Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 21-11-08, 16:56   #781
amadeus_and
Honda Driver

Stage 5
 
amadeus_and's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 730
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
[Honda]
Default Re: 15-16 NOV - BRAILA - CURSA DE INDEMANARE SI CURSA DE ACCELERARE

Vad ca sunt unii care nu inteleg ca in primul rand conteaza participarea la curse, nu modificarea masinii...
Daca ai 3 masini modificate si 30 stock...cu cate organizezi cursa??? cu 3 sau cu 33???
__________________

Last edited by amadeus_and; 21-11-08 at 16:59.
amadeus_and is offline  
Old 21-11-08, 17:25   #782
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,032
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re: 15-16 NOV - BRAILA - CURSA DE INDEMANARE SI CURSA DE ACCELERARE

Quote:
Originally Posted by amadeus_and View Post
Vad ca sunt unii care nu inteleg ca in primul rand conteaza participarea la curse, nu modificarea masinii...
Daca ai 3 masini modificate si 30 stock...cu cate organizezi cursa??? cu 3 sau cu 33???
Nu ai inteles tu problema ...
Sa participe 3 modificate si 300 stock ! Dar sa nu se planga cei 300 ca au venit 3 modificati si vaaai ce cauta in grupa cu ei !
__________________

RENAULT Clio RS 197

SMART ROADSTER

AUDI A3 SPORTBACK
Lucian is offline  
Old 21-11-08, 17:28   #783
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,032
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re: 15-16 NOV - BRAILA - CURSA DE INDEMANARE SI CURSA DE ACCELERARE

Quote:
Originally Posted by amadeus_and View Post
Conteaza sa existe cronometrarea...Crezi ca asfaltul de pista nu e de strada? Conteaza sa existe cronometrarea...
Difera doar tratamentul...
Pistele nu au aderenta foarte buna la plecare, daca nu dozezi plecarea si rupi aderenta ai pierdut... Cat despre KOE...mai verifica lista si cauta aspiratele...
Tocmai ai pus o poza cu o cursa in care se vede clar ca nu e asfalt jos ci solutie speciala pt pistele de drag si mai se vede ceva ... o cursa intre o masina FWD aspirata si una RWD cu motor central ... TURBO ! ) Hai ca te faultezi singur ... nu inteleg inversunarea ta. Spune-mi la ce grupa vrei sa te bagi ca nu te-am vazut sa pierzi mereu in finala de la unu care ar fi cu mult peste grupa ta .
Lucian is offline  
Old 21-11-08, 17:31   #784
vGaBy

Stage 4
 
vGaBy's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 299
Member of:
[VW]
Default Re: 15-16 NOV - BRAILA - CURSA DE INDEMANARE SI CURSA DE ACCELERARE

Quote:
Originally Posted by kidu2006 View Post
VGABY ai zis ca cine mai vrea poze cu vreo masina sa zica,ei bine cu Celica alba ai ceva?inafara de ce sa postat pe aici
Thanks
Imi pare rau dar nu am
vGaBy is offline  
Old 21-11-08, 17:33   #785
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,032
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re: 15-16 NOV - BRAILA - CURSA DE INDEMANARE SI CURSA DE ACCELERARE

Quote:
Originally Posted by amadeus_and View Post
Si eu m-am dat cu masina de 11 sec, dar nu ma bateam cu el, ma bateam cu timpul meu...
Am spus performante asemanatoare, nu puteri...un hummer h3 de 220 de cai la ce grupa il bagi? Daca nu il bagi acolo unde sunt masini de performante asemanatoare, ce rost mai are sa se dea?
In alta ordine de idei, la un motor aspirat de 200 de cai ce ii faci sa ai sanse sa te bati la podium cu un gti doar cu soft?
Acum la noi nu poti sa verifici nimic din setarile masinii, care afara se fac in functie de temperatura de afar, de vant, de temperatura carosabilului...etc...
De unde stii cata presiune sa scazi in pneuri?
Cat despre masinile stock...ele reprezinta cam 90% din participanti...ce le faci...ii trimiti acasa???
Luam o situatie in care pierzi din prima mansa...ai plecat subturat/supraturat...nu ai vazut semaforul...ai ratat a doua...etc... Ai venit sa te dai, sa vezi ce iti poate masina...si nu vezi nimic...te intorci la cursele de noapte, nu?
Se organizeaza curse legale in primul rand pentru a le stopa pe celelalte...asa doar le incurajeaza...
Daca doar masinile modificate ar trebui sa participe..atunci sa se dea separat, intre ele, si cele stock intre ele...asta reiese din ce s-a spus pana acum...nu ai masina modificata, ce cauti la curse???
Ma Amadeus ce ai fumat frate ? Jur ca nu te recunosc ... ce DRAQ sa cauti cu H3 la curse ? Tu tot nu intelegi problema ? Nu participarea celor stock e problema ! Ci faptul ca cei cu masini stock se plang dupa cursa ca si-au luat-o de la o masina modificata dar CARE RESPECTA REGULAMENTUL !
Deci ... tu de fapt ce problema ai ?
Lucian is offline  
Old 21-11-08, 17:34   #786
B39738

Stage 5
 
B39738's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,215
Member of:
[Streetline-CCC]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 15-16 NOV - BRAILA - CURSA DE INDEMANARE SI CURSA DE ACCELERARE

repet intrebarea catre Marian20: era o lauda sau o acuza acea formulare a ta?

cat despre restul: care este scopul vostru in viata? cand ai un examen, cum te pregatesti? vii asa cum te-ai trezit de dimineata sau te imbraci frumos si esti stapan pe tine? cand fetele de la gimnastica au campionat, crezi ca vin direct de la o sesiune de McDonalds sau oare se antreneaza la sange?

si cu masinile cum e? care sunt regulile...le citim...aaa, astea-s...bun, deci, ca sa castig, imi trebuie o masina de asta...nu o am? nu-i nimic, ma apuc sa o fac...o am? se incadreaza unde trebuie? pai hai sa o pun la punct si sa ma prezint la curse...


tot vorbiti de kadett uga...da...150kw=204cp...inmultim cu 0.95 care compenseaza suficient tractiunea asta fata handicapata...si iese 193.8...si se da la grupa de gti-uri...si probabil ca acum are 300cp, ca merge in presiune 1.1...asa,si?...va impiedica cineva sa faceti o masina ca asta? eu din sportivitate am afirmat chiar dupa cursa ca voi urca data viitoare o grupa, dar doar in cadrul legal racing, am vorbit cu pepy si ma lasa sa il bat daca ajung in finala, altfel ii fur prima teava de la admisie ca eu am montat-o...dar e optiunea mea, justificata si de faptul ca exista provocari mai mari la urmatoarea grupa...altfel, poate ramaneam aici, la grupa asta...tot optiunea mea...cat timp exista un regulament pe care nu il incalc, nu vad care e problema tuturor.

numai bine.
Dragos
__________________
©jure: MY RENAULT5 AND MY KADETT TURBO WERE STATUS SYMBOLS, THEY WERE SYMBOLIZING ME BEING POOR.

www.completechip.ro
www.anulare-dpf.ro
B39738 is offline  
Old 21-11-08, 17:47   #787
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,032
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re: 15-16 NOV - BRAILA - CURSA DE INDEMANARE SI CURSA DE ACCELERARE

Hai ca Alfa zicea bine Dragos .. ne racim gura de pomana. Nu vezi cum se pune problema ? Ei vin cu masina de facut PIATA la curse .. eventual reglata sa consume putin ... vin la curse .. scot filtrul de aer , scot un far si apoi se plang pe forum ca i-a batut cine stie cine care a bagat bani intr-o masina pt CURSE . Asta e Romania ! Baieti va astept in primavara sa vad ce veti comenta de noua mea masina de grupa B ! )))))))))))))))
Lucian is offline  
Old 21-11-08, 18:17   #788
Evo-Jr
Inferno Motorsport Member

Stage 5
 
Evo-Jr's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,293
Member of:
[Inferno Motorsport]
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 15-16 NOV - BRAILA - CURSA DE INDEMANARE SI CURSA DE ACCELERARE

Quote:
Originally Posted by Marian20 View Post
si tot in regulamentul LR scrie ca masinile se inscriu in grupe in functie de puterea motorului... nu de puterea pe care a avut-o sau ar fi putut sa o aibe.... cred ca am spus si de clasificare in functie de timpi in postul meu... cat despre engine swap stiam ca intri in categoria din care faci parte cu noul motor... asta doar daca il ai in talon dupa cum se vede... daca nu... mergi pe burta ca apa-i mica... si cum am dat exemplu mai devreme cu ursii e f simplu sa iei 2 motoare si sa faci unu... dar care nu va fi omologat niciodata de nimeni...dar si cu o putere mult mai mare decat ce scrie in talon... motoarele de honda ca tot am purtat o discutie in seara asta cu cineva... le deosebiti intre ele? prea putini cred eu... si inca o chestie... clasificare se mai face si in functie de tipul masinii stock sau modificate... asa ca pana acum ceva timp va plangeati ca vreti sa fiti lasati toti cu daciile sa va dati si deodata sariti de cur in sus... pana la urma de ce toate astea? va e frica ca pierdeti la grupa urmatoare? asta e ... in curse mai pierzi mai castigi atunci te pui si mai modifici ceva sa faci fata macar... si cum se vrea cupa dacia... la fel ar trebui si pt masini stock... am mai spus si o repet... o finala schimbata si un filtru de aer "sport" nu schimba nimic si nici nu e "tunata"(aviz amatorilor)... regulamentul spune multe chestii dar sunt incalcate flagrant... iar cand vine cineva si comenteaza nu va mai convine multora...
Si inca ceva Alfa_band... daca ai ceva de spus, spune nu mai face pe inteligentul degeaba... esti pe un forum am tot dreptul sa-mi dau cu parerea... nu-ti convine nu intra sau spune-ti parerea... doar ca sa faci un comentariu sa iti iasa la contor acolo... nu vad rostu'
lasa i mariane ca te bati cu morile de vant.sa fie ei fericiti ca au 10 mii de cai peste..si au castigat a1.
ma bucur ca nu sunt singuru care gandeste la fel ca tn.
ce raceri sunteti voi...care va mandriti cu o cupa luata ca aveati 150+...advarati rau.
jos palaria la ala care a facut modificari...si l a dovedit pe 1 de la grupa in care ar trebui sa se incadreze...nu cu 3 grupe mai jos..ca asa zice talonu.
respect mariane
Evo-Jr is offline  
Old 21-11-08, 18:19   #789
amadeus_and
Honda Driver

Stage 5
 
amadeus_and's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 730
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
[Honda]
Default Re: 15-16 NOV - BRAILA - CURSA DE INDEMANARE SI CURSA DE ACCELERARE

Quote:
Originally Posted by Lucian View Post
Tocmai ai pus o poza cu o cursa in care se vede clar ca nu e asfalt jos ci solutie speciala pt pistele de drag si mai se vede ceva ... o cursa intre o masina FWD aspirata si una RWD cu motor central ... TURBO ! ) Hai ca te faultezi singur ... nu inteleg inversunarea ta. Spune-mi la ce grupa vrei sa te bagi ca nu te-am vazut sa pierzi mereu in finala de la unu care ar fi cu mult peste grupa ta .
Asfaltul e sub solutie...ce vezi tu e doar solutia de cauciuc...dar pe ce crezi ca e data?
Aia a fost si este pista de avioane, si acum are un strat strans in timp de solutie...
Evenimentul de la care e poza s-a numit Japshow Finale RWYB(run what ya brung)...si acolo ne dadeam doar cu timpul, nu intre noi...si clasamentul era monomarca...fiecare cu marca lui...si mr2-ul era aspirat, 3.0 v6, si l-am batut cu aproape o secunda...dar repet...nu ne dadeam intre noi...
La noi ar fi tipat toti daca nimereau cu un fto 3.0 v6 twin turbo + nos sau cu gtr R33...acolo era normal si nu comenta nimeni...
Problema mea e organizarea grupelor...daca sunt facute pe cai, atunci sa se declare caii reali, nu aia din talon...ca atunci te dai doar sa te dai...si iti pierzi interesul...
De ce sa nu participe si h3-ul la curse de masini, nu e masina??? L-am dat doar exemplu de masina cu cai multi foarte lenta...
Eu spun ca daca se mentine actuala clasare, foarte multi participanti vor renunta...
Da-mi o solutie de "tuning" prin care eu sa pot avea vre-o sansa la grupa mea si sa raman si in grupa, in afara de sabotarea adversarului :P
amadeus_and is offline  
Old 21-11-08, 18:19   #790
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,032
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re: 15-16 NOV - BRAILA - CURSA DE INDEMANARE SI CURSA DE ACCELERARE

Quote:
Originally Posted by Evo-Jr View Post
lasa i mariane ca te bati cu morile de vant.sa fie ei fericiti ca au 10 mii de cai peste..si au castigat a1.
ma bucur ca nu sunt singuru care gandeste la fel ca tn.
ce raceri sunteti voi...care va mandriti cu o cupa luata ca aveati 150+...advarati rau.
jos palaria la ala care a facut modificari...si l a dovedit pe 1 de la grupa in care ar trebui sa se incadreze...nu cu 3 grupe mai jos..ca asa zice talonu.
respect mariane
Participi la curse ? ))))))))))))))))
Lucian is offline  
Old 21-11-08, 18:26   #791
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,032
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re: 15-16 NOV - BRAILA - CURSA DE INDEMANARE SI CURSA DE ACCELERARE

Quote:
Originally Posted by amadeus_and View Post
Asfaltul e sub solutie...ce vezi tu e doar solutia de cauciuc...dar pe ce crezi ca e data?
Aia a fost si este pista de avioane, si acum are un strat strans in timp de solutie...
Evenimentul de la care e poza s-a numit Japshow Finale RWYB(run what ya brung)...si acolo ne dadeam doar cu timpul, nu intre noi...si clasamentul era monomarca...fiecare cu marca lui...si mr2-ul era aspirat, 3.0 v6, si l-am batut cu aproape o secunda...dar repet...nu ne dadeam intre noi...
La noi ar fi tipat toti daca nimereau cu un fto 3.0 v6 twin turbo + nos sau cu gtr R33...acolo era normal si nu comenta nimeni...
Problema mea e organizarea grupelor...daca sunt facute pe cai, atunci sa se declare caii reali, nu aia din talon...ca atunci te dai doar sa te dai...si iti pierzi interesul...
De ce sa nu participe si h3-ul la curse de masini, nu e masina??? L-am dat doar exemplu de masina cu cai multi foarte lenta...
Eu spun ca daca se mentine actuala clasare, foarte multi participanti vor renunta...
Da-mi o solutie de "tuning" prin care eu sa pot avea vre-o sansa la grupa mea si sa raman si in grupa, in afara de sabotarea adversarului :P
Sefu .. explica-mi un lucru si tac .. de ce sa investesc 20.000 de euro intr-o masina , sa o chelesc , sa scot tot confortul din ea ... sa zicem nova aia ... ii puneam un blocant , o alta cutie clar aftermarket , pistoane , biele , stand alone , turbina de 2000 euro ... si ajungeam sa zicem la 295 pe dyno. Daca am reusit sa o duc de la 120 stock la 295 ... si facem cum spui tu ... de ce sa ma dau cu un evo 9 sau wrx sti 2007 ? Pe asfalt fara lipici am sanse ? Si daca am ... mai e fun ? E la limita cu cele mai multe sanse la adversar . Iar el vara se risca sa se dea si cu a/c pornit. Si eu ma cac pe mine de cald .
Pana una alta la conditiile in care se desfasoara legalele ... grupele sunt perfecte . Daca ar fi undeva o pista cu lipici ... ar mai avea rost grupele ? Si atunci revenind ... pt o masina stock de 116 cai aspirata care se plange cand vede un r5 turbo la grupa B ... ar mai avea fun sa vina la curse si sa iasa pe locul 350 din 500 ? Crezi ca mai vine ?
Lucian is offline  
Old 21-11-08, 18:36   #792
amadeus_and
Honda Driver

Stage 5
 
amadeus_and's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 730
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
[Honda]
Default Re: 15-16 NOV - BRAILA - CURSA DE INDEMANARE SI CURSA DE ACCELERARE

Haoleo Luciane, ie grele maica...
Pai daca te dai cu nova si scoti 12 sa zicem si te dai cu evo care scoate la fel...atunci cine castiga??? Iti spun eu...pilotii in primul rand, ca la masini de PERFORMANTE egale conteaza doar pilotul, si nu in ultimul rand spectacolul...
Pista cu lipici mai dureaza...aia fara lipici e gata...
Si la final ai spus singur motivul pentru care sunt aiurea facute grupele...
Pot sa iti dau ca alternativa grupele de la VTM, care pana acum, cand au fost folosite la liniutze au dat grupele cele mai apropiate de adevar...si cele mai echilibrate...

Last edited by amadeus_and; 21-11-08 at 18:38.
amadeus_and is offline  
Old 21-11-08, 18:39   #793
Evo-Jr
Inferno Motorsport Member

Stage 5
 
Evo-Jr's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,293
Member of:
[Inferno Motorsport]
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 15-16 NOV - BRAILA - CURSA DE INDEMANARE SI CURSA DE ACCELERARE

Quote:
Originally Posted by Lucian View Post
Participi la curse ? ))))))))))))))))
ce glume ai in tine
te crezi haios?
nu stiu daca particip sau nu...dar spre deosebire de tne am minte si gandesc logic
dupa tine..trebuie sa punem un subaru ca a lui sebastian cu un subaru stock,ca logic sunt la acceasi grupa.
aaa..scuze racerule ca mi am permis sa te contrazic...vai
Evo-Jr is offline  
Old 21-11-08, 18:49   #794
daniwmk

Stage 5
 
daniwmk's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,787
Default Re: 15-16 NOV - BRAILA - CURSA DE INDEMANARE SI CURSA DE ACCELERARE

cred ca un moderator ar trebui sa ia atitudine ...
de mult nu se mai vorbeste aici de cursa de la Braila
va rog mult mutati discutiile pe topicul care trebuie "Incadrarea pe grupe"
astea sunt regulile la noi nu va convine nu jucati dupa ele ...
daniwmk is offline  
Old 21-11-08, 18:53   #795
RoByNeT
AirRide Lover

Stage 5
 
RoByNeT's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 6,021
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[SKODA]
[4Rally]
[Competitor CNCA]
[STREETMANIACS]
[AUDI]
Default Re: 15-16 NOV - BRAILA - CURSA DE INDEMANARE SI CURSA DE ACCELERARE

pff termnati fratilor ca ati ajuns prea departe ... nu sunt nici de o parte nici de alta ... sa fiu mai explicit sunt si de acord ca ca sunt 2 masini identice din fabrica dar la una s`au adus modificari sunt de acord sa se dea pentru ca ala cu modificarile sa`si recompenseze munca e meritul lui ... asta daca sunt cat de cat aproape de adevar +40 +50 de cp ... dar nici 2 masini la fel dar una cu nos sau mai stiu eu ce ... pentru ce e pur si simplu degeaba ... deci ... sunt la mijloc nici cu unii nici cu altii doar nu va mai certati aiurea ... va jigniti ca la usa cortului ... spor. ( cel putin daca aveti de gand sa ma luati si pe mine cu injurii sterg postu ca n`am nevoie ) bafta
__________________

RoByNeT is offline  
- Copyright 2025 4Tuning -