Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 21-11-08, 12:42   #766
Iulian GTO

Stage 4
 
Iulian GTO's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 180
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Streetline-CCC]
Default Re: 15-16 NOV - BRAILA - CURSA DE INDEMANARE SI CURSA DE ACCELERARE

Daca vreti diplome si cupe cu masini stock,rugatii pe dealer sa vii le dea o daca cu masina!!!....si vedeti-va de drum.
La curse se pregatesc masinile,se depune multa munca,sa poti ajunge la un rezultat bun!
Succes si rabdare!!!!
Iulian GTO is offline  
Old 21-11-08, 12:46   #767
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re: 15-16 NOV - BRAILA - CURSA DE INDEMANARE SI CURSA DE ACCELERARE

Quote:
Originally Posted by Marian20 View Post
hai Salut FUG-ule... nu am venit sa rascolesc nimic ce dreaq... am venit doar sa aduc aminte ca si tu de fiecare data cand ai modificat masina ai batut pe cine aveai de batut si ai trecut mai departe... corect? incercai cu altul mai tare si tot asa... daca in clasa ta nu mai aveai adversar treceai de buna voie si nesilit de nimeni la grupa urmatoare... ca doar nu mi avea nici un haz sa stai tot acolo... decat daca existau premii....
Nu e adevarat ! FUG e un hot ! Am poza cu el la start la Olimp. El cu Sierra eu cu o dacie break cu motor de 1.4 dat pe ulei !
__________________

RENAULT Clio RS 197

SMART ROADSTER

AUDI A3 SPORTBACK
Lucian is offline  
Old 21-11-08, 12:49   #768
amadeus_and
Honda Driver

Stage 5
 
amadeus_and's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 730
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
[Honda]
Default Re: 15-16 NOV - BRAILA - CURSA DE INDEMANARE SI CURSA DE ACCELERARE

Quote:
Originally Posted by Lucian View Post
Bai Guru ... mi se pune si pe tine acum ... cum vrei tu sa faci curse pe timp cand ai asfalt de strada la roata ? Ai vazut tu undeva ca se fac curse pe timp dar nu pe o pista ? Facem altfel ... aducem masina castigatoare la koe fwd si o punem sa se dea pe Baneasa ... sau Braila ... sau Tulcea ... si vedem ... pierde minim 1 sec ? Pai mai e relevant ? Pune un urs turbo sa se dea cu un rs4 . Va castiga clar rs4 , nu ? Ia pune-i pe pista ... sa vezi surpriza !
Nu stiu ce naba te aprinzi asa...
Grupele astea au fost facute de LR pentru a nu investi in sisteme de cronometrare...nu stiu unde ai mai auzit tu in alta parte a lumii sa se dea masini aspirate si turbo de aceeasi putere si capacitate cilindrica la aceeasi grupa...
In cazul in care am avea instalatie de cronometrare cu "bradut"cu prestage,stage...etc, nu ce mai exista acum second hand de la pistele de ski, cu plecare la minut...ar fi altceva...
__________________
amadeus_and is offline  
Old 21-11-08, 13:08   #769
Floris

Stage 3
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 132
Default Re: 15-16 NOV - BRAILA - CURSA DE INDEMANARE SI CURSA DE ACCELERARE

Quote:
Originally Posted by gpk View Post
constat, cu bucurie, ca m-am clasat pe locul doi...am rugamintea sa ma anunti daca se acorda trofee sau diplome pentru grupa mea...

daca da cum reusesc sa intru in posesie!
detalii pe pm
cine esti?
adresa?
etc
Floris is offline  
Old 21-11-08, 13:24   #770
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re: 15-16 NOV - BRAILA - CURSA DE INDEMANARE SI CURSA DE ACCELERARE

Quote:
Originally Posted by amadeus_and View Post
Nu stiu ce naba te aprinzi asa...
Grupele astea au fost facute de LR pentru a nu investi in sisteme de cronometrare...nu stiu unde ai mai auzit tu in alta parte a lumii sa se dea masini aspirate si turbo de aceeasi putere si capacitate cilindrica la aceeasi grupa...
In cazul in care am avea instalatie de cronometrare cu "bradut"cu prestage,stage...etc, nu ce mai exista acum second hand de la pistele de ski, cu plecare la minut...ar fi altceva...
Nu m-am aprins nebunle .. dar ce faci tu cronometrare pe asfalt de strada ? Si curse turbo vs n/a sunt destule aici , aproape .. KOE . Corect ?
Lucian is offline  
Old 21-11-08, 13:36   #771
amadeus_and
Honda Driver

Stage 5
 
amadeus_and's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 730
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
[Honda]
Default Re: 15-16 NOV - BRAILA - CURSA DE INDEMANARE SI CURSA DE ACCELERARE

Conteaza sa existe cronometrarea...Crezi ca asfaltul de pista nu e de strada? Conteaza sa existe cronometrarea...
Difera doar tratamentul...
Pistele nu au aderenta foarte buna la plecare, daca nu dozezi plecarea si rupi aderenta ai pierdut... Cat despre KOE...mai verifica lista si cauta aspiratele...
amadeus_and is offline  
Old 21-11-08, 14:05   #772
Marian20
Ford Driver

Stage 5
 
Marian20's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 448
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 15-16 NOV - BRAILA - CURSA DE INDEMANARE SI CURSA DE ACCELERARE

Pt Iulian_GTO... sau iti iei rs6 si-l tii stock... am uitat sa specific o chestie si cu asta am incheiat... cursele la noi nu reprezinta altceva decat spectacol... nu au nici cea mai mica legatura cu realitatea curselor... iar faptul ca se doreste doar spectacol face ca grupele sa arate in felul asta... iar asta a fost confirmata chiar de organizatori la Braila... este asa BGD?
Marian20 is offline  
Old 21-11-08, 14:32   #773
ZerO_CooL

Stage 5
 
ZerO_CooL's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of:
[BMW]
Default Re: 15-16 NOV - BRAILA - CURSA DE INDEMANARE SI CURSA DE ACCELERARE

Din cand in cand ar fi binevenita cate o cursa doar cu libere...
ZerO_CooL is offline  
Old 21-11-08, 15:04   #774
amadeus_and
Honda Driver

Stage 5
 
amadeus_and's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 730
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
[Honda]
Default Re: 15-16 NOV - BRAILA - CURSA DE INDEMANARE SI CURSA DE ACCELERARE

Din intamplare au fost mai multi pe afara...si sub 12 sec e doar o grupa...
Asa cum sunt grupele la noi se stopeaza spectacolul si fenomenul modificarilor la noi...
Gandeste-te ca noi acum ne raportam la masini pe care le-am facut, nu la modificari, timpi, cai, performante...
Daca am masina de 400 de cai si ma dau cu masini de 200 unde mai e spectacolul, concurenta care te impinge mai sus...???
Spectacol e cand masini diferite, dar de performante identice se dau in cadru organizat...
Daca vine logan care scoate 12/400 de m si se da cu evo 9...atunci e spectacol...
Daca pui evo 9 sa se dea cu logan stock...e doar bataie de joc la adresa tuturor...evo rupe ambreiaj si diferentiale degeaba, loganul e facut de rasul curcilor...spectatorii se plictisesc ca vad doar o masina care se da, si alta care deabia se taraste...
Ultimul post pe topicul asta, facem altul special...
amadeus_and is offline  
Old 21-11-08, 15:15   #775
Alfa_band

Stage 5
 
Alfa_band's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,113
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 15-16 NOV - BRAILA - CURSA DE INDEMANARE SI CURSA DE ACCELERARE

Pai stai ca te cam contrazici...cum se stopeaza spectacolul cand la noi masinile sunt cat de cat pe la aceleasi puteri , chiar si cu diferente de 50 ...pe cand afara se dau masini si de 12.80 secunde cu masini de 14 secunde? Nu iti zic eu ce se intampla , se incurajeaza TUNINGUL! Se incurajeaza modificarea masinilor peste limita! Ca la noi vin numai masini stock si vor sa castige grupa aici e oftica.
Alfa_band is offline  
Old 21-11-08, 15:36   #776
DragosT
Suzuki Driver

Stage 5
 
DragosT's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,615
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[MACS]
[Suzuki]
Default Re: 15-16 NOV - BRAILA - CURSA DE INDEMANARE SI CURSA DE ACCELERARE

Quote:
Originally Posted by Alfa_band View Post
Pai stai ca te cam contrazici...cum se stopeaza spectacolul cand la noi masinile sunt cat de cat pe la aceleasi puteri , chiar si cu diferente de 50 ...pe cand afara se dau masini si de 12.80 secunde cu masini de 14 secunde? Nu iti zic eu ce se intampla , se incurajeaza TUNINGUL! Se incurajeaza modificarea masinilor peste limita! Ca la noi vin numai masini stock si vor sa castige grupa aici e oftica.
Sunt curse cu handicap, sunt curse unde-ti aproximezi timpul si cel care e mai apropiat castiga, mai sunt si timpii de reactie... nu totul se invarte la a trece primul linia de sosire. Scopul "liniilor" s-a schimbat si s-a ajuns la cine scoate cel mai bun timp. Noi acum traim anii '60 ai curselor, unde era o grupa mare si lata, de hot road, pana cand au aparut muscle car-urile.
Daca s-ar incumeta cineva sa plateasca aproximativ 5000 de euro pe un sistem "de amatori" + transportul (fara afisaje, statie de vreme, viteza la 300 de m, printere) si cu o galeata de smoala la start ar iesi o treaba, dar vor fi masini? Ori la jumatate dintre ele le raman rotile fata/spate la start, din cauza "lipiciului"? Apropos, la altii se calibreaza sistemul de cronometrare in functie de altitudinea pistei fata de nivelul marii (rarefierea aerului) si se cearta pe tipul de bec folosit la "bradut" (ca alea pe led-uri n-au lag, ca alea pe nu stiu ce sunt cu intarziere etc.) iar la noi...

Orice incercare de a incadra in afara de timpi este o improvizatie. Orice modificare a masinii in functie de aceste improvizatii, este o pierdere de bani si timp. Orice cursa este o distractie, daca o tratam ca atare, adica de amatori. Cand cresc pretentiile... o dam de gard.
DragosT is offline  
Old 21-11-08, 15:41   #777
alcool

Stage 3
 
alcool's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 81
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[Pole Position Racers]
[VW]
Default Re: 15-16 NOV - BRAILA - CURSA DE INDEMANARE SI CURSA DE ACCELERARE

Quote:
Originally Posted by ZerO_CooL View Post
Din cand in cand ar fi binevenita cate o cursa doar cu libere...
de fapt au fost la calarasi dar din nefericire ne-au lasat daor 2 curse dupa care ne-au trmis acasa!!
alcool is offline  
Old 21-11-08, 15:46   #778
amadeus_and
Honda Driver

Stage 5
 
amadeus_and's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 730
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
[Honda]
Default Re: 15-16 NOV - BRAILA - CURSA DE INDEMANARE SI CURSA DE ACCELERARE

Si eu m-am dat cu masina de 11 sec, dar nu ma bateam cu el, ma bateam cu timpul meu...
Am spus performante asemanatoare, nu puteri...un hummer h3 de 220 de cai la ce grupa il bagi? Daca nu il bagi acolo unde sunt masini de performante asemanatoare, ce rost mai are sa se dea?
In alta ordine de idei, la un motor aspirat de 200 de cai ce ii faci sa ai sanse sa te bati la podium cu un gti doar cu soft?
Acum la noi nu poti sa verifici nimic din setarile masinii, care afara se fac in functie de temperatura de afar, de vant, de temperatura carosabilului...etc...
De unde stii cata presiune sa scazi in pneuri?
Cat despre masinile stock...ele reprezinta cam 90% din participanti...ce le faci...ii trimiti acasa???
Luam o situatie in care pierzi din prima mansa...ai plecat subturat/supraturat...nu ai vazut semaforul...ai ratat a doua...etc... Ai venit sa te dai, sa vezi ce iti poate masina...si nu vezi nimic...te intorci la cursele de noapte, nu?
Se organizeaza curse legale in primul rand pentru a le stopa pe celelalte...asa doar le incurajeaza...
Daca doar masinile modificate ar trebui sa participe..atunci sa se dea separat, intre ele, si cele stock intre ele...asta reiese din ce s-a spus pana acum...nu ai masina modificata, ce cauti la curse???
amadeus_and is offline  
Old 21-11-08, 15:49   #779
Alfa_band

Stage 5
 
Alfa_band's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,113
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 15-16 NOV - BRAILA - CURSA DE INDEMANARE SI CURSA DE ACCELERARE

Pai cine te pune ma frate sa vi cu H3 la curse?? De ce nu intelegi ca nu ai ce cauta la curse cu o masina stock?Vi cu h3 ..pai fa ca Sebastian de batea cu foresteru evo 9 stock.
Si castigi ....treaba e ca asta e un sport foarte scump si multa nu intelegea treaba asta.
Alfa_band is offline  
Old 21-11-08, 15:52   #780
amadeus_and
Honda Driver

Stage 5
 
amadeus_and's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 730
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
[Honda]
Default Re: 15-16 NOV - BRAILA - CURSA DE INDEMANARE SI CURSA DE ACCELERARE

Propun ca cele ~20 de masini modificate care participa la curse sa aiba exclusivitate, restul sa se multumeasca cu statutul de spectatori...


Quote:
Originally Posted by DragosT View Post
Daca s-ar incumeta cineva sa plateasca aproximativ 5000 de euro pe un sistem "de amatori" + transportul (fara afisaje, statie de vreme, viteza la 300 de m, printere) si cu o galeata de smoala la start ar iesi o treaba
Sistemul ala e din drum spre tara, dar e cel profi...cu r/t si cu toate modulele...din primavara va fi pus la munca...

Last edited by amadeus_and; 21-11-08 at 15:57.
amadeus_and is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -