Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Reply
 
Thread Tools
Old 14-11-10, 17:24   #301
rzn_vl

Stage 5
 
rzn_vl's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 491
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010

ai foarte mare dreptate Sharpe!!! organizare de cacat!!! exact ce am scris eu mai sus.au venit 2 cu 2 bmw`uri de la grupa D si au intrat la C cu motoare de 2.5 benzina 192 cp! ceea ce nu e admisibil !
rzn_vl is offline   Reply With Quote
Old 14-11-10, 17:29   #302
rzn_vl

Stage 5
 
rzn_vl's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 491
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010

Quote:
Originally Posted by cosminpilot View Post
rzn_vl:
oricum s-au pastrat la dosar si listening-ul de timpi inregistrati de aparat (cearceaful ala de bon). bine ca ai punctat treaba asta ca sa-i solicit maine si le fac un scan.

de unde faceam eu poze, eram aproape de finish iar ce dadea aparatu se trecea in tabel
treaba urata e cum ai zis - la intrarea unor masini mai potente la clasa C. Vina principala aici este a concurentilor ca s-au inscris unde nu trebuia.
VINA E IN SPECIAL ORGANIZATORILOR CARE NU TREBUIA SA LE DEA VOIE SA COBOARE O CLASA MAI JOS,STIIND CA MASINILE SUNT DE 192CP!!!SI BINEINTELES ACEI 2 PARTICIPANTI TREBUIAU DESCALIFICATI!!!
rzn_vl is offline   Reply With Quote
Old 14-11-10, 17:31   #303
GTXR

Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of:
[Opel]
[FORD]
Default Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010

Am ajuns si eu acasa.Maine o sa incerc sa pun poze si filmulete in HD.Am stat la finish mai mult dar si la start,,foarte prost aleasa zona de franare,mai ales ca unele masini nu aveau suspensie sport,etc erau barca pe franare... era lume,chiar si copii multi pe acolo,viteza destul de mare.Eu zic ca am avut ce vedea,vreme buna,mau surprins in general TDI-urile ,cele 2 Ibiza,Clio RS,Fiesta rosie,Kaddet turbo.etc mai multe.Acuma vb in calitate de spectator dar ar trebui sa se ia in calcul la urmatoarele curse...nu de alta dar daca se intampla ceva,Doamne fereste,dupa accea mai greu cu organizarea unui asfel de eveniment.
GTXR is offline   Reply With Quote
Old 14-11-10, 17:31   #304
jakal
BMW Driver

Stage 5
 
jakal's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 9,203
Member of:
[Inferno Motorsport]
[BMW]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010

Quote:
Originally Posted by rzn_vl View Post
au venit 2 cu 2 bmw`uri de la grupa D si au intrat la C cu motoare de 2.5 benzina 192 cp! ceea ce nu e admisibil !
care 3.......
jakal is offline   Reply With Quote
Old 14-11-10, 17:32   #305
dRR-XWX

Stage 5
 
dRR-XWX's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 2,282
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DAEWOO]
[FORD]
[2 Roti]
[Opel]
Default Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010

asa e cand toti care vor sa bage ceva in buzunar se apuca sa faca "curse".......
dRR-XWX is offline   Reply With Quote
Old 14-11-10, 17:34   #306
Gabi
Super Moderator

Stage 5
 
Gabi's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
Default Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010

Quote:
Originally Posted by cosminpilot View Post
[...] Vina principala aici este a concurentilor ca s-au inscris unde nu trebuia.
Absolut deloc ! Vina este ĪN TOTALITATE a organizatorilor.
Gabi is offline   Reply With Quote
Old 14-11-10, 17:34   #307
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010

Quote:
Originally Posted by rzn_vl View Post
VINA E IN SPECIAL ORGANIZATORILOR CARE NU TREBUIA SA LE DEA VOIE SA COBOARE O CLASA MAI JOS,STIIND CA MASINILE SUNT DE 192CP!!!SI BINEINTELES ACEI 2 PARTICIPANTI TREBUIAU DESCALIFICATI!!!
Inca de la inceput am spus ca organizatorii nu-si asuma responsabilitatea incadrarii corecte in grupe.
Organizatorul nu are rol de jandarm.
Trebuie sa fie totusi atent la sesizarile participantilor si sa ia masurile necesare atunci cand este anuntat .
Cel, cei care au beneficiat de subincadrare ..., urat din partea lor.
Descalificarea si excluderea din concurs era masura corecta!
Vad si alte nereguli care lasa de dorit si-mi pare rau pentru ele, iar acum dupa e greu de indreptat.
Ii inteleg pe oamenii care se plang le inteleg orgoliul si cred ca oricare organizator trebuie sa fie mai atent pe viitor, insa nu am vazut cursa 100% perfecta nici macar in alte tari.

Sunt convins ca totusi este un plus fata de cursa anterioara si e bine de apreciat.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 14-11-10, 17:39   #308
cosminpilot

Stage 4
 
cosminpilot's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 238
Default Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010

[QUOTE=sharpe;3811662]
deci la perechile care n-au avut spatiu intre ele (de exemplu a doua masina avea botul in dreptul usii celeilalte care era in fata) s-a luat doar timpul primei masini,castigatorul
restul e istorie

si daca pe bonul printat, in desfasurator la una din perechi scria 14,340 14,351 ce inseamna?
cosminpilot is offline   Reply With Quote
Old 14-11-10, 17:39   #309
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010

Quote:
Originally Posted by dRR-XWX View Post
asa e cand toti care vor sa bage ceva in buzunar se apuca sa faca "curse".......
Nu generaliza, stim cu totii ca la Craiova este o ... care asta face si exaspereaza lumea.
Pacat pt ca potentialul din Craiova este foarte mare acolo am facut una din cele mai reusite curse, dar rai oltenii din public, dar si mai rai "indienii".
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 14-11-10, 17:39   #310
cstavaru

Stage 3
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 119
Default Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010

Sper sa puna cineva si timpii pana la urma (din toate cele 4 manse). Eu cred ca mai presus de incadrarea in clase, timpii conteaza cel mai mult (normal, spre a fi comparati numai cu alti timpi de la acest eveniment - avand in vedere lungimea traseului).
cstavaru is offline   Reply With Quote
Old 14-11-10, 17:40   #311
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010

Quote:
Originally Posted by cstavaru View Post
Sper sa puna cineva si timpii pana la urma. Eu cred ca mai presus de incadrarea in clase, timpii conteaza cel mai mult (normal, spre a fi comparati numai cu alti timpi de la acest eveniment - avand in vedere lungimea traseului).
Perfecta remarca!
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 14-11-10, 17:56   #312
dRR-XWX

Stage 5
 
dRR-XWX's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 2,282
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DAEWOO]
[FORD]
[2 Roti]
[Opel]
Default Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Nu generaliza, stim cu totii ca la Craiova este o ... care asta face si exaspereaza lumea.
Pacat pt ca potentialul din Craiova este foarte mare acolo am facut una din cele mai reusite curse, dar rai oltenii din public, dar si mai rai "indienii".
Tu, daca ai fi fost participant la cursa asta, ai fi fost multumit ? Ma refer doar la organizare, nu la public, etc.
dRR-XWX is offline   Reply With Quote
Old 14-11-10, 18:02   #313
ZerO_CooL

Stage 5
 
ZerO_CooL's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of:
[BMW]
Default Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010

Cateva poze...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSCN4214.JPG
Views:	179
Size:	369.6 KB
ID:	1739479   Click image for larger version

Name:	DSCN4218.JPG
Views:	99
Size:	389.8 KB
ID:	1739480   Click image for larger version

Name:	DSCN4226.JPG
Views:	173
Size:	361.5 KB
ID:	1739482  

Click image for larger version

Name:	DSCN4228.JPG
Views:	145
Size:	359.3 KB
ID:	1739483   Click image for larger version

Name:	DSCN4229.JPG
Views:	112
Size:	404.3 KB
ID:	1739485   Click image for larger version

Name:	DSCN4230.JPG
Views:	111
Size:	378.7 KB
ID:	1739486  

Click image for larger version

Name:	DSCN4232.JPG
Views:	86
Size:	353.3 KB
ID:	1739487   Click image for larger version

Name:	DSCN4233.JPG
Views:	92
Size:	392.3 KB
ID:	1739488   Click image for larger version

Name:	DSCN4234.JPG
Views:	67
Size:	364.8 KB
ID:	1739489  

Click image for larger version

Name:	DSCN4235.JPG
Views:	106
Size:	403.5 KB
ID:	1739490   Click image for larger version

Name:	DSCN4236.JPG
Views:	124
Size:	404.1 KB
ID:	1739493   Click image for larger version

Name:	DSCN4237.JPG
Views:	146
Size:	392.2 KB
ID:	1739494  

Click image for larger version

Name:	DSCN4239.JPG
Views:	93
Size:	379.8 KB
ID:	1739495   Click image for larger version

Name:	DSCN4241.JPG
Views:	101
Size:	356.7 KB
ID:	1739496   Click image for larger version

Name:	DSCN4243.JPG
Views:	102
Size:	383.1 KB
ID:	1739497  

Click image for larger version

Name:	DSCN4246.JPG
Views:	75
Size:	381.8 KB
ID:	1739498   Click image for larger version

Name:	DSCN4249.JPG
Views:	99
Size:	375.9 KB
ID:	1739499   Click image for larger version

Name:	DSCN4253.JPG
Views:	103
Size:	368.2 KB
ID:	1739500  

Click image for larger version

Name:	DSCN4254.JPG
Views:	75
Size:	366.7 KB
ID:	1739501   Click image for larger version

Name:	DSCN4255.JPG
Views:	91
Size:	381.0 KB
ID:	1739502   Click image for larger version

Name:	DSCN4258.JPG
Views:	97
Size:	367.0 KB
ID:	1739508  

Click image for larger version

Name:	DSCN4259.JPG
Views:	62
Size:	359.3 KB
ID:	1739509   Click image for larger version

Name:	DSCN4261.JPG
Views:	96
Size:	376.4 KB
ID:	1739510   Click image for larger version

Name:	DSCN4266.JPG
Views:	72
Size:	390.6 KB
ID:	1739511  

Click image for larger version

Name:	DSCN4268.JPG
Views:	88
Size:	407.5 KB
ID:	1739512   Click image for larger version

Name:	DSCN4269.JPG
Views:	111
Size:	400.7 KB
ID:	1739513   Click image for larger version

Name:	DSCN4270.JPG
Views:	55
Size:	398.2 KB
ID:	1739514  

Click image for larger version

Name:	DSCN4275.JPG
Views:	50
Size:	401.0 KB
ID:	1739515   Click image for larger version

Name:	DSCN4284.JPG
Views:	57
Size:	403.3 KB
ID:	1739516   Click image for larger version

Name:	DSCN4285.JPG
Views:	81
Size:	397.1 KB
ID:	1739517  

Click image for larger version

Name:	DSCN4287.JPG
Views:	78
Size:	385.6 KB
ID:	1739518   Click image for larger version

Name:	DSCN4288.JPG
Views:	86
Size:	398.0 KB
ID:	1739519   Click image for larger version

Name:	DSCN4291.JPG
Views:	76
Size:	402.7 KB
ID:	1739520  

Click image for larger version

Name:	DSCN4293.JPG
Views:	68
Size:	401.9 KB
ID:	1739521   Click image for larger version

Name:	DSCN4294.JPG
Views:	87
Size:	391.5 KB
ID:	1739522   Click image for larger version

Name:	DSCN4296.JPG
Views:	77
Size:	400.2 KB
ID:	1739523  

Click image for larger version

Name:	DSCN4298.JPG
Views:	80
Size:	408.3 KB
ID:	1739524   Click image for larger version

Name:	DSCN4301.JPG
Views:	92
Size:	399.1 KB
ID:	1739525   Click image for larger version

Name:	DSCN4303.JPG
Views:	84
Size:	385.5 KB
ID:	1739526  

Click image for larger version

Name:	DSCN4306.JPG
Views:	60
Size:	388.8 KB
ID:	1739527   Click image for larger version

Name:	DSCN4310.JPG
Views:	94
Size:	388.2 KB
ID:	1739528   Click image for larger version

Name:	DSCN4311.JPG
Views:	76
Size:	383.8 KB
ID:	1739529  

Click image for larger version

Name:	DSCN4313.JPG
Views:	76
Size:	392.3 KB
ID:	1739530   Click image for larger version

Name:	DSCN4316.JPG
Views:	96
Size:	393.1 KB
ID:	1739531   Click image for larger version

Name:	DSCN4330.JPG
Views:	60
Size:	401.9 KB
ID:	1739532  

Click image for larger version

Name:	DSCN4333.JPG
Views:	49
Size:	392.4 KB
ID:	1739533   Click image for larger version

Name:	DSCN4334.JPG
Views:	70
Size:	387.4 KB
ID:	1739534   Click image for larger version

Name:	DSCN4335.JPG
Views:	126
Size:	399.0 KB
ID:	1739535  

Click image for larger version

Name:	DSCN4337.JPG
Views:	88
Size:	386.2 KB
ID:	1739536   Click image for larger version

Name:	DSCN4340.JPG
Views:	94
Size:	382.5 KB
ID:	1739537  
ZerO_CooL is offline   Reply With Quote
Old 14-11-10, 18:05   #314
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010

Quote:
Originally Posted by sharpe View Post
Organizarea a lasat mult de dorit
in primul rand datorita libertatii lasate pilotilor pentru a declara puterea/grupa
am vrut sa castige SIXu un pic de timp (apropo GJ-66-SIX e un Audi A4 nu S6 sau alte avioane care le-am citit pe-aici) si am incercat sa-l inscriu eu in timp ce el facea unele ajustari la masina.organizatorii nix sa stie sa transforme kw in cp,nix sa stie sa aplice coeficient de integrala,nimic.invartindu-ma pe-acolo pe langa cortul unde se faceau inscrierile am vazut 4 participanti in maxim 10 minute care au venit la organizator si au solicitat incadrarea la alta grupa (inferioara).nici o problema,venea cineva cu markerul si stergea grupa initiala si o punea pe cea solicitata.democratie,democratie da' nu debandada ma fratilor ca nu e la piata sa strige fiecare ce-l taie capul.din punctul asta de vedere...mare minus.
un alt mare minus...locatia
n-au fost 400 de metri de accelerare,spatiu de franare in curba,ca si la Slatina,foarte proasta inspiratia celui care a ales locul desfasurarii concursului
nu mi se pare mai breaz decat liniutele in curba de acum 2 ani,tot de la Pitesti
cronometrarea...numai de drag n-a fost
in mod normal ar fi trebuit la finish 2 porti (2 perechi de celule adica) care sa inregistreze fiecare masina ei
a fost o singura poarta,adica cronometrare de VTM si problema a fost cand 2 masini au trecut finish-ul fara distanta intre ele,adica prima masina a spart celula,iar cealalta a fost lipita de ea,deci n-a fost inregistrata.ca sa fi inregistrat timpul pierzatorului ar fi trebuit sa treaca castigatorul,sa se inchida celula,sa vina pierzatorul si s-o sparga la randul lui
nu stiu daca ati inteles ce vreau sa spun
deci la perechile care n-au avut spatiu intre ele (de exemplu a doua masina avea botul in dreptul usii celeilalte care era in fata) s-a luat doar timpul primei masini,castigatorul
restul e istorie
ca si spectacol,imagine,etc,n-a fost rau,a mai vazut prostimea de noi neshte beemveuri turbo si integrale si M3,5,7,9,etc si sobe de facut fum si Dacii cu motoare turbo-reactoare
frumos Pitestiul,mi-a placut,mai vin
eventual la mol draga,sa vad un film trei de
Quote:
Originally Posted by Adytop View Post
Salutare lume !
Hai sa pun si eu aici cateva note ...

Nota 10 pentru concurentii care au suportat magariile organizatorilor legate de inscrierea masinilor la anumite grupe.

Nota 10 pentru Jandarmeria Pitesti

Nota 10 pentru baietii care ne dirijau spre linia de start

Nota 10 pentru "dumele" spectatorilor

Nota 4 pentru ambulimatia de la masa de inscrieri ... trebuia sa-ti calculezi singur clasa la care intrii ... o aberatie !

Nota 4 pentru sistemul de cursa ... m-am dat de doua ori si ...brusc...am iesit pe locul 2 ... fara sa ma intalnesc in cursa si sa ma dau cu cel care a iesit pe locul I ... nimic de contestat la adresa baiatului de pe locul I dar nu trebuia sa se faca finale dupa timpii de calificari ?

Nota 4 pentru treseu ...perioada de franare f f f scurta si in curba ... mai rau ca la Slatina

Nota 4 pentru lungimea traseului de concurs ...Stiati ca la Pitesti sfertul de mila are vro 380 m ?

Nota 4 pentru timpul alocat curselor ... trebuia sa ne dam pana pe la ora 4 ...zic eu ... nu am dat banii sa ma dau de 3 ori si gata .

IN CONCLUZIE : Nu mai calc la Pitesti la cursa niciodata !
Nu trebuie sa gandesti ca nu mai calci, trebuie sa fii atent la organizator. Iancu nu e singurul care organizeaza evenimente la Pitesti.
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 14-11-10, 18:11   #315
ClaudyuNSL
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 5
 
ClaudyuNSL's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,391
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Inca de la inceput am spus ca organizatorii nu-si asuma responsabilitatea incadrarii corecte in grupe.
Organizatorul nu are rol de jandarm.
Trebuie sa fie totusi atent la sesizarile participantilor si sa ia masurile necesare atunci cand este anuntat .
Nu te supara dar de ce dreaq mai e ORGANIZATOR daca nu incadreaza corect masinile in grupe?Ce organizeaza el pana la urma de se numeste ORGANIZATOR...curse de caini sau de carute....
Nu am mai pomenit asa ceva niciodata ... sincer ma dat pe spate replica asta "organizatorii nu-si asuma responsabilitatea incadrarii corecte in grupe" pai atunci hai sa ne facem toti organizatori si sa facem curse dupa ureche care vrea cu cine poate ca asa e frumos in loc sa avansam noi o luam tot inapoi....
Odata ce se numeste ORGANIZATOR pai raspunde de tot ce se intampla la acel eveniment si isi asuma raspunderea ca evenimentul sa fie corect.
"TU" ce rol ai avut la acest eveniment ca nu inteleg "ORGANIZATOR" sau "PURTATOR DE CUVANT" ca prea iei apararea organizarii aici...
__________________

A.C.S NO SPEED LIMIT ROMANIA
ClaudyuNSL is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -