14-11-10, 20:53
|
#361
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 775
Member of: [Opel]
|
Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010
asta tine clar de organizare...daca vrei sa faci ceva frate ia certificatele la fiecare si gata...acu ca are ala stage 3 4 5 10 numai cont atata timp cat e la grupa lui...
__________________
bertone turbo by ruff ryders
|
|
|
14-11-10, 20:54
|
#362
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 633
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010
Quote:
Originally Posted by GTXR
Pai frate ce zici tu acuma ,reiese 5?Si nu mai aruncati arfirmati asa la intamplare,veniti cu dovezi sa vedem si noi..
|
Mai dovada decat faptul ca au fost pe podium la grupa c ??? Mai clar d asa nu cred k se poate ...
|
|
|
14-11-10, 20:56
|
#363
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of: [Opel] [FORD]
|
Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010
Pai si a cui e vina?Eu nu stiu despre chestia asta nimic,dar o sa ma interesez...daca toti ati sesizat lucrul asta,pune frate masina de a doua la start si gata,bai frate pai ori se face ceva serios ori bambilici,ca oameni poate vin de la sute de km,bani,benzina etc,nu se poate o nesimtire mai mare ca asta.
|
|
|
14-11-10, 21:00
|
#364
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: TROFEUL PITESTI 13.11.2010 (Legal Racing)
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Mentiune , atunci cand se stabilesc grupele se ia in calcul puterea motorului ce echipeaza in acel moment autoturismul, iar in cazul unor interventii majore cu ar fi aplicarea unui turbo , compresor, nitro, nos, sau schimbarea chiulasei de la 2 supape pe cilindru la mai multe rezultand un motor de alt tip se aplica coeficiente respective se reincadreaza noul motor.fficeffice" />>>
Exemple de mod de calcul :>>
Pt montare suplimentara de turbo>>
(puterea de fabrica) x 1,6 = puterea de clasa>>
Pt compresor>>
(puterea de fabrica) x 1,3 = puterea de clasa>>
>>
Pentru nitro, nos>>
(puterea de fabrica) x 1,4 = puterea de clasa>>
Pentru combinatia acestor modificari, de exemplu turbo+NO2, se ia in calcul coeficientul mai mare, cel de turbo.>>
Folosirea unui bloc motor intalnit pe mai multe modele, dar cu configuratii diferite nu poate determina in mod direct clasa, clasa este determinata de configuratia generala nu doar de seria blocului motor.>>
Pentru schimbat chiulasa >>
Motor opel 115cp 8valve-se schimba chiulasa se monteaza de 16v rezulta motor de 136 sau 150cp , la motor de Vw 1,8 8v de 90cp se aplica 16v rezulta clasa pt motorul 1,8 de 16v adica 130cp.>>
Exemplu la bloc motor de Dacia, daca este montata chiulasa de Renault 5 Alpine, se va inscrie in clasa corecta motorului renault astfel echipat care ofera cca 92cp. valabil si pentru alt tip de accesorii ale motorului.>>
Organizatorul atunci cand apar cazuri speciale poate intruni o comisie tehnica si indica clasa de participare putand da derogari sau marirea clasei cand se impune.>>
>>
Coeficienti in functie de tractiune si arhitectura>>
A1 75cp - FARA COEFICIENTI >>
A 76cp-100cp - FARA COEFICIENTI >>
B 101cp-130cp - RWDx1; FWDx0.95; RWDCx1.10; AWDx1.15 >>
C 131cp-165cp - RWDx1; FWDx0.95; RWDCx1.10; AWDx1.15 >>
D 166cp-200cp - RWDx1; FWDx0.90; RWDCx1.15; AWDx1.15 >>
E 201cp-250cp - RWDx1; FWDx0.90; RWDCx1.15; AWDx1.15 >>
F 251cp-300cp - RWDx1; FWDx0.85; RWDCx1.20; AWDx1.25 >>
G 301cp > - RWDx1; FWDx0.85; RWDCx1.25; AWDx1.30>>
>>
> >
Organizatorul face apel la buna credinta a participantilor nedorind sa-si asume rolul de jandarm.
Participantii se inscriu pe proprie raspundere in clasele care le considera corecte.
In urma observatilor directe si a contestatilor cei care au "nimerit" intr-o clasa inferioara calcului corect suporta consecintele.
Este descalificat si nu primeste taxa inapoi.
|
Asta era scris de la inceput.
Data viitoare unde-i vedeti pe acesti baieti le puteti bate obrazul, iar organizatorii le pot refuza inscrierea daca e asa cu se spune 192cp la grupa C.
Judecati voi cum se cheama cei care fac astfel de ...
|
|
|
14-11-10, 21:03
|
#365
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of: [Opel] [FORD]
|
Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010
Inca un amanunt? Daca au fost 5 masini la C ,iar la D erau 2.5 turbo... era corect sa fie la D 2.5 aspirat cu 2.5 turbo?Ca asa au fost in grupe...
|
|
|
14-11-10, 21:04
|
#366
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,352
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010
Quote:
Originally Posted by GTXR
Pai frate ce zici tu acuma ,reiese 5?Si nu mai aruncati arfirmati asa la intamplare,veniti cu dovezi sa vedem si noi..
|
dovezi? 2 bmw de gorj...2.5 192...1 de PH...192...(este pr cu mn,si imi cer scuze fatza de el dar asta e...) inca un ursulet. 2.5....poate ca 4...au fost de la grupa D picate la grupa C.....
|
|
|
14-11-10, 21:07
|
#367
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 775
Member of: [Opel]
|
Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010
dar tu nu esti cel cu turbo si ai intrat la grupa d?
|
|
|
14-11-10, 21:08
|
#368
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of: [Opel] [FORD]
|
Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010
Quote:
Originally Posted by luci4n_vl
dovezi? 2 bmw de gorj...2.5 192...1 de PH...192...(este pr cu mn,si imi cer scuze fatza de el dar asta e...) inca un ursulet. 2.5....poate ca 4...au fost de la grupa D picate la grupa C.....
|
Da frate eu am vb cu unul dintre ei,este cu mine in oras,cei cu 2.5 24v aspirat sau bagat la C,toti cati au fost 4 sau 5 nu stiu exact, pentru ca la D sau bagat cei cu 2.5 24 turbo,aici nu este corect,cum sa fie incardat un 2.5 24v turbo la D?si din aceasta cauza sau bagat la C pt ca daca cei cu turbo erau la altra grupa mai sus bineinteles ca ramaneau la D,dar acuma faceti si voi comapariatie un 2.5 24v vs 2.5 24v turbo,sincer nu sens....
|
|
|
14-11-10, 21:08
|
#369
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,352
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010
Quote:
Originally Posted by bil1706
rzn_vl vad ca nu esti in stare sa porti un dialog normal...vad ca trebuie sa iti repet....zdrente sunt persoanele apropiate tie.
).
|
rectifica cu "persoanele apropiate tie"......eu chiar ii sunt apropiat dar nu baga pe toti in aceiasi oala....
|
|
|
14-11-10, 21:12
|
#370
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,352
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010
Quote:
Originally Posted by GTXR
Da frate eu am vb cu unul dintre ei,este cu mine in oras,cei cu 2.5 24v aspirat sau bagat la C,toti cati au fost 4 sau 5 nu stiu exact, pentru ca la D sau bagat cei cu 2.5 24 turbo,aici nu este corect,cum sa fie incardat un 2.5 24v turbo la D?si din aceasta cauza sau bagat la C pt ca daca cei cu turbo erau la altra grupa mai sus bineinteles ca ramaneau la D,dar acuma faceti si voi comapariatie un 2.5 24v vs 2.5 24v turbo,sincer nu sens....
|
frate, trebuie sa intelegi ca daca vrei curse...lucrezi la masina...nu poti sa vi sa te bagi cu 192 de cai la 165....crezi ca la alte curse se putea intampla asa ceva? crezi ca daca au urcat pe podium au fost mandrii ca au "facut" o masina de 150 de cai? sau 170? asta se numeste..."Fericire"?daca da.....bv lor... )))))
|
|
|
14-11-10, 21:14
|
#371
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 775
Member of: [Opel]
|
Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010
lasa gtxr ca le era frica mai sus alora cu turbo 2.5 ...oricum six ul a facut spectacol cu multe din ele
|
|
|
14-11-10, 21:15
|
#372
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 775
Member of: [Opel]
|
Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010
cred ca tu esti unu din aia cu turbo de ti cu ei
|
|
|
14-11-10, 21:17
|
#373
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of: [Opel] [FORD]
|
Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010
Quote:
Originally Posted by luci4n_vl
frate, trebuie sa intelegi ca daca vrei curse...lucrezi la masina...nu poti sa vi sa te bagi cu 192 de cai la 165....crezi ca la alte curse se putea intampla asa ceva? crezi ca daca au urcat pe podium au fost mandrii ca au "facut" o masina de 150 de cai? sau 170? asta se numeste..."Fericire"?daca da.....bv lor... )))))
|
Ma frate voi aruncati bete in baieti ca sau incardat la C,dar de aia de la D cu TURBO nu zice NIMENI NIMIC?PAI mai repet e corect sa fie ei INCADRATI LA D? Eu inteleg ca bagi banii in masina si etc dar nu ramai frate la D ca de aia bagi banii in masina sa te dai mai sus,ce rost are bagi 5 mii in masina si sa te dai tot cu 2.5 simplu ,ce satisfactie ai ?Aici organizatori au gresit,pt ca daca masinile erau controlate,hai tu zici ca 2.5 in acte si sub capota e cu turbo nu ai cum sa il lasi tot la D ca sunt alti coeficienti...in fine eu ma retrag sper ca ati inteles ideea.
|
|
|
14-11-10, 21:20
|
#374
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of: [Opel] [FORD]
|
Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010
Quote:
Originally Posted by luci4n_vl
frate, trebuie sa intelegi ca daca vrei curse...lucrezi la masina...nu poti sa vi sa te bagi cu 192 de cai la 165....crezi ca la alte curse se putea intampla asa ceva? crezi ca daca au urcat pe podium au fost mandrii ca au "facut" o masina de 150 de cai? sau 170? asta se numeste..."Fericire"?daca da.....bv lor... )))))
|
Sincer postul tau mi se pare aiurea,eu nu am zis ca au castigat,am explicat daor cum sta treaba cu grupele,in plus daca ati zis ca au fost 5 masini de 2.5 cu adica a facut o masina de 150 de cai? Mare invidie sincer,nu credeam...
|
|
|
14-11-10, 21:20
|
#375
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of: [BMW]
|
Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010
A fost vreun 2.5 turbo la D? Singurul E30 2.5 turbo a fost LKS, care intra la G, conform regulamentului. Si a mai fost TOP, care e tot de G si oricum nu avea ce sa faca la D.
|
|
|
|
|