Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini tunate

Reply
 
Thread Tools
Old 16-01-09, 19:01   #31
C63 AMG

Stage 5
 
C63 AMG's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
Default Re: Pagani Zonda R dezvaluit oficial in Viena!

Quote:
La 10 exemplare produse Pagani Zonda R nu este o masina de comparat cu Veyron, ci este mai degraba de rangul lui Maserati MC 12 Corsa. Si aici iti dai seama (sper) ca nu mai poti sa sustii ca este un zonda r este de comparat in domeniul fruibilitatii cu un Veyron.
Pai mi se pare evident ca nu poti compara o masina care a fost construita exclusiv pentru circuit cu una de strada...dar in cazul asta nu stiu de ce ai mai adus veyron-ul in discutie.

Quote:
In legatura cu motorul - eu ziceam de 63 AMG si spuneam "modificat in cursa si/sau alezaj pt a fi mai mic decat cel de pe merc" (cred ca ti-a scapat,nu-i nimic) chiar pt ca stiam ca este mai mare, si banuiam ca in cazul in care chiar este de 6.0 litri ar fi mai usor sa modifice lejer cilindreea decat sa schimbe toata aspiratia din moment ce 65 AMG este biturbo din cate-mi amintesc.
Crezi ? Eu cred ca era ceva mai usor sa-i schimbe aspiratia. In fine nu sunt eu mare expert in ceea ce priveste constructia motoarelor (de fapt nu sunt deloc expert ) dar parca mi se pare mai simplu asa. Adica daca un motor aspirat pot sa-l faci cu usurinta turbo banuiesc ca si reciproca e valabila nu ? Apoi nu era vorba ca-i modifica doar cilindreea ci ca-i modifica numarul de cilindri, ceea ce e cu totul alta mancare de peste.

Si vezi ca am pus mai sus un citat cum ca motorul e luat de pe CLK GTR..

Quote:
in alta ordine de idei- permite-mi sa ma indoiesc de garantia ce mi-o oferi dumitale in privinta faptului ca te distrezi mai tare - daca ai condus te cred, pana nu-mi dovedesti ca ai facut-o iti spun sincer ca sunt speculatii bazate pe cunostiintele tale, de altfel de tot respectul (daca-mi permiti), dar care totusi lasa loc de dubiu. Numai bine!
Normal ca nu am condus eu masina lol. Dar sunt altii care au facut-o, cum ar fi cei de la edmunds. Uite ce parere au ei despre veyron:

Quote:
Distant Thunder
But this is where the tale turns ever so slightly sour. For while the Veyron handles as well as you could possibly expect a 2-ton car to handle, you have to make that qualification. A 1-ton Ferrari F40 or 1.2-ton McLaren F1 feels utterly different and, frankly, a whole lot more fun. It's simple physics: Two tons of car will not and cannot change direction like a 1-ton car, and the agility, intimacy and precision taken for granted in anything — from a Lotus Elise to a McLaren F1 — is notable only by its absence in the Veyron. There's no doubting its vast grip, or benign understeer-led behavior at the limit, but if you're looking for a car to talk back to you, to feed you every nuance of the road, and to make you feel truly part of the machine, look elsewhere. Objectively, the Veyron is hugely impressive on twisting roads, subjectively it is just a shade remote, which is the last thing in the world I'd want from a million-buck mega-car.

And which is why the Veyron will always be a thing to admire and respect, rather than to love and cherish. For all its apocalyptic pace and power, if you gave me a decent road and the choice of a Bugatti Veyron or an older and slower-by-far Ferrari F40, I'd take Maranello every time. Cars like that, and, to a slightly lesser extent, the McLaren don't simply put on a show for you to watch, they give you the lead role. I'd always rather be involved rather than spectating.
http://www.edmunds.com/insideline/do...ticleId=108032

Last edited by C63 AMG; 16-01-09 at 19:17.
C63 AMG is offline   Reply With Quote
Old 16-01-09, 19:03   #32
R0b3r71n0

Stage 5
 
R0b3r71n0's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 571
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Pagani Zonda R dezvaluit oficial in Viena!

ce Veyron Ce Murcielago .. ce enZo Se numeste Zonda Si Da Clasa Tuturor SuperCarurilor
R0b3r71n0 is offline   Reply With Quote
Old 16-01-09, 19:04   #33
the_one_and _only

Stage 5
 
the_one_and _only's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 358
Default Re: Pagani Zonda R dezvaluit oficial in Viena!

Quote:
Originally Posted by UNLORD View Post
Din pacate Veyronul e facut de VAG, o firma grandomana, care prefera un marketing agresiv, astfel ca toti posesorii de Skode si alte tomberoane sa fie mandrii si infatuati. Ei bine realitatea e cu totul altfel. Veyronul e mai slab pe circuit chiar si decat varianta domestica Pagani. Asa ca stai linistit si nu mai visa, ca realitatea e cu totul alta: https://www.youtube.com/watch?v=EpKM-1ubfE4 Cred ca e lesne de inteles ca varianta R e chiar si mai rapida decat "imbatabilul" Veyron.
Subscriu
the_one_and _only is offline   Reply With Quote
Old 16-01-09, 19:20   #34
Ottaviano_m

Stage 4
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 251
Default Re: Pagani Zonda R dezvaluit oficial in Viena!

in citatele tale nu se vb despre Zonda, sau mi-a scapt mie, si in plus chiar sustin ceea ce am argumentat eu- Zonda o scoti pe circuit, Veyron merge pe circuit(objectively,the Veyron is hugely impressive on twisting roads)si chiar daca nu este ambientul ei ideal, stie sa mai faca multe alte lucruri. Vorbind despre veyron, baietii vorbesc despre manevrabilitate, eu vorbeam despre posibilitatea si usurinta de exploatare-zonda r este o bestie dezlantuita care va merge cel mai mult pe trailer si va fi tinuta in garaj pe cand veyron-ul ocazional va fi folosit si in deplasari pe distante lungi, si in orase ca cele mai deasupra amintite. In plus, chiar in citatele acelea se spune ca alegerea altei masini in afara de Veyron este pur subiectiva, in lumea reala performantele lui Zonda r spun ca este fara compromisuri, asta-i realitatea, asa ca ti-as fi reunoscator daca nu ai mai sustine ca o masina care ar fi cea mai tare pe circuit este si practica sau exploatabila, sau comoda, sau etc, pentru ca este pur si simplu utopic. Zi-mi ca se scoate mai bine pe circuit si sunt de acord, zi ca este mai agresiva si-ti dau dreptate, si ca este mai extravaganta si nu puteam zice mai bine, dar nu zice ca veyron-ul nu-si ,merita banii la ce monument este, pt ca Zonda R are un motor de pe o masina de 250 K si costa 1 mil si 400k de euro si stie numai sa alerge, pe cand motorul de pe Veyron unul este si unul va ramane unul si va sti sa mearga si incet si tare si subtil si extravagant, si comod(sigur mai mult ca Pagani) si emotionant orice ar fi acum si-n vecii vecilor. AMIN
Ottaviano_m is offline   Reply With Quote
Old 16-01-09, 19:47   #35
FreShhhy

Stage 3
 
FreShhhy's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 85
Default Re: Pagani Zonda R dezvaluit oficial in Viena!

nu cred ca are vreun rost sa comentam. nu prea o sa vezi vreodata masini ca acestea sa treaca pe langa tine , nici macar in vis
FreShhhy is offline   Reply With Quote
Old 16-01-09, 20:05   #36
bytzu11

Stage 3
 
bytzu11's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 169
Member of:
[DACIA]
[Opel]
Thumbs up Re: Pagani Zonda R dezvaluit oficial in Viena!

SUPERBA!!!chiar daca modelul asta merge pe trailer si pe circuit...bate la fundulet orice supercar la ora actuala...inclusiv "veyron"...care mie personal mi se pare o risipa de bani...Zonda este un supercar adevarat...si nici nu are un motor de 16.4 cmc...daca cuiva i-a scapat detaliul asta...ca tot o comparam cu veyronu' care are un asemenea motor...

ZONDA RULEZ!!!!
__________________
Muscle Car Fan...4ever......Dacia&Opel Driver...4now...
bytzu11 is offline   Reply With Quote
Old 16-01-09, 20:08   #37
celica_rx8

Stage 2
 
celica_rx8's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 30
Default Re: Pagani Zonda R dezvaluit oficial in Viena!

Comparatia acestui monstru cu Veyronu`l nu-si are rostul ... stim cu totii ca Veyronul a fost batut pe circuit de Nissan GT-R....deci...Zonda RULLLLZZZZ!!!
celica_rx8 is offline   Reply With Quote
Old 16-01-09, 21:05   #38
allexutzzu

Stage 5
 
allexutzzu's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 855
Default Re: Pagani Zonda R dezvaluit oficial in Viena!

Quote:
Originally Posted by tiby120 View Post
e uite, vezi? lucru asta nu trebuia sa il spui. asta ca sa te consider un cunoscator. acuma nu te mai consider
ma refer la fiabilitate, confort...pagani asta nu e masina de mers prin buc, si in general pe strazi...veyronu e facut cam pentru toate!
allexutzzu is offline   Reply With Quote
Old 16-01-09, 21:12   #39
allexutzzu

Stage 5
 
allexutzzu's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 855
Default Re: Pagani Zonda R dezvaluit oficial in Viena!

Quote:
Originally Posted by UNLORD View Post
Din pacate Veyronul e facut de VAG, o firma grandomana, care prefera un marketing agresiv, astfel ca toti posesorii de Skode si alte tomberoane sa fie mandrii si infatuati. Ei bine realitatea e cu totul altfel. Veyronul e mai slab pe circuit chiar si decat varianta domestica Pagani. Asa ca stai linistit si nu mai visa, ca realitatea e cu totul alta: https://www.youtube.com/watch?v=EpKM-1ubfE4 Cred ca e lesne de inteles ca varianta R e chiar si mai rapida decat "imbatabilul" Veyron.
1.eu nu m-am referit la performante neaparat...dar bugatti e facuta in asa fel incat sa reziste chiar daca te duci cu ea la piata in fiecare zi...e facuta pentru a merge oricand, oriunde...rezista si la un condus sportiv pe un circuit, poate mult mai mult decat zonda asta...e facuta cu cap masina aia, a fost gandita multi ani!
2. nu inteleg de ce ma ataci...daca am skoda nu inseamna k sunt fan VAG...atat mi-am permis! mi-as dori un bmw mai mult decat orice, dar momentan nu dispun de banii necesari...oricum, nici a ta nu e departe, calibra, poate fi considerata tomberon daca stam sa le luam asa...
allexutzzu is offline   Reply With Quote
Old 16-01-09, 21:26   #40
tarzy

Stage 2
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 37
Wink Re: Pagani Zonda R dezvaluit oficial in Viena!

bai baietzi...singurul lucru pe care il au in comun cele 2 masini de care se tot comenteaza p aici...zonda si veyron... este faptul ca sunt capabile, in conditii ideale si cu totul speciale, sa atinga maginifica viteza de 400 km/h. dar acum eu cred ca nu isi are rost comparatia intre ele. una te face cunoscut cand iesi cu ea pe drumurile publice, cealalta, cel mai probabil dat fiind faptul ca fiecare dintre noi suntem piloti , te face cunoscut la stirile sportive sau prin filmulete cu super car crashes de pe net...asa ca allexutzu are dreptate...veyron este pur si simpu peste zonda ca masina nu ca bolid de circuit
tarzy is offline   Reply With Quote
Old 16-01-09, 21:30   #41
tarzy

Stage 2
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 37
Default Re: Pagani Zonda R dezvaluit oficial in Viena!

unlord, sa inteleg ca ai o problema cu masinile vag?? sau cum?? ca nu inteleg... sau ai tu ceva mai bun si nu ma prind eu??
tarzy is offline   Reply With Quote
Old 16-01-09, 21:32   #42
tarzy

Stage 2
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 37
Default Re: Pagani Zonda R dezvaluit oficial in Viena!

ottavio....AMIN!
tarzy is offline   Reply With Quote
Old 16-01-09, 21:37   #43
jipianu

Stage 5
 
jipianu's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,458
Member of:
[Moderators]
Default Re: Pagani Zonda R dezvaluit oficial in Viena!

eu zic sa nu va mai "certati, contraziceti" .... fiecare a fost creeata cu rostul ei...
oricum e super tare aceasta zonda... Nota 10+
jipianu is offline   Reply With Quote
Old 16-01-09, 21:39   #44
tarzy

Stage 2
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 37
Default Re: Pagani Zonda R dezvaluit oficial in Viena!

asa e jipiene..de asta am zis ca singura similaritate dintre ele e numaru ala...400...
tarzy is offline   Reply With Quote
Old 16-01-09, 21:42   #45
Brynk

Stage 5
 
Brynk's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 448
Default Re: Pagani Zonda R dezvaluit oficial in Viena!

marfa rau masinutza.....10 bucati in lumeeee???)
suuper raritate....5 la arabi si restu in lume mai bine zis:P
Brynk is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -