Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 09-05-13, 06:55   #91
Nel Biggson
Opel Driver

Stage 5
 
Nel Biggson's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 338
Member of:
[Opel]
Default Re: Temperatura admisie!

Pai zi-mi si mie care e rationamentul, de ce trebuie neaparat in mers, si care e faza ca am oprit, ce a crescut brusc temperatura?! si mi-a alterat masuratorile?! Te-am intrebat si mai sus si n-ai raspuns.

Poarta admisiei? Care e aia? Eu n-am poarta la admisie!
__________________

Reparatii fisuri parbrize in Brailahttps://forum.4tuning.ro/102-bursa-se...ml#post5007594
Polish faruri in Brailahttps://forum.4tuning.ro/102-bursa-se...la-oferta.html
Nel Biggson is offline   Reply With Quote
Old 09-05-13, 09:25   #92
costash

Stage 3
 
costash's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 159
Default Re: Temperatura admisi!

Quote:
Originally Posted by Nel Biggson View Post
Pai zi-mi si mie care e rationamentul, de ce trebuie neaparat in mers, si care e faza ca am oprit, ce a crescut brusc temperatura?! si mi-a alterat masuratorile?! Te-am intrebat si mai sus si n-ai raspuns.

Poarta admisiei? Care e aia? Eu n-am poarta la admisie!
Vrea sa zica de intrarea in admisie unde e flapsul care controleaza cantitatea de aer care intra fie electronic sau prin fir de la pedala acceleratie.
costash is offline   Reply With Quote
Old 09-05-13, 09:34   #93
Geo_ZGA
Daewoo Driver

Stage 5
 
Geo_ZGA's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of:
[Moderators]
[DAEWOO]
Default Re: Temperatura admisie!

Se numeste clapeta de acceleratie... nu poarta, ca nu suntem pe ulita
Si cu ce e relevanta temperatura de la clapeta, cand galeria despre care e vorba e dupa aceasta clapeta? Conteaza ce intra in motor, nu ce e la 2m de el, masuratoarea cea mai relevanta e chiar la intrarea in galeriile din chiulasa.
De ce nu a facut mare branza ca a oprit? In mers oricum temperatura e mai scazuta, cu cat viteza creste, cu atat intra mai mult aer, cu viteza mai mare si raceste mai bine... parerea mea mon cher, hac.
Cum, necum, e destul de clar ca temperatura in galerie e mai scazuta cu garnitura... pe loc sau in mers, isi face treaba.
Mie mi se pare foarta buna ideea asta cu garnitura, cand si daca voi considera ca merita cazanul meu asa ceva, voi face una.
__________________
"Stiu ca sunt prost...dar cand ma uit in jurul meu, ma simt mult mai bine" (Ion Creanga)
Geo_ZGA is offline   Reply With Quote
Old 09-05-13, 11:36   #94
costash

Stage 3
 
costash's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 159
Default Re: Temperatura admisie!

Quote:
Originally Posted by Geo_ZGA View Post
Se numeste clapeta de acceleratie... nu poarta, ca nu suntem pe ulita
Si cu ce e relevanta temperatura de la clapeta, cand galeria despre care e vorba e dupa aceasta clapeta? Conteaza ce intra in motor, nu ce e la 2m de el, masuratoarea cea mai relevanta e chiar la intrarea in galeriile din chiulasa.
De ce nu a facut mare branza ca a oprit? In mers oricum temperatura e mai scazuta, cu cat viteza creste, cu atat intra mai mult aer, cu viteza mai mare si raceste mai bine... parerea mea mon cher, hac.
Cum, necum, e destul de clar ca temperatura in galerie e mai scazuta cu garnitura... pe loc sau in mers, isi face treaba.
Mie mi se pare foarta buna ideea asta cu garnitura, cand si daca voi considera ca merita cazanul meu asa ceva, voi face una.
Pai e relevanta ,chiar dupa clapeta de acceleratie se aflame senzorul de temperatura al aerului cu care lucreaza ecu si din admisie pana in camera distanta e mica de asta e si senzorul pozitionat la intrarea in admisie si aerul circula cu o anumita viteza prin admisie depinde acum de motor aspirat sau turbo.
__________________
UrS4 Revo SmS ....PS! Sold
(Check my photo album )
S2 coupe
(entry level 300+)
costash is offline   Reply With Quote
Old 09-05-13, 22:06   #95
CUPEIST

Stage 3
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 77
Default Re: Temperatura admisie!

Tu fa masuratorile in mers si atunci mai vorbim.
CUPEIST is offline   Reply With Quote
Old 10-05-13, 06:47   #96
Nel Biggson
Opel Driver

Stage 5
 
Nel Biggson's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 338
Member of:
[Opel]
Default Re: Temperatura admisie!

Bine prietene.
Nel Biggson is offline   Reply With Quote
Old 10-05-13, 08:40   #97
CUPEIST

Stage 3
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 77
Default Re: Temperatura admisie!

Daca ar fi asa un cistig de putere obtinut facil, de ce nu ar pune fabricantii aceasta garnitura, mai ales ca ar avea costuri minime?
CUPEIST is offline   Reply With Quote
Old 10-05-13, 08:55   #98
ziemenz

Stage 5
 
ziemenz's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 701
Member of:
[BMW]
Default Re: Temperatura admisie!

Intr-adevar se simte diferenta de temperatura de afara enorm, reflectandu-se in puterea motorului.

Aceasi configuratie a masinii, jante/motor/benzina, etc testata la diferenta de 12 ore.

Vara pe canicula in miezul zilei cu a 4-a in limitare s-a dus 180Km/h.
In aceasi zi la 12 noaptea cu a 4-a in limitare 200Km/h

Deci care va mai montati filtre sport, modificati admisia aerului, aveti grija sa izolati bine zona, si aerul sa fie tras din exterior, nu din compartimentul motor. Din ziua aia mi-am pus plasticul inapoi intre filtrul de aer si botul masini.
ziemenz is offline   Reply With Quote
Old 12-05-13, 06:50   #99
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: Temperatura admisie!

Nu vad ce legatura are top speed-ul cu temperatura din admisie.

Garnitura este utila dar din motive diferite fata de cele la care majoritatea s-ar astepta.
La drag racing aerul trece cu o viteza atat de mare incat nu are timp sa se incalzeasca cat timp trece prin admisie.
In schimb la mine si ... probabil ca nu numai ... exista un senzor de temperatura admisie. Temperatura indicata de acesta influenteaza mersul masinii pentru ca el trimite ecu-ului valori ( eronate in cazul meu pentru ca admisia preia temperatura chiulasei nu cea reala a aerului care trece prin admisie ) care daca sunt ridicate , aplica softului anumite reglaje pentru evitarea detonatiilor; si anume face masina sa mearga bogat. Ceea ce scade performantele ei. Scurt p2.

Utilitatea ei la mine este ca va ajuta senzorul sa indice o valoare cat mai putin eronata.
__________________
Honda
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 12-05-13, 09:47   #100
Nel Biggson
Opel Driver

Stage 5
 
Nel Biggson's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 338
Member of:
[Opel]
Default Re: Temperatura admisie!

La o temperatura mai ridicata in admisie ECU devanseaza scanteia ca sa nu se produca detonatii, si de aici o scadere a puterii. Corect domnu' Shadowro.
Dar cat priveste amestecul cred ca e invers. Daca aerul admis are sa zicem 50 gr. C si senzorul de temperatura(AIT) masoara eronat o temperatura mai mare de 60 de gr. C, atunci ECU crezand ca aerul este mai cald si deci mai putin oxigenat va injecta mai putina benzina decat ar trebui, deci amestec sarac= putere mai mica. Asa cred, nu sunt sigur. Cred mai degraba ca AIT are influenta mica asupra amestecului, ECU comanda injectoarele tinand cont de sonda lambda care masoara nivelul de oxigen din gazele de evacuare, crescand sau micsorand cantitatea de benzina injectata dupa nevoie.

Last edited by Nel Biggson; 12-05-13 at 10:15.
Nel Biggson is offline   Reply With Quote
Old 21-07-13, 13:36   #101
bodosp

Stage 2
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 55
Default Re: Temperatura admisie!

Va rog, poate cineva sa-mi recomande un material termoizolant din care sa fac o garnitura de 2-3mm pt admisie eventual si unde l-as putea gasi. Am montat un compresor pe admisie si se incinde f tare, practic preia toata caldura de la chiuloasa.
bodosp is offline   Reply With Quote
Old 21-07-13, 16:01   #102
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Temperatura admisie!

Pune o poza cu ansamblul sa vedem ce e mai bine acolo.
O rupre temica serioasa cere mai mult decat o garnitura.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 21-07-13, 17:40   #103
bodosp

Stage 2
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 55
Default Re: Temperatura admisie!

Unde sunt cele 2 sageti rosii acolo vreau sa mai izolez oleaca termic.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	compresor.jpg
Views:	191
Size:	3.23 MB
ID:	2821476  
bodosp is offline   Reply With Quote
Old 21-07-13, 18:39   #104
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Temperatura admisie!

In cazul tau cea mai buna solutie si care sa fie fiabila este taierea concuctei de alimentare cu aer deja construite si se intercaleaza pe ea o reductie de cauciuc siliconic. O garnitura nu face mare lucru.
http://www.alfabb.com/bb/forums/atta...-parts-015.jpg
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 21-07-13, 19:04   #105
bodosp

Stage 2
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 55
Default Re: Temperatura admisie!

nu se poate taia acolo, segmentul ala de admisie are si rol de sustinere a compresorului. Compresorul e fixat doar de admisia aia si de placa aia groasa din fata. Am gasit 2 coolere de 12V si 3.8A fiecare, deci cam 90W, oare rezolv ceva daca suflu spre admisie si spre aripioarele compresorului?
bodosp is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -