grupul WAG cu motor 1.8 T 20v si sa aiba pe masina climatronic .... dupaceia porneste-o si apasa simultan pe directionare aer sus + recirculare aer .... o sa ai surpriza ca masina intra in modul DIAGNOZA... adica pe displeiul de la climatronic sunt afisate niste canale ... intre pe rand in toate aceste canale si ai sa vezi singur cei 43 de senzori si ce masoara ei.
Eu zic sa te mai documentezi .... si daca ai nevoie de ajutor sau de vre-un sfat poate te pot ajuta si eu ... daca nu poti discuta cu cine vrei tu despre acest motor pt ca eu unu nu vreau sa intru in polemici cu tine ... am acest tip de motor pe masina si crede-ma ca il stiu pe dinafara.... plus ca meseria mea de baza este Inginer Autovehicule Rutiere ... si s-a mai prins si ceva de mine pe acolo....
ce bine bine bine zici
bbm is offline   Reply With Quote
Old 03-12-07, 17:30   #55
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: chip tuning 1.8 t

Quote:
Originally Posted by bbm View Post
dap, este o diferenta ca de la cer la pamint: producator, dimensiuni, stii asta , nu?
Daca nu ma insel sunt de Mahle...
Turbo ori un T3/T4 ori un KKK04
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 03-12-07, 17:38   #56
phaeton
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
phaeton's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 954
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[SKODA]
Default Re: chip tuning 1.8 t

Quote:
Originally Posted by Hexer View Post
In atata timp incat 99% din forum habar nu are despre ce vorbesc eu, nu am crezut ca gasesc unul care chear stie despre motoare in general ceva mai mult decat ce gasesc pe forumuri.
Cred ca nu e locul sa contonuam discutia, oricum cam numai noi doi, si inca tateva inteleg despre ce discutam aici.
Am trimis PM.
pai daca tot e asa, dc te mai obosesti sa scrii aici ?
si asa nu intelegem ce vorbesti , nu ?
tocesti tst degeaba
ai grija sa nu te lovesti la nas, de pragu de sus.
phaeton is offline   Reply With Quote
Old 03-12-07, 17:40   #57
bbm

Stage 5
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 443
Member of:
[Observator 4tuning]
Default Re: chip tuning 1.8 t

Quote:
Originally Posted by Hexer View Post
Daca nu ma insel sunt de Mahle...
Turbo ori un T3/T4 ori un KKK04
ok, acum am inteles cu ce nivel de cunostinte vorbesc, multa bafta cu robinetii ; daca inca crezi ca merge asa cum spui tu cu robinetii, te astept sa vezi cu ochii tai de ce nu merge; iar daca imi arati o masina de 150 de cai 1.8T la care pui cei 2 robineti, reglezi la ei cite zile vrei tu si ti ies 180-190 de cai, restul chip tunerilor, flash tuneri , etc sa se impuste sau duca acasa dupa dorinta
bbm is offline   Reply With Quote
Old 03-12-07, 17:40   #58
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: chip tuning 1.8 t

Quote:
Originally Posted by phaeton View Post
pai daca tot e asa, dc te mai obosesti sa scrii aici ?
si asa nu intelegem ce vorbesti , nu ?
tocesti tst degeaba
ai grija sa nu te lovesti la nas, de pragu de sus.
UPS...
am gresi ultima parte a frazei... stima ca o sa fie cineva care sare direct!!!

Mesajul at trebueia sa fie asa:

Originally Posted by Hexer View Post
In atata timp incat 99% din forum habar nu are despre ce vorbesc eu, nu am crezut ca gasesc unul care chear stie despre motoare in general ceva mai mult decat ce gasesc pe forumuri referitot la persoane!!! nu la ce stiu eu, eu nu de pe forumurile invat ce stiu!!!.
Cred ca nu e locul sa contonuam discutia, oricum cam numai noi doi, si inca tateva inteleg despre ce discutam aici.
Am trimis PM.
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 03-12-07, 18:12   #59
Calimero2003

Stage 5
 
Calimero2003's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 853
Default Re: chip tuning 1.8 t

Dupa ce am stat ceva de vorba cu Hexer pe yahoo mi-am dat seama ca el nu reuseste sa se faca inteles ff bine pt ca nu vb bine limba romana(este de alta nationalitate) si asta a dus la nasterea unei polemici .... dar nimic rau in asta pt ca ati mai aflat ceva despre motorul asta .... oricum bravo tie Hexer ... ai avut rabdare si nu ai sarit aiurea cum ar fi facuto orice roman .... bravo inca o data ...
P.S. - stie si el ce vorbeste dar se face inteles mai greu
Calimero2003 is offline   Reply With Quote
Old 03-12-07, 18:35   #60
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: chip tuning 1.8 t

thx
Hexer is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -