Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 29-11-08, 20:45   #61
turbocip

Stage 4
 
turbocip's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 218
Default Re: Efectele care apar in urma procesului Chip Tuning

daca ai sti ce se mai intampla prin benzinarii ....

Last edited by turbocip; 29-11-08 at 20:56.
turbocip is offline   Reply With Quote
Old 16-12-08, 13:42   #62
CHEVYX L

Stage 2
 
CHEVYX L's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 28
Member of:
[CHEVROLET]
Default Re: Efectele care apar in urma procesului Chip Tuning

Oare cum iti dai seama ca mergi pe benzina de 95/98/100 ? Ca eu nu am simtit la nici o masina diferenta de cifra octanica , singura fiind intre benzina de 95 Petrom ( cu asta merge urat masina ) si 95 MOL/OMV ( cu care merge ok ) .
CHEVYX L is offline   Reply With Quote
Old 16-12-08, 15:24   #63
Crisskro

Stage 5
 
Crisskro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 574
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: Efectele care apar in urma procesului Chip Tuning

Pentru a mea (1.0 68 cai), o evacuare completa (fara serpisori) gandita pt ea da 6 cai. Filtrul k&n optimistic vorbind, sa dea 2 cai. Flash tuningul de la upsolute urca stock de la 68 la 77 de cai. Apai... o masinuta de 900 kg si 85 de cai merge bine, 0-100 in 10 secunde.
Iar legat de benzina, eu tot timpul bag carerra 100. Si se simte la acceleratie si la viteza maxima (o singura data am bagat de 95 in 12 mii km, si mi-a ajuns pe veci).
__________________



Dezmembrez Civic EP1
https://forum.4tuning.ro/477-anunturi...-ep1-1-4i.html
Crisskro is offline   Reply With Quote
Old 16-12-08, 21:15   #64
CHEVYX L

Stage 2
 
CHEVYX L's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 28
Member of:
[CHEVROLET]
Default Re: Efectele care apar in urma procesului Chip Tuning

Pai hai sa calculam : daca are 68 de cai la cum vrei sa-i zici cipuire/resoftare/remapare/flash tuning iti creste puterea cu maxim 10% la benzinare si 30 % la diesel care inseamna 6,8 cp la tine . Sa zicem 7 . Faci 75 cp total .Evacuarea in caz fericit iti da 3 dar nu-i vezi ( la un benzinar de 75 cresterea este de 2 cu indulgenta ) si filtrul iarasi in caz fericit 1 ( dar e mai mult martoaga / sunet putin schimbat si iarasi nu-l vezi ) . In final , ajungi la 79 cp ( ireali ) . Banuiti , pt ca reali ii vezi daca faci un test Dino . Pt 900 km 79 c , pare bine . Dar nu vei prinde 100 in 10 sec datorita cp , pe tine trebuie sa te intereseze cuplul ( NM ) de la cat il ai la cat creste , datorita astuia iti trage tie masina . Cp-ul reprezinta puterea dezvoltata de motor la turatie maxima .

Last edited by CHEVYX L; 16-12-08 at 21:17.
CHEVYX L is offline   Reply With Quote
Old 16-12-08, 21:20   #65
turbocip

Stage 4
 
turbocip's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 218
Default Re: Efectele care apar in urma procesului Chip Tuning

cuplul se poate customiza
si da, dupa cum spune Chevyx_l , la diferenta ta de putere de la 68 CP la 79 CP simti mai degraba cuplul ( se simt si CP oricum dar fata de TDI-uri este incomparabil )
__________________
◄◄◄ www.turbocip.ro ►►►
Diagnoza & Chiptuning - Partener TCMTurbo zonele Ilfov & Bucuresti
FEEDBACK - Activez Functiile RANGE/Cornering/Rollup-down - Telefon:0722.384.553
turbocip is offline   Reply With Quote
Old 17-12-08, 10:37   #66
Crisskro

Stage 5
 
Crisskro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 574
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: Efectele care apar in urma procesului Chip Tuning

Soft de calitate, nu orice: http://www.upsolute.com/index.php?op...id_model=13298 asta inseamna 77 STOCK

Evacuare completa, speciala pt model, nu facuta la gigel din colt: http://www.balancemotorsport.co.uk/p...%20SportSystem asta inseamna 83

Filtru K&N facut special pentru model, nu din vitan universal:
http://www.knfilters.com/search/prod...x?Prod=57-0673 asta inseamna 85

Remaparea se face in functie de modificarile masinii, eu stiam ca dupa modificari la admisie+evacuare se face remaparea pt cele mai bune rezultate. Mi se pare aberant sa calculez remaparea stock, cand masina nu mai e stock.
Calculand altfel, 68stock+5evacuare+1k&n=74, 20% (upsolute) = 88 de cai.
Eu zic ca se poate atinge 85 in practica, pe dyno.

Apropo, la 68 de cai rupe aderenta cu jantele originale la 50 la ora cand ii dau a doua (@6000rpm - unde sunt si caii). Problema a fost rezolvata, i-am pus cauciucuri mai late (pe alte jante mai late, logic). 85 de cai ar ajuta destul de mult la demaraj.

PS: Exista si alte optiuni dar mult mai costisitoare, de exemplu: http://www.tts-performance.com/catal...nload/aygo.pdf adica 130 de cai putere, dar asta deja iese din topic.
Crisskro is offline   Reply With Quote
Old 17-12-08, 11:15   #67
bogdan_wrc
Audi Driver

Stage 5
 
bogdan_wrc's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of:
[AUDI]
Default Re: Efectele care apar in urma procesului Chip Tuning

Quote:
Originally Posted by CHEVYX L View Post
Pai hai sa calculam : cipuire/resoftare/remapare/flash tuning iti creste puterea cu maxim 10% la benzinare si 30 % la diesel
WRONG ! 10% la aspirate si 30% la TURBO, indiferent daca e diesel sau benzina.
bogdan_wrc is offline   Reply With Quote
Old 17-12-08, 11:26   #68
CHEVYX L

Stage 2
 
CHEVYX L's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 28
Member of:
[CHEVROLET]
Default Re: Efectele care apar in urma procesului Chip Tuning

Mai omule , masina stock inseamna nemodificata . La tine stock inseamna 68 . Inainte de a face pasul , documenteaza-te mai mult , vei vedea ca foarte rar gasesti la benzina crestere de peste 10 % ( care sa stii ca se simte ) .. Crezi ca nu le-ar fi usor tuturor sa zica 15-20 ? Ca sa te duci mai sus deja trebuie sa umbli in motor la axa , pistoane , ............ La filtrul de aer , sunt sperante 2 , eu nu vazut unde scrie asta . Da , 85 la greutatea ei ar fi suficient , chiar arhi , dar o intrebare : cum instalezi tu softul ala , ai curaj sa-ti transformi masina in cobai , stii cativa oameni care-l folosesc deja ? Ca pana la urma fiabilitatea unei masini cu un anumit soft o vezi in timp si prin nr de utilizatori ai softului . Ok , sa admitem ca ajungi in 85 nu 88 cum iese matematic , sper sa ajungi dar la cresterea asta de peste 29 % ar trebui sa te gansesti si la modificari la sistemul de franare . Ca degeaba pleci daca nu poti sa te opresti . Daca te hotarasti , si reusesti si faci un Dino , pune-ne si noua graficul .
Daca vrei , te pun in legatura cu cineva care stock avea 65 acum are 135 , de la 0-100 era in 16 sec si acum e in 8-9 pe masina de 1200-1300 kg .

Last edited by CHEVYX L; 17-12-08 at 11:28.
CHEVYX L is offline   Reply With Quote
Old 17-12-08, 11:47   #69
bogdan_wrc
Audi Driver

Stage 5
 
bogdan_wrc's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of:
[AUDI]
Default Re: Efectele care apar in urma procesului Chip Tuning

stii macar cum se face cip tuning si unde se umbla? la harta de turbo se umbla mai mult.
la orice benzinara TURBO cresterea va fi de 30%. stai jos daca nu stii despre ce vorbesc.
benzinara TURBO...da? intelegi termenul??

cauta pe orice site de CIPuri...
http://www.tcmturbo.ro/index.php/baz...n-/autoturisme
skn, mtm, superchisp, revo, oricare !!

la mainile TURBO cresterea SAFE e cu 30%..

ai nota 4....
__________________
Objects in the mirror tend to disappear

It will never have enough power until I can spin the wheels at the end of the straightaway in high gear
bogdan_wrc is offline   Reply With Quote
Old 17-12-08, 12:00   #70
Crisskro

Stage 5
 
Crisskro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 574
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: Efectele care apar in urma procesului Chip Tuning

Fiabilitatea nu e o problema majora. E toyota.
Stiu pe cineva care si-a pus turbo pe motorul asta, si avea ~100 de cai. A mers 1 an cu turbo custom si nu a avut probleme. Pana cand i s-a stricat turbo-ul (era second hand). A facut motorul bucati sa vada daca sunt efecte si nu a gasit nimic in neregula.
La cateva luni a pus alt motor in loc de cel original, momentan ruleaza la 160 de cai putere. Da, cu franele stock.

Iar aygo-uri cu supercharger sunt cateva, primul pe care a fost montat a mers aprox 20 de mii de mile fara nici o problema. Acum l-a vandut proprietarul, avea 130 de cai, 0-100 in 8 secunde.

Ideea e ca motoarele japoneze sunt facute sa reziste, si atata timp cat nu mergi cu ea cu flash tuning la limita sa se supraincalzeasca, nu e nici o problema. Pe mine ma intereseaza sa stiu ca daca ma bag in depasire, sa am mai multe sanse sa depasesc chiar daca boul accelereaza.

Cunosc 3 producatori de soft care dau 20%.
Dar presupunand ca se castiga doar 10% (cu toate ca producatorii dau 20%)

74 cu 10% = 81 de cai. Ceea ce nici aia nu sunt de aruncat. 0-100 in 11 sec suna bine, mai ales de la o masina care consuma 4% in afara daca mergi constant

Last edited by Crisskro; 17-12-08 at 12:03.
Crisskro is offline   Reply With Quote
Old 17-12-08, 12:01   #71
CHEVYX L

Stage 2
 
CHEVYX L's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 28
Member of:
[CHEVROLET]
Default Re: Efectele care apar in urma procesului Chip Tuning

Cum zici tu maestre . Dar cred ca nu ai prins ideea , ne refeream la turbo ?

Last edited by CHEVYX L; 17-12-08 at 14:12.
CHEVYX L is offline   Reply With Quote
Old 17-12-08, 14:31   #72
beck

Stage 5
 
beck's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,108
Default Re: Efectele care apar in urma procesului Chip Tuning

Quote:
Originally Posted by Crisskro View Post
0-100 in 11 sec suna bine, mai ales de la o masina care consuma 4% in afara daca mergi constant
muhahaha, ce tare 11 secunde suta, vezi cum depasesti vre-un sprinter , poate se supara si accelereaza.
beck is offline   Reply With Quote
Old 17-12-08, 14:54   #73
Crisskro

Stage 5
 
Crisskro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 574
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: Efectele care apar in urma procesului Chip Tuning

Mie imi consuma 6% fara sa merg la cosum in oras aglomerat.
Muahaha tie cat iti ia? ))
Crisskro is offline   Reply With Quote
Old 17-12-08, 15:00   #74
bogdan_wrc
Audi Driver

Stage 5
 
bogdan_wrc's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of:
[AUDI]
Default Re: Efectele care apar in urma procesului Chip Tuning

pai tu vrei si 6% in oras si sute de cai....
bogdan_wrc is offline   Reply With Quote
Old 17-12-08, 15:05   #75
Crisskro

Stage 5
 
Crisskro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 574
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: Efectele care apar in urma procesului Chip Tuning

Neah, nu ma stresez. Vreau doar ceva mai multa putere in caz de o fi nevoie. Daca voiam performante imi puneam superchargerul din linkul pe care l-am dat mai sus. Masina este una de oras, limitata din multe puncte de vedere. Drept pentru care o sa aleg flash tuningul pentru ea.

Vreau si performante, dar acelea le vreau de la alta masina, aceasta o sa ramana stict de oras, cu ceva mai multa putere si consum redus (cealalta are un consum urban de 14% in carte, daca te dai la ea sare de 20% -> honda S2000).
Crisskro is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -