Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 12-10-07, 19:09   #31
Bicolorul

Stage 2
 
Bicolorul's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 57
Default Re: Efectele care apar in urma procesului Chip Tuning

Quote:
Originally Posted by DrD3ViL View Post
si alte modificar pot sa mai fac la masina sa devina mai sportiva,mai agresiva?am intrat pe situl tau .Interesante oferte.
Merci, mai am de lucru la site, dar in timp se vor face.
Alte modificari,cred ca ar insemna o lista lunga si scumpa
Cel mai eficient lucru ar fi un CIPTUNING, raport pret/calitate cel mai buna, dupa care ar veni o evacuare, si dupa asta incepe distractia,schimbare turbina, schimbat intercooler, pus ceasuri si multe altele
Eu zic sa incerci CIP-ul si vezi cum ti se pare (vei fi foarte incantat dupa modificare).

Numai bine?
__________________
SEAT TOLEDO 2.0TDI, ~200CP(asa arata aparatele), plus alte chichite interesante .
tuningmotor.ro
Bicolorul is offline   Reply With Quote
Old 12-10-07, 19:46   #32
Bicolorul

Stage 2
 
Bicolorul's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 57
Default Re: Efectele care apar in urma procesului Chip Tuning

Quote:
Originally Posted by lpmarius View Post
sal! am o octavia 2 1.9tdi 105hp! masina este inca in garantie dar totusi mi se pare ca se misca cam greu in depasiri... park ar trebui mai multi caluti sub capota... mai ales dak vrei sa treci de un tir care de obicei merge in spatele altui tir(cred ca stiti la ce ma refer) si am cateva intrebari:
1. se pierde garantia in cazul unui ciptuning?
2. am inteles ca apar cateva probleme cu patinarea ambreiajului si inca ceva. eu vreau doar un + de putere sa ma ajute in depasiri nu sunt un impatimit al cailor putere, asa ca nu vreau sa fortez motorul.
3.unde ar fi cel mai indicat sa fac operatiunea?
4. mai trebuie schimbat ceva gen frane sau cablu ambreiaj mai rezistent?
cateva sfaturi va rog.!
multumesc
Sal,
In primul rand sa o stapanesti sanatos si fara incidente neplacute
Am sa-ti raspund la intrebari
1. Da se pierde,insa.....modificarea nu se vede, deci......nu trebuie sa te ingrijoreze prea mult acest aspect, eu unul am modificat destule masini in garantie, unele chiar de noi (0KM), si nici una nu a avut probleme
2. Nu apare nici o problema, doar surplusul de putere . Surplusul de putere este folosit de catre tine numai cand vrei, deci nu te astepta ca masina sa merga mai repede fara ca tu sa vrei, iar modificarea care se face este o modificare optima
3. Sunt multi care fac, putin care stiu ce fac, deci cauta pe cineva cu ceva experienta, si care s-a mai auzit de el
4. Nu mai trebuie schimbat nimic, adica, daca ce ai te satsiface, frane, ambreiaj etc. nu trebuiesc schimbate, daca par insuficiente, atunci se pot schimba.

Numai bine
Bicolorul is offline   Reply With Quote
Old 12-10-07, 20:57   #33
bmwm5
Skoda Driver

Stage 5
 
bmwm5's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,261
Member of:
[SKODA]
Default Re: Efectele care apar in urma procesului Chip Tuning

eu am fabia,1,4 tdi,75 de cai,stiu ca e mica si pricajita,dar cred ca are potential.acum ca i-a trecut garantia,ce pot sa-i fac pt un plus de putere?macar sa ajute motorul cand dau drumu la aerul conditionat
__________________

My name is Beu...BomBeu!
bmwm5 is offline   Reply With Quote
Old 15-10-07, 09:40   #34
Bicolorul

Stage 2
 
Bicolorul's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 57
Default Re: Efectele care apar in urma procesului Chip Tuning

Quote:
Originally Posted by bmwm5 View Post
eu am fabia,1,4 tdi,75 de cai,stiu ca e mica si pricajita,dar cred ca are potential.acum ca i-a trecut garantia,ce pot sa-i fac pt un plus de putere?macar sa ajute motorul cand dau drumu la aerul conditionat
Salut,
E mica dar voinica, dupa resoftare . Stiu motorul pe un POLO 1.4TDI si a facut minuni, mai ales ca masina este micuta. Vei ajunge undeva aproape de 95CP, si asta ar trebui sa spuna tot. Daca vrei mai multe detalii imi poti da un PM

Numai bine
Bicolorul is offline   Reply With Quote
Old 17-10-07, 11:07   #35
ivesin

Stock
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 2
Default Salut

Am un logan 1,5 dci cu 65 CP si ma gandeam sa imi fac un tuning OBD. Problema e ca am vazut pe www.*************, pe cineva care zicea ca un tip Miker i s-ar fi stricat cutia de viteze dupa o astfel de modificare.
Eu fac un traseu mai ciudat prin cheile bicazului si mai merg incarcat, iar cei 65 de CP nu prea ma ajuta uneori.
Daca as merge cu turatii normale pana in 3000 de rot/min si fara bruscari ar fi posibila si la mine o eventuala avarie de genul?
va multumesc anticipat de raspunsuri.
ivesin is offline   Reply With Quote
Old 17-10-07, 20:55   #36
silk'
Opel Driver

Stage 4
 
silk''s Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 182
Member of:
[Opel]
Default Re: Salut

Quote:
Originally Posted by ivesin View Post
Am un logan 1,5 dci cu 65 CP si ma gandeam sa imi fac un tuning OBD. Problema e ca am vazut pe www.*************, pe cineva care zicea ca un tip Miker i s-ar fi stricat cutia de viteze dupa o astfel de modificare.
Eu fac un traseu mai ciudat prin cheile bicazului si mai merg incarcat, iar cei 65 de CP nu prea ma ajuta uneori.
Daca as merge cu turatii normale pana in 3000 de rot/min si fara bruscari ar fi posibila si la mine o eventuala avarie de genul?
va multumesc anticipat de raspunsuri.
nu are nici o legatura cutia cu faptul ca si-a facut chip tuning sau flash,etc.....pur si simplu a avut ghinion au fost alte probleme acolo,asa cum si skoda nu are ambreiajul pe cablu ci hidraulic ........discul de ambreiaj ar putea face surprize la TDI dar asta nu neaparat de la chip ci de la faptul ca e prea solicitat de ''sofer'' plus ca mai e apasat umpik si de noul cuplu dat de chip,etc....contaza mult cum exploatezi masina cu sau fara chip.Atentie!! Eu cred ca subiectul asta ar trebui dezbatut mult mai pe larg de catre oameni cu experienta si care au habar, cu explicatii,cat de cat sa se inteleaga ce si cum
__________________
first love...opel vectra power!
silk' is offline   Reply With Quote
Old 18-10-07, 10:32   #37
Bicolorul

Stage 2
 
Bicolorul's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 57
Default Re: Salut

Quote:
Originally Posted by ivesin View Post
Am un logan 1,5 dci cu 65 CP si ma gandeam sa imi fac un tuning OBD. Problema e ca am vazut pe www.*************, pe cineva care zicea ca un tip Miker i s-ar fi stricat cutia de viteze dupa o astfel de modificare.
Eu fac un traseu mai ciudat prin cheile bicazului si mai merg incarcat, iar cei 65 de CP nu prea ma ajuta uneori.
Daca as merge cu turatii normale pana in 3000 de rot/min si fara bruscari ar fi posibila si la mine o eventuala avarie de genul?
va multumesc anticipat de raspunsuri.
Nu are nici o legatura CHIP TUNING cu cutia de viteze, cum nu are legatura cu amortizoarele, franele, etc. In orice caz daca te hotaresti sa faci modificare vei fi foarte multumit, castigul fiind de 20CP (masurati pe banc), deci ajungi undeva la 90cp, ceea ce pentru o masina de 1000kg e foartebine.

Numai bine
Bicolorul is offline   Reply With Quote
Old 18-10-07, 12:10   #38
ivesin

Stock
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 2
Default Re: Efectele care apar in urma procesului Chip Tuning

va multumesc mult de rapunsuri. ma duc sa imi bag cai.
ivesin is offline   Reply With Quote
Old 28-10-07, 16:49   #39
adamitza2005

Stage 5
 
adamitza2005's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 414
Default Re: Efectele care apar in urma procesului Chip Tuning

unde fac si eu un flash tuning/chiptuning la un volvo c 70 2,0 t benzina???
adamitza2005 is offline   Reply With Quote
Old 23-08-08, 02:00   #40
aidanisor

Stock
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 2
Default Re: Efectele care apar in urma procesului Chip Tuning

sal. am un golf 5 1.9 TDI pd 105 PH, si as vrea sa stiu cati cai putere mai pot fi pusi,(as vrea undeva la 130-140) si ce efecte negative apar asupra motorului, am citit pe diverse forumuri ca exista multe riscuri, am uitat sa mentionez ca tuningu il doresc din soft si cam la ce pret ajunge, multumesc anticipat.
aidanisor is offline   Reply With Quote
Old 23-08-08, 10:53   #41
Petty

Stage 2
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 60
Default Re: Efectele care apar in urma procesului Chip Tuning

Un site util pt chiptuning . Una din cele mai bune firme de chiptuning pe plan mondial . www.upsolute.com

Last edited by Petty; 23-08-08 at 10:55.
Petty is offline   Reply With Quote
Old 24-08-08, 21:12   #42
vitezoman

Stage 4
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 172
Default Re: Efectele care apar in urma procesului Chip Tuning

cel mai eftim chip tuning cat costa si cat CP imi da
opel astra 1.7 cdti breack
vitezoman is offline   Reply With Quote
Old 25-08-08, 00:54   #43
aidanisor

Stock
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 2
Default Re: Efectele care apar in urma procesului Chip Tuning

sal. am un golf 5 1.9 TDI pd 105 PH, si as vrea sa stiu cati cai putere mai pot fi pusi,(as vrea undeva la 130-140) si ce efecte negative apar asupra motorului, am citit pe diverse forumuri ca exista multe riscuri, am uitat sa mentionez ca tuningu il doresc din soft si cam la ce pret ajunge, multumesc anticipat.
aidanisor is offline   Reply With Quote
Old 02-10-08, 21:42   #44
pemu

Stage 1
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 12
Default Re: Efectele care apar in urma procesului Chip Tuning

salut pe toata lumea!poate cineva sa imi spuna daca stie de vreun chip sau flash ptr alfa 156 1,6 ts de 120 CP si la cat poate ajunge puterea si cuplul.va multumesc
pemu is offline   Reply With Quote
Old 04-10-08, 10:01   #45
mituc

Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 329
Default Re: Efectele care apar in urma procesului Chip Tuning

Cit anume se obtine puteti gasi pe diverse site-uri ale oamenilor care se ocupa de asa ceva, informatiile astea sint la un click departare de voi (de exemplu 1.7CDTI-ul de 80cp ajunge la 109, ala de 100 ajunge la 130, TDI-ul de 105cp ajunge la 140, iar alpha-ul de la 120 ajunge se pare pe la 127 si 152/155N*m).

La masinile turbo treburile sint clare, se creste presiunea in admisie pe linga celelalte (modificare afr, harta avans, harta injectie, etc) si e posibil ca turbina sa se uzeze prematur daca tendinta de folosire a motorului este deja una relativ incorecta (pedala la fund la turatii mici).
La benzinare aspirate, nu stiu, probabil din cauza saracirii usoare a amestecului se racesc ceva mai putin pistoanele, ceea ce n-ar trebui sa fie o problema atita timp cit masina nu e folosita in mod frecvent in jurul turatiei de red line.
mituc is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -