Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini tunate

Reply
 
Thread Tools
Old 16-01-09, 20:53   #46
alex4trance

Stock
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 9
Default Re: Pagani Zonda R dezvaluit oficial in Viena!

Quote:
Originally Posted by Claw166 View Post
Cand aud expresii de genul : "Rahat de Veyron" , "Cutia asta pe roti de Pagani" , imi vine sa sar pe geam
Mie personal imi place mai mult Pagani Zonda decat Veyron , dar de aia nu trebuie sa uit ca Bugatti ofera mult lux , FIABILITATE si bineinteles: 407 km/h , 0-100km/h > 2.9s ... etc.
Hai sa nu aruncam cu rahat in masini precum acestea , pt ca nu suntem in masura
ca sa nu mai spun k bugatii confera lux=pret 1 mil si ceva de euro,407km/=un rezervor golit in 11 min. stiu k vati obisnuit cu aceasta masina bugatti dar sa fim realisti a trecut vremea ei si sunt mult mai multe masini si mai puternice si mai fiabile.nu aruncam cu cacat in masini din astea pt ca nu ni le putem permite niciodata dar la un pret asa de mare trebuie sa aruncam si cu criticile. numai bine
alex4trance is offline   Reply With Quote
Old 16-01-09, 21:17   #47
laur_nsl

Stage 4
 
laur_nsl's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 275
Default Re: Pagani Zonda R dezvaluit oficial in Viena!

ce oti avea cu veyronul asta, singura asemanare dintre ele e ca sunt supercaruri in rest sunt extrem de diferite, 300zxtt are dreptate
laur_nsl is offline   Reply With Quote
Old 16-01-09, 22:01   #48
Fr33man

Stock
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 9
Default Re: Pagani Zonda R dezvaluit oficial in Viena!

OFF:Nu stiu carei faza cu veyron , toti au auzit de ea ca rpd are 1001 cai putere si prinde cam 407km si gata asta e cea mai tare masina in linie dreapta si pe circuit,veyron a fost facuta ca sa se arate ca se poate face o masina cu 1000 cai putere si sa nu se renuntze delok la lux ( ai piele,casetofon,aer conditionat,geamuri electrice , gps si alte dracoveni) si ca poate fi comoda si se poate sofa o perioada mai indelungata( totusi nu e o masina pentru dus la munca) fara a avea probleme de gat,spate, etc ;sincer veyron si zonda sunt in supercaruri diferite, prea diferite pentru a fi comparate.
ON: Pagani prima oara cand a aparut cu zonda a facut un boom mare pe piatza auto cu un design iesit din comun , performantze lasatoare de bale si cu in fiecare au imbunatatit vechea masina , au facut-o mai aerodinamica, mai usoara mai puternica , mai rapida pe circuit ,mai rapida in linie dreapta , e o masina de curse pe care o poti folosi in weekend pe o pista ca deh pentru altceva nu vad sa o folosesti decat daca vrei sa te duci la cumparaturi si sa sofezi cu pungi si plase pe pe parbriz si volan
Fr33man is offline   Reply With Quote
Old 16-01-09, 23:01   #49
bisag daniel

Stage 2
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 43
Default Re: Pagani Zonda R dezvaluit oficial in Viena!

super car o adevarata tehnologie
bisag daniel is offline   Reply With Quote
Old 16-01-09, 23:09   #50
allexutzzu

Stage 5
 
allexutzzu's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 855
Default Re: Pagani Zonda R dezvaluit oficial in Viena!

Quote:
Originally Posted by Ottaviano_m View Post
in citatele tale nu se vb despre Zonda, sau mi-a scapt mie, si in plus chiar sustin ceea ce am argumentat eu- Zonda o scoti pe circuit, Veyron merge pe circuit(objectively,the Veyron is hugely impressive on twisting roads)si chiar daca nu este ambientul ei ideal, stie sa mai faca multe alte lucruri. Vorbind despre veyron, baietii vorbesc despre manevrabilitate, eu vorbeam despre posibilitatea si usurinta de exploatare-zonda r este o bestie dezlantuita care va merge cel mai mult pe trailer si va fi tinuta in garaj pe cand veyron-ul ocazional va fi folosit si in deplasari pe distante lungi, si in orase ca cele mai deasupra amintite. In plus, chiar in citatele acelea se spune ca alegerea altei masini in afara de Veyron este pur subiectiva, in lumea reala performantele lui Zonda r spun ca este fara compromisuri, asta-i realitatea, asa ca ti-as fi reunoscator daca nu ai mai sustine ca o masina care ar fi cea mai tare pe circuit este si practica sau exploatabila, sau comoda, sau etc, pentru ca este pur si simplu utopic. Zi-mi ca se scoate mai bine pe circuit si sunt de acord, zi ca este mai agresiva si-ti dau dreptate, si ca este mai extravaganta si nu puteam zice mai bine, dar nu zice ca veyron-ul nu-si ,merita banii la ce monument este, pt ca Zonda R are un motor de pe o masina de 250 K si costa 1 mil si 400k de euro si stie numai sa alerge, pe cand motorul de pe Veyron unul este si unul va ramane unul si va sti sa mearga si incet si tare si subtil si extravagant, si comod(sigur mai mult ca Pagani) si emotionant orice ar fi acum si-n vecii vecilor. AMIN
adevarat graiesti...AMIN!
allexutzzu is offline   Reply With Quote
Old 16-01-09, 23:15   #51
kronos_e36

Stage 4
 
kronos_e36's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 269
Member of:
[Unknown Racers]
Default Re: Pagani Zonda R dezvaluit oficial in Viena!

de ce trebuie sa comentam la bijuteriile astea...trebuie doar sa privim
kronos_e36 is offline   Reply With Quote
Old 17-01-09, 00:11   #52
C63 AMG

Stage 5
 
C63 AMG's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
Default Re: Pagani Zonda R dezvaluit oficial in Viena!

Quote:
Originally Posted by Ottaviano_m View Post
in citatele tale nu se vb despre Zonda, sau mi-a scapt mie, si in plus chiar sustin ceea ce am argumentat eu- Zonda o scoti pe circuit, Veyron merge pe circuit(objectively,the Veyron is hugely impressive on twisting roads)si chiar daca nu este ambientul ei ideal, stie sa mai faca multe alte lucruri.
Frate am pomenit eu (sau ei) ceva de circuit ? Oamenii spuneau ca o masina mai usoara precum F40 sau Mclaren F1 e mult mai satisfacatoare si mai fun de condus pe drumurile publice ("twisting roads" nu se refera la circuit acolo), ori zonda intra automat in aceasta categorie avand o greutate de 1200 de kg (ma refer la masina de strada). Deci chiar daca nu au specificat ca se refera si la zonda acolo se poate foarte usor subintelege acest lucru. Chiar e nevoie sa-ti desenez ?

"A 1-ton Ferrari F40 or 1.2-ton McLaren F1 feels utterly different and, frankly, a whole lot more fun." -aici ei au dat doar niste exemple, doar nu vroiai sa-ti insire acum toate masinile de acest gen.


Si ce stie sa faca in plus veyronul fata de zonda ? Stie sa faca cartofi prajiti ? Nu stie. Ca e mai luxoasa la interior nu stiu daca ai observat dar si pagani-ul e de destul de luxos, si oricum acest lucru nu are mai nimic de-a face cu experienta de condus. Cand conduci te uiti in afara masinii nu inauntrul ei, deci din punctul meu de vedere poate sa aiba si interior de rahat (la propriu!) ca nu ma intereseaza, atata vreme cat nu miroase desigur Ca e mai confortabila ? Acum pe bune, pe cine intereseaza confortul la o masina din asta ? Daca te intereseaza asa mult confortul atunci ar trebui sa te orientezi spre alte masini, in nici un caz spre unele cu 1000 de cai putere. Ce rost are sa te complici cu o asemenea masina, care are o autonomie extrem de redusa si o garda la sol la fel de mica ? Eu unul nu vad care-i sensul.


Quote:
Vorbind despre veyron, baietii vorbesc despre manevrabilitate, eu vorbeam despre posibilitatea si usurinta de exploatare-zonda r este o bestie dezlantuita care va merge cel mai mult pe trailer si va fi tinuta in garaj pe cand veyron-ul ocazional va fi folosit si in deplasari pe distante lungi, si in orase ca cele mai deasupra amintite.
Iar compari mere cu pere ? De ce nu comparam Zonda F cu Veyron mai bine ?
Care-s plusurile veyron-ului ? Lasand la o parte puterea pe care oricum nu ai unde sa o folosesti, mie mi se pare ca are doar minusuri: sunet, manevrabilitate, road feel, totul e la ani lumina (ma rog exagerez) fata de zonda sau alte masini de genul. Ce-i drept veyron-ul sta mai bine la confort, numai ca dupa cum ziceam nu cred ca intereseaza pe cineva acest aspect la o masina sport hardcore. Mai degraba il intereseaza sa se simta bine la volan, sa simta masina etc. Daca esti mos si te intereseaza confortul iti iei bentley.

Quote:
In plus, chiar in citatele acelea se spune ca alegerea altei masini in afara de Veyron este pur subiectiva,
Unde frate ? Din contra, scrie exact invers:

Quote:
And which is why the Veyron will always be a thing to admire and respect, rather than to love and cherish. For all its apocalyptic pace and power, if you gave me a decent road and the choice of a Bugatti Veyron or an older and slower-by-far Ferrari F40, I'd take Maranello every time. Cars like that, and, to a slightly lesser extent, the McLaren don't simply put on a show for you to watch, they give you the lead role. I'd always rather be involved rather than spectating.

Dupa cum vezi, omul zice cat se poate de clar ca daca cineva i-ar oferi posibilitatea de a alege intre veyron si un ferrari f40, el ar alege-o fara sa clipeasca pe cea din urma. De ce ? Pentru ca veyron-ul nu implica soferul nici pe departe la fel de mult, ori in fond si la urma urmei asta e tot ce conteza la o masina sport, nu luxul sau confortul.



Quote:
in lumea reala performantele lui Zonda r spun ca este fara compromisuri, asta-i realitatea, asa ca ti-as fi reunoscator daca nu ai mai sustine ca o masina care ar fi cea mai tare pe circuit este si practica sau exploatabila, sau comoda, sau etc, pentru ca este pur si simplu utopic.
Tu vorbesti in continuare de zonda R, eu vorbesc de Zonda F. Repet, daca vorbesti de zonda R nu ai cum sa o compari cu veyron-ul ! Una e masina de strada alta e masina de circuit. Deci din start comparatia cade.

Apoi scuza-ma ca te intreb dar de unde stii ca masinile de strada zonda nu sunt confortabile ? Ai condus tu vreuna ? (fac si eu ca tine ) Pana una alta cei care au condus-o spun ca nu sta chiar asa rau la acest capitol:

Quote:
The beauty of the Zonda F Clubsport is its ability to carve up a winding road, which is just as impressive, if not more so, as its ability to cover straight stretches of road in the shortest time possible. Where it shines the most is its effortless ability to glide in and out of corners with unnerving speed. The suspension transcribes with needle-like precision every imperfection and nuance in the tarmac, yet the springs aren't so harsh as to make the ride overly uncomfortable or jarring. Expertly tuned shocks complement the springs to reveal a firm suspension set-up with almost non-existent body-roll.
http://209.85.229.132/search?q=cache...lnk&cd=1&gl=ro


Quote:
Zi-mi ca se scoate mai bine pe circuit si sunt de acord, zi ca este mai agresiva si-ti dau dreptate, si ca este mai extravaganta si nu puteam zice mai bine, dar nu zice ca veyron-ul nu-si ,merita banii la ce monument este, pt ca Zonda R are un motor de pe o masina de 250 K si costa 1 mil si 400k de euro si stie numai sa alerge, pe cand motorul de pe Veyron unul este si unul va ramane unul si va sti sa mearga si incet si tare si subtil si extravagant, si comod(sigur mai mult ca Pagani) si emotionant orice ar fi acum si-n vecii vecilor. AMIN
Zonda e mai agresiva, mai emotionanta, mai extravaganta- si aici ma refer la masina destinata drumurilor publice. Veyron e mai rapid in linie dreapta si cam atat.

In fine nu cred ca are rost acum sa te conving de acest lucru, fiecare cu preferintele lui. Daca pe tine la o masina sport de 1 milion de euro te intereseaza in primul rand sa fie comoda si luxoasa si nu ultra-sharp si ultra-light precum e zonda (care la randul ei e comoda si luxoasa, ce-i drept la cote ceva mai reduse ), probabil ca veyronul e masina perfecta.

Apropo, ce zici de interiorul asta, ti se pare luxos ori ba ?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	2005-Pagani-Zonda-F-n-Interior-1920x1440.jpg
Views:	354
Size:	519.6 KB
ID:	757624  

Last edited by C63 AMG; 17-01-09 at 00:33.
C63 AMG is offline   Reply With Quote
Old 17-01-09, 00:39   #53
C63 AMG

Stage 5
 
C63 AMG's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
Default Re: Pagani Zonda R dezvaluit oficial in Viena!

Quote:
Originally Posted by bytzu11 View Post
SUPERBA!!!chiar daca modelul asta merge pe trailer si pe circuit...bate la fundulet orice supercar la ora actuala...inclusiv "veyron"...care mie personal mi se pare o risipa de bani...Zonda este un supercar adevarat...si nici nu are un motor de 16.4 cmc...daca cuiva i-a scapat detaliul asta...ca tot o comparam cu veyronu' care are un asemenea motor...
Veyronul nu are motor de 16.4 cmc..are motor de 8 litri cu 16 cilindri si 4 turbo-compresoare, de acolo vine acel 16.4. Oricum chiar si asa 1000 de cai mi se par putini, daca scoatea acea putere dintr-un motor normal aspirat de 8 litri ma impresiona dar asa in nici un caz...


Quote:
Originally Posted by allexuttzu
ma refer la fiabilitate, confort...pagani asta nu e masina de mers prin buc, si in general pe strazi...veyronu e facut cam pentru toate!
Lol si veyronu e de mers prin bucuresti ? Nici lamborghini, nici ferrari, nici bugatti, nici una din aceste masini nu are ce sa caute in bucuresti, sau in romania in general ! Ca mai sunt unii tzaranoi plini de bani care vor sa se sparga in figuri pe dorobanti asta-i alta problema, ideea ca noi nu avem drumuri sau autostrazi pentru asa ceva.

Apoi daca cu veyronu zici tu ca ai putea sa mergi prin bucuresti, nu vad de ce n-ai putea cu zonda ! (evident cu versiunea de strada nu cu cea de circuit)
Ce te impiedica mai exact ? Si la urma urmei daca unii pot sa mearga cu LP640 sau cu Carrera GT prin bucuresti de ce n-ar putea si cu Zonda ? Sau ti se pare asa mare diferenta intre aceste masini ?


Quote:
Originally Posted by Brynk View Post
marfa rau masinutza.....10 bucati in lumeeee???)
suuper raritate....5 la arabi si restu in lume mai bine zis:P
Hmm mai degraba 9 la arabi si restu in lume

Last edited by C63 AMG; 17-01-09 at 00:55.
C63 AMG is offline   Reply With Quote
Old 17-01-09, 01:14   #54
Pik_TDI

Stage 2
 
Pik_TDI's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 46
Default Re: Pagani Zonda R dezvaluit oficial in Viena!

e masina pentru circuit,imaginativa masina asta in traficu din bucuresti )
Pik_TDI is offline   Reply With Quote
Old 17-01-09, 02:41   #55
catalin4u24

Stage 2
 
catalin4u24's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 58
Default Re: Pagani Zonda R dezvaluit oficial in Viena!

Quote:
Originally Posted by hideandseek View Post
Vi se pare ca veyronu arata ca o masina de mers pe circuit ? sau ca pagani zonda este o masina de plimbat pe strada?
Good point. Comparatia intre cele doua masini chiar nu-si are rostul. Veyron va ramane mult timp best super-car ever si nu va fi dat jos curand. Veyron nu a fost creat doar pentru pista, a fost creat pentru oameni plini de bani, exclusivisti care vor o masina care iese din toate tiparele de pana acum. Daca ar vrea cineva o masina de pista si-ar lua masina prezenta aici in acest topic. Nu veti intelege niciodata ca Veyron e altceva, mult peste orice dupa piata. In primul rand este o masina noarmala facuta sa reziste in timp nu doar "n" ture pe pista. In al doilea rand a fost creat din ambitia patronului de la VAG de a face o masina care sa bata cel mai tare supercar de pana atunci si anume McLaren F1.
Veyron este doar una, este propria sa clasa. Si cu asta am terminat.
catalin4u24 is offline   Reply With Quote
Old 17-01-09, 08:26   #56
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Pagani Zonda R dezvaluit oficial in Viena!

in sfarsit cineva care intelege esenta veyron!(postul de deasupra)...1001 CP ti se par putini ? Intradevar....sunt foarte putini. Puteau sa scoata mai mult evident, dar marketing, si ca suna frumos, au ramas la 1001. Daca adaugam ca nu s-au pus sa stoarca motoru ala de fiecare resursa, ca ei vor ca masina sa tina mai mult de cateva luni, pare destul de logic
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 17-01-09, 09:46   #57
steffan
Ford Driver

Stage 5
 
steffan's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,206
Member of:
[FORD]
Default Re: Pagani Zonda R dezvaluit oficial in Viena!

asta da masina . si fratee terminati cu veyronu... cred ca asta se bate cu MC12
steffan is offline   Reply With Quote
Old 17-01-09, 15:15   #58
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Pagani Zonda R dezvaluit oficial in Viena!

Quote:
Originally Posted by allexutzzu View Post
1.eu nu m-am referit la performante neaparat...dar bugatti e facuta in asa fel incat sa reziste chiar daca te duci cu ea la piata in fiecare zi...e facuta pentru a merge oricand, oriunde...rezista si la un condus sportiv pe un circuit, poate mult mai mult decat zonda asta...e facuta cu cap masina aia, a fost gandita multi ani!
2. nu inteleg de ce ma ataci...daca am skoda nu inseamna k sunt fan VAG...atat mi-am permis! mi-as dori un bmw mai mult decat orice, dar momentan nu dispun de banii necesari...oricum, nici a ta nu e departe, calibra, poate fi considerata tomberon daca stam sa le luam asa...
In primul rand, nu trebuie sa o iei personal,mi-am permis sa fac o amarata de Skoda tomberon cum si tu ti-ai permis sa faci o masina de peste un milion de euro tomberon. Cine e mai aproape de adevar ? In al doilea rand daca te dai asa mare fan Veyron ar trebui sa stii ca Veyronul nu este ceea ce pare sau te-au pacalit aia de la VAG. Nu e nici pe departe o masina cu care sa mergi zi de zi, eventual la piata. In plus de ce crezi ca un motor de Mercedes (care oricum fac cam cele mai fiabile masini din lume) nu ar fi mai fiabil decat un motor foarte complex, cu arhitectura f.complicata, cu 10 radiatoare, cu o cutie de viteza problematica, suspensie f. f. rigida de iti scuipi plamanii? Tu chiar mananci tot ce se arunca din auzite ? Uite, ca sa te lamuresti, citeste urmatorul test facut de caranddriver: http://www.caranddriver.com/reviews/...16_4_road_test . Lectura placuta si poate mai revii cu picioarele pe pamant.

P.s. Calibra din poza de la avatar, nu are nicio legatura cu masina pe care o conduc (culmea, e marca pe care ti-o doresti mai mult ca orice si la care se mai adauga si un "M"), ca dovada ca inca odata aparentele insala.

Last edited by UNLORD; 17-01-09 at 15:27.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 17-01-09, 15:39   #59
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Pagani Zonda R dezvaluit oficial in Viena!

Quote:
Originally Posted by tarzy View Post
unlord, sa inteleg ca ai o problema cu masinile vag?? sau cum?? ca nu inteleg... sau ai tu ceva mai bun si nu ma prind eu??
Mai degraba cu filozofia "VAG" si anume "vorba multa, fapte putine"

Quote:
Originally Posted by tarzy View Post
bai baietzi...singurul lucru pe care il au in comun cele 2 masini de care se tot comenteaza p aici...zonda si veyron... este faptul ca sunt capabile, in conditii ideale si cu totul speciale, sa atinga maginifica viteza de 400 km/h. dar acum eu cred ca nu isi are rost comparatia intre ele. una te face cunoscut cand iesi cu ea pe drumurile publice, cealalta, cel mai probabil dat fiind faptul ca fiecare dintre noi suntem piloti , te face cunoscut la stirile sportive sau prin filmulete cu super car crashes de pe net...asa ca allexutzu are dreptate...veyron este pur si simpu peste zonda ca masina nu ca bolid de circuit
Citeste si tu testul de mai sus, ca la 19 ani, marketingul agresiv (asa cum il practica corporatia VAG) are alt impact...si e de inteles. Btw, ai carnet ? Retine,nu contest performantele Veyronul, il consider o supermasina, dar in niciun caz nu e asa cum vi-l inchipuiti voi. Barem Zonda este eminamente de circuit, in timp ce Veyronul sigur nu e o masina de zi cu zi si nici mai rapida pe circuit precum Zonda.

Last edited by UNLORD; 17-01-09 at 15:44.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 17-01-09, 17:07   #60
allexutzzu

Stage 5
 
allexutzzu's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 855
Default Re: Pagani Zonda R dezvaluit oficial in Viena!

Quote:
Originally Posted by UNLORD View Post
In primul rand, nu trebuie sa o iei personal,mi-am permis sa fac o amarata de Skoda tomberon cum si tu ti-ai permis sa faci o masina de peste un milion de euro tomberon. Cine e mai aproape de adevar ? In al doilea rand daca te dai asa mare fan Veyron ar trebui sa stii ca Veyronul nu este ceea ce pare sau te-au pacalit aia de la VAG. Nu e nici pe departe o masina cu care sa mergi zi de zi, eventual la piata. In plus de ce crezi ca un motor de Mercedes (care oricum fac cam cele mai fiabile masini din lume) nu ar fi mai fiabil decat un motor foarte complex, cu arhitectura f.complicata, cu 10 radiatoare, cu o cutie de viteza problematica, suspensie f. f. rigida de iti scuipi plamanii? Tu chiar mananci tot ce se arunca din auzite ? Uite, ca sa te lamuresti, citeste urmatorul test facut de caranddriver: http://www.caranddriver.com/reviews/...16_4_road_test . Lectura placuta si poate mai revii cu picioarele pe pamant.
Nu sunt fan veyron, doar ca la masina asta s-a pus prea mult suflet, a fost gandita prea mult timp pana a iesi pe portile fabricii, va ramane in istorie...si d-asta nu-mi place cand toti compara orice masina aparuta cu veyron...doar pentru ca au puteri apropiate...si sa stii ca sunt cu picioarele pe pamant!

P.s. Calibra din poza de la avatar, nu are nicio legatura cu masina pe care o conduc (culmea, e marca pe care ti-o doresti mai mult ca orice si la care se mai adauga si un "M"), ca dovada ca inca odata aparentele insala.[/QUOTE]

ma bucur pentru tine ca ai un M3..M5...M6...sau orice altceva ai avea! cand voi termina facultatea si voi profesa am sa te invit la o liniuta... atunci cu siguranta vom vorbi ca de la egal la egal!

Last edited by allexutzzu; 17-01-09 at 17:10.
allexutzzu is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -