Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Reply
 
Thread Tools
Old 06-02-09, 10:40   #1
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Discutii despre grupele de participare

Aici avem o baza de plecare.

Astept comentarile voastre cu perdea sau fara.

3.1 Regulile generale ale categoriei Street
- Se incadreaza in categoria Street acele autovehicule care au fost produse in serie si se pot/puteau achizitiona din comert.
- Nu este permisa schimbarea pozitiei motorului fata de cea originala.
- Masina poate fi dotata exclusiv cu motorul original. Exceptie face situatia in care noua motorizare a fost inscrisa in talonul masinii, dar numai daca dispunerea motorului corespunde cu cea de origine, respectiv longitudinala sau transversala.
- Este permisa modificarea motorului, transmisiei si a sistemului de evacuare. Cilindreea motorului poate fi marita pana la maxim cota R2. Nu se admite marirea cilindreei prin folosirea altor componente interne (stroker kit). Nu se admite dotarea ulterioara cu sisteme de admisie fortata (turbo/compresor) decat daca noua putere a motorului este trecuta in documentele masinii, acest lucru ridicand cu o grupa incadrarea masinii. Sistemul de evacuare trebuie sa aiba terminatia in locul prevazut original.
- Usurarea masinii este permisa prin schimbarea unui singur element metalic de caroserie (portbagaj, capota etc). Masina trebuie sa dispuna de toate scaunele si banchetele prevazute in talon, geamurile nu pot fi inlocuite cu altele din plastic. Elementele de siguranta prevazute de codul rutier (KRESZ) trebuie de asemenea sa existe. Sunt permise evazari, adaugiri pt tuning vizual.
- Masina trebuie sa dispuna de talon de inmatriculare valabil.
- Nu este permisa urcarea cu o grupa mai sus.
- Nu e permisa folosirea de roti de rezerva subtiri!
- Anvelopele permise sunt doar cele de strada, cu simbol E; de asemenea pe fiecare axa trebuie sa existe anvelope si jante de dimensiunea minima cea omologata pentru tipul de caroserie.
- Nu se permite utilizarea protoxidului de azot (NOS), acest lucru ducand la descalificare imediata.
- Este permisa folosirea de roti ajutatoare.
- In cazul obtinerii unui timp mai bun de 11 secunde, este obligatorie folosirea castii de protectie.
- Combustibilul permis este doar cel ce se gaseste in comert: benzina de pompa, E85, motorina, biodiesel, benzina de curse.
3.2 Reguli generale ale categoriei Profi
- Este permisa modificarea motorului, transmisiei si evacuarii si dotarea motorului cu sisteme de admisie fortata (supraalimentare). Sistemul de evacuare trebuie in toate cazurile sa scoata gazele in afara perimetrului caroseriei pentru a evita patrunderea acestora in habitaclu sau sub capota.
- Motorul poate fi asezat oriunde si nu trebuie sa corespunda cu marca de origine, de exemplu e permisa folosirea unui motor de Ford pe caroserie Renault. Motorul trebuie separat de habitaclu/scaunul soferului printr-un invelis solid. In cazul in care motorul este mutat si prin aceasta peretele antifoc nu isi mai poate indeplini rolul, este necesara folosirea cel putin a urmatoarelor materiale de protectie: motorul si lantul de transmisie (schimbator, cardan, diferential) trebuie separate de sofer printr-un scut de minim 3mm grosime din fier/otel sau 4mm grosime kevlar. Prin habitaclu nu pot trece nici un fel de conducte (exceptand cele ale sistemului original de incalzire) din care pot iesi lichide periculoase pentru sofer in cazul unui accident (lichid de racire, ulei de motor, ulei de cutie de viteze). Daca e necesara trecerea unei asemenea conducte prin habitaclu, ea se va trece printr-o teava de protectie sau tunel inchis pe toata lungimea habitaclului. Daca transmisia motorului utilizeaza lant, acesta se va proteja cu o aparatoare din tabla de grosime minima 2 mm impotriva agatarii sau antrenarii unor obiecte straine.

- Radiatorul de apa poate fi de orice tip sau capacitate. Se poate amplasa oriunde in afara habitaclului.

- Rezervoarele de combustibil, ulei sau lichid de racire trebuie izolate cu pereti antifoc de habitaclu in asa fel incat in cazul unei revarsari, scurgeri sau defectari a rezervorului lichidul sa nu patrunda in habitaclu, nici sub capota sau pe sistemul de evacuare in cazul combustibilului. Busonul rezervorului de combustibil nu are voie sa iasa in afara caroseriei si trebuie sa se inchida ermetic. Mentinerea temperaturii combustibilului din rezervor cu mai mult de 10 grade Celsius sub temperatura mediului inconjurator este interzisa.

- Usurarea caroseriei este permisa, inlocuirea elementelor de caroserie cu altele din plastic, carbon, sau dotarea cu rollbar/rollcage nu schimba incadrarea. Toate elementele de caroserie, inclusiv geamurile laterale si luneta, pot fi din policarbonat de minim 3 mm. Parbrizul poate fi cel original sau pe baza de policarbonat de minim 5mm grosime. Vor fi respinse masinile ale caror parbriz este in asa masura deteriorat incat impiedica vizibilitatea sau prezinta riscul deteriorarii mai ample pe durata evenimentului.

- Este interzisa folosirea rotilor subtiri de rezerva! E permisa utilizarea unor roti subtiri, special construite pentru cursele de drag si care rezista la viteze mari.

- E permisa folosirea oricarui tip de anvelopa slick.

- Urcarea intr-o grupa superioara este interzisa, cu urmatoarele exceptii:
- orice masina care obtine un timp mai bun de 10.5 secunde poate urca in grupa AP4
- la grupa SPECIAL e permisa urcarea o grupa, daca rezultatele obtinute justifica aceasta, respectiv sub 9.5 secunde pe 402 metri sau sub 6.5 secunde pe 201 metri
In cazul inscrierii intr-o grupa superioara nu se poate reveni cu vehiculul in cauza la grupa originala pe perioada intregului sezon!
- Este obligatorie folosirea castii de protectie in categoria Profi. Masinile cu timpi sub 9 secunde pe 402 m sau sub 5.5 secunde pe 201 m trebuie dotate cu rollcage! Aceste masuri de siguranta sunt obligatorii incepand cu prima realizare a timpului respectiv, chiar daca masina devine mai lenta dupa aceea.
- Se recomanda dotarea cu extinctoare sau instalatii de stingerea incendiilor omologate FIA, respectiv instalarea unui comutator electric general si folosirea combinezoanelor ignifuge la toate grupele Profi.
- Orice fel de butelie in afara extinctorului duce la incadrarea in grupa corespunzatoare cilindreei si transmisiei existente dar considerat cu supraalimentare (turbo/compresor/nitro).
- E permisa folosirea unor roti ajutatoare.
- Combustibilul poate fi orice combustibil adecvat motorizarii si care se gaseste in comert (de exemplu e permisa benzina de curse, dar nu si cea obtinuta artizanal, cu proprietati neverificabile)
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 06-02-09, 10:40   #2
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Discuti despre grupele de participare...

1. Grupele categoriei Profi:
Prescurtari utilizate: FWD: tractiune fata, RWD: tractiune spate, AWD: tractiune integrala
Auto sub 1500 ccm FWD cu supraalimentare Include: Toate masinile dotate cu motor in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si tractiune pe rotile din fatza, avand motorul pe benzina cu cilindreea sub 1500cmc (inclusiv) si utilizand supraalimentare cu turbina, compresor sau protoxid de azot. SIMBOL: AP1
Auto peste 1500 ccm FWD cu supraalimentare Include: Toate masinile dotate cu motor in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si tractiune pe rotile din fatza, avand motorul pe benzina cu cilindreea peste 1500cmc si utilizand supraalimentare cu turbina, compresor sau protoxid de azot. SIMBOL: AP2
Auto sub 2100 ccm RWD/AWD cu supraalimentare Include: Toate masinile dotate cu motor in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si tractiune pe rotile din spate sau integrala, avand motorul pe benzina cu cilindreea sub 2100cmc inclusiv si utilizand supraalimentare cu turbina, compresor sau protoxid de azot. SIMBOL: AP3
Auto peste 2100 ccm RWD/AWD cu supraalimentare Include: Toate masinile dotate cu motor in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si tractiune pe rotile din spate sau integrala, avand motorul pe benzina cu cilindreea peste 2100cmc si utilizand supraalimentare cu turbina, compresor sau protoxid de azot. SIMBOL: AP4
Auto sub 2000 ccm normal aspirate si sub 1600 ccm diesel Include: Toate masinile dotate cu motor in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si tractiune pe doua roti sau integrala, avand motorul pe benzina cu cilindreea sub 2000cmc inclusiv normal aspirat si toate masinile diesel (explozia nu e cauzata de scanteie) sub 1600cmc (inclusiv) aspirate sau supraalimentate SIMBOL: AP5
Auto peste 2000 ccm normal aspirate si peste 1600 ccm diesel Include: Toate masinile dotate cu motor in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si tractiune pe doua roti sau integrala, avand motorul pe benzina cu cilindreea peste 2000cmc normal aspirat si toate masinile diesel (explozia nu e cauzata de scanteie) peste 1600cmc aspirate sau supraalimentate SIMBOL: AP6
SPECIAL Include: Toate masinile dotate cu motor in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti (exceptand rotile ajutatoare) si tractiune pe doua roti sau integrala si care utilizeaza un alt combustibil decat benzina sau diesel. Masina poate fi dotata cu un sasiu modificat, poate folosi roti cu diametru mai mare de 30 inch si mai late de 375 mm si obtine timpi sub 9.5 secunde pe 402m (sub 6.5 secunde pe 201m). SIMBOL: AP7
DRAGSTER Include: Toate masinile dotate cu motor in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti din care doua roti motrice si care utilizeaza orice combustibil cu proprietati verificabile (concurentul sau echipa sa sunt responsabili pentru manipularea in siguranta a acestuia) Sasiul poate fi modificat sau artizanal, cu lungime de minim 5.6 m. Rotile trebuie sa fie mai late de 375 mm si cu diametru peste 30 inch. SIMBOL: AP8
JUNIOR Include: Toate masinile dotate cu motor in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti (exceptand rotile ajutatoare) si tractiune pe doua roti sau integrala si a caror cilindree nu depaseste 250cmc. Varsta concurentului trebuie sa fie cuprinsa intre 14-18 ani si are nevoie de acordul scris al parintilor pentru a concura. SIMBOL: AP9



2. Grupele categoriei Street:
Prescurtari utilizate: FWD: tractiune fata, RWD: tractiune spate, AWD: tractiune integrala

Auto sub 1600 ccm Include: Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si tractiune pe doua roti, avand motorul cu cilindreea sub 1600cmc normal aspirat sau peste 1000cmc supraalimentat (turbo/compresor). Combustibilul permis este doar cel din comert – benzina, E85, benzina de curse SIMBOL:
AS1

Auto sub 2500 ccm Include: Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si tractiune pe doua roti, avand motorul cu cilindreea cuprinsa intre 1601-2500cmc normal aspirat sau sub 1600cmc Wankel aspirat sau sub 1600cmc supraalimentat (turbo/compresor). Combustibilul permis este doar cel din comert – benzina, E85, benzina de curse SIMBOL:
AS2

Auto sub 3800 ccm Include: Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti din care doua roti motrice, avand motorul cu cilindreea cuprinsa intre 2501-3800cmc normal aspirat sau sub 1600cmc Wankel supraalimentat sau intre 1601-2500cmc supraalimentat (turbo/compresor). Combustibilul permis este doar cel din comert – benzina, E85, benzina de curse SIMBOL:
AS3

Auto peste 3800ccm
Include: Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti din care doua roti motrice, avand motorul cu cilindreea peste 3801cmc normal aspirat sau peste 2501cmc supraalimentat (turbo/compresor). Combustibilul permis este doar cel din comert – benzina, E85, benzina de curse SIMBOL:
AS4

Auto AWD Include: Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si tractiune integrala. Combustibilul permis este doar cel din comert – benzina, E85, benzina de curse SIMBOL:
AS5

Auto Diesel
Include: Toate masinile dotate cu motor diesel in 2 sau 4 timpi, in linie, V sau boxer, cu patru roti din care 2 sau toate rotile motrice si cu motorul aspirat sau supraalimentat cu turbo sau compresor. Combustibilul permis este doar cel din comert – motorina sau biodiesel. SIMBOL:
AS6
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 06-02-09, 10:41   #3
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Discuti despre grupele de participare...

e clar ?
e bine ?
va place?
il bagam asa?
ceva de obiectat?
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 06-02-09, 11:03   #4
YZF-PWR

Stage 5
 
YZF-PWR's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,580
Member of:
[Moderators]
[X-Team Racing Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
[Mitsubishi]
Default Re: Discuti despre grupele de participare...

In principiu da e f ok zic eu , mai putin urmatoarele , care oricum nu cred ca se vor respecta , nu stiu daca si pana acum a fost exact acest regulament :

- Nu este permisa urcarea cu o grupa mai sus.
( La Braila tin minte ca ati dat prin microfon ca este permis.. , daca omul este in stare sa faca fata la o grupa mai puternica zic ca este alegerea lui si riscul lui , voi decideti )

- Nu e permisa folosirea de roti de rezerva subtiri!
- Masina trebuie sa dispuna de toate scaunele si banchetele prevazute in talon.

Multi au facut asta si probabil o vor face , voi decideti daca se va interzice de acum sau nu. Toate variantele astea care le-am mentionat zic ca se mai pot re-formula , acestea fiind de la varianta Street , in rest f ok , si cu coeficientii si FWD RWD AWD .
Succes
X-Team Racing Club
__________________

Liga Moderatorilor
YZF-PWR is offline   Reply With Quote
Old 06-02-09, 11:06   #5
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Discuti despre grupele de participare...

Asteptam toate comentarile si apoi discutam.
Grupele impartirea taiati in carne vie , faceti orice semnalare care vi se pare necesara.
Nu e batut in cuie nimic e o discutie deschisa.
Cititi atent totul.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 06-02-09, 11:27   #6
ionutdrg

Purtator de cuvant RACING TEAM

Stage 4
 
ionutdrg's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 264
Member of:
[Moderators]
[RACING TEAM BUCURESTI]
[PARTICIPANT CURSE]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: Discuti despre grupele de participare...

o singura obiectie am si eu
categoria street la auto cu moatoare diesel daca s-ar putea impartii in 2 grupe
cele cu tractiune fata / spate si celalta cu tractiune integrala
__________________
Skoda OCTAVIA RS 2.0 TDI 170CP
WHERE REALITY IS NOT ENOUGH !!!
ionutdrg is offline   Reply With Quote
Old 06-02-09, 12:00   #7
Kiki
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Kiki's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,111
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[Mitsubishi]
[Echipa de sprijin]
Default Re: Discuti despre grupele de participare...

as avea de obiectat la...
- banchete, scaune sa ramana asa cum a venit masina din fabrica, nu prea sunt de acord atat timp cat nu afecteaza structura de rezistenta a masinii, pot fi scoase
- grupele mi se par putin nedrepte... de ex: cilindree intre 2500-3800, o masina cu un 2800 aspirat sa fi in aceeasi grupa cu un 2490 (urs sau pisica turbo)
- daca se fac astfel de grupe ar fi necesare celule foto si cronometrare.
personal nu sustin astfel de grupe ( chiar daca asa se alearga afara, dar ei sunt cu cel putin 10 ani in fata noastra in domeniul asta, as sugera mai degraba o organizare mai buna , nu cum s-a intamplat la buzau anu trecut, sau la braila in ultima cursa, iar dupa ce suprafata este ok, drumul este drept, nu franare in curba- pitesti, atunci as umbla si la grupe)
__________________
S-TECH
Performance chiptuning
Kiki is offline   Reply With Quote
Old 06-02-09, 12:01   #8
Rebel_Boy

Stage 5
 
Rebel_Boy's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 2,007
Default Re: Discuti despre grupele de participare...

Daca imi permiteti libera exprimare, nu am sa spun decat k sunt de rahat grupele ... dau si un exemplu daca e nevoie. O masina cu motor de 2000 cc si 120 cp (aspirata) pica in grup cu un Civic Type-R de 200 cp .. si mai sunt zeci de exemple..
Parerea mea k vechile grupe Legal Racing cu coeficienti de tractiune sunt cele mai bune.
__________________

- piese auto import - www.volksparts.ro
E-mail: volksparts@zappmobile.ro - www.koni.com.ro
Tel: 021-434.85.15 ... Fax: 021-769.21.99
Rebel_Boy is offline   Reply With Quote
Old 06-02-09, 12:10   #9
Kiki
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Kiki's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,111
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[Mitsubishi]
[Echipa de sprijin]
Default Re: Discuti despre grupele de participare...

daca ar fi asa grupele prefer sa vin cu Coltu-l, 1.3 aspirat 95 cai + una, alta, as cadea perfect, acest sistem incurajeaza motoarele mici care dezvolta o putere mare datorita compresorului sau turbo, motoarele cu o cilindree mai mare aspirate peste 2501 sunt total dezavantajate, dar si cele cu cilindree mai mica la fel...cum a zis rebel Boy
Kiki is offline   Reply With Quote
Old 06-02-09, 12:10   #10
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Discuti despre grupele de participare...

Quote:
Originally Posted by Rebel_Boy View Post
Daca imi permiteti libera exprimare, nu am sa spun decat k sunt de rahat grupele ... dau si un exemplu daca e nevoie. O masina cu motor de 2000 cc si 120 cp (aspirata) pica in grup cu un Civic Type-R de 200 cp .. si mai sunt zeci de exemple..
Parerea mea k vechile grupe Legal Racing cu coeficienti de tractiune sunt cele mai bune.
Nu am nimic de obiectat.
Pentru discuti libere le-am introdus si nu pentru altceva.
Daca nu-s bune si lumea nu le vrea noi nu schimbam, dar daca se vrea si e vorba de unele modificari...
Va rog sa instintati pe toata lumea de ele, orice idee, opinie conteaza.
Acum nu ma deranjeaza dar dupa ce le hotaram intr-un fel sau altul, vreau sa eliminam orice discuie pentru a putea dezvolta si restul de organizare.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 06-02-09, 12:11   #11
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Discuti despre grupele de participare...

Quote:
Originally Posted by Kiki View Post
daca ar fi asa grupele prefer sa vin cu Coltu-l, 1.3 aspirat 95 cai + una, alta, as cadea perfect, acest sistem incurajeaza motoarele mici care dezvolta o putere mare datorita compresorului sau turbo, motoarele cu o cilindree mai mare aspirate peste 2501 sunt total dezavantajate, dar si cele cu cilindree mai mica la fel...cum a zis rebel Boy
Cereti unui moderator sa faca tabela de vot!
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 06-02-09, 12:12   #12
Kiki
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Kiki's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,111
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[Mitsubishi]
[Echipa de sprijin]
Default Re: Discuti despre grupele de participare...

perfect sa se voteze daca sunteti de acord cu astfel de grupe sau nu..o idee foarte buna
e destul de simplu de intuit cine va imbratisa astfel de grupe, cei cu motoare relativ mici cu turbo ( 1.8 20v turbo, 2.0 16v turbo...etc )

Last edited by Kiki; 06-02-09 at 12:16.
Kiki is offline   Reply With Quote
Old 06-02-09, 12:15   #13
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Discuti despre grupele de participare...

Si pe langa vot si comentarile cu perdea sau fara.
Moderatorule te rugam sa ne faci tabela de vot.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 06-02-09, 12:26   #14
Khalis
Competitor CNCA

Stage 5
 
Khalis's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 933
Member of:
[RENAULT]
[Competitor CNCA]
Default Re: Discutii despre grupele de participare

grupele sunt cel putin descurajante... un turbo, chiar daca are cilindree mai mica, poate usor sa intreaca in putere un aspirat de cilindree mai mare si e nedrept
nu inteleg faza cu diesel-urile... e grupa separata si se da toata lumea cu toata lumea sau se imparte si ea in subgrupe? e ambigua exprimarea. Si daca e o singura grupa.... pai castigatorul se poate determina pe foaie, nu mai e nevoie sa se dea nimeni... castiga cel cu motorul cel mai mare...
iar usurarea masinii prin scoaterea unor scaune nu e mare lucru, e doar un mic plus si nu afecteaza structura masinii in niciun fel, deci mi se pare absurd
eu stiu ca astea sunt grupele folosite "in afara", dar nu vad de ce trebuie neaparat sa ne aliniem cu ei daca noi aveam un sistem de care toata lumea era multumita si nu creea diferende. Vechile grupe LR erau cele mai bune, picau in aceeasi grupa masini cat de cat egale ca sanse in a castiga respectiva grupa si se incuraja modificarea masinii in limitele grupei. Acum, nu inteleg... daca-mi pun chip trebuie sa-l omologhez? Pentru ca mai ales la un diesel ii poate creste puterea destul de mult. Si daca modificarile trebuiesc omologate, atunci nu stiu cine o sa mai vina la start, pentru ca stim cu totii cat costa, cata spaga si cat stress cauzeaza ele (ca o gluma: vrei sa ingrasi RAR-ul?).
Ca o concluzie, noile grupe mi se par irelevante si scot din start anumite masini la grupele mai mari.
__________________
Renault Megane 1.6 16v 107cp - one life one love
BMW 525i E34 200cp - голубое бумер
Ford Mondeo MK III - 2.5 V6
powered by Alpine, Infinity and Kicker
LIVING LOUD....VERY LOUD
Khalis is offline   Reply With Quote
Old 06-02-09, 14:28   #15
DragosT
Suzuki Driver

Stage 5
 
DragosT's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,615
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[MACS]
[Suzuki]
Default Re: Discutii despre grupele de participare

A spus cineva mai sus ca aceste incadrari au justificare daca se cauta timpul mai bun dintr-o gramada de X si nu cine trece primul linia de sosire dintr-o pereche. Cu aceste incadrari multi se vor umezi la start cand vor vedea oponentii. Cand te bati cu propriul timp e alta motivare. Iar in alta ordine de idei, in orice incadrare/clasare/grupare vor exista mereu masini tari si masini slabe, asa ca...
DragosT is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -