Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Curse de Accelerare - Liniute (https://forum.4tuning.ro/16-curse-accelerare-liniute.html)
-   -   402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010 (https://forum.4tuning.ro/16-curse-accelerare-liniute/218270-402-trofeul-pitesti-14-11-2010-a.html)

SEBASTIAN 02-11-10 21:17

402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010
 
Am deosebita placere sa va anunt probabil ultima etapa de accelerare-viteza din acest an.
DIRECŢIA PENTRU SPORT CLUBUL SPORTIV ”PROCAR RACING TEAM”
ŞI TINERET A JUDEŢULUI ARGEŞ PITEŞTI
<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p>
ORGANIZEAZĂ
”TROFEUL PITEŞTI”<o:p></o:p>
AUTOMOBILISM VITEZĂ<o:p></o:p>
<o:p></o:p>
SÂMBĂTĂ 13 NOIEMBRIE 2010<o:p></o:p>
PITEŞTI - STRADA NICOLAE DOBRIN – ZONA STADION<o:p></o:p>
Concurs de accelerare, pe distanţa de 400 m, câte două maşini în paralel, startul de pe loc, sosirea lansată. Se desfăşoară pe clase în funcţie de puterea motorului (cea declarată de concurent), competitorii se aleg între ei în cadrul aceleaşi clase.<o:p></o:p>
Clasele sunt următoarele:<o:p></o:p>
<TABLE style="BORDER-BOTTOM: medium none; BORDER-LEFT: medium none; MARGIN: auto auto auto 83.15pt; BORDER-COLLAPSE: collapse; BORDER-TOP: medium none; BORDER-RIGHT: medium none; mso-border-alt: solid windowtext .5pt; mso-yfti-tbllook: 1184; mso-padding-alt: 0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-border-insideh: .5pt solid windowtext; mso-border-insidev: .5pt solid windowtext" class=MsoNormalTable border=1 cellSpacing=0 cellPadding=0><TBODY><TR style="mso-yfti-irow: 0; mso-yfti-firstrow: yes; mso-yfti-lastrow: yes"><TD style="BORDER-BOTTOM: windowtext 1pt solid; BORDER-LEFT: windowtext 1pt solid; PADDING-BOTTOM: 0in; BACKGROUND-COLOR: transparent; PADDING-LEFT: 5.4pt; WIDTH: 172.85pt; PADDING-RIGHT: 5.4pt; BORDER-TOP: windowtext 1pt solid; BORDER-RIGHT: windowtext 1pt solid; PADDING-TOP: 0in; mso-border-alt: solid windowtext .5pt" vAlign=top width=230>
A1 75cp
A 76cp-100cp
B 101cp-130cp
C 131cp-165cp
D 166cp-200cp
<o:p></o:p>
</TD><TD style="BORDER-BOTTOM: windowtext 1pt solid; BORDER-LEFT: #ece9d8; PADDING-BOTTOM: 0in; BACKGROUND-COLOR: transparent; PADDING-LEFT: 5.4pt; WIDTH: 160.05pt; PADDING-RIGHT: 5.4pt; BORDER-TOP: windowtext 1pt solid; BORDER-RIGHT: windowtext 1pt solid; PADDING-TOP: 0in; mso-border-alt: solid windowtext .5pt; mso-border-left-alt: solid windowtext .5pt" vAlign=top width=213>
E 201cp-250cp
F 251cp-305cp
G 306cp-350cp
H 351cp-420cp<o:p></o:p>
J 421cp si peste<o:p></o:p>
</TD></TR></TBODY></TABLE>
Clasele sunt reglate cu ajutorul coeficientilor ce vor fi trecute la finalul postului.
Dacă nu sunt 5 maşini la o clasă, nu se va premia clasa respectivă.<o:p></o:p>
Taxa de participare 50 lei.<o:p></o:p>
PROGRAM<o:p></o:p>
13 NOIEMBRIE 2010<o:p></o:p>
Orele 8.00 – 10.00 înscrierea<o:p></o:p>
10.00 – 16.00 competiţia<o:p></o:p>
17.00 festivitatea de premiere<o:p></o:p>
<o:p></o:p>
<?xml:namespace prefix = v ns = "urn:schemas-microsoft-com:vml" /><v:shapetype id=_x0000_t75 stroked="f" filled="f" path="m@4@5l@4@11@9@11@9@5xe" o:preferrelative="t" o:spt="75" coordsize="21600,21600"><v:stroke joinstyle="miter"></v:stroke><v:formulas><v:f eqn="if lineDrawn pixelLineWidth 0"></v:f><v:f eqn="sum @0 1 0"></v:f><v:f eqn="sum 0 0 @1"></v:f><v:f eqn="prod @2 1 2"></v:f><v:f eqn="prod @3 21600 pixelWidth"></v:f><v:f eqn="prod @3 21600 pixelHeight"></v:f><v:f eqn="sum @0 0 1"></v:f><v:f eqn="prod @6 1 2"></v:f><v:f eqn="prod @7 21600 pixelWidth"></v:f><v:f eqn="sum @8 21600 0"></v:f><v:f eqn="prod @7 21600 pixelHeight"></v:f><v:f eqn="sum @10 21600 0"></v:f></v:formulas><v:path o:connecttype="rect" gradientshapeok="t" o:extrusionok="f"></v:path><o:lock aspectratio="t" v:ext="edit"></o:lock></v:shapetype><v:shape style="WIDTH: 315.75pt; HEIGHT: 210.75pt" id=_x0000_i1025 o:ole="" type="#_x0000_t75"><v:imagedata o:title="" src="file:///C:\DOCUME~1\Sandu\LOCALS~1\Temp\msohtml1\01\clip_i mage001.emz"></v:imagedata></v:shape>
<o:p></o:p>
Pentru relaţii: Niţă Iancu – 0721.673074, Otobîcu Cristian – 0740.786537<o:p></o:p>

SEBASTIAN 02-11-10 21:26

Re: TROFEUL PITESTI 13.11.2010 (Legal Racing)
 
Mentiune , atunci cand se stabilesc grupele se ia in calcul puterea motorului ce echipeaza in acel moment autoturismul, iar in cazul unor interventii majore cu ar fi aplicarea unui turbo , compresor, nitro, nos, sau schimbarea chiulasei de la 2 supape pe cilindru la mai multe rezultand un motor de alt tip se aplica coeficiente respective se reincadreaza noul motor.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p>
Exemple de mod de calcul :<o:p></o:p>
Pt montare suplimentara de turbo<o:p></o:p>
(puterea de fabrica) x 1,6 = puterea de clasa<o:p></o:p>
Pt compresor<o:p></o:p>
(puterea de fabrica) x 1,3 = puterea de clasa<o:p></o:p>
<o:p></o:p>
Pentru nitro, nos<o:p></o:p>
(puterea de fabrica) x 1,4 = puterea de clasa<o:p></o:p>
Pentru combinatia acestor modificari, de exemplu turbo+NO2, se ia in calcul coeficientul mai mare, cel de turbo.<o:p></o:p>
Folosirea unui bloc motor intalnit pe mai multe modele, dar cu configuratii diferite nu poate determina in mod direct clasa, clasa este determinata de configuratia generala nu doar de seria blocului motor.<o:p></o:p>
Pentru schimbat chiulasa <o:p></o:p>
Motor opel 115cp 8valve-se schimba chiulasa se monteaza de 16v rezulta motor de 136 sau 150cp , la motor de Vw 1,8 8v de 90cp se aplica 16v rezulta clasa pt motorul 1,8 de 16v adica 130cp.<o:p></o:p>
Exemplu la bloc motor de Dacia, daca este montata chiulasa de Renault 5 Alpine, se va inscrie in clasa corecta motorului renault astfel echipat care ofera cca 92cp. valabil si pentru alt tip de accesorii ale motorului.<o:p></o:p>
Organizatorul atunci cand apar cazuri speciale poate intruni o comisie tehnica si indica clasa de participare putand da derogari sau marirea clasei cand se impune.<o:p></o:p>
<o:p></o:p>
Coeficienti in functie de tractiune si arhitectura<o:p></o:p>
A1 75cp - FARA COEFICIENTI <o:p></o:p>
A 76cp-100cp - FARA COEFICIENTI <o:p></o:p>
B 101cp-130cp - RWDx1; FWDx0.95; RWDCx1.10; AWDx1.15 <o:p></o:p>
C 131cp-165cp - RWDx1; FWDx0.95; RWDCx1.10; AWDx1.15 <o:p></o:p>
D 166cp-200cp - RWDx1; FWDx0.90; RWDCx1.15; AWDx1.15 <o:p></o:p>
E 201cp-250cp - RWDx1; FWDx0.90; RWDCx1.15; AWDx1.15 <o:p></o:p>
F 251cp-300cp - RWDx1; FWDx0.85; RWDCx1.20; AWDx1.25 <o:p></o:p>
G 301cp > - RWDx1; FWDx0.85; RWDCx1.25; AWDx1.30<o:p></o:p>
<o:p></o:p>
<o:p> </o:p>
Organizatorul face apel la buna credinta a participantilor nedorind sa-si asume rolul de jandarm.
Participantii se inscriu pe proprie raspundere in clasele care le considera corecte.
In urma observatilor directe si a contestatilor cei care au "nimerit" intr-o clasa inferioara calcului corect suporta consecintele.
Este descalificat si nu primeste taxa inapoi.

Adytop 02-11-10 21:39

Re: TROFEUL PITESTI 13.11.2010 (Legal Racing)
 
Inscrierile se fac la fata locului ?... sau o sa puneti aici ceva formular pt inscrieri online ?

-<Gedoc>- 02-11-10 23:08

Re: TROFEUL PITESTI 13.11.2010 (Legal Racing)
 
cu autorizatiile cum stati?ca sa nu fim entuziasmati pana in ultimul moment....si o locatie mai exacta,gen o imagine earth daca se poate,ar fi minunat....
gata am gasit....strada Nicolae Dobrin e fosta strada Stadionului cum o gasiti pe hartile de pe net....

Bolo_BCD 03-11-10 01:28

Re: TROFEUL PITESTI 13.11.2010 (Legal Racing)
 
Formular/fisa de inscriere ?

SEBASTIAN 03-11-10 05:57

Re: TROFEUL PITESTI 13.11.2010 (Legal Racing)
 
1 Attachment(s)
<?xml:namespace prefix = v ns = "urn:schemas-microsoft-com:vml" /><v:shapetype id=_x0000_t75 path="m@4@5l@4@11@9@11@9@5xe" filled="f" stroked="f" o:preferrelative="t" o:spt="75" coordsize="21600,21600"> Daca am sa primesc fisa de inscriere online am sa o incarc pe site, iar schita traseului este urmatoarea:</v:shapetype>

cornelloco 03-11-10 13:10

Re: TROFEUL PITESTI 13.11.2010 (Legal Racing)
 
Quote:

Originally Posted by Adytop (Post 3779943)
Inscrierile se fac la fata locului ?... sau o sa puneti aici ceva formular pt inscrieri online ?

tare sunt curios in ce grupa o sa te inscri ....... cand era pe cilindree ai rotunjit 1.6 cu 15. acum cei mai faci ca toata lumea ste ca ai 130+ cp














Quote:Originally Posted by cornelloco
ady top masina cu care provoci tu pe forum este alta decat cea cu care ai venit la tg secuiesc ? daca da imi cer scuze daca nu nus ce ai cautat in s1





(Honda Civic 1.6 16v vs. ...?
Honda Civic 1988 1,6 16V 132 cai

Accept orice (in limita bunului simt)... numai distractie sa fie ... nu-mi este rusine daca pierd)


este greseala la titlu si nu mai pot sa schimb ... este 1,5 16V DX ...acum chiar am 139 de cai ...dar nici asta nu mai pot sa schimb

pikollo 03-11-10 13:15

Re: TROFEUL PITESTI 13.11.2010 (Legal Racing)
 
Este foate usor de gasit strada stadionului in Pitesti o sa pun eu cateva poze si cu ea si cum sa ajungeti

liviu_ok 03-11-10 13:43

Re: TROFEUL PITESTI 13.11.2010 (Legal Racing)
 
Prezent (daca se tine) sper sa tina si vremea cu noi, ca suntem in noiembrie totusi, astept si eu detalii despre inscriere, ms..:-)

Evo-Jr 03-11-10 14:05

Re: TROFEUL PITESTI 13.11.2010 (Legal Racing)
 
Ar fii frumos ca macar aceasta sa se tina.Aveti toate autorizatiile ca sa nu se intample ca la Ploiesti?

kimi 03-11-10 14:39

Re: TROFEUL PITESTI 13.11.2010 (Legal Racing)
 
Exclusive Racing Club participa si sustine acest eveniment marca LR ;)

stefiPJJ 03-11-10 15:05

Re: TROFEUL PITESTI 13.11.2010 (Legal Racing)
 
Perfect, prezent si eu, e30 2.8 24v

Bong 03-11-10 16:09

Re: TROFEUL PITESTI 13.11.2010 (Legal Racing)
 
prezent la grupa A

SEBASTIAN 03-11-10 20:41

Re: TROFEUL PITESTI 13.11.2010 (Legal Racing)
 
Implicarea LR-ului nu este decat la nivel moral si au fost preluate grupele.
In rest toata responsabilitatea revine organizatorului.
Cred ca ar fi foarte frumos sa faceti o mica echipa 3-4 persoane care sa ajute la inscriere orientand, pe cei care sunt mai dezorientati, catre clasele corecte.

ZerO_CooL 03-11-10 21:54

Re: TROFEUL PITESTI 13.11.2010 (Legal Racing)
 
In primul rand, cred ca trebuie stabilit unde intra cei care sunt intre limita superioara a unei clase si limita inferioara a urmatoarei clase. Dupa sistemul vechi, as spune ca intra la clasa a doua. Spre exemplu, 75,xx CP intra la A (nu la A1), 100,xx CP intra la B (nu la A). Corect ?


All times are GMT +2. The time now is 22:25.

- Copyright 2024 4Tuning