Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini tunate

Reply
 
Thread Tools
Old 16-01-09, 15:09   #16
eXeqTr

Stage 4
 
eXeqTr's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 235
Default Re: Pagani Zonda R dezvaluit oficial in Viena!

o singura intrebare.. aripile unde`s ?
eXeqTr is offline   Reply With Quote
Old 16-01-09, 15:34   #17
serady

Stage 5
 
serady's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 306
Member of:
[DACIA]
Default Re: Pagani Zonda R dezvaluit oficial in Viena!

daca zonda era o femeie o luam de nevasta...
serady is offline   Reply With Quote
Old 16-01-09, 15:42   #18
-<Gedoc>-

Stage 4
 
-<Gedoc>-'s Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 226
Default Re: Pagani Zonda R dezvaluit oficial in Viena!

pacat ca`s numa 10 si alea pt pista...k vroiam sa vad cate se duc la arabitoi...))
-<Gedoc>- is offline   Reply With Quote
Old 16-01-09, 16:00   #19
tiby120

Stage 5
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 445
Member of:
[Echipa de sprijin]
Default Re: Pagani Zonda R dezvaluit oficial in Viena!

Quote:
Originally Posted by allexutzzu View Post
iar ati inceput cu veyornu...masina aia nu va putea fi batuta niciodata...e facuta in asa fel incat sa reziste mai mult decat toate tomberoanele astea cu roti care se vor a fi adversare, adunate!!
e uite, vezi? lucru asta nu trebuia sa il spui. asta ca sa te consider un cunoscator. acuma nu te mai consider
tiby120 is offline   Reply With Quote
Old 16-01-09, 16:29   #20
boy_wonder

Stage 5
 
boy_wonder's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
Default Re: Pagani Zonda R dezvaluit oficial in Viena!

Quote:
Originally Posted by allexutzzu View Post
iar ati inceput cu veyornu...masina aia nu va putea fi batuta niciodata...e facuta in asa fel incat sa reziste mai mult decat toate tomberoanele astea cu roti care se vor a fi adversare, adunate!!
as vrea sa ma bage tolea intr-un astfel de tomberon
boy_wonder is offline   Reply With Quote
Old 16-01-09, 16:35   #21
C63 AMG

Stage 5
 
C63 AMG's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
Default Re: Pagani Zonda R dezvaluit oficial in Viena!

Nuuuu, de ce i-au facut spatele in halul ala ? Ala de pe masinile "de strada" arata de 100 de ori ma bine

ps: motorul ala e aspirat ?? WOW !


LE: sunt curios cum se aude masina, daca aia normala se aude asa

https://video.google.com/videoplay?do...24719885647699

Last edited by C63 AMG; 16-01-09 at 16:53.
C63 AMG is offline   Reply With Quote
Old 16-01-09, 16:47   #22
JohnyBoy

Stage 2
 
JohnyBoy's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 73
Default Re: Pagani Zonda R dezvaluit oficial in Viena!

veyronu' e mai practic

nu cred k ai putea sa mergi cu pagani prin Buc ... defapt cu nicio masina nu prea poti
JohnyBoy is offline   Reply With Quote
Old 16-01-09, 16:56   #23
C63 AMG

Stage 5
 
C63 AMG's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
Default Re: Pagani Zonda R dezvaluit oficial in Viena!

Veyronu' e un GT de lux super-performant (mai ales in linie dreapta) dar destul de greoi- aproape doua tone, si banuiesc ca sufera un pic si de turbo-lag, pe cand asta e o masina de curse veritabila de 1 tona si putin si care raspunde instantaneu la comenzi. Oricum Pagani rulez !

Last edited by C63 AMG; 16-01-09 at 18:13.
C63 AMG is offline   Reply With Quote
Old 16-01-09, 17:01   #24
VBogdan

Stage 5
 
VBogdan's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 313
Default Re: Pagani Zonda R dezvaluit oficial in Viena!

prea tare masina......si caroseria in fibra de carbon arata bestial....
VBogdan is offline   Reply With Quote
Old 16-01-09, 17:09   #25
iviTe
Daewoo Driver

Stage 5
 
iviTe's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 2,259
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Pagani Zonda R dezvaluit oficial in Viena!

ce sa mai .... masina de viss
iviTe is offline   Reply With Quote
Old 16-01-09, 17:10   #26
Ottaviano_m

Stage 4
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 251
Default Re: Pagani Zonda R dezvaluit oficial in Viena!

cum se face ca motorul AMG este de 6.0 litri? Eu stiam de un motor facut de AMG special pt Pagani de 7.3 litri. La 6 l ar fi cel de pe 63 AMG modificat putin in cursa sau alezaj sa fie mai "mic". Oricum , mi se pare ciudat. Pot cere confirmare? A, si inca ceva... am vazut Zonda recent am putut urca in ea, parerea mea e ca o masina orice masina ar fi de la cea mai economicoasa trecand prin cele mai luxoase si apoi ajungand la cele mai teribiliste trebuie sa gaseasca un echilibru perfect pt ceea ce vor ele sa fie, in lumina acestei idei pot spune decat ca liniile lui Zonda sunt brutale si sexy, ca ale unei prostituate, pe cand Veyronul este ca un atlet gentleman. In afara de agresivitatea exterioara Zonda nu prea ofera decat performanta fantezista, adica pt cine poate sa o duca pe pista, si acolo ca sa scoti dintr-o zonda diferenta pe care noi ca pasionati stim ca o are fata de veyron (in sens pozitiv si in ceea ce priveste strict timpii de circuit), trebuie sa fii ca pilot la o clipita de distanta de perfectiune. Dupa aceea Zonda o urci pe trailer si ti-o duci acasa cu un Iveco, pe cand la Veyron ii schimbi "incaltamintea" si cu responsabilitate te distrezi si pe drumul pana acasa-asta inseamna o masina la 360 de grade - echilibru in exploatare, Zonda este ca un pix de unica folosinta, veyron-ul este ca un stilou primit cadou de la strabunicul care a semnat pacea de dupa razboiul de independenta. Precizez ca am f mare respect si stima pt Pagani si sunt fan Zonda, dar dupa mine treburile stau dupa cum am enuntat mai sus. Sper ca am reusit sa-mi explic punctul de vedere. Numai bine!
Ottaviano_m is offline   Reply With Quote
Old 16-01-09, 17:29   #27
C63 AMG

Stage 5
 
C63 AMG's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
Default Re: Pagani Zonda R dezvaluit oficial in Viena!

Quote:
Originally Posted by Ottaviano_m View Post
cum se face ca motorul AMG este de 6.0 litri? Eu stiam de un motor facut de AMG special pt Pagani de 7.3 litri. La 6 l ar fi cel de pe 63 AMG modificat putin in cursa sau alezaj sa fie mai "mic".
Nu are cum sa fie motorul de pe 63 AMG mai degraba cel de pe 65 care e V12 si are 6 litri. Sau n-ai vazut ca asta e V12 ?

Si stai linistit ca Zonda poti sa-l conduci lejer si pe autostrada (bine nu modelul asta, care e special pentru circuit) si iti garantez ca e mult mai fun decat bugatti veyron. Apoi nu stiu de unde ati scos ca veyronu ar fi o masina mai practica. Da, e mai luxoasa la interior si poate mai confortabila (transmisie automata etc), dar in rest are o autonomie de 200 km (maxim) si garda la sol foarte joasa asa ca nu vad care e marea diferenta. Oricum eu as alege Pagani fara drept de apel, fie ca o conduc pe strada fie pe circuit.

Ia uite ce zic baietii de la edmunds despre Veyron:

Quote:
Distant Thunder
But this is where the tale turns ever so slightly sour. For while the Veyron handles as well as you could possibly expect a 2-ton car to handle, you have to make that qualification. A 1-ton Ferrari F40 or 1.2-ton McLaren F1 feels utterly different and, frankly, a whole lot more fun. It's simple physics: Two tons of car will not and cannot change direction like a 1-ton car, and the agility, intimacy and precision taken for granted in anything — from a Lotus Elise to a McLaren F1 — is notable only by its absence in the Veyron. There's no doubting its vast grip, or benign understeer-led behavior at the limit, but if you're looking for a car to talk back to you, to feed you every nuance of the road, and to make you feel truly part of the machine, look elsewhere. Objectively, the Veyron is hugely impressive on twisting roads, subjectively it is just a shade remote, which is the last thing in the world I'd want from a million-buck mega-car.

And which is why the Veyron will always be a thing to admire and respect, rather than to love and cherish. For all its apocalyptic pace and power, if you gave me a decent road and the choice of a Bugatti Veyron or an older and slower-by-far Ferrari F40, I'd take Maranello every time. Cars like that, and, to a slightly lesser extent, the McLaren don't simply put on a show for you to watch, they give you the lead role. I'd always rather be involved rather than spectating.
http://www.edmunds.com/insideline/do...ticleId=108032

Soo, mi se pare clar ca veyron nu-si merita banii, pentru ca 400 la ora oricum nu o sa atingi in viata vietilor tale; si-apoi nu doar viteza conteaza, ci felul in care se simte masina, ori la capitolul asta veyronu sta ca mai toate masinile germane- intr-un cuvant: boring (sau "not involving").

Last edited by C63 AMG; 16-01-09 at 17:51.
C63 AMG is offline   Reply With Quote
Old 16-01-09, 17:44   #28
C63 AMG

Stage 5
 
C63 AMG's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
Default Re: Pagani Zonda R dezvaluit oficial in Viena!

Hehe, se pare ca pana la urma e un motor de curse in toata regula, luat direct de pe CLK GTR ! Sau cel putin asa zic baietii de la autoblog:

Quote:
The customer who initially commissioned it just wanted the fastest possible toy to play with on track days and with a 750hp engine derived from the Mercedes CLK GTR powerplant, that shouldn't be much of a problem.
http://www.autoblog.com/2007/03/02/z...lly-announced/
C63 AMG is offline   Reply With Quote
Old 16-01-09, 17:51   #29
B.D.

Stage 3
 
B.D.'s Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 152
Member of:
[VW]
Default Re: Pagani Zonda R dezvaluit oficial in Viena!

lol ce e aici !!
B.D. is offline   Reply With Quote
Old 16-01-09, 17:52   #30
Ottaviano_m

Stage 4
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 251
Default Re: Pagani Zonda R dezvaluit oficial in Viena!

in primul rand practic inseamna comod - eu vad pagani mai aproape de Lorus Elise si Veyron de Bentley continental GT Speed - ca si comoditate, lipsa de compromis in sensul asta, calitatea si rafinatetea materialelor folosite. Are o exploatare mai moale, mai blanda ce ii permite sa fie folosita si in orase -aici nu mai dati exemplul Bucurestiului ca deocamdata este la stadiul de camp de batalie, ci mai degraba Paris, Miami etc. In plus, faptul ca zonda se poate conduce pe autostrada este complet irelevant, cum este si argumentul autonomie, odata pt ca autostrada este ambientul unde absolut orice masina poate merge si dupa aceea ca autonomia lui Pagani nu poate fi mult mai pozitiva decat a veyron-ului. In plus, noi vorbeam de Pagani Zonda R vs. Veyron si nu de Zonda "normala", nici macar F. La 10 exemplare produse Pagani Zonda R nu este o masina de comparat cu Veyron, ci este mai degraba de rangul lui Maserati MC 12 Corsa. Si aici iti dai seama (sper) ca nu mai poti sa sustii ca este un zonda r este de comparat in domeniul fruibilitatii cu un Veyron.
In legatura cu motorul - eu ziceam de 63 AMG si spuneam "modificat in cursa si/sau alezaj pt a fi mai mic decat cel de pe merc" (cred ca ti-a scapat,nu-i nimic) chiar pt ca stiam ca este mai mare, si banuiam ca in cazul in care chiar este de 6.0 litri ar fi mai usor sa modifice lejer cilindreea decat sa schimbe toata aspiratia din moment ce 65 AMG este biturbo din cate-mi amintesc.
in alta ordine de idei- permite-mi sa ma indoiesc de garantia ce mi-o oferi dumitale in privinta faptului ca te distrezi mai tare - daca ai condus te cred, pana nu-mi dovedesti ca ai facut-o iti spun sincer ca sunt speculatii bazate pe cunostiintele tale, de altfel de tot respectul (daca-mi permiti), dar care totusi lasa loc de dubiu. Numai bine!
Ottaviano_m is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -